Was je erbij toen Chuf een knipoog kreeg van Rene? Zo lijkt deze post welquote:
quote:
Oh nee wat chufi en rene hebben weet ik nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was je erbij toen Chuf een knipoog kreeg van Rene? Zo lijkt deze post welMaar denk dat je iets anders gezellig vond.
Jammer, had toch mooi geweest als jij getuige was geweest er van.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:44 schreef engine het volgende:
[..]
Oh nee wat chufi en rene hebben weet ik niet
Dan waren er topic in SHO over hun kinderenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Sta maar vast klaar met je knoppies.
Moet ie dat maar niet vertellen, had zomaar gekund natuurlijk, als ie had terug geknipoogd, stel je toch eens voor.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jammer, had toch mooi geweest als jij getuige was geweest er van.
Hoe zouden die er dan uitgezien hebben.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Dan waren er topic in SHO over hun kinderen
Heb je hem ook weer hoor, is gewoon liefde, niets kinky aan.quote:
Ik kan het wel hebbenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je hem ook weer hoor, is gewoon liefde, niets kinky aan.![]()
Potver, ik ben rot vervelend geloof ik. Ik geef de schuld aan slaapgebrek.
Of hij was wel hier, en al zijn groupies ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe zouden die er dan uitgezien hebben.![]()
En ja, hadden we chuf kunnen volgen in SHO maar hadden we hem waarschijnlijk niet hier gehad. Dus maar goed dat ie niet voor de knipoog van Rene is gevallen.
Jij wel maar kweet niet hoe chuf gaat reageren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan het wel hebben
En anders is er altijd nog het x
OMG hadden we bijna een BFer gehad.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Of hij was wel hier, en al zijn groupies ook
Vrij droog gok ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij wel maar kweet niet hoe chuf gaat reageren.![]()
En gelukkig bestaat x ja.Klik weg.
Hebben we die eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OMG hadden we bijna een BFer gehad.
Huub.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hebben we die eigenlijk?
BF'ers?
Ik weet er eentje.. Die ene Bart
Jaaaquote:
En Huub ook lang lang geleden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hebben we die eigenlijk?
BF'ers?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ohja! Huubske..
Is hij nog met die blonde bombshell eigenlijk?
quote:
eejjjjjjjjquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het zou me niet verbazen als er een paar BNN'ers fokken onder een schuilnaam..
Dat zou best kunnen maar mijn kloonradar is erg slecht en BNradar helemaal.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het zou me niet verbazen als er een baar BNN'ers fokken onder een schuilnaam..
Patty patty patty was al bezetquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het zou me niet verbazen als er een paar BNN'ers fokken onder een schuilnaam.
Prisha en ik zijn wel op stream geweestquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hebben we die eigenlijk?
BF'ers?
Dat teltquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Prisha en ik zijn wel op stream geweest
quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
Moe, ik ga er van door. Toedels allemaal.![]()
![]()
![]()
Die zag ik net in badpak met een decolleté tot aan haar navel.quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die zag ik net in badpak met een decolleté tot aan haar navel.
Zit nu met 2 punaises in mijn ogen in de hoop, dat het beeld verdwijnt
quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoorde uit onbetrouwbare bron dat Natascha een TR gemacht heeft
Ik zal nog eens iets doorvertellenquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik hoorde uit onbetrouwbare bron dat Natascha een TR gemacht heeft
Je weet wat die krijgenquote:
Jij hebt het wel zwaar he, met al die users die kunnen lezenquote:
Cor is net stichting correlatie.. alleen hangen ze nooit opquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt het wel zwaar he, met al die users die kunnen lezen
Je had echt beter naar ONZ of KLB kunnen gaan, daar heb je dat soort problemen niet.
Of nog beter COR
Ik moet hier weg?quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt het wel zwaar he, met al die users die kunnen lezen
Je had echt beter naar ONZ of KLB kunnen gaan, daar heb je dat soort problemen niet.
Of nog beter COR
Ik geloof in tijdquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ga jij D. eens terug halen
Deep...quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deep...
Tijd is slechts uitgevonden om te voorkomen dat alles tegelijk gebeurt .. wat het eigenlijk ook doet.
Het is toch allemaal 1 grote droom van een mythisch wezen ergens aan de randen van een niet bestaande melkweg?quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deep...
Tijd is slechts uitgevonden om te voorkomen dat alles tegelijk gebeurt .. wat het eigenlijk ook doet.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is toch allemaal 1 grote droom van een mythisch wezen ergens aan de randen van een niet bestaande melkweg?
Zou hij wel zijn handdoek bij zich hebben?quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Op een schildpad.
( Domni kom er maar in )
Kwam gisteren langs dit...door te lezen over het evangelie van Judas, 1 van de "verboden boeken "quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is toch allemaal 1 grote droom van een mythisch wezen ergens aan de randen van een niet bestaande melkweg?
Ah, wereld's eerste Trannyquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kwam gisteren langs dit...door te lezen over het evangelie van Judas, 1 van de "verboden boeken "
"Barbelo - Wikipedia" https://en.m.wikipedia.org/wiki/Barbelo
Non-binary dan eerderquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, wereld's eerste Tranny
Bladwijzer gemaakt, gaat me te ver om nu te lezenquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kwam gisteren langs dit...door te lezen over het evangelie van Judas, 1 van de "verboden boeken "
"Barbelo - Wikipedia" https://en.m.wikipedia.org/wiki/Barbelo
Hahaha groot gelijk! Is best interessant hoor, dat "evangelie van Judas " ook wel trouwensquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bladwijzer gemaakt, gaat me te ver om nu te lezen
Kom de laatste tijd wat meer tegen over Judas ja.quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha groot gelijk! Is best interessant hoor, dat "evangelie van Judas " ook wel trouwens
Oh echt? Ok , ik niet echt tot gisteren danquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom de laatste tijd wat meer tegen over Judas ja.
Pas een boek gelezen van Jeroen Windmeijer waar Judas ook redelijk in zit.quote:Op zondag 17 oktober 2021 00:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh echt? Ok , ik niet echt tot gisteren dan
Ok, die Jeroen Windmeijer ken ik ook al niet, zo maar ff Googlenquote:Op zondag 17 oktober 2021 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas een boek gelezen van Jeroen Windmeijer waar Judas ook redelijk in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |