SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Raar, want er stond #300 bij mij. Mogelijk heeft MadMaster één of twee posts verwijderd?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:14 schreef livelink het volgende:
En het staat nog wel aangegeven hoeveel je nog kunt posten voordat het topic vol is, DJ11
En daar dan het origineel (?) vanquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:19 schreef livelink het volgende:
![]()
Zet een kaars voor je raam vannacht
Graag gedaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:29 schreef livelink het volgende:
Ik heb een hoop mooie nummers gemist, zie ik. Maar gelukkig ook veel moois wel gehoord!
Dank je wel DJ11 voor deze fijne Oldies-zonder-Melting-show
Geluisterd. Mooi inderdaad. Ik ken De Boer ook van Klikbeet, besef ik me bij het zien van die clip.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor na de show:
Ik kreeg er echt kippenvel van
Veel mooie nummers gemist, zie ik.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:27 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Golden Oldies That Don't Melt
01 Selecter - On My Radio
02 Stakka Bo - Here We Go (7-inch version)
03 Cyndi Lauper - Girls Just Want to Have Fun
04 Kool & The Gang - Ladies Night
05 Sailor - Girls, Girls, Girls
06 Deon Estus - Heaven Help Me
07 Robert Palmer - Mercy Mercy Me - I Want You (single edit)
08 Dusty Springfield - I Just Don't Know What To Do With Myself
09 Viola Wills - Gonna Get Along Without You Now
10 Klein Orkest - Laat Mij Maar Alleen
11 The Beat - Can't Get Used To Losing You
12 Desmond Dekker & The Aces - Israelites
13 Madness - It Must Be Love
14 Sheila E. - The Belle Of St. Mark (single version)
15 Falco - Der Kommissar
16 Bryan Ferry - Let's Stick Together
17 Liza Minnelli - Losing My Mind
18 Marc Almond - Jacky (single mix)
19 Frank Boeijen Groep - Linda
20 Dave Berry - This Strange Effect
21 Lighthouse Family - Raincloud (7-inch edit)
22 Gilbert O'Sullivan - Get Down
23 Howard Jones - What Is Love?
24 Haddaway - What Is Love (Eat This mix radio edit)
25 America - Sister Golden Hair
26 Holly Johnson - Americanos
27 Phil Collins - Hang In Long Enough
28 Shirley Bassey - Can't Help Falling In Love
29 The Four Tops - Reach Out I'll Be There
30 Sydney Youngblood - If Only I Could
31 Hans de Booij - Een Vrouw Zoals Jij
32 Sonny & Cher - I Got You Babe
33 Garland Jeffreys - Hail Hail Rock And Roll
34 Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin'
35 Bee Gees - Night Fever
36 Jennifer Paige - Crush
37 Talk Talk - Life's What You Make It
38 10cc - The Wall Street Shuffle
39 Neil Diamond - Song Sung Blue
40 David McWilliams - Can I Get There By Candlelight
41 James Taylor - You've Got A Friend
42 Elvis Presley - Always On My Mind
Ja, best wel. Maar miste het draaien en die gezelligheid ook wel.quote:
Ja, hij zei in ieder geval even gedag in het topic.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, best wel. Maar miste het draaien en die gezelligheid ook wel.
Ik hoorde zelfs dat Rataplan ook meegeluisterd had.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij zei in ieder geval even gedag in het topic.
Had hij wel door dat jij het niet was, maar DJ11?
Goedemorgen.quote:
Doordeweeks red ik het meestal niet voor werk er op zit al een bericht te plaatsenquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Je bent vroeg vandaag.
Goedemorgen, en veel plezier vandaag!quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:56 schreef MadMaster het volgende:
Zo maar eens opstaan en me klaar maken voor D-Day...
Goedemorgen!![]()
quote:
quote:
Soms is het niet anders.. maar lief dat je ons gemist hebtquote:Op zondag 17 oktober 2021 10:06 schreef Melting het volgende:
[..]Best wel. Maar heb het draaien en de gezelligheid ook wel gemist. Maar kon hier niet onderuit.
Het is gewoon en gezellig clubje mensen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:07 schreef just me het volgende:
[..]
Soms is het niet anders.. maar lief dat je ons gemist hebt
Dan moet je dat nog regelenquote:Op zondag 17 oktober 2021 10:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is gewoon en gezellig clubje mensen.![]()
Heb er inmiddels al veel van ontmoet. Nu nog een keer DJ11 en aRd ontmoeten.
Inderdaad.quote:
Tijd voor een R49 meet in het voorjaarquote:Op zondag 17 oktober 2021 10:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.
Oh, en Brother52 natuurlijk.
Hebben ze gewonnen?quote:
Ik heb het zelf niet gevolgd omdat ik aan het voetbal kijken was maar zodra ik thuiskwam heb ik op FB gekeken en zag dat ze gewonnen haddenquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben ze gewonnen?
Gefeliciteerd Mad! Heb je een foto van de banner op de werpheuvel?
Dan zal Mad straks wel flink de olie thuis komen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet gevolgd omdat ik aan het voetbal kijken was maar zodra ik thuiskwam heb ik op FB gekeken en zag dat ze gewonnen hadden
Ik denk dat dat wel mee zal vallenquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zal Mad straks wel flink de olie thuis komen.
Dat denk ik ook wel.quote:
Ik ga aan de erwtensoepquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel.
Misschien zit hij ook wel aan de koffie, net als jij.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga aan de erwtensoep![]()
Vanmiddag iemand boos zien weglopen op Concordia omdat hij geen QR code konden laten zien en dus niet naar binnen mocht om iets te kopen
Gelukkkig maar, alhoewel...quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Triest. Je weet dat dat nodig is. Doe dan niet zo moeilijk, en koop niets, of toon die qr code.![]()
Ik moest gisteren in de cafetaria ook mijn QR laten zien.
App bleef hangen, dus ze kon hem niet zien. Zagen wel vaccinatie datum, en dat vonden ze ook in orde.
Even later deed de QR code het wel.
quote:
Je hebt toch wel iets in je vriezer liggen ?quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:24 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Anders had ik moeten improviseren wat ik dan ging eten.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de Hema waar we gisteren gingen lunchen ging het lekker knullig, de code werd pas bij het afrekenen gechecked, ik ben zo benieuwd wat ze dan nog wilden ondernemen qua mensen wegsturen.
Ja, maar niet iets wat snel ontdooid zou zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:25 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt toch wel iets in je vriezer liggen ?
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de Hema waar we gisteren gingen lunchen ging het lekker knullig, de code werd pas bij het afrekenen gechecked, ik ben zo benieuwd wat ze dan nog wilden ondernemen qua mensen wegsturen.
Wij hebben altijd wat zakken soep van de Lidl liggen, de biologische zijn prima te eten en nu met het feestdagenassortiment hebben ze nog wat andere smaken. Oh en de vegetarische erwtensoep van Maggi is ook primaquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar niet iets wat snel ontdooid zou zijn.
En ik moest meteen na het eten naar de verjaardag.
Die moet ik even onthouden want die van Unox is niet echt geweldig.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wij hebben altijd wat zakken soep van de Lidl liggen, de biologische zijn prima te eten en nu met het feestdagenassortiment hebben ze nog wat andere smaken. Oh en de vegetarische erwtensoep van Maggi is ook prima
Little willies je zou ze toch alleen al om de naam niet kopenquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die moet ik even onthouden want die van Unox is niet echt geweldig.
Dan alleen nog een vegetarische rookworst zien te vinden die niet naar karton smaakt.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:43 schreef just me het volgende:
[..]
Little willies je zou ze toch alleen al om de naam niet kopen
Die schijnen inderdaad best goed te zijn al is dat niet echt rookworst... (alsof de vegetarische variant dat wel is...:P )quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:43 schreef just me het volgende:
[..]
Little willies je zou ze toch alleen al om de naam niet kopen
vega worstjesquote:
quote:
quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee, dat koop ik dan sowieso niet.
Worst is vlees. Als ik vlees wil eten, koop ik vlees. Als ik geen vlees wil eten, koop ik geen vega worst.quote:
Goed punt. Ik laat de vleesvervangers meestal ook gewoon in het schap liggen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Worst is vlees. Als ik vlees wil eten, koop ik vlees. Als ik geen vlees wil eten, koop ik geen vega worst.
Helemaal mee eens! Ik eet dus wel groenteburgers en zo, maar een vegetarische hamburger of wat voor een vegetarisch ander vlees dan ook vind ik echt heel vreemd. Alsof een maaltijd pas een maaltijd is als er een een stuk vlees (of op vlees gelijkend/smakend stuk vlees) bij zit.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Worst is vlees. Als ik vlees wil eten, koop ik vlees. Als ik geen vlees wil eten, koop ik geen vega worst.
Witte kaasblokjes, is dat geitenkaas?quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Ik eet dus wel groenteburgers en zo, maar een vegetarische hamburger of wat voor een vegetarisch ander vlees dan ook vind ik echt heel vreemd. Alsof een maaltijd pas een maaltijd is als er een een stuk vlees (of op vlees gelijkend/smakend stuk vlees) bij zit.
Er zijn genoeg alternatieven te vinden zonder je toevlucht tot de vegetarische slager te hoeven nemen. Boerenkool eet ik met gefruite uitjes en witte kaasblokjes of cashewnoten. Ook heel erg lekker. Als je veganist bent is het misschien wel wat lastiger.
Witte kaas is een soort feta, maar dan van koemelk, terwijl bij feta ook geitenmelk zit. Feta is lekkerder, maar witte kaas is wat neutraler van smaak en kan daarom makkelijker bij veel gerechten.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Witte kaasblokjes, is dat geitenkaas?
En bedoel je gefruite zilveruitjes?
Houd niet van feta kaas. Al ken ik de koemelk variant niet.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Witte kaas is een soort feta, maar dan van koemelk, terwijl bij feta ook geitenmelk zit. Feta is lekkerder, maar witte kaas is wat neutraler van smaak en kan daarom makkelijker bij veel gerechten.
Gefruite uitjes is gewone ui in olie gebakken.
Waarom kies je ervoor om minder vlees te eten?quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:28 schreef livelink het volgende:
Ik ben overigens geen vegetariër, maar probeer wel steeds minder vlees te eten. En boerenkool leent zich daar dan prima voor.
Voor het klimaat. Eén van de makkelijkere maatregelen die je zelf zonder veel problemen kunt doorvoeren.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom kies je ervoor om minder vlees te eten?
Gefeliciteerd MadMaster. Ze hebben jullie wel laten zweten voor je club!quote:
Er lag al een andere vlag en ik kreeg dat grote ding niet zo snel los van de tribune...quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben ze gewonnen?
Gefeliciteerd Mad! Heb je een foto van de banner op de werpheuvel?
quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er lag al een andere vlag en ik kreeg dat grote ding niet zo snel los van de tribune...
[ afbeelding ]
Heb je de banner wel weer mee naar huis genomen ?quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er lag al een andere vlag en ik kreeg dat grote ding niet zo snel los van de tribune...
[ afbeelding ]
Zeker, en hij heeft dus toch weer keurig netjes aan de tribune gehangen…quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je de banner wel weer mee naar huis genomen ?
Dus toch het risico genomen?quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker, en hij heeft dus toch weer keurig netjes aan de tribune gehangen…
Nee joh, om het vertrouwen aan te gevenquote:
Ze kunnen het volgende keer beter niet zo spannend maken. Constant dat op en neer rijden.quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:47 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, om het vertrouwen aan te geven
quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze kunnen het volgende keer beter niet zo spannend maken. Constant dat op en neer rijden.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Dé kampioensschaal, net in het clubhuus waar we met de spelers een klein feestje hebben gevierd...
[ afbeelding ]
Ik ben ook wel gaar nu, morgenochtend maar even rustig aan doen...quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze kunnen het volgende keer beter niet zo spannend maken. Constant dat op en neer rijden.
gelijk heb jequote:Op zondag 17 oktober 2021 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook wel gaar nu, morgenochtend maar even rudtig aan doen...
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 oktober 2021 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Dé kampioensschaal, net in het clubhuis waar we met de spelers een klein feestje hebben gevierd...
[ afbeelding ]
Goedemorgen livelink.quote:
Dochter is ook thuis? Thuis is toch fijner dan op kamers blijkbaar.quote:Op maandag 18 oktober 2021 07:07 schreef livelink het volgende:
Kinderen allebei thuis en vrij en ik ga zometeen (hopelijk) genieten van een rustige bus zonder scholieren en studenten.
Vooral een kwestie van lekker in bad kunnen en even goed bijslapen. Mijn zoon moest gisteren voor middernacht nog 3 verslagen inleveren. Dus die zat het hele weekend nog te werken en gaat donderdag ook met zijn groepje nog aan het werk. Die werkt ook echt hard hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2021 07:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
[..]
Dochter is ook thuis? Thuis is toch fijner dan op kamers blijkbaar.
quote:Op maandag 18 oktober 2021 07:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Vooral een kwestie van lekker in bad kunnen en even goed bijslapen. Mijn zoon moest gisteren voor middernacht nog 3 verslagen inleveren. Dus die zat het hele weekend nog te werken en gaat donderdag ook met zijn groepje nog aan het werk. Die werkt ook echt hard hoor.
Fijn begin inderdaad.quote:Op maandag 18 oktober 2021 07:43 schreef livelink het volgende:
Bus al bijna 10 minuten te laat.de dag begint goed zo. Jij nog steeds vrij, Melting?
Ja, zo kan ik het ook.quote:Op maandag 18 oktober 2021 07:47 schreef livelink het volgende:
Officieel rijden de bussen normaal. Onofficieel vallen er bussen uit omdat chauffeurs ook op vakantie zijn.
livelnk, livelink toch....quote:Op maandag 18 oktober 2021 07:50 schreef livelink het volgende:
Mijn collega is aan het daten met een vrouw met kinderen en wil dus nu ook de schoolvakanties vrij. We wilden allebei vrij deze week, maar hij gaat ook daadwerkelijk weg, dus dat gaf hem wat mij betreft wel voorrang. Begon hij vrijdag ook al over de kerstvakantie...
En door het uitvallen van de vorige bus zit deze dus toch vol. Weg vakantievoordeel.
Je hoeft niet altijd toe te geven hè? Ene keer hij, andere keer jij. Zo werkt dat in het leven.quote:Op maandag 18 oktober 2021 07:50 schreef livelink het volgende:
Mijn collega is aan het daten met een vrouw met kinderen en wil dus nu ook de schoolvakanties vrij. We wilden allebei vrij deze week, maar hij gaat ook daadwerkelijk weg, dus dat gaf hem wat mij betreft wel voorrang. Begon hij vrijdag ook al over de kerstvakantie...
En door het uitvallen van de vorige bus zit deze dus toch vol. Weg vakantievoordeel.
Goedemorgen just me.quote:Op maandag 18 oktober 2021 08:16 schreef just me het volgende:
[..]
livelnk, livelink toch....
goedemorgen
Niets om je druk over te maken dus rustig aan dan zie je vrijdag weer verderquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:13 schreef Melting het volgende:
Vrijdag weer een test bij de fysio.
Ging vandaag niet zo lekker, dus ik ben benieuwd.
Maakt niet uit dat hij alleen zou zijn. Hij speelt toch altijd met zijn eigen ballen, neem ik aan.quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Het weer ziet er veelbelovend uit, ik zie zelfs al voorzichtige zon. Symph maar weer naar de jeu de boules geschopt, in de hoop dat hij niet de enige is die gewoon buiten wil spelen. En dan straks maar eens uitwaaien op het strand
Oh lekker. Beterschapquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:46 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Ben strontverkouden, goed voor de doorspoeling van de neus-, oor- en keelholtes… 🤧
Daar hangt um!quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, komt goed.
Even nagenieten nu...
[ afbeelding ]
Zo vroeg al?quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Het weer ziet er veelbelovend uit, ik zie zelfs al voorzichtige zon. Symph maar weer naar de jeu de boules geschopt, in de hoop dat hij niet de enige is die gewoon buiten wil spelen. En dan straks maar eens uitwaaien op het strand
Gewoon naar www.radio49.nl luisteren dan.quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:59 schreef Rafeiro het volgende:
Komt er net rene froger langs in winamp, skipperdeskip
Nu heb ik volledige controlequote:Op maandag 18 oktober 2021 12:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon naar www.radio49.nl luisteren dan.
Ook als je de nummers zelf aanvraagt in Gup.quote:
Maar dan moet ik nadenken, dat doet pijn.quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook als je de nummers zelf aanvraagt in Gup.
Goed voor jezelf zorgen, beterschap!quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:46 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Ben strontverkouden, goed voor de doorspoeling van de neus-, oor- en keelholtes… 🤧
quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:50 schreef just me het volgende:
[..]
Goed voor jezelf zorgen, beterschap!
Oh het was zo heerlijk buiten, perfect weer om te golfen en het ging nog goed ook
quote:Op maandag 18 oktober 2021 12:52 schreef Melting het volgende:
[..]Goed dat het beter ging dan van de week.
Ja, de meeste wel.quote:
Dat is wel gaaf, heb je bij voetbal bijvoorbeeld veel minder. Daar zwaaien ze als je mazzel hebt.quote:Op maandag 18 oktober 2021 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de meeste wel.
Voor en na de wedstrijden spreken we ze regelmatig.
De samenstelling van het team wijzigt echter wel gaandeweg een seizoen wegens blessures, doorstroming vanuit lagere teams en nieuw gecontracteerde spelers die van elders komen, dus soms duurt het even voordat je persoonlijk contact hebt. En je hebt er een paar bij die zich niet met het publiek bezig houden...
ik ken helemaal geen duindoornbesjesquote:Op maandag 18 oktober 2021 16:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Het strand van IJmuiden is best leuk, onderweg enkele duindoornbesjes geplukt, maar om ze zo te eten zijn ze toch wel erg zuur. Misschien een volgende keer een bakje meenemen en wat meer plukken en er saus of jam van maken ofzo
Wel dichterbij de duinen dan ik.quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik ken helemaal geen duindoornbesjes![]()
maar ik woon dan ook niet echt vlakbij de duinen
Het was echt opvallend dat ze daar zo talrijk staan, ik kom ze verder ook nooit tegen. Producten met duindoorn zijn zo lekker, zowel ijs en aanverwanten als cosmetica van Weleda.quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik ken helemaal geen duindoornbesjes![]()
maar ik woon dan ook niet echt vlakbij de duinen
Ze heten toch niet voor niets duinenquote:Op maandag 18 oktober 2021 17:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel dichterbij de duinen dan ik.
Of tellen de Loonse en Drunense duinen ook?
Lekkere cosmetica van Weleda.quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was echt opvallend dat ze daar zo talrijk staan, ik kom ze verder ook nooit tegen. Producten met duindoorn zijn zo lekker, zowel ijs en aanverwanten als cosmetica van Weleda.
Nouhou....quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekkere cosmetica van Weleda.![]()
Ik leer soms toch zoveel via deze topics…
Als we dan toch op die toer gaan:quote:Op maandag 18 oktober 2021 18:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nouhou....
Ik heb er handcreme van gehad en nu nog douchegel, mijn collega’s wilden die handcreme altijd lenen en ik zou er zo een likje/slokje van nemen, zo lekker ruikt het. Sommige cosmetica van Lush zou je ook zo willen eten of drinken
quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en Melting, lees er maar overheen, maar bij de A C T I O N heb ik heerlijke tubetjes handcreme gevonden https://www.action.com/nl-nl/p/handcreme-giftset/
Handig als je een verjaarskadootje nodig hebtquote:Op maandag 18 oktober 2021 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als we dan toch op die toer gaan:
Probeer de foam zeepjes van Bath & Bodywork eens.
Mw. MM is verslaafd aan dat spul en tot voor kort was het alleen verkrijgbaar in de USA en omliggende landen, waaronder Aruba. Sinds enige tijd zit er echter ook een winkel van ze in Leiderdorp…
Het is geen verplichting, he. Veel plezier met luisteren.quote:Op maandag 18 oktober 2021 18:06 schreef DJ11 het volgende:
De laatste weken zond ik op maandag uit, maar dat gaat me vandaag niet lukken. Ben nog lang niet klaar met nieuwe muziek luisteren. Misschien - allerminst zeker - draai ik morgen; anders sowieso niet eerder dan vrijdag.
Zeker, hoewel ik ze via een tussenpersoon al eens als verjaardagscadeau heb laten overkomen uit de USA.quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
Handig als je een verjaarskadootje nodig hebt![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2021 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en Melting, lees er maar overheen, maar bij de A C T I O N heb ik heerlijke tubetjes handcreme gevonden https://www.action.com/nl-nl/p/handcreme-giftset/
Oh heerlijkquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:34 schreef Melting het volgende:
Zo.... Sun shower is ingebouwd en werkt.
Het is er ook wel het seizoen voorquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:34 schreef Melting het volgende:
Zo.... Sun shower is ingebouwd en werkt.
Goedemorgen livelink.quote:
Ik was gisteren met een grote omweg teruggegaan. Ik was vanaf mijn werk een eind gaan wandelen; ben toen met 4 verschillende bussen vanuit een andere plaats dan Utrecht thuisgekomen, dus ik durf het niet te zeggen. Ik hoop alleen dat mijn werkgever geen vragen gaat stellen over het gebruik van de businesscard als ik met zo'n omweg naar huis gaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Is de terugreis gisteren nog wel meegevallen?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was gisteren met een grote omweg teruggegaan. Ik was vanaf mijn werk een eind gaan wandelen; ben toen met 3 verschillende bussen vanuit een andere plaats dan Utrecht thuisgekomen, dus ik durf het niet te zeggen. Ik hoop alleen dat mijn werkgever geen vragen gaat stellen over het gebruik van de businesscard als ik met zo'n omweg naar huis ga![]()
Ik wil nog steeds toch wel elke dag een stuk wandelen en als ik op kantoor ben is dat het makkelijkste te doen als ik vanuit werk gewoon ga lopen. En dan zie ik wel waar ik uitkom.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar 1 van die bussen was zo'n klein busje waar max. 12 personen in kunnen en daar was ik de enige passagier, dus dat was wel rustig, ja.
Het waren zelfs 4 bussenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Klinkt avontuurlijk! Maar je werkgever zal geen vragen stellen, verwacht ik.
Maar heb je zo ver gelopen dan, dat je in een andere plaats bent uitgekomen?
[..]![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Het waren zelfs 4 bussen![]()
Nee, niet eens zo ver gelopen. Iets van 7 kilometer, maar toen had ik niet veel keuze in bussen. Dus heb ik een bus genomen naar een halte waar ik kon overstappen op een bus naar Houten. Vanuit Houten het kleine busje naar Odijk en vanuit Odijk weer overgestapt op de bus naar Wijk bij Duurstede. Alle wegen leiden naar Rome.
Uiteindelijk wel, jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Alle wegen leiden naar Wijk bij Duurstede dus.
Livelink is de expert mbt bussen lees ik net, dus vraag maar aan haar hoe je met de bus moet...quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:09 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb een lek ventiel, grom, geen fiets dus.
Achterband ook nog natuurlijk. wel raar vervangen van het losse deel van ventiel hielp niet.
Nog even puzzelen, maar is wel erg lastig als je fiets je enige vervoersmiddel is.
Lopen en bussen, ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Livelink is de expert mbt bussen lees ik net, dus vraag maar aan haar hoe je met de bus moet...
Maar nee, waardeloos zoiets
Misschien is een ligfiets iets voor je?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Lopen en bussen, ja.
Fietsen vind ik echt op geen enkele manier fijn of leuk. Dus daar kies ik voor als ik echt geen tijd of alternatief heb.
Volgens mij zou het juist iets veiliger moeten zijn. Je zit een stukje lager dus als je om valt, val je niet zo verquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien is een ligfiets iets voor je?
Zou dat eigenlijk wel eens willen proberen, maar lijkt me ergens ook weer niet zo veilig.
Hier in de buurt rijdt er ook zoiets rond:quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij zou het juist iets veiliger moeten zijn. Je zit een stukje lager dus als je om valt, val je niet zo ver
Hier rijdt er ook zoiets maar daar zit een vlaggetje bovenop, net als op veel kinderfietsjes, dat scheelt echt enorm voor de zichtbaarheidquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier in de buurt rijdt er ook zoiets rond:
[ afbeelding ]
Die zie je als automobilist niet altijd even goed. Vooral niet als er heggetjes staan.
Waar zou je dan anders naar toe zijn gegaan? Ik dacht echt dat je naar een fietsenmaker zou gaan lopen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 18:22 schreef Rafeiro het volgende:
De fiets fietst weer, ben toch maar naar de fietsenmaker gegaan. Koste wel wat meer (¤17,90) maar trok het niet om 5 km te lopen met fiets aan de hand rn dan op leenfiets naar huis, en dan nog weer een keer heen en weer te fietsen.
Zoeft wel lekker als de band op fietsenmaker niveau is opgepompt.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 17:30 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond
Ik knikker er vanavond een korte uitzending in. Van 19:00 uur tot hooguit 21:00 uur.
Een particulier die het voor een tientje zou doen. Maar was me na overdenken te omslachtig. Nu dus naar fietsenmakert op ca. 500m.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 18:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar zou je dan anders naar toe zijn gegaan? Ik dacht echt dat je naar een fietsenmaker zou gaan lopen.
Sorry, ik zou graag luisteren, maar het is nu eigenlijk heel lekker weer, dus ik ga toch maar wandelen.quote:
Wandel zequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 18:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, ik zou graag luisteren, maar het is nu eigenlijk heel lekker weer, dus ik ga toch maar wandelen.
De rest van de week wordt het baggerweer.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Dit werd toch gebruikt voor Knight Rider?
Damn.... gemist.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 18:58 schreef DJ11 het volgende:
De openingstrack van de uitzending zo meteen is bijzonder kort.... en is voor Melting en zijn kitter.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:07 schreef DJ11 het volgende:
In de veronderstelling dat Livelink zou luisteren, heb ik veel nieuwe muziek klaargezet. Ik wens jullie alvast sterkte met wat komen gaat. Zitten een paar grote namen tussen.
Is die dr een fictief figuur?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Rafeiro:Cypress Hill - Dr. Greenthumb
Ik heb een beter idee. Ze kunnen beter stoppen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Hadden ze dit maar als single uitgebracht, in plaats van die dodelijke saaie formulepop-liedjes. Dit is...Coldplay - People Of The Pride
Van hun nieuwe album.
Hello voute vriendquote:
Nee, ze moeten meer van dit soort nummers durven maken. En minder commerciële shit met boybands en dat soort troep.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee. Ze kunnen beter stoppen.
met pledge maak ik schoonquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:24 schreef Rafeiro het volgende:
Ik kan er niet opkomen, anders had ik nog een verzoekje, haha. Kom niet op de naam iets met pledge geloof ik, arghhhh irritant
quote:
Percy Sledge?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:26 schreef Rafeiro het volgende:
Sergy Pledge of iets maar dan net anders.
Percy Sledge?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:26 schreef Rafeiro het volgende:
Sergy Pledge of iets maar dan net anders.
Daar dacht ik dus ook meteen aan.quote:
Dan moeten we nog weten welk nummer.quote:
Nu kan ik weer zoeken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moeten we nog weten welk nummer.
Heb inmiddels ook een verzoekje van aRd binnen. Iets dat ik niet ken, dus ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:29 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nu kan ik weer zoeken.
Of 11 de ruimte geven.
Dit klinkt niet echt Japans.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:33 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet hier niks van, behalve dat ik vermoed dat het uit Japan komt. De rest mag aRd toelichten.Hikaru Utada - Don't Think Twice
Klopt best welquote:
Wat is Kingdom hearts 3?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:34 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Klopt best wel(Is een van de nummer van Kingdom Hearts 3, waar best wel veel Disney figuren in voor komen)
Een videospel in een redelijk lang lopende serie. (waarvan deel 3 eigenlijk het 7de deel is of iets in die richting.)quote:
Die had ik niet gepland staan. Je moet zowat onder een steen hebben geleefd om dat nummer nog niet te hebben gehoord. Het is op zich best oké, maar ik laat liever wat liedjes horen die je op de radio minder snel hoort.quote:
Ik draai straks nog een liedje dat ik onlangs als nieuw heb laten horen en dat nu zowaar airplay op Radio 2 krijgt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:50 schreef Rafeiro het volgende:
Stromae kan wel eens meer gedraaid gaan worden denk ik.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
DJ11 bedankt voor de show maar ik ga nu richting mijn bed.
Voor de overige luisteraars nog een fijne avond toegewenst
Dank voor het luisteren, welterustenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:55 schreef anotherRandomdude het volgende:
DJ11 bedankt voor de show maar ik ga nu richting mijn bed.
Voor de overige luisteraars nog een fijne avond toegewenst
Nee, dat is niet de bedoelingquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:01 schreef just me het volgende:
Het is maar goed dat je ons niet down laat gaan
Ik zou bijna de pledge gaan pakken en schoonmakenquote:
Kom hier dan maarquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou bijna de pledge gaan pakken en schoonmaken
laat ik nu de komende tijd helemaal volgeboekt zijnquote:
Bakkie thee mag ook hoor als je je verveeldquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
laat ik nu de komende tijd helemaal volgeboekt zijn
Het is vakantie dus...quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:12 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bakkie thee mag ook hoor als je je verveeld
Morgenmiddag komen ze hier naar toe en zaterdag feestje van de jongste kabouter die vrijdag 1 wordtquote:
Niet een beetje, kan weer helemaalquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ga dit weekend ook weer naar neefje en nichtje![]()
Kan weer een beetje
Verstandig. Je hebt jezelf lang genoeg opgesloten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ga dit weekend ook weer naar neefje en nichtje![]()
Kan weer een beetje
Ja maar ik blijf angsthaas.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:16 schreef just me het volgende:
[..]
Niet een beetje, kan weer helemaal
nergens voor nodig, hoppa de hort op jij!quote:
1 van de hulpverleensters zei al dat ik het moeilijk zou gaan vinden, ik woof het weg, maar ze had gelijk. Terug naar "normaal" is niet makkelijk. Ik durf nog bijna niks.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
nergens voor nodig, hoppa de hort op jij!
Woof? Je klinkt als een hond.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
1 van de hulpverleensters zei al dat ik het moeilijk zou gaan vinden, ik woof het weg, maar ze had gelijk. Terug naar "normaal" is niet makkelijk. Ik durf nog bijna niks.
Ja maar eerst zitten we te klagen dat we niets mogen/kunnen en nu kan er weer best veel, probeer er dan van te genieten en doe waar je je lekker bij voelt. Je hoeft niet iedereen te knuffelen enz.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
1 van de hulpverleensters zei al dat ik het moeilijk zou gaan vinden, ik woof het weg, maar ze had gelijk. Terug naar "normaal" is niet makkelijk. Ik durf nog bijna niks.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:23 schreef Melting het volgende:
Zo..... kitter is klaar.
Dat het maar snel vrijdag is, dan komt de loodgieter de laatste loodjes doen.
Sterker nog.... dat raad ik ook af.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ja maar eerst zitten we te klagen dat we niets mogen/kunnen en nu kan er weer best veel, probeer er dan van te genieten en doe waar je je lekker bij voelt. Je hoeft niet iedereen te knuffelen enz.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterker nog.... dat raad ik ook af.
Ik denk niet dat de kassajuffrouw er blij van wordt als je haar spontaan gaan knuffelen.
Vol op de bek, wel met plexiglas er tussen…quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterker nog.... dat raad ik ook af.
Ik denk niet dat de kassajuffrouw er blij van wordt als je haar spontaan gaan knuffelen.
Ik vond het al zo'n bekende stem.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:29 schreef DJ11 het volgende:
We kennen hem van (vrij rustige) soulnummers als You Give Me Something, Broken Strings en Slave To The Music. Zijn gloednieuwe single is heerlijk uptempo en dansbaar. En het beukt heerlijk...James Morrison - Who's Gonna Love Me Now
quote:
Welkom.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vol op de bek, wel met plexiglas er tussen…![]()
Goedendag…
Ja, het is echt heerlijk weer. Warm en een lekker windje.quote:
Teveel bonen gegeten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is echt heerlijk weer. Warm en een lekker windje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |