Nee, ook liever niet. Science fiction vind ik doorgaans wel leuk.quote:
aah en welke dan specifiek?quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ook liever niet. Science fiction vind ik doorgaans wel leuk.
Parken? Hoi Deisyy (even de spelling checken)quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Ow het gaat niet meer over parken![]()
Parken
Parkje hier ben je in 5 minuten doorheenquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Parken
"Mijn" parkquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:41 schreef Deisyy het volgende:
Parken
Star Trek (Starwars vind ik daarentegen weer helemaal niks). The Bourne vind ik fantastisch.quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Star Trek (Starwars vind ik daarentegen weer helemaal niks). The Bourne vind ik fantastisch.
Een goeie Bond film is ook wel tof op z'n tijd.
Is een seriequote:Op maandag 18 oktober 2021 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kan het zijn dat er een remake van 4 weddings and a funeral is?
In een keer goed?quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Parken? Hoi Deisyy (even de spelling checken)
Ja, in een keer goed getypt. Dat is wel eens anders.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een keer goed?
Ja parken, met bomen en groen enzo.
Met een vuurwapenbegraafplaats.quote:
Dag buurvrouwquote:
Nee, ik zag er steeds reclame voor, ik heb het origineel nooit gezien, maar dit leek me helemaal ergquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh..![]()
Ik herkende al niemand.
Hallo buurman/vrouw?quote:
Ja mooi hè die Mocromaffiaquote:
gezellig ff naar het parkquote:
Best een leuk park verder, zit een paar straten verderop, is ook altijd dat redelijk suffe bevrijdingsfestival, maar verder wel een prima parkquote:
oww dus valt wel meequote:Op maandag 18 oktober 2021 20:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Best een leuk park verder, zit een paar straten verderop, is ook altijd dat redelijk suffe bevrijdingsfestival, maar verder wel een prima parkzit ook een hele goede Japanner
Zen master zeker.. .of gaat hij ook weleens staan?quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Best een leuk park verder, zit een paar straten verderop, is ook altijd dat redelijk suffe bevrijdingsfestival, maar verder wel een prima parkzit ook een hele goede Japanner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |