Hahahaha, hij zou eigenlijk van die tai chi lessen moeten geven 's ochtendsquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zen master zeker.. .of gaat hij ook weleens staan?
Wat dan wel ???quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan een boek schrijven over wat ik allemaal in en onder struiken heb aangetroffen.
Maar tot nu toe geen vuurwapens.
Schrijf eerst maar eens wat jij in en onder de struiken doetquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik kan een boek schrijven over wat ik allemaal in en onder struiken heb aangetroffen.
Scherpquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Schrijf eerst maar eens wat jij in en onder de struiken doet
Bv. een laptoptas met van alles en nog wat erin.quote:
Was het een Japanner?quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bv. een laptoptas met van alles en nog wat erin.
… Maar zonder laptop. Ik heb de eigenaar gevonden.
Die snoei ik.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Schrijf eerst maar eens wat jij in en onder de struiken doet
Laptoptassen moet je ook nooit mee lopen, tenminste, niet in mijn soort wijken, kan gewoon in een rugzakquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bv. een laptoptas met van alles en nog wat erin.
… Maar zonder laptop. Ik heb de eigenaar gevonden.
Ik heb een laptop-rugzakquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Laptoptassen moet je ook nooit mee lopen, tenminste, niet in mijn soort wijken, kan gewoon in een rugzak
Heb je The Gentlemen van Guy Ritchie gezien? Zit Hugh Grant ook in, 1 van zijn beste rollen denk ik welquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb nu maar even de echte four weddings and a funeral aangezet.. ik was zo teleurgesteld.
Goed bezig !quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je The Gentlemen van Guy Ritchie gezien? Zit Hugh Grant ook in, 1 van zijn beste rollen denk ik wel
Weet ik niet meer maar zou kunnen. Die laptop dan.quote:
Aanraderquote:
De eigenaar werkte bij jou in de buurt, in Papendorp.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Laptoptassen moet je ook nooit mee lopen, tenminste, niet in mijn soort wijken, kan gewoon in een rugzak
Oh Papendorp! Heb ik ook een tijdje gewerktquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De eigenaar werkte bij jou in de buurt, in Papendorp.
Overigens, toen ik hem had gevonden hoefde hij de tas niet terug te hebben. Hij had al een nieuwe.
Ik heb ooit een briefje van 100 gulden gevonden in de struiken.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Braaf naar de politie gebracht natuurlijkquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb ooit een briefje van 100 gulden gevonden in de struiken.
quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Braaf naar de politie gebracht natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |