Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter anders steekt de Politie het in hun zak
exactquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter anders steekt de Politie het in hun zak
Raar idd...quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
Whoops
Krijg je een voorwaardelijke celstraf door huiselijk geweld tegen je vriendin. En een contactverbod. En dan breek je dat, moet je ineens de cel in.
MAAR,
https://www.voetbalprimeu(...)nder-verdediger.html
Heb je de nieuwe Dune al gezien?quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Star Trek (Starwars vind ik daarentegen weer helemaal niks). The Bourne vind ik fantastisch.
Een goeie Bond film is ook wel tof op z'n tijd.
Dat is wel de grootste Appie uit de buurtquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:35 schreef chufi het volgende:
Bij de Appie ooit in Amsterdam Buitenveldert ... kak
Al jarenquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel de grootste Appie uit de buurt
Da's idd "ooit" ja...quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb ooit een briefje van 100 gulden gevonden in de struiken.
We hebben ooit een pistool gevonden langs een slootquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb ooit een briefje van 100 gulden gevonden in de struiken.
Vetquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We hebben ooit een pistool gevonden langs een sloot
En ja, ik heb in, of meer door, de loop gekeken
Misschien toch eens verkopen danquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Heel Amsterdam is een rijkeluisbuurt, als je die huizenprijzen daar ziet
Altijd het nadeel dat je dan wat anders moet kopenquote:
Oh ik ga hurenquote:Op maandag 18 oktober 2021 22:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd het nadeel dat je dan wat anders moet kopen
En dan gezellig in Rusland gaan wonen? Of Dubai?quote:
Of op een vulkanisch eiland ..quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan gezellig in Rusland gaan wonen? Of Dubai?
Santorini zou ik naar toe met mn studie.... maar dat is geschrapt vanwege krapte in het schema door motorpechquote:Op maandag 18 oktober 2021 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hawaii?
Santorini?
Heel Indonesie?
Goede reden om er nu te gaan wonenquote:Op maandag 18 oktober 2021 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Santorini zou ik naar toe met mn studie.... maar dat is geschrapt vanwege krapte in het schema door motorpech
Ja die motor was al gefixed, we waren al onderweg toen het gebeurd en moesten terug naar r'dam en 3 weken later gingen we weerquote:Op maandag 18 oktober 2021 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goede reden om er nu te gaan wonen
Of je gaat alsnog een keer, ze zullen die motor ondertussen vast wel gemaakt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |