Werd gezegd dat ze in de file stonden, of is dat een dekmantel?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
De supportersbus van MVV is door de politie van de weg gehaald en begeleid naar het Willem II stadion. Politie dacht dat het de supportersbus van Fortuna was
In Breda beginnen ze dus wat later.
dekmantel. Las het net op een supporterspagina van MVV op Instagram incl. beelden. Reden met bus voor Willem II stadion langs.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 20:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Werd gezegd dat ze in de file stonden, of is dat een dekmantel?
Erg mooiquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:48 schreef Benny het volgende:
Almere City__!
Die passen dit seizoen in het rijtje Sinterklaas, Kerstman en paashaas. Geven alles weg. De 'Gratis af te halen'-facebookgroepjes zijn er niks bij
Gaat Verbeek ooit nog ergens aan de bak komen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 21:48 schreef Benny het volgende:
Almere City__!
Die passen dit seizoen in het rijtje Sinterklaas, Kerstman en paashaas. Geven alles weg. De 'Gratis af te halen'-facebookgroepjes zijn er niks bij
Toch wel knap dat hij beseft dat het dit jaar niet gaat worden. Leuke rubriek.quote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap niet dat @:caland zo'n fan is van Verbeek.
Toch wel veelzeggend dat @Caland op dit vlak nog minder verstand heeft dan Yannick.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap niet dat @:caland zo'n fan is van Verbeek.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heel mooi.
Proost op dat we Roda JC nooit meer terugzien in de Eredivisie.
Hoezee!
KKD: speelronde 13, een ongeluksgetalquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 19:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[..]
Dank, hier ga ik wat mee doen in het vervolg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |