SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Is je heartagram al wat overheen gezet?quote:
verschilt ook per dagquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:06 schreef ToT het volgende:
Het gaat hier een stuk harder dan in DTS!
Neequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is je heartagram al wat overheen gezet?
Normaal niet, dan kan ik het tenminste nog bijhoudenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:06 schreef ToT het volgende:
dacht dat je daar al wat voor gepland had afgelopen jaarquote:
Het gaat hier ook niet om postopkrikken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:06 schreef ToT het volgende:
Ja maar heb er ook niet enorm veel haast mee haha.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
dacht dat je daar al wat voor gepland had afgelopen jaar
Dat wilde ik voorkomen door geen strawberry blond te nemen maar normaal blond.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat peenoranjerood na het verven heb ik ook vaak gehad
Die was dan beter in het bijhouden dan ik ooit zal wezen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een jaar met een zwartharig prinsesje samengewoond toen ik een foto van haar zag met blond haar en toen pas viel het kwartje![]()
#sadbuttrue
Beter blijft de drama daar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar meer en meer mensen hebben het daar wel een beetje gehad, zeg maar.
dat is er nog. het dts asielzoekerscentrum is nog leeg vandaag.quote:
Dit kan ik beamenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die was dan beter in het bijhouden dan ik ooit zal wezen.
Daarom ook nooit zwart geprobeerd, blonde uitgroei lijkt altijd net kaal.
Oh dat moet ik ook nog eens makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |