quote:Op zondag 14 augustus 2022 19:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Zielig he. En schijnbaar kopen/halen mensen zo graag op MP konijntjes dat de opvang echt heel erg vol zit, aangezien er vele konijntjes op staan die er al een jaar of langer zitten.
En dan kregen ze dit ook nog op hun dak 2 maanden terug; https://www.hartvannederl(...)en-drinken-van-water
Dan breekt je hart tochquote:Op zondag 14 augustus 2022 19:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Zielig he. En schijnbaar kopen/halen mensen zo graag op MP konijntjes dat de opvang echt heel erg vol zit, aangezien er vele konijntjes op staan die er al een jaar of langer zitten.
En dan kregen ze dit ook nog op hun dak 2 maanden terug; https://www.hartvannederl(...)en-drinken-van-water
De volgende keer graven ze misschien wel een echte schat opquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:52 schreef Guppy het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ersfoortse-tuin.html
Dit kan dus ook gewoon gebeuren, als je je konijnen buiten houdt
Een schat van wortels?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
De volgende keer graven ze misschien wel een echte schat op
Succes!quote:Op donderdag 18 augustus 2022 14:20 schreef kalinhos het volgende:
Zo, vandaag de vaccinaties gehaald en vanaf woensdag gaat Fistik (het overgebleven mannetje) op koppelvakantie naar Rijswijk, kijken of er een vrouwtje inzit voor de lange termijn
Ahw, klinkt al heel goed! Veel plezier met de bunsquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:30 schreef Donna het volgende:
Nou ze zijn er! Ik geloof dat ze de namen Bunny en Elsa gekregen hebben van m'n dochter. Hou de komende dagen nog een slag om de arm.
Waar ze bij de opvang nog heel bang waren, gingen ze thuis in hun ren meteen 'op stap' en zijn ze gezellig de boel aan het verkennen. Zal morgen nog even wat foto's maken, heb er ook nog een zandbak met zand in gezet om te graven, want m'n vriend wilde niet dat ik tegels ging wippen.
Dat moet je soms gewoon even uitproberen ookquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:38 schreef Donna het volgende:
Nou de zandbak is er al weer uit want die werd gebruikt als toilet. Nu staat er een toiletbakje en een onderbak van een kattenbak en die gebruiken ze netjes als toilet. Perfect.
Zandbak kan ik ooit wel weer proberen.
Verder doen ze het super goed. Ze komen bij je als je komt voeren en als het ze te lang duurt (ik verschoon eerst het water meestal) gaan ze als een idioot rondjes door het verblijf rennen. Zo geinig om te zien.
Deden mijn logees ook. Elke keer als ik met voer aankwam gingen ze achter elkaar aan rennen in cirkeltjes, en daarna door de ren, en daarna kreeg ik kopjes tegen mijn been, omdat ik op moest schieten denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:38 schreef Donna het volgende:
Nou de zandbak is er al weer uit want die werd gebruikt als toilet. Nu staat er een toiletbakje en een onderbak van een kattenbak en die gebruiken ze netjes als toilet. Perfect.
Zandbak kan ik ooit wel weer proberen.
Verder doen ze het super goed. Ze komen bij je als je komt voeren en als het ze te lang duurt (ik verschoon eerst het water meestal) gaan ze als een idioot rondjes door het verblijf rennen. Zo geinig om te zien.
Dat ziet er inderdaad geslaagd uit, kalinhos!quote:Op woensdag 14 september 2022 00:01 schreef kalinhos het volgende:
Inmiddels is de koppeling geslaagd en heb ik weer 2 konijnen, waar de nieuwe (Tammy van 7) wel een maatje groter is. En zwart dus dat contrasteert mooi. Ze poetsen elkaar schoon, ze eten samen en als ik het hek open zet en ze in de tuin laat gaat ze wel alle hoeken verkennen maar komt toch weer vrij snel terug in de ren.
Bij First Dates zie je dan altijd aan het eind van die foto’s hoe het ze vergaan is, dus ook hier:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je doen, dat doen de bunnies van mijn zus eigenlijk het hele jaar door buiten in hun kooi. Elke keer als de ruif leeg is, ligt 80% ernaastquote:Op woensdag 28 september 2022 15:32 schreef Donna het volgende:
De dames maken van hooi en stro holletjes om in de ren op/in te liggen. Ze maken ook wel holletjes in het hok zelf in de stro, maar steeds weer vind ik 'matrasjes' van hooi onder hun ruif. Moet ik meer stro geven voor warmere holletjes denken jullie?
Ja precies. Ze eten ook wel, maar ze nestelen er ook fijn in. Kan wel eens wat extra neerleggen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan je doen, dat doen de bunnies van mijn zus eigenlijk het hele jaar door buiten in hun kooi. Elke keer als de ruif leeg is, ligt 80% ernaast
Ik deed dat niet toen ze hier waren. Ik ruimde het op (wat me op afkeurende blikken kwam te staanquote:Op donderdag 29 september 2022 11:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja precies. Ze eten ook wel, maar ze nestelen er ook fijn in. Kan wel eens wat extra neerleggen natuurlijk.
Hahaha. Ik leg het ook altijd rechts, paar uren later ligt alles links op een bult.quote:Op donderdag 29 september 2022 21:09 schreef livelink het volgende:
Als ik het konijnenhok verschoon en voorzie van nieuw stro, zijn ze het eerste uur vooral bezig om elk strootje op een andere plek te leggen dan waar ik het heb gelegd. Principekwestie waarschijnlijk.
Ik leg niks meer in het hok, want alles wordt eruit gekieptquote:Op donderdag 29 september 2022 23:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Ik leg het ook altijd rechts, paar uren later ligt alles links op een bult.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |