abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201769258
Ik zit wat te zoeken naar een baan, krijg op FOK! allerlei advertenties van picnic tegenwoordig, nou prima, beetje rondrijden, niks mis mee

https://picnic.app/jobs/n(...)eoyn4yBoCByUQAvD_BwE



Jouw uurloon is: ¤11.54 inclusief vakantiegeld. En daar komt je fooi nog bovenop! 💪

Nou ja oke

https://www.rijksoverheid(...)gen-minimumloon-2021

het gedeelte van 'inclusief vakantiegeld' pakt me vooral. Ze zitten al zo dicht bij het minimumloon maar blijkbaar zit daar dan ook nog het vakantiegeld in... Het zal allemaal wel kloppen, dat soort bedrijven zitten wel binnen de regels maar is het minimum uurloon dan zonder vakantiegeld?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2021 20:08:23 ]
pi_201769368
wow dat is laag -O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:13:56 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_201769381
Het minimum uurloon op de site van de rijksoverheid is exclusief vakantiegeld.

https://loonwijzer.nl/sal(...)-met-vakantietoeslag
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:17:29 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_201769460
MAAR DE LONEN MOGEN NIET OMHOOG WANT INFLATIE!!!!
pi_201769480
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
wow dat is laag -O-
Het is bezorgen van boodschappen. Ongeschoold werk waar alleen een rijbewijs voor nodig is.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_201769526
Alsof je daar fooi krijgt :`)

Leuk voor mbo studentjes die een beetje willen bij beunen, maar voor dit soort afzetters moet je niet willen werken.
pi_201769540
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:13 schreef Scuidward het volgende:
Het minimum uurloon op de site van de rijksoverheid is exclusief vakantiegeld.

https://loonwijzer.nl/sal(...)-met-vakantietoeslag
Dan neem ik aan dat ze op deze manier net op het minimumloon uitkomen? (exclusief de fooien maar ja)
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:24:11 #8
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_201769599
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:21 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Dan neem ik aan dat ze op deze manier net op het minimumloon uitkomen? (exclusief de fooien maar ja)
Rolgroep 2A op pagina 21 van de CAO.

https://loonwijzer.nl/arb(...)e-commerce-2020-2022\

edit: ik kan zo snel niet vinden hoeveel uur deze functie heeft in geval van fulltime.
pi_201769645
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:07 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ik zit wat te zoeken naar een baan, krijg op FOK! allerlei advertenties van picnic tegenwoordig, nou prima, beetje rondrijden, niks mis mee

https://picnic.app/jobs/n(...)eoyn4yBoCByUQAvD_BwE

[ afbeelding ]

Jouw uurloon is: ¤11.54 inclusief vakantiegeld. En daar komt je fooi nog bovenop! 💪

Nou ja oke

https://www.rijksoverheid(...)gen-minimumloon-2021

het gedeelte van 'inclusief vakantiegeld' pakt me vooral. Ze zitten al zo dicht bij het minimumloon maar blijkbaar zit daar dan ook nog het vakantiegeld in... Het zal allemaal wel kloppen, dat soort bedrijven zitten wel binnen de regels maar is het minimum uurloon dan zonder vakantiegeld?
Een postbode krijgt niet zoveel.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_201769677
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:24 schreef Scuidward het volgende:

[..]
Rolgroep 2A op pagina 21 van de CAO.

https://loonwijzer.nl/arb(...)e-commerce-2020-2022\

edit: ik kan zo snel niet vinden hoeveel uur deze functie heeft in geval van fulltime.
Wat doorheen gescrolled maar voor ongeschoold werk lijkt het me niet zo raar. 25 vakantiedagen ook in plaats van de wettelijke 20. Zal vast dingen hebben gemist.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2021 20:28:48 ]
pi_201769735
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:27 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Wat doorheen gescrolled maar voor ongeschoold werk lijkt het me niet zo raar. 25 vakantiedagen ook in plaats van de wettelijke 20. Zal vast dingen hebben gemist.
Wat heeft school te maken met hetgeen je doet? Fysiek is dit veel zwaarder dan een kantoorbaan.
Tijd om van die kromme redenering af te komen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_201769774
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:30 schreef halfway het volgende:

[..]
Wat heeft school te maken met hetgeen je doet? Fysiek is dit veel zwaarder dan een kantoorbaan.
Tijd om van die kromme redenering af te komen.
Hé? Ja iets kan fysiek veel zwaarder zijn maar als meer mensen het in kunnen vullen dan bijvoorbeeld het zijn van een astronaut dan verdient het gewoon minder..
pi_201769807
Er kunnen 100 mensen sterker zijn dan ik lichamelijk ben maar die kunnen niet wat ik kan achter de computer. Gewoon marktwerking

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2021 20:34:34 ]
pi_201769875
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:18 schreef baskick het volgende:

[..]
Het is bezorgen van boodschappen. Ongeschoold werk waar alleen een rijbewijs voor nodig is.
nog steeds laag hoor papoea
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 20:36:41 #15
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_201769881
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:27 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Wat doorheen gescrolled maar voor ongeschoold werk lijkt het me niet zo raar. 25 vakantiedagen ook in plaats van de wettelijke 20. Zal vast dingen hebben gemist.
Ze zitten in elk geval onder de supermarkt-cao, mocht je nog behoefte hebben aan een referentiekader.
pi_201770207
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
wow dat is laag -O-
Zijn vaak studenten die dat doen. Prima bijbaan.
pi_201770305
Ik vind het eigenlijk een prima loon. Het minimumloon is afhankelijk van het aantal uur in een werkweek. Bij 40 uur is dat 9,82, dus daar zit Picnic bijna 10% boven. Ook nogeens gratis lunch, al ben ik benieuwd of ze niet stiekem loonbelasting op inhouden.

Als je gaat "zzp'en" voor Gorilla's of een andere bezorgclub, dan verdien je iets meer als alles goed gaat, maar of je dat moet willen...
pi_201770457
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
nog steeds laag hoor papoea
Iedereen kan het. Vandaar dat het relatief slecht betaald. Zo werkt de markt.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_201770496
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 21:01 schreef baskick het volgende:

[..]
Iedereen kan het. Vandaar dat het relatief slecht betaald. Zo werkt de markt.
nuja niet helemaal
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201770809
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 21:01 schreef baskick het volgende:

[..]
Iedereen kan het. Vandaar dat het relatief slecht betaald. Zo werkt de markt.
Tussen kunnen en willen zit een groot verschil. Oostblokkers doen daar niet zo moeilijk over, maar kijk eens naar de UK? Geen hond die het vuile werk nog wil doen en de Oostblokkers zijn vertrokken ze zullen dus echt de lonen omhoog moeten gooien.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_201771074
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
wow dat is laag -O-
't is net als de supermarkt. Ze willen helemaal geen 30 jarigen die in die karretjes rijden.
Voor een 18 jarige die net zijn rijbewijs heeft betalen ze ¤8,08 per uur, minimumloon (ook incl vakantiegeld) is nog geen 6 euro. Dat is best prima beuren voor een beetje rondrijden tijdens je studie. Al zou het minimumloon uberhaupt niet lager moeten zijn voor "jeugd". Maar zolang dat er nog is, dan is Picnic helemaal niet zo'n slechte optie vs de rest.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_201771259
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:34 schreef Phoenyx-God het volgende:
Er kunnen 100 mensen sterker zijn dan ik lichamelijk ben maar die kunnen niet wat ik kan achter de computer. Gewoon marktwerking
Waarom ga je daar dan niet iets mee doen?
pi_201771309
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 21:39 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Waarom ga je daar dan niet iets mee doen?
Wat bedoel je?
pi_201771328
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:54 schreef exelletor het volgende:
Ik vind het eigenlijk een prima loon. Het minimumloon is afhankelijk van het aantal uur in een werkweek. Bij 40 uur is dat 9,82, dus daar zit Picnic bijna 10% boven. Ook nogeens gratis lunch, al ben ik benieuwd of ze niet stiekem loonbelasting op inhouden.

Als je gaat "zzp'en" voor Gorilla's of een andere bezorgclub, dan verdien je iets meer als alles goed gaat, maar of je dat moet willen...
Nja dan nog is het een goedkope lunch. Lunch gratis kan ook niet zomaar. Is loon


quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 21:30 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
't is net als de supermarkt. Ze willen helemaal geen 30 jarigen die in die karretjes rijden.
Voor een 18 jarige die net zijn rijbewijs heeft betalen ze ¤8,08 per uur, minimumloon (ook incl vakantiegeld) is nog geen 6 euro. Dat is best prima beuren voor een beetje rondrijden tijdens je studie. Al zou het minimumloon uberhaupt niet lager moeten zijn voor "jeugd". Maar zolang dat er nog is, dan is Picnic helemaal niet zo'n slechte optie vs de rest.
Is dat voor en tegen te zeggen
pi_201771339
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 21:41 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Wat bedoel je?
Met wat je achter de computer kan ipv kijken naar picnic
  Vis een optie? zaterdag 16 oktober 2021 @ 01:12:38 #26
70532 loveli
N
pi_201774400
Pincic bezorgt "gratis". Nu wordt er door investeerders geld in gepompt, zodat het product Picnic (netwerk, klanten, data) verkocht kan worden aan een andere partij (bv. Amazon). Hoe lager de kosten, des te minder geld er verloren wordt tot die grote partij het voor dikke knaken koopt.

Het verdienmodel is op de lange termijn 1 keer cashen, nu moet het zo goedkoop mogelijk.
crap in = crap out
pi_201775839
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:30 schreef halfway het volgende:

[..]
Wat heeft school te maken met hetgeen je doet? Fysiek is dit veel zwaarder dan een kantoorbaan.
Tijd om van die kromme redenering af te komen.
Helemaal mee eens. Een stratenmaker is net zo belangrijk voor de maatschappij als een chirurg.

MaaR dE strAteNmaKer HReFt niEt zolaNG geleeRd. Nee maar begint vanaf 16/17/18 jaar met het "breken" van rug.

Vind dat zo raar. We zouden meer moeten belonen in tijd die je nuttig besteed voor de maatschappij dan in verantwoordelijkheid en hoeveel je hebt geleerd.

Sommigen kunnen niet leren en werken voor een schijntje tot hun pensioen. Vaak zeer nuttig werk ook.
pi_201775842
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 01:12 schreef loveli het volgende:
Pincic bezorgt "gratis". Nu wordt er door investeerders geld in gepompt, zodat het product Picnic (netwerk, klanten, data) verkocht kan worden aan een andere partij (bv. Amazon). Hoe lager de kosten, des te minder geld er verloren wordt tot die grote partij het voor dikke knaken koopt.

Het verdienmodel is op de lange termijn 1 keer cashen, nu moet het zo goedkoop mogelijk.
Vanaf ¤35 bezorgen ze gratis.
pi_201776318
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 07:35 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Helemaal mee eens. Een stratenmaker is net zo belangrijk voor de maatschappij als een chirurg.

MaaR dE strAteNmaKer HReFt niEt zolaNG geleeRd. Nee maar begint vanaf 16/17/18 jaar met het "breken" van rug.

Vind dat zo raar. We zouden meer moeten belonen in tijd die je nuttig besteed voor de maatschappij dan in verantwoordelijkheid en hoeveel je hebt geleerd.

Sommigen kunnen niet leren en werken voor een schijntje tot hun pensioen. Vaak zeer nuttig werk ook.
Een chirurg heeft meer stress en wordt daardoor wellicht ook minder oud. Het is allemaal niet zo zwart wit.

Daarnaast zul je beroepen waar je veel voor moet studeren nu eenmaal hoger moeten belonen. Anders zijn ze er straks niet meer en wil iedereen stratenmaker worden omdat het net zo goed betaald.

Ik heb mij recent op de wachtlijst van picknick laten zetten. Vooralsnog zijn ze goed voor hun medewerkers.
pi_201776375
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 09:16 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Een chirurg heeft meer stress en wordt daardoor wellicht ook minder oud. Het is allemaal niet zo zwart wit.

Daarnaast zul je beroepen waar je veel voor moet studeren nu eenmaal hoger moeten belonen. Anders zijn ze er straks niet meer en wil iedereen stratenmaker worden omdat het net zo goed betaald.

Ik heb mij recent op de wachtlijst van picknick laten zetten. Vooralsnog zijn ze goed voor hun medewerkers.
Nee, want iemand die goed kan leren, wil dat graag benutten. Zoekt intellectuele uitdagingen.

Reviews van picnic medewerkers:

https://nl.indeed.com/cmp/Picnic/reviews
pi_201776437
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 09:21 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Nee, want iemand die goed kan leren, wil dat graag benutten. Zoekt intellectuele uitdagingen.

Reviews van picnic medewerkers:

https://nl.indeed.com/cmp/Picnic/reviews
Ik ga me uitschrijven.
pi_201776750
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
wow dat is laag -O-
In de thuiszorg is het lager.

Dus dit klopt allemaal wel.

Helaas..
pi_201776981
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
wow dat is laag -O-
voor een bijbaantje waar dit voor bedoeld is, is het prima. Ik wou dat ik dat kreeg als bijbaantje.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201780404
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:07 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ik zit wat te zoeken naar een baan, krijg op FOK! allerlei advertenties van picnic tegenwoordig, nou prima, beetje rondrijden, niks mis mee

https://picnic.app/jobs/n(...)eoyn4yBoCByUQAvD_BwE

[ afbeelding ]

Jouw uurloon is: ¤11.54 inclusief vakantiegeld. En daar komt je fooi nog bovenop! 💪

Nou ja oke

https://www.rijksoverheid(...)gen-minimumloon-2021

het gedeelte van 'inclusief vakantiegeld' pakt me vooral. Ze zitten al zo dicht bij het minimumloon maar blijkbaar zit daar dan ook nog het vakantiegeld in... Het zal allemaal wel kloppen, dat soort bedrijven zitten wel binnen de regels maar is het minimum uurloon dan zonder vakantiegeld?
Ik zal wel erg naïef zijn om te vragen of die 11,54 nu bruto of netto is? :')

Hoe lang wil je dat werk blijven doen? Anders zag ik afgelopen week nog wel een andere vacature voorbij komen waarbij je direct meer verdiend en dan max voor een bepaalde tijd.

Even kijken of ik het nog terug kan vinden...

https://www.qarin.nl/vacature-parttime-reis-assistent
  Vis een optie? zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:30:01 #35
70532 loveli
N
pi_201784904
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 07:36 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Vanaf ¤35 bezorgen ze gratis.
"Gratis", iemand moet de bezorger betalen. There ain't no such thing as free lunch.
crap in = crap out
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:35:24 #36
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_201785011
lol, denken dat je daarvoor fooi gaat krijgen

Wanneer heb je de pakketbezorger voor het laatst fooi gegeven? :')
pi_201785533
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 14:57 schreef PieterCornelis het volgende:
Ik zal wel erg naïef zijn om te vragen of die 11,54 nu bruto of netto is?
Geen enkele werkgever vermeld zijn salaris in netto, aangezien dat veranderd als de werknemer meer of minder uren werkt (ook bij andere werkgevers).
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_201786019
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 09:16 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Een chirurg heeft meer stress en wordt daardoor wellicht ook minder oud. Het is allemaal niet zo zwart wit.

Daarnaast zul je beroepen waar je veel voor moet studeren nu eenmaal hoger moeten belonen. Anders zijn ze er straks niet meer en wil iedereen stratenmaker worden omdat het net zo goed betaald.

Ik heb mij recent op de wachtlijst van picknick laten zetten. Vooralsnog zijn ze goed voor hun medewerkers.
Er bestaat ook nog zoiets als passie of roeping. Met tegenzin veel geld verdienen hou je ook niet lang vol.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_201786167
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 20:01 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Geen enkele werkgever vermeld zijn salaris in netto, aangezien dat veranderd als de werknemer meer of minder uren werkt (ook bij andere werkgevers).
Wel behoorlijk wat vacatureteksten waar alleen een schatting van de netto verdiensten staat ipv bruto salaris.
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:43:13 #40
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201786414
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
wow dat is laag -O-
Dat is normaal aan de onderkant van de arbeidsmarkt. Het is niet zomaar dat de we in Nederland honderdduizenden 'working poor' hebben. Gaaf land hè @fugue
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_201787185
Volgens mij kun je dan nog beter bij PostNL gaan werken. Dan krijg je tenminste nog los vakantiegeld :’)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201796979
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 20:32 schreef exelletor het volgende:

[..]
Wel behoorlijk wat vacatureteksten waar alleen een schatting van de netto verdiensten staat ipv bruto salaris.
wat het werkelijke netto bedrag is over een loon is persoonlijk en hangt van allerlei factoren af hoe die persoon leeft en wat die persoon uitgeeft en waaraan die persoon het uitgeeft.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201797013
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 20:25 schreef halfway het volgende:

[..]
Er bestaat ook nog zoiets als passie of roeping. Met tegenzin veel geld verdienen hou je ook niet lang vol.
Veel mensen die een baan hebben die ze vervelend vinden halen hun voldoening uit de tijd na het werk zoals een vereniging, hobby, etc.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201797245
Mjah, het is niet hoog maar ook vrij simpel werk.En misschien kan je nog wat ervaring opdoen en gaan voor beter betaalde chauffeur banen. Taxi, bus oid.
Plus altijd beter dan een uitkering.
pi_201797273
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 17:29 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Veel mensen die een baan hebben die ze vervelend vinden halen hun voldoening uit de tijd na het werk zoals een vereniging, hobby, etc.
Jaja ik kom ze dagelijks tegen. Ga aub iets anders doe ipv 36 uur de sfeer verzieken.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_201797419
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:07 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ik zit wat te zoeken naar een baan, krijg op FOK! allerlei advertenties van picnic tegenwoordig, nou prima, beetje rondrijden, niks mis mee

https://picnic.app/jobs/n(...)eoyn4yBoCByUQAvD_BwE

[ afbeelding ]

Jouw uurloon is: ¤11.54 inclusief vakantiegeld. En daar komt je fooi nog bovenop! 💪

Nou ja oke

https://www.rijksoverheid(...)gen-minimumloon-2021

het gedeelte van 'inclusief vakantiegeld' pakt me vooral. Ze zitten al zo dicht bij het minimumloon maar blijkbaar zit daar dan ook nog het vakantiegeld in... Het zal allemaal wel kloppen, dat soort bedrijven zitten wel binnen de regels maar is het minimum uurloon dan zonder vakantiegeld?
Jij bent op zoek naar een baan? Je bent zogenaamd hoogbegaafd toch? Mensen zullen jou smeken om bij hen te komen werken...

:') :') :')
pi_201797486
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 17:43 schreef halfway het volgende:

[..]
Jaja ik kom ze dagelijks tegen. Ga aub iets anders doe ipv 36 uur de sfeer verzieken.
dat mag je vragen, maar ze hoeven dat niet te doen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201797888
Fooi? Is het gewoon om die jongens fooi te geven….?
Helaas berusten deze posts niet op de werkelijkheid
pi_201797936
quote:
15s.gif Op zondag 17 oktober 2021 18:41 schreef Dar.Adal het volgende:
Fooi? Is het gewoon om die jongens fooi te geven….?
Zullen de werkgevers vast een fantastisch plan vinden.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201797973
quote:
16s.gif Op zondag 17 oktober 2021 18:45 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Zullen de werkgevers vast een fantastisch plan vinden.
Nooit gedaan O-)
Helaas berusten deze posts niet op de werkelijkheid
pi_201808848
Bij AH krijg je veel meer voor hetzelfde werk.

Picnic lonen gaan ook al omhoog trouwens. Ze hebben in de rechtbank bereikt dat ze niet als supermarkt cao hoeven te betalen.

Maar nu komen ze er achter dat hoewel ze heel stoer kunnen vasthouden aan hun lage lonen er niemand voor uit z'n bed komt.

Maargoed, uitbuiters. Zou er weg van blijven.
  maandag 18 oktober 2021 @ 21:14:30 #52
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_201811453
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 21:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Volgens mij kun je dan nog beter bij PostNL gaan werken. Dan krijg je tenminste nog los vakantiegeld :’)
Als postbezorger? Maximaal 11,16 bruto in de hoogste trede, 12,05 inclusief vakantiegeld. Dan moet je wel minstens vijf jaar werken. Als je begint, krijg je 10,30 (11,12).

[ Bericht 4% gewijzigd door Zelva op 18-10-2021 21:29:27 ]
pi_201811508
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:07 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ik zit wat te zoeken naar een baan, krijg op FOK! allerlei advertenties van picnic tegenwoordig, nou prima, beetje rondrijden, niks mis mee

https://picnic.app/jobs/n(...)eoyn4yBoCByUQAvD_BwE

[ afbeelding ]

Jouw uurloon is: ¤11.54 inclusief vakantiegeld. En daar komt je fooi nog bovenop! 💪

Nou ja oke

https://www.rijksoverheid(...)gen-minimumloon-2021

het gedeelte van 'inclusief vakantiegeld' pakt me vooral. Ze zitten al zo dicht bij het minimumloon maar blijkbaar zit daar dan ook nog het vakantiegeld in... Het zal allemaal wel kloppen, dat soort bedrijven zitten wel binnen de regels maar is het minimum uurloon dan zonder vakantiegeld?
Hoeveel verdien ik als bezorger?
18 jaar: ¤7.49 / uur
19 jaar: ¤7.49 / uur
20 jaar: ¤8.60 / uur
21+: ¤10.69 / uur
Bovenop dit salaris komen nog je vakantiedagen, vakantietoeslag, fooi en gratis lunch. Bij ons verdien je dus een stuk meer dan als vakkenvuller, verkoopmedewerker of in de horeca!
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_201812335
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 20:07 schreef Phoenyx-God het volgende:
En daar komt je fooi nog bovenop!
_O-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')