SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Zo ver gaat mijn kennis niet. Deze dansmarathon doet me denken aan de Ardennentrail waar ik een keer aan mee heb gedaan. Een weekend 80 km. lopen met bepakking. Je kreeg alleen maar vage aanwijzingen over de route, dus ook met veel verkeerd lopen en zo. Dat was ook een wedstrijd. En de wedstrijd eindigde met een sprint. Dat wil zeggen dat twee mensen van je team sprintend aan moesten komen. Ik had een jongen bij een rustpost bij de EHBO gezien die nauwelijks meer kon lopen vanwege een knieblessure. En die kwam vervolgens wel sprintend aan. Later hoorde ik dat hij na dat weekend zeker 1 jaar nauwelijks meer kon lopen met die knie. Helemaal gek.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 08:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Aha. En als er dan nog gelijke stand is, wordt het geld verdeeld?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 08:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo ver gaat mijn kennis niet. Deze dansmarathon doet me denken aan de Ardennentrail waar ik een keer aan mee heb gedaan. Een weekend 80 km. lopen met bepakking. Je kreeg alleen maar vage aanwijzingen over de route, dus ook met veel verkeerd lopen en zo. Dat was ook een wedstrijd. En de wedstrijd eindigde met een sprint. Dat wil zeggen dat twee mensen van je team sprintend aan moesten komen. Ik had een jongen bij een rustpost bij de EHBO gezien die nauwelijks meer kon lopen vanwege een knieblessure. En die kwam vervolgens wel sprintend aan. Later hoorde ik dat hij na dat weekend zeker 1 jaar nauwelijks meer kon lopen met die knie. Helemaal gek.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:03 schreef livelink het volgende:
Ja, het was ook de reden dat ik daarna niet meer heb meegedaan. In mijn team zaten ook een paar fanatiekelingen, die echt wilden winnen. Het jaar erop hadden er twee van ons team bedacht om geen tent meer mee te nemen zodat ze lichter bepakt waren. Toen heeft het het hele weekend geregend en hebben ze de hele nacht in de stromende regen op de grond gelegen![]()
Ik was toen wel meegegaan naar de Ardennen (altijd leuk) en heb de tweede dag alsnog als invaller meegelopen omdat er één niet meer door kon na die nacht
Dat wel. Ik zou het haar niet nadoen.quote:
Dat was nog voor de kinderen en zo. Lichtjaren geleden. Zelfs mijn vrienden, die nog steeds supersportief zijn, doen niet meer mee.quote:
Na 36 uur vind ik het nog knap. Dat is ongeveer mijn reguliere manier van dansen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:11 schreef Melting het volgende:
Ik zet net die dansmarathon even op, en als je sommige ziet bewegen.![]()
Dat noem ik geen dansen meer.
Dit zou gewoon verboden moeten worden. Zo lang zonder slaap kan toch niet gezond zijn?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Na 36 uur vind ik het nog knap. Dat is ongeveer mijn reguliere manier van dansen.
Ja, ik vind het ook wel onverantwoord inmiddels.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit zou gewoon verboden moeten worden. Zo lang zonder slaap kan toch niet gezond zijn?
En dan op die k*tmuziek.![]()
Ik zie jou en Symph daar volgende keer ook wel aan meedoen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Het slaat echt helemaal nergens op, die dansmarathon. Onverwantwoord
en jij met livelinkquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zie jou en Symph daar volgende keer ook wel aan meedoen.
Ik kan niet eens een uur lopen, dus neequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zie jou en Symph daar volgende keer ook wel aan meedoen.
quote:
alles voor R49quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:20 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik houd nog geen uur vol, dus nee, dank je.
Deed ik gisterenochtend per ongeluk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:11 schreef Melting het volgende:
Ik zet net die dansmarathon even op, en als je sommige ziet bewegen.![]()
Dat noem ik geen dansen meer.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deed ik gisterenochtend per ongeluk.
Meteen Sieneke voor mijn mik
Goedemorgen Mad.quote:
De stand is nu 3-2 voor R'dam en vandaag is wedstrijd 6, die dus gewonnen moet worden door ons.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 10:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Mad.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met de wedstrijden tussen Amsterdam en Rotterdam?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:20 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik houd nog geen uur vol, dus nee, dank je.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De stand is nu 3-2 voor R'dam en vandaag is wedstrijd 6, die dus gewonnen moet worden door ons.
In dat geval is morgen in R'dam de beslissende wedstrijd. Verliezen we vandaag, dan is het seizoen voorbij…
Die banner brengt dus geen geluk, sindsdien alles verloren.
Vandaag blijft die dan ook thuis…
Ik ga heel hard duimen!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De stand is nu 3-2 voor R'dam en vandaag is wedstrijd 6, die dus gewonnen moet worden door ons.
In dat geval is morgen in R'dam de beslissende wedstrijd. Verliezen we vandaag, dan is het seizoen voorbij…
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thanks, hopelijk helpt dat.quote:
is er nog een link om de wedstrijd op afstand af en toe te kunnen volgen ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 10:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thanks, hopelijk helpt dat.
De Antilliaanse werper (ex-prof in de USA) die vandaag voor Amsterdam normaal gesproken had moeten gooien is wegens het huwelijk van zijn broer vandaag niet aanwezig en de spoeling qua werpers is wegens blessures vrij dun.
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit…
Ja, via https://stats.knbsbstats.(...)schedule-and-results wordt live de stand bijgehouden en via https://eyecons.com/videos/honkbal-l&d-amsterdam-5566 kan je de wedstrijd zelfs live in beeld en geluid bekijken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 10:50 schreef just me het volgende:
[..]
is er nog een link om de wedstrijd op afstand af en toe te kunnen volgen ?
dank je welquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 10:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, via https://stats.knbsbstats.(...)schedule-and-results wordt live de stand bijgehouden en via https://eyecons.com/videos/honkbal-l&d-amsterdam-5566 kan je de wedstrijd zelfs live in beeld en geluid bekijken.
Misschien omdat je deze week ook de verwarming hebt aangezet in huis?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 14:14 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm nieuwe badkamer dit dat, best mooi met van die platen, maar de vloer wou maar niet drroog worden, nu is die van vannochtends in eens droog is het normaal dat dat 2-3 weken duurt? Voordat het sneller gaat that is.
Stond alleen in de woonkamer even aan. Andere kachels gaan nooit aan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 15:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien omdat je deze week ook de verwarming hebt aangezet in huis?
Het lijkt me niet dat dat de bedoeling kan zijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Stond alleen in de woonkamer even aan. Andere kachels gaan nooit aan.
Maar misschien te nieuwe vloer.
Het leek vandaag al iets beter na douche van gisteravond.
Maar na 24 uur liggen er nog plassen, zelfs als je direct na het douchen met zo'n trekker bezig gaat.
Moet dus naar de WC op schoenen.
Gefeliciteerd!quote:
De vandaag niet aanwezige Antilliaanse werper is nu onderweg vanaf Curacao om morgen de wedstrijd te kunnen gooien.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Heeft het duimen van livelink toch geholpen.
Succes morgen!
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vandaag niet aanwezige Antilliaanse werper is nu onderweg vanaf Curacao om morgen de wedstrijd te kunnen gooien.
Van de sponsor mocht hij een business class stoeltje boeken, vanavond rond middernacht komt hij aan op Schiphol…
Een werper kan meestal maar een beperkt aantal ballen (80 à 100) per wedstrijd/week gooien, daarna is z'n arm 'op' en vandaag heeft Amsterdam 3 werpers gebruikt. De spoeling qua beschikbare werpers is na vandaag daardoor nog dunner geworden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel fijn om te weten dat ze ook kunnen winnen, zonder hem. Dus geeft extra vertrouwen als hij morgen mee kan doen.
Die gaat wel mee, maar wordt tijdens de wedstrijd niet opgehangen.quote:
Ik ben er zelf niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 18:09 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond
Had zich al iemand gemeld voor een pre-Melting-show vanavond? Anders wil ik wel anderhalf tot twee uur vullen.
Oké, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 18:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben er zelf niet.Moet naar een verjaardag.
Dus je kan ook later draaien, als je wil.
Gewoon doen, als ik nog wakker ben luister ik wel een tijdje meequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 18:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké, dat wist ik niet.Ik was mentaal al helemaal ingesteld op een Melting-show vanavond.
Fijne verjaardag alvast
Ik ga me richten op een vervangende uitzending vanaf 21:00 uur, tenzij iemand anders dat graag wil doen?
Volgens mij heeft niemand zich nog gemeld.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 18:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké, dat wist ik niet.Ik was mentaal al helemaal ingesteld op een Melting-show vanavond.
Fijne verjaardag alvast
Ik ga me richten op een vervangende uitzending vanaf 21:00 uur, tenzij iemand anders dat graag wil doen?
Hij gaat zonder mij hoor, je doet mij geen plezier met zo’n voorstellingquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 18:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand zich nog gemeld.
Ik weet alleen dat Symph en Ddm in het theater zitten vanavond. Symph wilde eerst draaien, maar Ddm heeft hem teruggefloten.
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 18:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij gaat zonder mij hoor, je doet mij geen plezier met zo’n voorstelling
Vooraf-track om 20:56 uurquote:Programma voor vandaag:
21:00 uur: DJ11 - Golden Oldies That Don't Melt
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:03 schreef livelink het volgende:
On my radio - The spellers of zoiets.
Oh ja, Selecter. Het lag op het puntje van mijn tong...quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]Selecter - On My Radio
... was dat zojuist.
En ook welkom
Gewoon helemaal goed.quote:
Ohquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon helemaal goed.
Overigens zijn verzoekjes / suggesties vanavond gewoon welkom via DM (mits een beetje passend binnen het stramien van een Golden Oldies-show). Maar je mag daarna natuurlijk niet gaan zitten raden.
Mag je wel gaan staan raden?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon helemaal goed.
Overigens zijn verzoekjes / suggesties vanavond gewoon welkom via DM (mits een beetje passend binnen het stramien van een Golden Oldies-show). Maar je mag daarna natuurlijk niet gaan zitten raden.
Bijdehandjequote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:07 schreef Tjoent het volgende:
Girls just wanna have fun - Cindy Lauper
Had je alles opgespaard ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben wel ondertussen zeker 4 wassen aan het vouwen en opruimen
Steeds de was binnengehaald en vervolgens laten liggen op de gele stoel en in wasmanden ervoor. En dan hangt er boven ook nog zeker anderhalve was. Echt, ik loop zo achter met opvouwen en opruimenquote:
Ik was er al bang voor.... Ik ken jou zo onderhand een beetje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:12 schreef Tjoent het volgende:
Ik sorteer trouwens alvast voor op Trafassi
Ik rekende mijn On my radio voor een half nulpuntje. Dus ik doe lekker mee!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:12 schreef DJ11 het volgende:
Tjoent loopt aardig uit zo. Heeft nu al 0 punten voorsprong te pakken.Kool & The Gang - Ladies Night
Lik maar aan mijn lollie?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:12 schreef Tjoent het volgende:
Ik sorteer trouwens alvast voor op Trafassi
Er zijn ook leukere dingen denkbaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Steeds de was binnengehaald en vervolgens laten liggen op de gele stoel en in wasmanden ervoor. En dan hangt er boven ook nog zeker anderhalve was. Echt, ik loop zo achter met opvouwen en opruimen
Je moet de was ook op de zwarte stoel leggen. Valt het minder op.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Steeds de was binnengehaald en vervolgens laten liggen op de gele stoel en in wasmanden ervoor. En dan hangt er boven ook nog zeker anderhalve was. Echt, ik loop zo achter met opvouwen en opruimen
The Boat-clubquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee. Het heeft wel iets met de zee te maken. Maar het kan ook op een meer.
Hoop zo dat je dat morgen ook kunt zeggenquote:
Schiet Mij Maar Lekquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee. Het heeft wel iets met de zee te maken. Maar het kan ook op een meer.
Zelfs dan nog geen idee.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Dit is een verzoekje van Doedezemaar, wegens het overlijden van deze zanger.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:19 schreef Doedezemaar het volgende:
DeonMet uiteraard op de achtergrond George
Dat kan ik sowieso wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
Hoop zo dat je dat morgen ook kunt zeggen
De volle scorequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Viola Wills - Gonna Get Along Without You Now
quote:
Als jullie het eens zijn, dan zal het wel goed zijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:32 schreef MadMaster het volgende:
Klein Orkest - Laat Mij Maar Alleen
2 handen op 1 buikquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
Als jullie het eens zijn, dan zal het wel goed zijn.
Ja, na 3 minuten al hequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:35 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 ziet een tussenstand van een voetbalwedstrijd en spuugt zowat de koffie in z'n mond uit
Ik reken het goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:36 schreef MadMaster het volgende:
The Beat - Can't Get Used Of Losing You
Gewoon stoppen, morgen weer een dagquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof dat ik maar stop na 2 wassen, mijn handen en polsen doen pijn
Morgen is er weer een dagquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof dat ik maar stop na 2 wassen, mijn handen en polsen doen pijn
Godzijdank, mijn man heeft een hobby…quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgenmiddag schop ik Symph wel richting de jeu de boules, dan heb ik weer de ruimte op de bank om verder te vouwen
Of je schopt hem richting op te vouwen wasquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgenmiddag schop ik Symph wel richting de jeu de boules, dan heb ik weer de ruimte op de bank om verder te vouwen
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 23:56 schreef DJ11 het volgende:
Ik vond/vind "Never Going Home" van Kungs een prettige 80s-sound hebben en het deed me ergens aan denken. Maar ik kon de vinger er nog niet op leggen. Totdat ik vanavond op tv een fragmentje van [censuur] van [censuur] hoorde. Het kwartje viel onmiddellijk.![]()
Dat heb ik elders al gelezen…quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Hierna:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 13 oktober 2021 23:56 schreef DJ11 het volgende:
Ik vond/vind "Never Going Home" van Kungs een prettige 80s-sound hebben en het deed me ergens aan denken. Maar ik kon de vinger er nog niet op leggen. Totdat ik vanavond op tv een fragmentje van [censuur] van [censuur] hoorde. Het kwartje viel onmiddellijk.
quote:
De één is sneller, de ander heeft de titel beter. Vechten jullie samen maar uit wie de 0 punten krijgt. Of verdeel ze onderling.quote:
Ik stop wel met typen…quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
De één is sneller, de ander heeft de titel beter. Vechten jullie samen maar uit wie de 0 punten krijgt. Of verdeel ze onderling.Sheila E. - The Belle Of St. Mark (single version)
Die mash-ups die ik in dat topic heb geplaatst, zijn erg grappig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik elders al gelezen…
Falco - Der Kommisar
Punt voor mij…
ik las make-upsquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die mash-ups die ik in dat topic heb geplaatst, zijn erg grappig.
met zijn eigen you tube kanaalquote:
oh ja, je kunt niet alles tegelijk, je bent manquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik sta al contract bij een radiozender
Zou best kunnen. Ik heb 'm hier staan als Bryan Ferry solo.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, in dat geval zeg ik Roxy Music - Let's Stick Together…
Dat kan ook, het klinkt in zijn geval allemaal hetzelfde…quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik heb 'm hier staan als Bryan Ferry solo.
Bijna goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Lisa en die irritante gasten - Losing My Mind
Bij voorbaat excuus aan livelink, maar dat programma is echt te erg voor woorden…quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Man, fok is niet te doen, zou dat de drukte van die achterlijke dansmarathon zijn? Ik zag idioot veel topics
Hun demo-versie is als b-kant (van Jealousy) uitgebracht ja.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:57 schreef Tjoent het volgende:
De Pet Shop Boys hebben deze toch ook uitgebracht?
Ik heb er geen seconde van meegekregen, maar 30 topics er over lullen klinkt me ook wat absurd in de oren, is dat utopiapubliek ofzo?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij voorbaat excuus aan livelink, maar dat programma is echt te erg voor woorden…
Ik heb gisteren 2 minuten gekeken, toevallig tijdens het zappen, en kennelijk is het leuk om een aantal koppels te zien wiebelen…quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb er geen seconde van meegekregen, maar 30 topics er over lullen klinkt me ook wat absurd in de oren, is dat utopiapubliek ofzo?
Thanksquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:05 schreef Rataplan79 het volgende:
De Dj is goed bezig.
Prima muziek om op het gemak een biertje bij te degusteren.
Welterusten!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:08 schreef Tjoent het volgende:
Ik ga pitten peeps
[ afbeelding ]
Fijne avond nogen bedankt weer, Elf.
Trustenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:08 schreef Tjoent het volgende:
Ik ga pitten peeps
[ afbeelding ]
Fijne avond nogen bedankt weer, Elf.
Welkomquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:10 schreef Symphonic het volgende:
En weer thuis![]()
Goed nummer om mee binnen te komen ook
Het was echt fantastisch… die meiden zijn echt bizar muzikaal, kunnen fantastisch zingen en hun teksten zijn subliem.quote:
Welke meiden? Ik weet dat je naar een voorstelling was, maar niet welkequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was echt fantastisch… die meiden zijn echt bizar muzikaal, kunnen fantastisch zingen en hun teksten zijn subliem.
The Bangles?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was echt fantastisch… die meiden zijn echt bizar muzikaal, kunnen fantastisch zingen en hun teksten zijn subliem.
Yentl en de Boerquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Welke meiden? Ik weet dat je naar een voorstelling was, maar niet welke
Het is beter dan de versie van Haddaway…quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:17 schreef DJ11 het volgende:
Te goed voor de Top 40, dit. Vijf weken Tipparade in 1983...
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is beter dan de versie van Haddaway…
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:22 schreef MadMaster het volgende:
In dit geval is What Is Love van Haddaway beter dan deze versie…
Hehehehquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:22 schreef MadMaster het volgende:
In dit geval is What Is Love van Haddaway beter dan deze versie…
Ik ben gewoon allergisch voor dit soort remixen met een overkill aan high hats en bliepjes, omdat je toch moet laten horen dat het een remix is…quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heheheh
Ik heb deze ooit eens eerder gedraaid en toen viel -ie erg goed in de smaak.
Ik vind remixes vaak een onderschatte kunstvorm. Wat niet wil zeggen dat er geen beroerde remixes bestaan; die zijn er meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gewoon allergisch voor dit soort remixen met een overkill aan high hats en bliepjes, omdat je toch moet laten horen dat een remix is…
quote:
Ik heb en draai genoeg remixen, maar veel daarvan vind ik slechter dan/niets bijdragen aan het origineel en dan wordt het remixen om het remixen…quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind remixes vaak een onderschatte kunstvorm. Wat niet wil zeggen dat er geen beroerde remixes bestaan; die zijn er meer dan genoeg.
quote:
just mequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]Holly Johnson - Americanos
Hij heeft trouwens een heel fraai nieuw nummer uit. "This Was Me" heet het.
Dan weet je ook hoe het eruitziet als een halfdood iemand een geldprijs wint.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:29 schreef just me het volgende:
[..]ik heb het laatste stuk ook gekeken
Ja, eigenlijk té bizar voor woorden!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan weet je ook hoe het eruitziet als een halfdood iemand een geldprijs wint.
Nergens voor nodig, die twijfel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
Ik dacht eerst even aan Shirley Bassey, maar twijfel nu toch.
Nooit twijfelen…quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
Ik dacht eerst even aan Shirley Bassey, maar twijfel nu toch.
Het is bepaald geen nummer voor haar inderdaad.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit had Shirley nou niet moeten doen
Ik vond het dan wel weer grappig gedaanquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit had Shirley nou niet moeten doen
Gelukkig weet ik het dan ook niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:43 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn geen punten te verdienen met het noemen van de track waar dit nummer grotendeels op gebaseerd is.Sydney Youngblood - If Only I Could
Break 4 Love van Raze, een houseklassieker.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik het dan ook niet.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:47 schreef DJ11 het volgende:
PEC stond vlak voor tijd met 0-1 voor, uit bij PSV. Nu is het ineens 2-1 voor pisvee.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:47 schreef DJ11 het volgende:
PEC stond vlak voor tijd met 0-1 voor, uit bij PSV. Nu is het ineens 2-1 voor pisvee.
Nee, dat is de cover die zij samen met UB40 maakte. Dit is het origineel:quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:49 schreef livelink het volgende:
Chrissie Hynde met iemand - I've got you babe
al heel, heel langquote:
Ah, de cover voegde dus niks toe aan het origineel, hoor ik nu.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dat is de cover die zij samen met UB40 maakte. Dit is het origineel:Sonny & Cher - I Got You Babe
jij ook welterusten DDM en rust goed uit!quote:
Ah, ik ben niet meer zo bezig met voetbal, maar vroeger was het Ajax voor mij en FC Utrecht (vanwege de nabijheid)quote:
Ik ook niet meer hoor, ik vind het allemaal best en ik kijk nog heel weinig naar voetbal.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet meer zo bezig met voetbal, maar vroeger was het Ajax voor mij en FC Utrecht (vanwege de nabijheid)
Bijnaquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:53 schreef livelink het volgende:
Jeffrey Garland - Hail, hail, rock 'n roll
Ik vond het er al zo raar uitzien ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
BijnaGarland Jeffreys - Hail Hail Rock And Roll
zou een lekker nummer geweest zijnquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:56 schreef livelink het volgende:
Volgens mijn zoon had dit het slotnummer van de dance marathon moeten zijn.
Grappig genoeg heb ik nog een nummer klaarstaan dat hier perfect bij past.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:56 schreef DJ11 het volgende:
Fijn verzoekje van Livelink:Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin'
Fijn dat het zo leuk wasquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was echt fantastisch![]()
Ik ben echt fan van die twee
later ga ik het even terugluisterenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor na de show:
Ik kreeg er echt kippenvel van
Weer de volle scorequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:07 schreef livelink het volgende:
Talk Talk - Life is what you make it
Welterusten just mequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:09 schreef just me het volgende:
Mijn ogen vallen bijna dicht en ik ga naar bed toe
Dank voor de muziekjes![]()
![]()
Dank voor het luisteren en welterusten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:09 schreef just me het volgende:
Mijn ogen vallen bijna dicht en ik ga naar bed toe
Dank voor de muziekjes![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |