abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 oktober 2021 @ 11:18:04 #151
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201792998
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:11 schreef Derrazi het volgende:

[..]
En diegene die niet goed meedoet wordt afgeknald.

Met de link naar ongevaccineerden in de ondertiteling.

Maar goed het is een "onschuldig" grapje.
Ik kan me hiet echt niet druk om maken, het is gewoon satire, niks mis mee.
pi_201793000
quote:
12s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
En onderaan vooral als het neo-communisme door iemand anders betaald wordt.
Dat is een fabeltje. Dat Nederland het braafste kindje van de klas is dat het minste verantwoordelijkheid neemt kunnen de Zuid-Europese landen die kampen met alle vluchtelingenstromen niks aan doen. Verder gebruiken ze nog vrij weinig banken in Zuid-Europa en dat is toch wel belangrijk als je macht wilt hebben over je onderdanen.
pi_201793014
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:18 schreef tja77 het volgende:

[..]
Ik kan me hiet echt niet druk om maken, het is gewoon satire, niks mis mee.
Ik ook niet. Maar dat het een hele foute grap is waar geweld tegen ongevaccineerden verheerlijkt wordt valt niet te ontkennen.
pi_201793018
Vanmorgen een artikel over een dansmarathon en een verpleegkundige die helemaal in shock was.
En meningen dat we niet bewust de zorg nóg meer moeten belasten.
Man man man, je mag niet eens meer 50 uren als een uitgedroogd stuk vel dansen. |:)
Go hard or go home
pi_201793029
Inmiddels paar feestjes gedaan op ADE, maar overal ID check hoor
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zondag 17 oktober 2021 @ 11:24:05 #156
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201793031
quote:
10s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:22 schreef Noek het volgende:
Vanmorgen een artikel over een dansmarathon en een verpleegkundige die helemaal in shock was.
En meningen dat we niet bewust de zorg nóg meer moeten belasten.
Man man man, je mag niet eens meer 50 uren als een uitgedroogd stuk vel dansen. |:)
Ik stel voor dat we zo snel mogelijk alle voetbalcompetities weer stil leggen. Al die geblesseerde mensen, dat moeten we echt niet hebben.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 17 oktober 2021 @ 11:24:54 #157
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201793035
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:21 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Ik ook niet. Maar dat het een hele foute grap is waar geweld tegen ongevaccineerden verheerlijkt wordt valt niet te ontkennen.
Een grap is niks meer dan wat de ander ermee doet hè.
pi_201793037
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:18 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Dat is een fabeltje. Dat Nederland het braafste kindje van de klas is dat het minste verantwoordelijkheid neemt kunnen de Zuid-Europese landen die kampen met alle vluchtelingenstromen niks aan doen. Verder gebruiken ze nog vrij weinig banken in Zuid-Europa en dat is toch wel belangrijk als je macht wilt hebben over je onderdanen.
Wat een gelul. We zitten vast in een systeem van nivellering op Europees niveau. Er moet structureel geld van het noorden naar het zuiden omdat die landen anders failliet gaan. En dat is dan “solidariteit”. Ondertussen gaan onze pensioenen naar de vernieling en zijn huizen onbetaalbaar omdat de rente kunstmatig laag gehouden wordt ten gunste van de zuidelijke lidstaten. En als Nederland dan een keer tegengas geeft worden we voor nazi’s versleten. Lekkere bondgenoten wel.
  zondag 17 oktober 2021 @ 11:26:03 #159
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201793043
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:24 schreef _serial_ het volgende:
Inmiddels paar feestjes gedaan op ADE, maar overal ID check hoor
Snap ik wel, het is heel high-profile. Plus, in tegenstelling tot de gemiddelde buurtkroeg hebben ze toch al security aan de poort staan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 11:27:49 #160
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_201793061
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:24 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Als je je belangrijkste adviescommissie uitsluitend vult met mensen uit de virologie- en ziekenhuiswereld en de andere (meer maatschappelijke) vakgebieden daar bewust buiten de deur houdt dan is het ook niet zo vreemd dat je zo gaat denken. Je zou ook bijna gaan vergeten dat de samenleving meer belangen heeft dan alleen maar het niet-oplopen van corona.
Ook dat ja. Nu vraag ik me af waar dat door komt. In een interview met Koopmans niet al te lang geleden zei ze dat van Dissel geen andere werkdomeinen in het OMT wilde hebben en dat zij het zelf anders zou doen.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_201793064
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:21 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Ik ook niet. Maar dat het een hele foute grap is waar geweld tegen ongevaccineerden verheerlijkt wordt valt niet te ontkennen.
Ik zag het eerlijk gezegd als kritiek op het discriminatoire beleid van de rijksoverheid, maar misschien overschat ik dit soort filmpjesmakers.

In Duitsland zijn ze al langzaam aan het uitrollen dat je de supermarkt niet eens meer binnen mag. Uithongering of de kogel, wat maakt het uit.
pi_201793067
quote:
10s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:22 schreef Noek het volgende:
Vanmorgen een artikel over een dansmarathon en een verpleegkundige die helemaal in shock was.
En meningen dat we niet bewust de zorg nóg meer moeten belasten.
Man man man, je mag niet eens meer 50 uren als een uitgedroogd stuk vel dansen. |:)
?

Hier heeft het kabinet sinds september bewust op aangestuurd. De laatste persconferentie waren dan ook geen verlichting van de maatregelen maar meer een maatregelen verzwaring. 1,5 meter waar niemand zich meer aan hield voor de QR code.

Van de maatregelen komen we nooit meer vanaf. Mensen die geloven dat het tijdelijk is geloven dat het ook nog twee weken duurt om de besmettingen te laten dalen met een nieuwe lockdown. De publieke opinie wordt weer gevormd door elke dag een pro lockdown/vaxxer aan het woord te laten.
  zondag 17 oktober 2021 @ 11:28:49 #163
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201793069
quote:
10s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:22 schreef Noek het volgende:
en een artikel over een dansmarathon en een verpleegkundige die helemaal in shock was.
En meningen dat we niet bewust de zorg nóg meer moeten belasten.
Man man man, je mag niet eens meer 50 uren als een uitgedroogd stuk vel dansen.
Ja verbieden en snel! Niets dat ook maar tot enig zorgvraag kan toestaan. Mijn vrouw danste hier aan mee, de medische begeleiding was wel goed geregeld, iedereen hebben ze backstage kunnen helpen en er niemand naar externe zorg afgevoerd. Ik ben benieuwd hoe je het moet framen om een verpleegkundige daarmee in shock te krijgen.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 11:29:09 #164
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_201793071
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je zou ook kunnen vergeten dat de regering een aantal ministeries heeft die adviezen uitbrengen op andere vlakken dan bestrijding van een virus uitbraak.
De adviezen die stelselmatig genegeerd worden? Er zijn niet voor niets het afgelopen jaar veel berichten geweest dat er een tweestrijd binnen de regering is met aan de ene kant Rutte, de Jonge en Grapperhaus en aan de andere kant de ministers die naar de financiële gevolgen kijken.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 11:29:24 #165
236264 crew  capricia
pi_201793073
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:11 schreef Derrazi het volgende:

[..]
En diegene die niet goed meedoet wordt afgeknald.

Met de link naar ongevaccineerden in de ondertiteling.

Maar goed het is een "onschuldig" grapje.
Gewoon satire.
Waar is je gevoel voor humor gebleven?
Of ben je soms ongevaccineerd.. ;)
Definitely not CIA
  zondag 17 oktober 2021 @ 11:30:39 #166
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201793078
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:27 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ook dat ja. Nu vraag ik me af waar dat door komt. In een interview met Koopmans niet al te lang geleden zei ze dat van Dissel geen andere werkdomeinen in het OMT wilde hebben en dat zij het zelf anders zou doen.
Dat bleek ook al uit een reconstructie die de Volkskrant afgelopen zomer gemaakt heeft, dat Van Dissel alle andere domeinen uit het OMT weert. Daar valt wel wat voor te zeggen, maar dan had het kabinet dus een MAT (Maatschappelijk Advies Team, of wat je er ook van maakt) met economen, sociologen en dat soort volk in het leven moeten roepen die op de Catshuiszondagen een plek aan tafel hebben. Maar dat gebeurde dus ook niet, met de inmiddels bekende tunnelvisie tot gevolg.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 17 oktober 2021 @ 11:35:27 #167
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201793102
Gisteren bij de voetbalclub werd ik pas na de wedstrijd van het eerste op QR gecontroleerd in de kantine, terwijl ik daar toch al een tijdje had rondgelopen intussen. Waterdicht systeem.
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 11:35:57 #168
5428 crew  miss_sly
pi_201793104
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:11 schreef Derrazi het volgende:

[..]
En diegene die niet goed meedoet wordt afgeknald.

Met de link naar ongevaccineerden in de ondertiteling.

Maar goed het is een "onschuldig" grapje.
De ondertiteling is een verkeerde vertaling, dat is je bekend? Voor de ‘grap’?
En je kent jet oude kinderspelletje Annemaria Koekoek waarop dit gebaseerd is?

Beetje humor kan geen kwaad.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201793114
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:21 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Ik ook niet. Maar dat het een hele foute grap is waar geweld tegen ongevaccineerden verheerlijkt wordt valt niet te ontkennen.
Zal wel aan mij liggen (ook na de koffie), maar ik zie er juist een (weliswaar wat wonderlijk uitgevoerde) kritiek in. Niveautje is vrij beperkt, maar goed, het is dan ook deze vent: https://www.instagram.com/p/B-AMg7nlWiT/ .
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_201793126
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rogramma-john-de-mol

Gewoon lekker 50 uren raven. Klap in het gezicht weer. Bah bah!
Go hard or go home
pi_201793134
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:25 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Wat een gelul. We zitten vast in een systeem van nivellering op Europees niveau. Er moet structureel geld van het noorden naar het zuiden omdat die landen anders failliet gaan. En dat is dan “solidariteit”. Ondertussen gaan onze pensioenen naar de vernieling en zijn huizen onbetaalbaar omdat de rente kunstmatig laag gehouden wordt ten gunste van de zuidelijke lidstaten. En als Nederland dan een keer tegengas geeft worden we voor nazi’s versleten. Lekkere bondgenoten wel.
Leuk oeverloos gelul van Baudet overgenomen. De rente wordt kunstmatig laag gehouden om de rijken rijker te maken.

De ECB print pre corona 100 miljard per maand (Bron: Arno Wellens) om vervolgens dat geld weer uit te lenen via commerciele banken aan beleggers en het grootkapitaal. China is dan een tikkeltje erger. Die printen een stuk harder en bouwen hele spooksteden om vervolgens twee keer harder te printen en geld uit te lenen aan buurlanden die ze onmogelijk kunnen terugbetalen.

De collectieve werkdruk in Zuid-Europese landen ligt dan ook vele malen hoger dan in de Noord-Europese landen.

Dat de huizen in Nederland onbetaalbaar zijn geworden komt door drie factoren. A. Er staan een half miljoen woningen leeg in Nederland (Bron: FTM) die zijn grotendeels in bezit van beleggers maar omdat niemand dat weet blijven de huren stijgen. Vergelijkbaar met commerciële kantoorpanden. Te veel staan er leeg en toch stijgen de huurprijzen. B. De ECB print miljarden en leent dit dus uit aan beleggers en het grootkapitaal C. De overheid die lenen veel aantrekkelijker heeft gemaakt en kraken heeft verboden
pi_201793235
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:41 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Leuk oeverloos gelul van Baudet overgenomen. De rente wordt kunstmatig laag gehouden om de rijken rijker te maken.

De ECB print pre corona 100 miljard per maand (Bron: Arno Wellens) om vervolgens dat geld weer uit te lenen via commerciele banken aan beleggers en het grootkapitaal. China is dan een tikkeltje erger. Die printen een stuk harder en bouwen hele spooksteden om vervolgens twee keer harder te printen en geld uit te lenen aan buurlanden die ze onmogelijk kunnen terugbetalen.

De collectieve werkdruk in Zuid-Europese landen ligt dan ook vele malen hoger dan in de Noord-Europese landen.

Dat de huizen in Nederland onbetaalbaar zijn geworden komt door drie factoren. A. Er staan een half miljoen woningen leeg in Nederland (Bron: FTM) die zijn grotendeels in bezit van beleggers maar omdat niemand dat weet blijven de huren stijgen. Vergelijkbaar met commerciële kantoorpanden. Te veel staan er leeg en toch stijgen de huurprijzen. B. De ECB print miljarden en leent dit dus uit aan beleggers en het grootkapitaal C. De overheid die lenen veel aantrekkelijker heeft gemaakt en kraken heeft verboden
Wow, een half miljoen huizen leeg? :O. Heb je daar een bron van?

Hoe hoog zullen de cijfers vandaag zijn?
Ik was gisteren ook aanwezig in een sportkantine, 4 uur later werd er eens gecontroleerd (Ik wil er niet aan meedoen, maar heb een QR-code vanwege een doorgemaakte besmetting).
pi_201793258
quote:
8s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:40 schreef Noek het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rogramma-john-de-mol

Gewoon lekker 50 uren raven. Klap in het gezicht weer. Bah bah!
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_201793263
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:41 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Leuk oeverloos gelul van Baudet overgenomen.
Hier gestopt met lezen. Ik wil helemaal niets met die idioot te maken hebben. Fijne dag verder.
pi_201793358
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:01 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Hier gestopt met lezen. Ik wil helemaal niets met die idioot te maken hebben. Fijne dag verder.
Misschien moet je even doorlezen. Je leest die eerste zin verkeerd.
pi_201793359
quote:
10s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:22 schreef Noek het volgende:
Vanmorgen een artikel over een dansmarathon en een verpleegkundige die helemaal in shock was.
En meningen dat we niet bewust de zorg nóg meer moeten belasten.
Man man man, je mag niet eens meer 50 uren als een uitgedroogd stuk vel dansen. |:)
Khalid Choukoud won toch? Of was dat een andere marathon?
pi_201793369
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:55 schreef mir1986 het volgende:

[..]


Hoe hoog zullen de cijfers vandaag zijn?
Ik was gisteren ook aanwezig in een sportkantine, 4 uur later werd er eens gecontroleerd (Ik wil er niet aan meedoen, maar heb een QR-code vanwege een doorgemaakte besmetting).
Lol, na de besmetting was ook de check-app automatisch gedownload?
- verwijderd door admin -
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 12:20:01 #178
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201793412
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:41 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Leuk oeverloos gelul van Baudet overgenomen. De rente wordt kunstmatig laag gehouden om de rijken rijker te maken.

De ECB print pre corona 100 miljard per maand (Bron: Arno Wellens) om vervolgens dat geld weer uit te lenen via commerciele banken aan beleggers en het grootkapitaal. China is dan een tikkeltje erger. Die printen een stuk harder en bouwen hele spooksteden om vervolgens twee keer harder te printen en geld uit te lenen aan buurlanden die ze onmogelijk kunnen terugbetalen.

De collectieve werkdruk in Zuid-Europese landen ligt dan ook vele malen hoger dan in de Noord-Europese landen.

Dat de huizen in Nederland onbetaalbaar zijn geworden komt door drie factoren. A. Er staan een half miljoen woningen leeg in Nederland (Bron: FTM) die zijn grotendeels in bezit van beleggers maar omdat niemand dat weet blijven de huren stijgen. Vergelijkbaar met commerciële kantoorpanden. Te veel staan er leeg en toch stijgen de huurprijzen. B. De ECB print miljarden en leent dit dus uit aan beleggers en het grootkapitaal C. De overheid die lenen veel aantrekkelijker heeft gemaakt en kraken heeft verboden
Dit lijkt mij een beetje offtopic in een corona topic.
pi_201793453
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]
De ondertiteling is een verkeerde vertaling, dat is je bekend? Voor de ‘grap’?
En je kent jet oude kinderspelletje Annemaria Koekoek waarop dit gebaseerd is?

Beetje humor kan geen kwaad.
Niks mis met humor. Ik zal de vrijheid van meningsuiting ten alle tijde verdedigen.

Die vrijheid houdt ook in om iets van deze vorm van humor te vinden. Ik vind het ziek.

Ziek in de zin dat er wappies binnen de gevaccineerden zijn die 'doodschieten' misschien te ver vinden gaan, maar het uitsluiten van ongevaccineerden e/o het hen ontzeggen van basis zaken zoals bv het gaan naar de supermarkt toejuichen. Die verder alles toejuichen om het leven van ongevaccineerden maar zo moeilijk en ellendig mogelijk te maken.

Dat soort mensen zal waarschijnlijk smakelijk lachen om deze "humor".
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 12:26:56 #180
236264 crew  capricia
pi_201793498
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:23 schreef Montagui het volgende:

[..]
Niks mis met humor. Ik zal de vrijheid van meningsuiting ten alle tijde verdedigen.

Die vrijheid houdt ook in om iets van deze vorm van humor te vinden. Ik vind het ziek.

Ziek in de zin dat er wappies binnen de gevaccineerden zijn die 'doodschieten' misschien te ver vinden gaan, maar het uitsluiten van ongevaccineerden e/o het hen ontzeggen van basis zaken zoals bv het gaan naar de supermarkt toejuichen. Die verder alles toejuichen om het leven van ongevaccineerden maar zo moeilijk en ellendig mogelijk te maken.

Dat soort mensen zal waarschijnlijk smakelijk lachen om deze "humor".
Satire, mijn beste. Satire.
Definitely not CIA
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 12:31:01 #181
5428 crew  miss_sly
pi_201793555
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:23 schreef Montagui het volgende:

[..]
Niks mis met humor. Ik zal de vrijheid van meningsuiting ten alle tijde verdedigen.

Die vrijheid houdt ook in om iets van deze vorm van humor te vinden. Ik vind het ziek.

Ziek in de zin dat er wappies binnen de gevaccineerden zijn die 'doodschieten' misschien te ver vinden gaan, maar het uitsluiten van ongevaccineerden e/o het hen ontzeggen van basis zaken zoals bv het gaan naar de supermarkt toejuichen. Die verder alles toejuichen om het leven van ongevaccineerden maar zo moeilijk en ellendig mogelijk te maken.

Dat soort mensen zal waarschijnlijk smakelijk lachen om deze "humor".
Humor is nogal persoonlijk. Zoals nostra al aangaf, kun je het ook juist zien als aanklacht tegen de tweedeling.

Hoe dan ook is jouw post waarin je het dan weer polariseert en ‘dat soort mensen’ wegzet als mensen die het vast wel prima zouden omdat ze het leven van meenden die niet gevaccineerd zijn graag ellendig zien niet echt een stap op de weg om meer begrip voor elkaar te hebben en elkaar meer ruimte te geven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201793610
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:14 schreef groenen het volgende:

[..]
Lol, na de besmetting was ook de check-app automatisch gedownload?
Nee, natuurlijk niet. Ik doe mee, omdat ik anders gisteren niet bij mijn team kon zitten. Maar verder ga ik zo min mogelijk naar zaken toe waar ik hem moet gebruiken.
Ik wens zo min mogelijk mee te werken aan dit systeem.
pi_201793626
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Humor is nogal persoonlijk. Zoals nostra al aangaf, kun je het ook juist zien als aanklacht tegen de tweedeling.

Hoe dan ook is jouw post waarin je het dan weer polariseert en ‘dat soort mensen’ wegzet als mensen die het vast wel prima zouden omdat ze het leven van meenden die niet gevaccineerd zijn graag ellendig zien niet echt een stap op de weg om meer begrip voor elkaar te hebben en elkaar meer ruimte te geven.
Ik lees echter wel heel vaak berichten van mensen die dat prima vinden. Het prima vinden dat mensen zonder vaccinatie hun baan kwijt raken (Gebeurt steeds meer), hun boodschappen niet meer mogen doen en nauwelijks nog normaal kunnen deelnemen aan de maatschappij.
  zondag 17 oktober 2021 @ 12:39:01 #184
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201793635
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:23 schreef Montagui het volgende:

[..]
Niks mis met humor. Ik zal de vrijheid van meningsuiting ten alle tijde verdedigen.

Die vrijheid houdt ook in om iets van deze vorm van humor te vinden. Ik vind het ziek.

Ziek in de zin dat er wappies binnen de gevaccineerden zijn die 'doodschieten' misschien te ver vinden gaan, maar het uitsluiten van ongevaccineerden e/o het hen ontzeggen van basis zaken zoals bv het gaan naar de supermarkt toejuichen. Die verder alles toejuichen om het leven van ongevaccineerden maar zo moeilijk en ellendig mogelijk te maken.

Dat soort mensen zal waarschijnlijk smakelijk lachen om deze "humor".
Nou, ik als ongevaccinneerde kon er wel om lachen.
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 12:40:00 #185
5428 crew  miss_sly
pi_201793645
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:38 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Ik lees echter wel heel vaak berichten van mensen die dat prima vinden. Het prima vinden dat mensen zonder vaccinatie hun baan kwijt raken (Gebeurt steeds meer), hun boodschappen niet meer mogen doen en nauwelijks nog normaal kunnen deelnemen aan de maatschappij.
Ik lees echt heel weinig tot geen berichten van mensen die dat wel prima vinden. Ik lees wel best wat berichten van mensen die vinden dat het huidige gebruik wel prima is. Zo lees ik ook veel berichten van mensen die het eigenlijk niet prima vinden, maar toch maar wel aan meedoen omdat ze anders zoveel moeten missen. Zoals jij. En ik, wat dat betreft.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201793666
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Humor is nogal persoonlijk. Zoals nostra al aangaf, kun je het ook juist zien als aanklacht tegen de tweedeling.

Hoe dan ook is jouw post waarin je het dan weer polariseert en ‘dat soort mensen’ wegzet als mensen die het vast wel prima zouden omdat ze het leven van meenden die niet gevaccineerd zijn graag ellendig zien niet echt een stap op de weg om meer begrip voor elkaar te hebben en elkaar meer ruimte te geven.
Het is een vorm van dehumanisatie.

Voer dehumanistaie maar ver genoeg door en alle maatregelen tegen de ongevaccineerden zal door 'dat soort mensen' toegejuigd en omarmd worden.

Mensen die deze vorm van humor niet te ver vindt gaan zijn 'dat soort mensen'. Heel heel heel eng volk.

Dat ongevaccineerden het moeilijk gemaakt wordt om sociaal actief te zijn stuit me al tegen de borst, maar om ze het ook nog moeilijk te maken om zich te voorzien van basisbehoeften, daar trek ik toch zeker wel een grens.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_201793789
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:41 schreef Montagui het volgende:

[..]
Het is een vorm van dehumanisatie.

Voer dehumanistaie maar ver genoeg door en alle maatregelen tegen de ongevaccineerden zal door 'dat soort mensen' toegejuigd en omarmd worden.

Mensen die deze vorm van humor niet te ver vindt gaan zijn 'dat soort mensen'. Heel heel heel eng volk.

Dat ongevaccineerden het moeilijk gemaakt wordt om sociaal actief te zijn stuit me al tegen de borst, maar om ze het ook nog moeilijk te maken om zich te voorzien van basisbehoeften, daar trek ik toch zeker wel een grens.
Yes, dit inderdaad. En hoe vaak ik dan nog wel niet lees, ja, ze kunnen hun boodschappen ook laten bezorgen toch? Tot dat ook niet meer mag..
pi_201793804
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:39 schreef tja77 het volgende:

[..]
Nou, ik als ongevaccinneerde kon er wel om lachen.
Wat vond je van de galg tijdens de demonstratie op 3 oktober tegen de corona maatregelen?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_201793839
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:52 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Yes, dit inderdaad. En hoe vaak ik dan nog wel niet lees, ja, ze kunnen hun boodschappen ook laten bezorgen toch? Tot dat ook niet meer mag..
Wel als je een zelfbetaalde PCR test doet, 12 uur van te voren. _O_
pi_201793853
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:56 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Wel als je een zelbetaalde PCR test doet, 12 uur van te voren. _O_
Om boodschappen te mogen doen, bizar! 1,5 jaar lang mocht je van alles zonder QR-code en nu wordt een vaccinatie verplicht? 8)7
pi_201793856
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:54 schreef Montagui het volgende:

[..]
Wat vond je van de galg tijdens de demonstratie op 3 oktober tegen de corona maatregelen?
Die galg was toch ook zo’n achterlijke actie. Je kan dan als demonstrant toch wel nagaan dat iedereen alleen nog over die galg lult en niemand nog interesse heeft in je inhoudelijke standpunten en argumenten?

Zeker als je zo’n “dood aan de MSM”-pipo bent, dan weet je toch wel hoe zoiets gaat.
pi_201793869
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:58 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Om boodschappen te mogen doen, bizar! 1,5 jaar lang mocht je van alles zonder QR-code en nu wordt een vaccinatie verplicht? 8)7
Nee, de keuze is voor iedereen vrij.
pi_201793884
quote:
8s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:40 schreef Noek het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rogramma-john-de-mol

Gewoon lekker 50 uren raven. Klap in het gezicht weer. Bah bah!
Het lijkt me ook niet gezond, maar om hier nu meteen weer overbelasting van de zorg bij te betrekken is inderdaad wel sneu :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 17 oktober 2021 @ 13:00:34 #194
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201793886
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:58 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Die galg was toch ook zo’n achterlijke actie. Je kan dan als demonstrant toch wel nagaan dat iedereen alleen nog over die galg lult en niemand nog interesse heeft in je inhoudelijke standpunten en argumenten?

Zeker als je zo’n “dood aan de MSM”-pipo bent, dan weet je toch wel hoe zoiets gaat.
Wat dat betreft is het voor de geadresseerden best handig dat er van dit soort halve garen tussen lopen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_201793912
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:56 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Wel als je een zelfbetaalde PCR test doet, 12 uur van te voren. _O_
Gelukkig betaal jij daar nog altijd aan mee. :)

En zolang ze geen id vragen, kom je ook gewoon binnen met QR-code van een ander.

Als ik jou was zou ik maar thuis blijven, straks raak je nog besmet.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_201793922
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:00 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Wat dat betreft is het voor de geadresseerden best handig dat er van dit soort halve garen tussen lopen.
Ja, kan je mooi de hele demo afserveren als irrationele idioterie. “De enige oppositie tegen ons beleid komt van wat geteisem met prinsenvlaggen en jodensterren, zie je wel!”
pi_201793940
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:58 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Die galg was toch ook zo’n achterlijke actie. Je kan dan als demonstrant toch wel nagaan dat iedereen alleen nog over die galg lult en niemand nog interesse heeft in je inhoudelijke standpunten en argumenten?

Zeker als je zo’n “dood aan de MSM”-pipo bent, dan weet je toch wel hoe zoiets gaat.
Net zoals er een grote groep mensen is die de serie Squid Game niet kent is er ook een grote massa mensen die de betekenis van de galg in die demo niet kennen.

Dus is het 'maar' een (oeh dat gaat best wel ver) filmpje en is het een 'achterlijke' (oeh dat gaat best wel ver) galg.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_201793976
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:05 schreef Montagui het volgende:

[..]
Net zoals er een grote groep mensen is die de serie Squid Game niet kent is er ook een grote massa mensen die de betekenis van de galg in die demo niet kennen.

Dus is het 'maar' een (oeh dat gaat best wel ver) filmpje en is het een 'achterlijke' (oeh dat gaat best wel ver) galg.
Dat bagatelliseren zie je hier toch net zo goed. Ik ben niet van de BNW-tour ofzo maar als er hier mensen zeggen “het stinkt naar benzine, dat is link, laten we uitkijken” dan komen er binnen 5 minuten mensen posten dat het allemaal wel meevalt en zo lang de vlammen niet uit het dak slaan is er weinig aan de hand, de rest moet gewoon niet zo voorbarig lullen.

Zo kan je alles downplayen, want zodra je de stelling kan bewijzen ben je al te laat en staat de toko al in de fik, om even in de analogie te blijven.
pi_201793986
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:02 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]
Gelukkig betaal jij daar nog altijd aan mee. :)

En zolang ze geen id vragen, kom je ook gewoon binnen met QR-code van een ander.

Als ik jou was zou ik maar thuis blijven, straks raak je nog besmet.
Ik heb een hele mooie QR Code, woon niet in NL, dus steek die maar in je zak.
pi_201794005
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 00:35 schreef Montagui het volgende:
Best wel ziek dit.

[ twitter ]
twitter


Ben benieuwd hoe dat het 'inclusieve' NTR programma hier op gaat reageren.

quote:
Wekelijkse, inclusieve talkshow waarin de actualiteit op politiek, maatschappelijk en cultureel gebied wordt doorgenomen. De Sociëteit wordt gepresenteerd door Ajouad El Miloudi vanuit Hal 4 in Rotterdam.
https://ntr.nl/De-Societeit/475

Ik hoop dat het een actie is om een discussie te starten.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')