SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Is je heartagram al wat overheen gezet?quote:
verschilt ook per dagquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:06 schreef ToT het volgende:
Het gaat hier een stuk harder dan in DTS!
Neequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is je heartagram al wat overheen gezet?
Normaal niet, dan kan ik het tenminste nog bijhoudenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:06 schreef ToT het volgende:
dacht dat je daar al wat voor gepland had afgelopen jaarquote:
Het gaat hier ook niet om postopkrikken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:06 schreef ToT het volgende:
Ja maar heb er ook niet enorm veel haast mee haha.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
dacht dat je daar al wat voor gepland had afgelopen jaar
Dat wilde ik voorkomen door geen strawberry blond te nemen maar normaal blond.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat peenoranjerood na het verven heb ik ook vaak gehad
Die was dan beter in het bijhouden dan ik ooit zal wezen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een jaar met een zwartharig prinsesje samengewoond toen ik een foto van haar zag met blond haar en toen pas viel het kwartje![]()
#sadbuttrue
Beter blijft de drama daar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar meer en meer mensen hebben het daar wel een beetje gehad, zeg maar.
dat is er nog. het dts asielzoekerscentrum is nog leeg vandaag.quote:
Dit kan ik beamenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die was dan beter in het bijhouden dan ik ooit zal wezen.
Daarom ook nooit zwart geprobeerd, blonde uitgroei lijkt altijd net kaal.
Oh dat moet ik ook nog eens makenquote:
Ik heb een tattoo die dik 25 jaar oud is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:09 schreef Ama het volgende:
Ik heb al twaalf jaar het logo op mijn onderarm staan lol.
Nee. En ook al een uur in de miezer gefietst.quote:
Dat viesgroene is ook wel prachtig jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wilde ik voorkomen door geen strawberry blond te nemen maar normaal blond.
Wordt het groen. Had ik liever oranje gehad.
cakequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat moet ik ook nog eens makenZometeen weer een cake bakken om morgen mee naar het werk te nemen. We hebben collega's uit het buitenland op bezoek.
Heb je al ideeën voor de cover eigenlijk?quote:
Ah, de tijd dat ze voor 90% tribal tattoos zetten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een tattoo die dik 25 jaar oud is.
Mijn oudste is 14 jaar geleden gezet. Maar is later wel beter bijgewerkt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een tattoo die dik 25 jaar oud is.
Ja het was nogal een deddelding.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die was dan beter in het bijhouden dan ik ooit zal wezen.
Daarom ook nooit zwart geprobeerd, blonde uitgroei lijkt altijd net kaal.
Een wat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja het was nogal een deddelding.
Goedkoper haha. Laten weghalen is duur.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ziet er beter uit dan laten weghalen? Ik weet verder niks van tattoos
Het is over het algemeen wel sneller.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ziet er beter uit dan laten weghalen? Ik weet verder niks van tattoos
Vriendin van me zit helemaal onder, maar die eerste tribal die ze ergens in een SM-kelder in Parijs heeft laten zetten, is nog een van de mooistequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah, de tijd dat ze voor 90% tribal tattoos zetten.
Die had ik er niet uitgehaald.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uren per dag met zichzelf bezig zijn op uiterlijk gebied = deddelding.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah, de tijd dat ze voor 90% tribal tattoos zetten.
Dat houdt me ook tegen, dat het niet bij me past.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:13 schreef Haags het volgende:
Ik wil geen geklieder op mijn lijf. Heb er weleens aan zitten denken maar ik vind het gewoon niet bij mij passen ook.
Ja geen zin in en ik hoef ook niet zo nodig geen tattoo meer daar, wil gewoon iets anders.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Tig sessies voor een klein prutsding en tussen iedere sessie een paar weken of maanden wachten en vieze, dikke blaren van de laser.
Ik ook niet. En zou sowieso bang zijn dat ik er spijt van krijg op enig moment.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:13 schreef Haags het volgende:
Ik wil geen geklieder op mijn lijf. Heb er weleens aan zitten denken maar ik vind het gewoon niet bij mij passen ook.
jij hebt er wel een paar tochquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat houdt me ook tegen, dat het niet bij me past.
Ik vind mensen die helemaal onder de inkt zitten gewoon echt een afknapper.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin van me zit helemaal onder, maar die eerste tribal die ze ergens in een SM-kelder in Parijs heeft laten zetten, is nog een van de mooiste
Bah, dat is ook niks aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee. En ook al een uur in de miezer gefietst.
Ik heb twee tattoo's en één kleintje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind mensen die helemaal onder de inkt zitten gewoon echt een afknapper.
Geen mooie reigah op je arm?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:13 schreef Haags het volgende:
Bij mij past het ook totaal niet, als je het goed bekijkt!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:13 schreef Haags het volgende:
Het ligt eraan. Bij sommigen staat het behoorlijk tokkie en bij anderen is het schitterend, al gaan die dan ook te ver door hun nek en gezicht te gaan doen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vind mensen die helemaal onder de inkt zitten gewoon echt een afknapper.
Jaquote:
Ja dat is helemaal prima.quote:
"Gergi für Immer" net onder je navel laten zettenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. En zou sowieso bang zijn dat ik er spijt van krijg op enig moment.
dat vind ik ook wat ver gaan. maar als die mensen zich daar fijn bij voelen 🤷♀️quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja dat is helemaal prima.
Maar ik ken ze ook die van top tot teen, zelfs in het gezicht aan toe helemaal vol zitten.
Nee, maatje van me heeft dat op zijn borst en onderbeen. In de tijd dat we nog fanatiek gingen. We waren wel genezen toen we een avond uit gingen in Amsterdam en in een volle club met ontbloot bovenlijf liepen.quote:
Ben ik voor, dan ga ik weer naar huis.quote:
Ja moeten ze uiteraard helemaal zelf weten. Maar ik snap ergens wel dat er een tijd was dat het een absolute no go was bij sollicitatie gespreken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat vind ik ook wat ver gaan. maar als die mensen zich daar fijn bij voelen 🤷♀️
Zo leer ik je weer eens anders kennenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mij past het ook totaal niet, als je het goed bekijkt!
Een nieuwe vriendin van me maakte het ter plekke bijna uit toen we voor het eerst met elkaar de koffer in doken en ze de tattoo zag!
Ook toen ze er achter kwam dat ik een chopper had en dat ik van metal hou.
yup. zeker bij functies waar je representatief moet overkomen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja moeten ze uiteraard helemaal zelf weten. Maar ik snap ergens wel dat er een tijd was dat het een absolute no go was bij sollicitatie gespreken.
[..]
Zo leer ik je weer eens anders kennen
Bah.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus wat een stormlooptopic is dit ineensGa eens werken jullie
Ik heb pauze.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk je wel bij zonradarquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zie zo gauw niks op buienradar, maar wie weet.
Geen zin meerquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zit m'n salade te eten ondertussenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehe!quote:
Ik heb nog pizza van gisterenquote:
Gergi in m'n testament vind ik commitment genoegquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Gergi für Immer" net onder je navel laten zetten
Verkeerde account ballie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog pizza van gisterenMet vlees vlees en vlees
Draakjes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ik heb een grote draak op m'n arm, had een Virago (manwijven-bike, maar heb later 2 Harley's gehad) en heb een vrij brede interesse in metal en allerlei soorten alternatieve muziek.
Dacht dat je gisteren zei dat hij te klein was.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog pizza van gisterenMet vlees vlees en vlees
Ook lekker makkelijk hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gergi in m'n testament vind ik commitment genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |