Is gewoon een regio instelling. Kan je makkelijk weer terugdraaien joh.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:46 schreef Sfancta het volgende:
Als je je console op Nieuw Zeeland zet kan je vandaag al spelen. Ik durf dit alleen niet
Dan maar morgenavond 00.00
Morgenavond vriendquote:Op woensdag 3 november 2021 12:50 schreef 2dope het volgende:
Premium Edition van FH5 aan het binnentrekken as we speak![]()
Vanavond cruisen als een malle
Jij ja. Ik kan al sinds vrijdag spelen maar het onbrak me dit weekend aan tijd helaasquote:Op woensdag 3 november 2021 12:52 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Morgenavond vriend
Donderdag op vrijdag 00.00
Wat danquote:Op woensdag 3 november 2021 12:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jij ja. Ik kan al sinds vrijdag spelen maar het onbrak me dit weekend aan tijd helaas
Reviewexemplaar. Mag niets verklappen tot morgenochtend, dan verloopt het embargo geloof ikquote:
Heel YouTube staat al vol, van die preview week van Youtubers .quote:Op woensdag 3 november 2021 12:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Reviewexemplaar. Mag niets verklappen tot morgenochtend, dan verloopt het embargo geloof ik
Oh prima. Nouja ik heb toch niks te vertellenquote:Op woensdag 3 november 2021 12:56 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heel YouTube staat al vol, van die preview week van Youtubers .
Weinig meer te verklappen
Placeholders voor de 2 opkomende uitbreidingenquote:Op woensdag 3 november 2021 12:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oh prima. Nouja ik heb toch niks te vertellen
Heb bijna de 101GB binnen, daarna nog "expansion one" en "expansion two" whatever tf that is
Nice gast! Ben benieuwd, hoop dat ie goed is want heb wel effe zin om eens een goed racespel te spelen.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:50 schreef 2dope het volgende:
Premium Edition van FH5 aan het binnentrekken as we speak![]()
Vanavond cruisen als een malle
Anderhalf uur gepakt gisteravond, ff die intromeuk doorlopen en holy shit wat ziet 'ie er weer grandioos uit. Bewust ff op fidelity mode laten staan (30 fps) voor de greffix, is echt oogverblindend mooi op 4K OLED. Ga later wel switchen naar performance (60fps), dat is toch een stuk relaxter bij racegames imo.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:29 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Nice gast! Ben benieuwd, hoop dat ie goed is want heb wel effe zin om eens een goed racespel te spelen.
Godverdomme ik dacht dat je een grapje maakte maar het is nog waar ookquote:Op donderdag 4 november 2021 09:58 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
https://forzamotorsport.n(...)5-confirmed-car-list
Alleen 205 en 207
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |