Jep. De overheid is momenteel heel erg gefocust op het indammen van besmettingen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar als je aankondigt niet te checken in je vegetarische restaurant staat de politie met tien voertuigen voor de deur…
12 man en dat is dan 'druk op de zorg'?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
12 mensen liggen op de IC daar begrijp ik
Valt allemaal wel mee dus. Lekker de schuld geven aan gelovigen waarvan we in Nederland met elkaar sinds jaar en dag weten en accepteren dat ze zijn en doen zoals ze zijn en doen.
Je hebt gezelschapquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:25 schreef nostra het volgende:
Is er nog iemand in dit topic thuis in Nederland of zit ik helemaal alleen op de toko te passen?
Jij gaat elke 3 maanden ergens anders in Europa lopen superspreaden of niet?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je hebt gezelschap
Al hoop ik begin december nog een weekje weg te kunnen gaan; Ierland, Tsjechie of Spanje. Even kijken wat/of er dan nog kan. Ga er niet meer vanuit dat dat door kan gaan helaas. Gezien die stijgingen op veel plekken.
Hoop dat alle huidige vakantie gangers het naar hun zin hebbenopladen voor de lange winter die er aan komt.
Schade inhalen van de afgelopen twee jaar waarin er maar weinig te reizen vielquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij gaat elke 3 maanden ergens anders in Europa lopen superspreaden of niet?
Niet goed te praten. Juist in tijden van verregaande inperking van vrijheid is het belangrijk dat de wet leidend blijft.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jep. De overheid is momenteel heel erg gefocust op het indammen van besmettingen.
Overtredingen die dat doel ondermijnen worden aangepakt, overtredingen die dat doel steunen niet.
Zie je wel. Inhaalgedrag. Jij asociaal! Zo krijgen we Corona er nooit onder!quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Schade inhalen van de afgelopen twee jaar waarin er maar weinig te reizen viel
Kun je niet eerder? December lijkt me mondkapjes-maand.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat klinkt awesome![]()
Ik ga in december Gent onveilig maken, hopelijk dan ook nog zo
Laat die pinten maar komen
Absoluutquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet goed te praten. Juist in tijden van verregaande inperking van vrijheid is het belangrijk dat de wet leidend blijft.
Klap in het gezicht van....quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zie je wel. Inhaalgedrag. Jij asociaal! Zo krijgen we Corona er nooit onder!
Wat denk je wat voor ervaringen de mensen uit de Balkanlanden hebben met overheden. Patronen lijken best wel op toen. Andere aanleiding en achtergrond, zelfde soort bewegingen en oplossingen.quote:
We konden niet eerderquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Kun je niet eerder? December lijkt me mondkapjes-maand.
Zat die ook geen behandeling willen. Zat die alleen niet invasieve behandeling willen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:13 schreef Noek het volgende:
Wanneer mensen vanuit een overtuiging een vaccin weigeren, waarom laten ze zich wel opnemen dan?
Gods wil is nog steeds zijn wil. Waarom wel remmende middelen en zuurstof? They need to talk to their manager!
In Kroatië (en de rest van ex-Joegoslavië) ligt de oorlog sowieso onder elke stoeptegel…quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:22 schreef Molo het volgende:
Heb hier in zuid Kroatië al een aantal mensen gesproken die het hebben over overheden die dezelfde soort dingen doen als in de Joegoslavië-oorlog... Hakt er wel in bij velen
Misschien moeten we de sint veranderen in een jonge man die de marathon rent...quote:Echte landelijke duidelijkheid is én komt er niet. ,,Het hangt ervan af hoe de gemeente het georganiseerd heeft. Als een gemeente er een evenement van maakt, dan is het inderdaad met QR-code. Maar de keuze is echt aan de burgemeester”, stelde minister Hugo de Jonge (Gezondheid) afgelopen vrijdag desgevraagd.
Een woordvoerder van het Veiligheidsberaad, waarin de burgemeesters van de verschillende veiligheidsregio’s overleggen: ,,De richtlijn is: als er beweging is tijdens de intocht, als Sinterklaas een rondje maakt door de stad, dan wordt dat gezien als een doorstroomevenement. Daar is geen QR-code bij nodig.” Net zoals de toeschouwers bij de marathon van Amsterdam zondag geen code hoefden te tonen. ,,Maar als er veel mensen langere tijd op één plek staan, dan wordt het een evenement en daarvoor is een QR-code verplicht.”
Marion kan de tering genieten. Daar zal die eindbaas van de ANVR het ook wel mee eens zijn.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Komt door die Marion. Die wilde niet dat we op vakantie gingen. Ben meteen vertrokken.
Lekker makkelijk toch, zo kennen we de MSM weer. Hoeveel ongevaccineerde moslims liggen en lagen er wel niet op de IC?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
12 mensen liggen op de IC daar begrijp ik
Valt allemaal wel mee dus. Lekker de schuld geven aan gelovigen waarvan we in Nederland met elkaar sinds jaar en dag weten en accepteren dat ze zijn en doen zoals ze zijn en doen.
ik sprak dit weekend die in het ziekenhuis werkt. Man en vrouw allebei corona en niet gevaccineerd. Man is in bed gestorven, vrouw bleef er gewoon naast liggen. Kinderen kwamen kijken en die vrouw is echt met tegenzin oogehaald voor het ziekenhuis. 2 weken aan de beademing en vorige week de stekker eruit getrokken. Was een principekwestie.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Zat die ook geen behandeling willen. Zat die alleen niet invasieve behandeling willen.
En zat die wel behandeling willen.
Tsja... Gods wegen zijn al ondoorgrondelijk, die van zijn volgers al helemaal
De vakantiegangers waren al de revue gepasseerd als groep om de schuld op af te schuiven. Vind het wel weinig origineel, deze. Ben beter van je gewendquote:Op maandag 18 oktober 2021 19:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zie je wel. Inhaalgedrag. Jij asociaal! Zo krijgen we Corona er nooit onder!
quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:19 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk toch, zo kennen we de MSM weer. Hoeveel ongevaccineerde moslims liggen en lagen er wel niet op de IC?
En het domme schapenvolk slikt alles weer als zoete koek
Deze bureaucratie, mijn godquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:15 schreef ipa84 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)onaregels~ac08b21e7/
[..]
Misschien moeten we de sint veranderen in een jonge man die de marathon rent...
Greta Thunberg?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van....
Wie krijgt er nu weer klappen?
Koopmans van de week niet gezien? Die hoge golf kwam door inhaalgedrag..quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:20 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
De vakantiegangers waren al de revue gepasseerd als groep om de schuld op af te schuiven. Vind het wel weinig origineel, deze. Ben beter van je gewend
nee hoor, als ik dit soort wartaal lees voel ik me altijd wat beter juist.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:22 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
u voelt zich aangesproken begrijp ik?
De Sint trekt hier ter stede al sinds mensenheugenis van de haven naar de schouwburg. Die mensen staan er al een uur van te voren. Dit zijn Zandvoort praktijken.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:15 schreef ipa84 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)onaregels~ac08b21e7/
[..]
Misschien moeten we de sint veranderen in een jonge man die de marathon rent...
Jazeker jazeker. Maar ik heb het memo gemist dat we door de bevolkingsgroepen heen zijn en kennelijk weer opnieuw beginnen. Volgende week de boomers!quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Koopmans van de week niet gezien? Die hoge golf kwam door inhaalgedrag..
Ik ben benieuwd naar de regels daar.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:17 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Marion kan de tering genieten. Daar zal die eindbaas van de ANVR het ook wel mee eens zijn.
Ik vlieg over 2 weken naar Ierland. 30 euro op en neer, koopie. Zo lang de vlucht doorgaat, ga ik gewoon. Joe.
Eerlijk is eerlijk. Ik ben wel aan het inhalen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Koopmans van de week niet gezien? Die hoge golf kwam door inhaalgedrag..
Is dit een grap?quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:41 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Jep. De overheid is momenteel heel erg gefocust op het indammen van besmettingen.
Absoluutquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:15 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
In Kroatië (en de rest van ex-Joegoslavië) ligt de oorlog sowieso onder elke stoeptegel…
Waanzinnig zeg. Indrukwekkend!quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Absoluut
Ik was voor ik bij een prachtig restaurant waar ik heerlijk zat te lunchen aan het strand op een andere plek, zo'n 200 meter er vandaan.
Dat was dit:
The Abandoned Hotel of Kupari
https://maps.app.goo.gl/5GmKxaCpyqk6G4476
Dat uhmmmm, is vrij heftig om te zien. Oud militair vakantieoord voor hoge piefjes. Ik de oorlogsjaren, compleet kaput gemacht
Mensen zijn gewoon een bijzondere diersoort.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:20 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ik sprak dit weekend die in het ziekenhuis werkt. Man en vrouw allebei corona en niet gevaccineerd. Man is in bed gestorven, vrouw bleef er gewoon naast liggen. Kinderen kwamen kijken en die vrouw is echt met tegenzin oogehaald voor het ziekenhuis. 2 weken aan de beademing en vorige week de stekker eruit getrokken. Was een principekwestie.heftig en treurig tegelijk.
Droevig. Omdat het zo niet nodig is. Al dat leed.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:20 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ik sprak dit weekend die in het ziekenhuis werkt. Man en vrouw allebei corona en niet gevaccineerd. Man is in bed gestorven, vrouw bleef er gewoon naast liggen. Kinderen kwamen kijken en die vrouw is echt met tegenzin oogehaald voor het ziekenhuis. 2 weken aan de beademing en vorige week de stekker eruit getrokken. Was een principekwestie.heftig en treurig tegelijk.
Doodvermoeiend lijkt me dat. Alsof gewoon je werk doen niet zwaar genoeg is, moet je ook nog discussies over geloof aangaan met mensen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon een bijzondere diersoort.
Ik heb vrij veel gelovigen van allerlei aard in behandeling gehad als zorgverlener. Was vaak fascinerend
Oh vond dat wel meevallen. En iedereen heeft levensbeschouwing of overtuigingen die naar voren komen als je ernstig ziek wordt. Dat is ook religie maar zat andere zaken die dan naar voren komen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Doodvermoeiend lijkt me dat. Alsof gewoon je werk doen niet zwaar genoeg is, moet je ook nog discussies over geloof aangaan met mensen.
ja bizar.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon een bijzondere diersoort.
Ik heb vrij veel gelovigen van allerlei aard in behandeling gehad als zorgverlener. Was vaak fascinerend
Voor iedereen ook. Zelf, de kids en ook het ziekenhuispersoneel is niet van steenquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Droevig. Omdat het zo niet nodig is. Al dat leed.
Een hele goede vriendin van me komt uit Bosnië, gaan ergens nog een keer naar Sarajevo. Echt heel veel zin om die stad te bezoeken.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Absoluut
Ik was voor ik bij een prachtig restaurant waar ik heerlijk zat te lunchen aan het strand op een andere plek, zo'n 200 meter er vandaan.
Dat was dit:
Dat uhmmmm, is vrij heftig om te zien. Oud militair vakantieoord voor hoge piefjes. In de oorlogsjaren, compleet kaput gemacht
Schandaligquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:03 schreef trein2000 het volgende:
Voetbalclubbarman in mekaar gerost nadat hij om QR-code vroeg…
https://www.tubantia.nl/b(...)n-op-me-in~a9e155e8/
Lijkt me heel erg indrukwekkendquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Een hele goede vriendin van me komt uit Bosnië, gaan ergens nog een keer naar Sarajevo. Echt heel veel zin om die stad te bezoeken.
Dit jaquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Schandalig![]()
Prima dat je tegen QR codes bent maar doe normaal tegen de mensen die het handhaven. Zij hebben hier ook niet om gevraagd.
O kleine wereld weer. We zijn daar afgelopen zomer langs gevaren met het bootje van Cavtat naar Dubrovnik, indrukwekkend om te zien inderdaad! En schitterende omgeving.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Absoluut
Dat was dit:
Dat uhmmmm, is vrij heftig om te zien. Oud militair vakantieoord voor hoge piefjes. In de oorlogsjaren, compleet kaput gemacht
Ik vrees dat ik een La¨ko tamno uit het buurland Slovenië in de koelkast heb gelegd hier, want daarvan weet ik zeker dat ik m lekker vindquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
O kleine wereld weer. We zijn daar afgelopen zomer langs gevaren met het bootje van Cavtat naar Dubrovnik, indrukwekkend om te zien inderdaad! En schitterende omgeving.
20 meter voor aankomst in de haven kotste onze kleine alles onder. 1 grote teringbende natuurlijk in die boot. Verder was het niet te houden in die stad dus we hebben er weinig van gezien. Maar dat verder terzijde
Drink er nog een Karlovačko op!
Die man mag wel Twitter berichten neerzetten over klap in het gezichtquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:03 schreef trein2000 het volgende:
Wat heb je toch een hoop tyfusdebielen in dit land.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:03 schreef trein2000 het volgende:
Gaat veel vaker gebeuren. In Brussel ook al eenzelfde voorval waar een portier neergestoken is.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:03 schreef trein2000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |