Volgens mij was rotte vis nog niet gezegd, dat zal nog wel komenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 22:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou wat heb ik nou toch weer allemaal misdaan dat iedereen mij voor rotte vis uitmaakt hier.
Lekkerbek?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 22:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Volgens mij was rotte vis nog niet gezegd, dat zal nog wel komen
Ik was geen sloerie die miljoenen kreeg zonder iets te doen neequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hou zelf je bek, stumper. We hebben het hier over een meid van 15/16.
Jij was op die leeftijd zeker het helderste licht van het land.
Jij noemt een meisje van 15 een sloerie, maar diegene waarop je reageert is de pedo?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:17 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Ik was geen sloerie die miljoenen kreeg zonder iets te doen nee
Pedo
wat is dit voor een meukquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:11 schreef Atak het volgende:
Als je je afvroeg waar je belastingcenten naartoe gaan. 🤡
[ twitter ]
Ik denk het wel, sommige meiden van 16 die dikke prammen hebben vind ik wel nicequote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:32 schreef JochemSjakie het volgende:
Conclusie: jij bent een vieze gore hebefiel.
dat zal dan de eerste school zijn waar ik aan begin sinds ze me vd Dr. Cuijpers af schopten.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:17 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Dat is de school waar ik ons twee voor heb aangemeld vanmiddag. We starten in september 2022.
Ik vind het vreemder als je geen hebbuhfiel bent. Zo'n man vind ik verdacht, die probeert te hard zijn pedo neigingen te verbergen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:30 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Ik denk het wel, sommige meiden van 16 die dikke prammen hebben vind ik wel nice
Was vergeten dat je al een stukje meer op leeftijd dan mezelf wasquote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dat zal dan de eerste school zijn waar ik aan begin sinds ze me vd Dr. Cuijpers af schopten.
je ziet ze hier vaak op het forum, boomers die reageren op pics meiden van 25+ ' oh gossie hoe oud is ze ik doe echt niks anders dan onder de 30 ben echt geen pedo heur'quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:07 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik vind het vreemder als je geen hebbuhfiel bent. Zo'n man vind ik verdacht, die probeert te hard zijn pedo neigingen te verbergen.
Die waren er ooit veel meer, en dan nog 'argumenten' aanhalen van: "in de jaren 60 was het ook geen probleem!".quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:19 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
je ziet ze hier vaak op het forum, boomers die reageren op pics meiden van 25+ ' oh gossie hoe oud is ze ik doe echt niks anders dan onder de 30 ben echt geen pedo heur'
waarschijnlijk trekken ze af op hun 14-jarig nichtje
Hahaha jij wel Jerommekequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 17:50 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Met zo'n bipolaire kop is dat natuurlijk te verwachten.
Wel extreem jaloers, een rijkeluisventje die ik zo in 1 keer ko kan stoten mag nu haar maagdelijkheid ontnemen
Leven is niet eerlijk
Woke bestaat dan ook niet in NL. Dat zijn meestal FvD alt right mannetjes of BIJ1/PVD bijtjes en de laatste geeft alleen een neuk om dieren en klimaatquote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:15 schreef Galvez het volgende:
Als je je liever als goedkope del etaleert is dat prima, maar dan graag ook de privileges afpakken.
Mensen die anno2021 nog koningshuis in stand willen houden.![]()
Vreemd ook dat dat hele woke gebeuren zich nooit gericht heeft op deze privileges qua afkomst.
?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 18:19 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
je ziet ze hier vaak op het forum, boomers die reageren op pics meiden van 25+ ' oh gossie hoe oud is ze ik doe echt niks anders dan onder de 30 ben echt geen pedo heur'
waarschijnlijk trekken ze af op hun 14-jarig nichtje
Het ik lees jouw naam altijd als der naziquote:
Laatst wel of amalia wel een wijf mocht trouwenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:15 schreef Galvez het volgende:
Als je je liever als goedkope del etaleert is dat prima, maar dan graag ook de privileges afpakken.
Mensen die anno2021 nog koningshuis in stand willen houden.![]()
Vreemd ook dat dat hele woke gebeuren zich nooit gericht heeft op deze privileges qua afkomst.
Ze wil normaal zijn: Dus net als alle andere tienersletten je moeder kapot laten schamen door ranzige foto´s op insta te zetten, vervolgens je moeder verrot schelden omdat ze oud genoeg is en ze haar bek moet houden en daarna dikke orgie met 26 piemels iin haar aura.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:46 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik heb een vraag
1. waarom zou je dit doen
2. waarom zou je dit op beeld vast laten leggen
3. waarom zou je dit beeld op social media posten
4. waarom
Oma Bea heeft zich een paar jaar geleden in de reet laten naaien door Hans Teeuwen dus die is wel wat gewend.quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:31 schreef YoungDriller het volgende:
Het zou je dochter maar wezen.
Ben Overigens wel benieuwd of Oma Bea trots is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |