11e tijd ooit (bij de vrouwen).quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:18 schreef heywoodu het volgende:
Agnes Tanui wint in 2:17.57 (om en nabij) en haalt anderhalve minuut van het parcoursrecord af
Vreselijk inderdaad. Ik zit steeds de tijden van een vriend te checken, maar de laatste tijd geeft ie steeds foutmeldingen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:33 schreef Pino112 het volgende:
De app van Amsterdam is echt aids. Allemaal foutmeldingen en bij bijv Sanne van Dijke zie ik geen enkele tijd. Neem aan dat ze wel gewoon gestart is.
Vergelijk het met een peloton in het wielrennen daar is het ook normaal dat je knechten hebt die de kopmannen uit de wind houden.quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:22 schreef Zwansen het volgende:
Is het niet een beetje valsspelen als er constant een haas of pacer voor je loopt? Natuurlijk is de impact van de luchtweerstand relatief klein, maar over 2 uur scheelt het toch wel een aantal seconden neem ik aan?
Als er veel wind staat, maakt het wel echt wat verschil lijkt me.
Het is ook niet zo dat er iets uitgevonden moet worden ofzo. Veel grote marathons gebruiken gewoon nagenoeg hetzelfde systeem voor de live tracking, wat hartstikke overzichtelijk is met bij elk meetpunt de top-10/20/30 in beeld van de geselecteerde categorie. Volgens mij gebruikt zelfs de Vasaloppet in het langlaufen datzelfde systeem, en ongetwijfeld wel meer evenementen. Maar nee, iets als Amsterdam moet dan weer een vierkant wiel uitvinden.quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Sowieso apps voor dingen die je maar een paar keer per jaar gebruikt.![]()
Maak gewoon een website die mobiel en op desktop werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:52 schreef heywoodu het volgende:
2:48 vind ik wel een serieus rap PR voor iemand die toch vooral een sprinter was in een andere sportMaar dit is een ander soort sport. Schaatsen is namelijk een technische sportSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Beter dat, dan door een kanon moeten lopen bij de finishquote:
Bijna een km al jaquote:Op zondag 24 oktober 2021 10:12 schreef franklop het volgende:
Het aantal afgelegde km's lijkt me wat achter te lopen
Zag op gegeven moment 2km op de weg staan en toen waren ze volgens het beeld pas 1,3 onderwegquote:
Met de auto ben ik langzamer. In de spits, in Rotterdamquote:
Maasequote:Op zondag 24 oktober 2021 10:29 schreef Dagoduck het volgende:
Wie is er aangeschoven als commentator?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |