MS....knap hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet dat wel ja.
Tuinbroekenman gesprekje nu of hoe je dat noemt.
quote:
Wat een baas.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, gelijk meer sympathie voor hem.
Oh ik kan dat dus echt niet. Gewoon niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben liever een schaap dan een rebel, in de meeste gevallen dan, heel soms niet maar dat loopt dan ook vaak niet goed af voor mij, dus liever schaap.
Ja maar hij komt toch niet in mijn top 3, dat gedoe met dat paaltje heeft het verziekt voor mij.quote:
Ik ben een Fries.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:11 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oh ik kan dat dus echt niet. Gewoon niet.
Liever rebel dan schaap (en ik hou alleen van het woord rebel, ik vind schaap een stom woord).
Dat was wel een minpuntje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar hij komt toch niet in mijn top 3, dat gedoe met dat paaltje heeft het verziekt voor mij.
Helaas...alleen maar koppelsquote:
Schaapies zijn liefquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:11 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oh ik kan dat dus echt niet. Gewoon niet.
Liever rebel dan schaap (en ik hou alleen van het woord rebel, ik vind schaap een stom woord).
Wij hadden een break en zijn sinds kort weer samen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:13 schreef IxCalypso het volgende:
Ben ondertussen al 25 jaar samen met mijn vriend, geen ring nodig
Vertel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schaapies zijn lief![]()
En ik kan het inmiddels prima, ben erg confrontatie vermijdend geworden. Teveel tikkies gehad vroeger in het echte leven.
Zijn die wallen echt?quote:
Nah, ga ik hier allemaal niet doen. Maar ben nu gewoon wat rustiger en probeer mijn grote mond te houden, wat soms nog best moeilijk is omdat ik ook een flapuit ben.quote:
Was al in het 3e uur gebeurt tijdens de polonaise.quote:
Doe eens, ik ben dat ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nah, ga ik hier allemaal niet doen. Maar ben nu gewoon wat rustiger en probeer mijn grote mond te houden, wat soms nog best moeilijk is omdat ik ook een flapuit ben.
Is het lichtquote:
Ik wist dat je dit ging posten.quote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent weer wakkerLekker dutje gedaan?
Als het Prince geweest had je me niet gehoordquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wist dat je dit ging posten.
Nah wil ik niehiet.quote:
Ik ben sexy als ik dansquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ksst maar weer he, die hebben we al genoeg gehoord.
Je hoofd?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nah wil ik niehiet.Oh en als het me lukt om niets te zeggen dan heb ik ook nog mijn hoofd wat soms boekdelen spreekt dus daar moet ik ook op letten in bepaalde situaties.
quote:
Ja dat en gelukkig niet want dat brengt me sneller in de problemen dan mijn getik hiero.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:20 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je hoofd?
Ow je uitdrukkingen, ja herkenbaar. Maar ik zie je niet
Ik vroeger best goed.quote:
Mijn persoon an sich brengt me in de problemen maar ik snap nooit waarom.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat en gelukkig niet want dat brengt me sneller in de problemen dan mijn getik hiero.
Ik zie het probleem ook niet,je lijkt me een prima persoon.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:22 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mijn persoon an sich brengt me in de problemen maar ik snap nooit waarom.
Een duim in de mond is niet per definitie sexy.quote:
Paar uurtjes geloof ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Maar ook weer niet een heel lang dutje volgens mij. Laat ook maar, ben de tijd een beetje kwijt geloof ik, oh wacht, onderin beeld, bijna half 6.
![]()
Hmm dat is niet handig dan, wil je dat niet proberen uit te zoeken dan, sinds ik bepaalde dingen van mezelf weet kan ik er beter mee omgaan. Maar is wel een lastig iets en lukt dus ook niet altijd, altijd bestaat sowieso niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:22 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mijn persoon an sich brengt me in de problemen maar ik snap nooit waarom.
Pics?!quote:
Lief dat je dat zegt , ik kan heel erg fel zijn als het gaat om een principe wat ik echt aanhang, maar verder doe ik weinig slechts. Ik Praat veel. That's all.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet,je lijkt me een prima persoon.
Een duim in de kond danquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een duim in de mond is niet per definitie sexy.
quote:
Als jij dat fijn vindt.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:29 schreef IxCalypso het volgende:
Het kutte van dit programma is dat ik waarschijnlijk de uitslag ga missen
Ik heb echt geen idee meer, zou best willen slapen nu maar heb dikke fomo nu.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:29 schreef IxCalypso het volgende:
22 uur ff kijkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:29 schreef IxCalypso het volgende:
quote:
Nee.zie hem net in een flits.quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:32 schreef tja77 het volgende:
Zag MS god net nog in beeld, dus die is er nog.
Dat is #81quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En weet sinds nog niet zo lang wie dat dus is. Tuinbroekenman.
Nummertjes vergeet ik steeds, oh zie het nu, ja 81 inderdaad.quote:
Deze dan maarquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent aan het kutten. Lukt niet
Das Rick, hij heet Marcel, maar toch heet hij Rick, want Rickquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En weet sinds nog niet zo lang wie dat dus is. Tuinbroekenman.
Nu doen de meeste dat al inmiddels, jury is blind geworden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver, die luie klootzak moet eruit.
Die liep er gisteravond al de kantjes van af.
Die oudere man met tattoos en die heeft MS, 1 brok energie en positiviteit maar niet op een irritante manier.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En ik weet sinds nog niet zo lang wie dat dus is. Tuinbroekenman.
Oh die naam komt nu pas binnen, zijn echte.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:35 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Das Rick, hij heet Marcel, maar toch heet hij Rick, want Rick
Ja die maar wist eerder niet wie er werd bedoelt met MS man, tot ik net zijn filmpje zag, half uur geleden of zo. Toen viel het kwartje pas, niet gehoord? Viel heel diep.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die oudere man met tattoos en die heeft MS, 1 brok energie en positiviteit maar niet op een irritante manier.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:36 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga even een powernap doen.wees lief voor elkaar.
Ja volgens mij moet ik ook maar ff. Ik word wat verward. Slaap lekker jij.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:36 schreef FreshFruit het volgende:
Ja, ik werd er wakker van..quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die maar wist eerder niet wie er werd bedoelt met MS man, tot ik net zijn filmpje zag, half uur geleden of zo. Toen viel het kwartje pas, niet gehoord? Viel heel diep.
Lekker dutje doen vriendquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:36 schreef FreshFruit het volgende:
Verkeerde topic. Misschien ook tijd voor jou om te gaan slapen? Kijken we later wel wat er nog over is.quote:
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, ik werd er wakker van..
Bedankt daarvoor
Goede topic, we hadden het hier over Rick.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verkeerde topic. Misschien ook tijd voor jou om te gaan slapen? Kijken we later wel wat er nog over is.
Grote donkere kerel in het rozequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh die weet ik nog steeds niet wie daarmee bedoeld wordt.
Ja maar komen nu weer andere mensen bij en dan moet je het weer uit gaan leggen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:41 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Goede topic, we hadden het hier over Rick.
Roy Meijer, donkere hele brede gast.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh die weet ik nog steeds niet wie daarmee bedoeld wordt.
Vent is letterlijk 2 meter hoog en 1 meter breed, dat nummertje zie je amper.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nummertje misschien, door het licht vind ik teveel dingen daar roze.
Ik zag hem staan maar kon het nummer niet zien.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nummertje misschien, door het licht vind ik teveel dingen daar roze.
Oh echt, gawd lekker bezig chocoquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Roy Meijer, donkere hele brede gast.
Deed de Olymische spelen co-presenteren bij de NOS.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vent is letterlijk 2 meter hoog en 1 meter breed, dat nummertje zie je amper.
Dammit Ix, I said stopquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verkeerde topic. Misschien ook tijd voor jou om te gaan slapen? Kijken we later wel wat er nog over is.
Hordeloper Gregory Sedoc bedoel je?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh echt, gawd lekker bezig chocoHeb dat nog wel een beetje gevolgd maar kan me alleen die enthousiaste hardloper herinneren. Als ie dat al was, denk het wel want zat er vaak bij met het hardlopen en die deed zo leuk verslag, oh wacht ik wijk weer wat af geloof ik.
Ik kan alleen nummer 15 nog onthouden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zag hem staan maar kon het nummer niet zien.
Die ben ik allemaal weer vergeten![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan alleen nummer 15 nog onthouden.![]()
Ik moet slapen geloof ik.veel plezier allemaal en wie weet tot later.
Net als Dennis v.d Geest, dat vind ik ook een knuffelbeer, waarom is die man mij dan nog niet op gevallen. Fok leid mij te veel af.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hordeloper Gregory Sedoc bedoel je?
Maar Roy Meijer is grote vriendelijke knuffelbeer.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan alleen nummer 15 nog onthouden.![]()
Ik moet slapen geloof ik.veel plezier allemaal en wie weet tot later.
Gregory deed vaak de atletieknummers, Roy de judonummers en allerlei andere sporten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Net als Dennis v.d Geest, dat vind ik ook een knuffelbeer, waarom is die man mij dan nog niet op gevallen. Fok leid mij te veel af.![]()
en die naam Gregory zegt me wel iets maar weet het niet meer zeker.
Weet het niet meer zeker ^^quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Net als Dennis v.d Geest, dat vind ik ook een knuffelbeer, waarom is die man mij dan nog niet op gevallen. Fok leid mij te veel af.![]()
en die naam Gregory zegt me wel iets maar weet het niet meer zeker.
Zijn partner gaat dit niet volhouden. Die valt in slaap.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij kwam bij het vorige interview door beeld gewaggeld.
Your love is my only desirequote:
quote:
Nee hoorquote:
Neuh die deed al de hele avond dag niks.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 06:00 schreef superniger het volgende:
Jammer dat adidas meisje is gestopt.
Ik ben die elvis beu. Dat is geen dansen. En dat vanaf gisteravond al.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 06:10 schreef IxCalypso het volgende:
Elvis, team rood (99) geloof ik, minivrouwtje, Rick, ze zitten er allemaal nog in
Dat heb ik met adidas meisje, maar er zijn ook koppels die we amper zien en die ineens op gaan duiken ^^quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 06:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben die elvis beu. Dat is geen dansen. En dat vanaf gisteravond al.
Vis ze!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 06:14 schreef tja77 het volgende:
Ik ga nu vissen, ben hopelijk op tijd terug voor de retespannende ontknoping.
Eensquote:
Want vissen is soooooo excitingquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 06:14 schreef tja77 het volgende:
Ik ga nu vissen, ben hopelijk op tijd terug voor de retespannende ontknoping.
Als ik het doe wel ja.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 06:15 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Want vissen is soooooo exciting
Toen Sandy ingeruild werd door ChaChaquote:
Die dame van judogast kijkt bloedchagrijnig ondertussen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 06:20 schreef HiDiHo het volgende:
Een paar zie ik al moeite hebben met staan
Welk nummer?quote:
Was gezelligquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 06:31 schreef IxCalypso het volgende:
Ik moet gaan slapen maar ergens wil ik niet
Ik zie sommige echt al tijden niks doen. Best irritantquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 06:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Neuh dan eindigt het programma in 1 of 2 uur
Ik sluit af met toch Prince, the long versionquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 06:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie sommige echt al tijden niks doen. Best irritant
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 06:36 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik sluit af met toch Prince, the long versionYou're on your own.
Altijdquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 06:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Luister naar wat ik elke keer weer zeg op dit forum
Af en toequote:
Dit:quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 06:45 schreef engine het volgende:
Letterlijk iedereen nog even een knuffel geven
Prima dansnummer.quote:
Happy hardcorequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 06:53 schreef IxCalypso het volgende:
Welke nummers hadden jullie vroeger waar voor je naar de dansvloer ging?
Gaan het niet redden.quote:
Rechtsbovenquote:
Dan lopen ze weg denk ik richting achter om te eten of te rustenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 08:33 schreef livelink het volgende:
Waarom mogen ze soms trouwens ook naast de dansvloer dansen?
Nee, ik zag vannacht op een gegeven moment de helft op de dansvloer en de helft ernaast. Ik dacht eerst dat het publiek was, maar het waren koppels. Maar het was vannacht, dus misschien was ik zelf ook niet zo helder.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 08:36 schreef StephanL het volgende:
Afgevoerd met een rolstoel![]()
Vrouw van 88 met een bloedneus
[..]
Dan lopen ze weg denk ik richting achter om te eten of te rusten
Ok. Ja hebt zeg maar het podium gedeelte, de verhoogde vloer en daarnaast had je een vloer om te dansen. Die vloer om de podium heen is steeds kleiner geworden naarmate er minder koppels zijn. Nu zie je alleen nog het verhoogde gedeelte.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 08:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik zag vannacht op een gegeven moment de helft op de dansvloer en de helft ernaast. Ik dacht eerst dat het publiek was, maar het waren koppels. Maar het was vannacht, dus misschien was ik zelf ook niet zo helder.
Ah, duidelijk. Dank je wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 08:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok. Ja hebt zeg maar het podium gedeelte, de verhoogde vloer en daarnaast had je een vloer om te dansen. Die vloer om de podium heen is steeds kleiner geworden naarmate er minder koppels zijn. Nu zie je alleen nog het verhoogde gedeelte.
Teveelquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 08:35 schreef Eightyone het volgende:
Bloedneus (eerdergenoemd dreadlockmeisje
Die werd net nog backstage geïnterviewd. Die wist ongeveer niet meer dat hij bestond inderdaad.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:13 schreef Claude_Viole het volgende:
Oh, de jongen in het rood mag eruit. Die staat enkel te klappen.
Die is onvermoeibaar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:17 schreef Pap89 het volgende:
TattooTuinbroek-Man is ook nog lekker actief
Team Duck gaat ook goed.quote:
Ik heb reclame.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:22 schreef StephanL het volgende:
Kabouterdans weer![]()
Dromendans![]()
Gezellig hoor
Doe ik gelijk.quote:
Voordat ik de televisie vanmorgen aanzette zat ik te denken aan 22 koppels over. Het zijn er nog 30.quote:
Ik dacht ook rond de 20.Valt me mee.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:28 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Voordat ik de televisie vanmorgen aanzette zat ik te denken aan 22 koppels over. Het zijn er nog 30.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:29 schreef Books1 het volgende:
[..]
Ik had het ook erger verwacht.
Goedemorgen allemaal.
Argumentum ad populumquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:29 schreef Eightyone het volgende:
Dan zijn er daar wel erg veel van in dit land, gezien de populariteit.
Dat weet hij zelf wss niet eens meer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:32 schreef Claude_Viole het volgende:
Team 15 is ook echt onverslaanbaar.
Die jongen in dat rode hemdje die is nu echt een zombie. Welk nummer??
Vrouw van nummer 40quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:36 schreef Books1 het volgende:
De vrouw van nr 40 is al 38 uur vrolijk volgens mij. Judomeneer zijn vrouw houd toch vol ondanks dat ze al vanaf gisteravond erg moeilijk kijkt.
Linksom of rechtsom ze doen het maar mooi.
Klopt,gistermiddag waren ze veel strenger.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:40 schreef Robert1604 het volgende:
De jury is niet bepaald streng meer, eigenlijk sinds vannacht al😅, anders hadden er minder koppels nog gestaan nu... Als je nu wat staat heen en weer te gaan met je benen op de grond en wat klapt zeggen ze er niets van.
Zussie.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:42 schreef Sestra666 het volgende:
Toch nog 30 koppelshad ik niet verwacht.. Zelfs Elvis nog
Jongen van nummer 30 (zombie?) beweegt alleen met zijn handen, en maakt kleine stapjes. Ik zag een half uur geleden al een scheids naar hem toe lopen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:40 schreef Robert1604 het volgende:
De jury is niet bepaald streng meer, eigenlijk sinds vannacht al😅, anders hadden er minder koppels nog gestaan nu... Als je nu wat staat heen en weer te gaan met je benen op de grond en wat klapt zeggen ze er niets van.
Ze zullen wel weer streng zijn vlak voor het eindequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,gistermiddag waren ze veel strenger.
Ik ben ook team 40 en voor team gele jasjes. Nummer geen idee eigenlijk. Hij wil naar zijn moeder in Tunesië maar die dansen af en toe nog echt zeg maar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Vrouw van nummer 40mogen winnen
nr 66 zie ik netquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:44 schreef Books1 het volgende:
[..]
Ik ben ook team 40 en voor team gele jasjes. Nummer geen idee eigenlijk. Hij wil naar zijn moeder in Tunesië maar die dansen af en toe nog echt zeg maar.
quote:
Mrs L.quote:
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:49 schreef StephanL het volgende:
Roy weet wel dat gezondheid voorop staat. Zorgen voor je lijf is het belangrijkste wat ee is op dat moment.
Echt hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:53 schreef MacDeMarco het volgende:
De ducks en ms man zijn echt nog flink bewegelijk. damn
Oke, kan je ergens zien hoeveel gele kaarten ze hebben? bij 3 keer geel moeten ze eruit...quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:43 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Jongen van nummer 30 (zombie?) beweegt alleen met zijn handen, en maakt kleine stapjes. Ik zag een half uur geleden al een scheids naar hem toe lopen.
Degene met de minste rusttijd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:53 schreef spapaars het volgende:
Verwacht dat meerdere stellen de 50 uur halen, hoe bepalen ze de winnaar?
89 momenteel. Gisteravond vertelden ze met trots dat ze nog maar 15 minuten gerust haddenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Degene met de minste rusttijd.
Inderdaad. Anders krijg je denk ik scheve gezichten. Ligt er ook aan hoe hard het vandaag gaat met afvallers. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze zullen wel weer streng zijn vlak voor het einde
Als ze het einde halen zullen ze waarschijnlijk verliezen op rusttijd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:56 schreef spapaars het volgende:
Koppel 14, niet de jongste zijn er ook nog.
Gun het Elvis and wife wel.
Wow, die gaan nog best wel los nu. Ik was al bang dat diegenen met de meeste rustminuten over ook minimaal zouden bewegen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 09:55 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
89 momenteel. Gisteravond vertelden ze met trots dat ze nog maar 15 minuten gerust hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |