Dat is geen geslaagde vergelijking...quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als prinses ligt dat toch wat anders.
Als agent hoor je bijvoorbeeld ook een bepaalde standaard te hebben door niet met criminelen om te gaan.
Vertel eens waarom? Beide betreft onbesproken gedrag.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is geen geslaagde vergelijking...
Als jij een feestje in wat gewaagde kleding laakbaar gedrag vindt dan ja...quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vertel eens waarom? Beide betreft onbesproken gedrag.
Alsof die user ook maar één minieme mogelijkheid om over het koningshuis te kankeren links laat liggen. Ook hij misbruikt daar met alle liefde een net 16-jarige voor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als jij een feestje in wat gewaagde kleding laakbaar gedrag vindt dan ja...
Nogal een verschil met een agent die een eed heeft afgelegd en toch met Ridouan T. of Willem H. zit te werken.
Als minderjarige met een stel meiden in lingerie op de foto gaan (en daarna uitgaan?) roept op zijn minst vraagtekens op. Was je een gewone chick geweest dan was het niet bijzonder, maar als prinses - de tweede in lijn van troonopvolging - mag je wat beters verwachten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als jij een feestje in wat gewaagde kleding laakbaar gedrag vindt dan ja...
Dat is een uitvloeisel, een mogelijk gevolg. Daarvóór komt de ethiek, het onbesproken gedrag wat je standaard van iemand in die positie mag verwachten. Dat heeft te maken met vertrouwen.quote:Nogal een verschil met een agent die een eed heeft afgelegd en toch met Ridouan T. of Willem H. zit te werken.
Gaat het niet om. Het gaat om het gedrag wat het vertrouwen schaadt dat iemand in die positie mag hebben, maar ook moet uitstralen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof die user ook maar één minieme mogelijkheid om over het koningshuis te kankeren links laat liggen. Ook hij misbruikt daar met alle liefde een net 16-jarige voor.
dat waren ook schandalen, toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:33 schreef Werkman het volgende:
[..]
Paps heeft in zijn Prins Pils tijd anders ook niet echt terughoudend gedaan.
En over het gedrag van overgrootvader Bernard zijn ook kasten vol boeken geschreven.
Moet je hier nou echt koud of warm van worden?
In de media wel. Maar ik vraag me af of er veel mensen zijn wier het daadwerkelijk boeit.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:13 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dat waren ook schandalen, toch?
Nouja wat Bernhard deed vind ik niet zo chique, en ik denk dat de meesten daar mee akkoord zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
In de media wel. Maar ik vraag me af of er veel mensen zijn wier het daadwerkelijk boeit.
Joh, als je centjes hebt kun je daarvoor zorgen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Overigens lijkt het weer overal heel snel uit het nieuws gehaald? Lijkt wel een doofpotpoging joh.
Het is een heel groot complot van linkse mediaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joh, als je centjes hebt kun je daarvoor zorgen.
Als jij betaald vind ik het goedquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:33 schreef Werkman het volgende:
[..]
Whats next? stuur je me dan een uitnodiging om met je mee te gaan naar Thailand?
Misschien leest ze mee met dit topic. Doe even normaal.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:20 schreef matigeuser het volgende:
Kut-Koningshuis. Illegaal aan de macht gekomen en nu lekker profiteren van ons gestolen belastinggeld. Ik weet niet hoe oud ze is, maar uitgaande vanaf 16 mag ze van mij kei- en keihard in haar royale ster worden geneukt.
Als ze straks 18 is dan is ze eigenlijk een soort royale hoer. We betalen verplicht allemaal voor haar bestaan dus daar mag ze dan ook best iets voor terug doen. Dat ze maar flinke royale cumshots mag ontvangen. Dan krijgt in ieder geval een klein gedeelte van de Nederlandse bevolking nog waar voor zijn geld.
Nou nou nou als ik dat zo lees dan denk ik van nou nou nou moet dat nou nou nou nouquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:23 schreef KroketBroodje het volgende:
Is dat ook al zo'n vieze aandachtsslet aan het worden man man man
Kan ook straks?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou nou nou als ik dat zo lees dan denk ik van nou nou nou moet dat nou nou nou nou
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |