Ik duim met je mee!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:07 schreef Lenny77 het volgende:
Morgen is het zover.. de catratie van Gombi.. Ik heb al tig honden en katten laten castreren/steriliseren maar nu ben ik toch echt wel nerveus![]()
Ik kan alleen maar hopen dat alles goed gaat en dat hij daarna wil gaan eten
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 22:43 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ik duim met je mee!
Hier is het morgen ook D-day, we mogen Katara en d’r nieuwe vriend ophalenvan de opvang mocht het dinsdag al, zo goed vond ze het gaan. Maar ik moest voor werk nog naar het buitenland en zo snel hadden we er ook niet op gerekend. Dus twee dagen extra koppelvakantie dan maar. Konden ze extra wennen. En wij ondertussen het verblijf heel grondig schoongemaakt
![]()
Ik vind het spannend en hoop dat het eenmaal thuis ook goed blijft gaan!
Nog 14 min en dan op wegquote:Op donderdag 10 augustus 2023 07:29 schreef livelink het volgende:
Succes vandaag Lenny77 en Guppy. Hoop dat het allemaal heel goed zal gaan!
Oh vervelend is dat wachten altijd. Hopelijk snel goed nieuws!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:06 schreef Lenny77 het volgende:
Nog steeds geen nieuws.. ze zouden bellen als de operatie achter de rug is.. die stond gepland om 10u.
Er kan natuurlijk altijd een diertje tussenin zijn gekomen he, noodgeval ofzo. Maar toch...
Pffff...
Ik heb zelf maar gebeld... operatie is achter de rug, tandjes hebben ze bijgeslepen en nagels geknipt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh vervelend is dat wachten altijd. Hopelijk snel goed nieuws!
Oh ja, dat goed wakker worden kan even duren. Bij een dierenarts kreeg ik een half slapend konijn mee, dat was ook niet echt leuk, viel continu om en raar knorren enzo, best zielig.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb zelf maar gebeld... operatie is achter de rug, tandjes hebben ze bijgeslepen en nagels geknipt.
Maar hij is nog niet wakker
We duimen!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb zelf maar gebeld... operatie is achter de rug, tandjes hebben ze bijgeslepen en nagels geknipt.
Maar hij is nog niet wakker
Ja dat is het ook niet nee.. hier wachten ze echt tot hij goed wakker is en bij voorkeur al wat gegeten heeft.. het is maar de vraag of hij daar wil gaan etenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, dat goed wakker worden kan even duren. Bij een dierenarts kreeg ik een half slapend konijn mee, dat was ook niet echt leuk, viel continu om en raar knorren enzo, best zielig.
Hopelijk is Gombi snel wakker en hongerig!
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dat is het ook niet nee.. hier wachten ze echt tot hij goed wakker is en bij voorkeur al wat gegeten heeft.. het is maar de vraag of hij daar wil gaan eten
Die van mij begon toen vrij snel hooi te eten zei de dierenarts. Raar wel, want dat at hij thuis bijna niet!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja dat is het ook niet nee.. hier wachten ze echt tot hij goed wakker is en bij voorkeur al wat gegeten heeft.. het is maar de vraag of hij daar wil gaan eten
Anders dwangvoeding en dat vind ik altijd wel zieligquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Die van mij begon toen vrij snel hooi te eten zei de dierenarts. Raar wel, want dat at hij thuis bijna niet!
Daarna alleen maar konijnen uit het asiel gehaald, die kwamen altijd kant-en-klaar
Maar goed, als ze wachten tot hij wat gegeten heeft kan het dus nog even duren voor ze je bellen.
Zielig en ook best moeilijk als je konijn niet echt tam is. Net zoals de pijnstilling toedienen, maar gelukkig vonden ze dat vaak nog best lekker.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Anders dwangvoeding en dat vind ik altijd wel zielig
Nee nog nietsquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zielig en ook best moeilijk als je konijn niet echt tam is. Net zoals de pijnstilling toedienen, maar gelukkig vonden ze dat vaak nog best lekker.
@:Lenny77 al wat gehoord inmiddels?
Gelukkig maar. Laat hem maar lekker loof eten als hij dat wel wil. Het zijn altijd spannende dingen met konijnen, maar dit klinkt best goed. Succes vanavond en vannacht.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:02 schreef Lenny77 het volgende:
Ondertussen zijn we terug thuis. Hij heeft een tijdje onder de lamp gelegen en zou daarna al wat hooi gegeten hebben bij de dierenarts. Hier heeft hij wat wortelloof gegeten maar nog geen korrels ofzo. Hij lijkt toch wel wat suf maar ok, dat zal wel normaal zijn. Ik ben blij dat we al zo ver zijn, nu nog flink eten en dan ben ik blij
Nuja het was maar 1 takje van de 5quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Laat hem maar lekker loof eten als hij dat wel wil. Het zijn altijd spannende dingen met konijnen, maar dit klinkt best goed. Succes vanavond en vannacht.
Hopelijk eet hij de andere 4 takjes ook zometeen. Heb je wel voor de zekerheid dwangvoeding meegekregen?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:09 schreef Lenny77 het volgende:
Ondertussen zijn we terug thuis. Hij heeft een tijdje onder de lamp gelegen en zou daarna al wat hooi gegeten hebben bij de dierenarts. Hier heeft hij wat wortelloof gegeten maar nog geen korrels ofzo. Hij lijkt toch wel wat suf maar ok, dat zal wel normaal zijn. Ik ben blij dat we al zo ver zijn, nu nog flink eten en dan ben ik blij
[..]
Nuja het was maar 1 takje van de 5![]()
Hopelijk is dat even hoopvol
Nee, ik heb er wel achter gevraagd maar kreeg als antwoord dat ik morgen meteen moest bellen als hij niet gegeten zou hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Hopelijk eet hij de andere 4 takjes ook zometeen. Heb je wel voor de zekerheid dwangvoeding meegekregen?
Goed nieuwsquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:02 schreef Lenny77 het volgende:
Inderdaad sowieso morgen bellen als je je zorgen maakt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee, ik heb er wel achter gevraagd maar kreeg als antwoord dat ik morgen meteen moest bellen als hij niet gegeten zou hebben.
Ik heb van @:MizzezAmy de tip gekregen babyvoeding in huis te halen
Tot nu toe heeft hij 2 takjes wortelloof en 6 blaadjes paardenbloem gegeten. Net ook 6 bescheiden keuteltjes onder hem in aangetroffen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad sowieso morgen bellen als je je zorgen maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |