Met 5 van de afgelopen 6 races gewoon door Mercedes kon je wel redelijk zeggen dat het een Mercedes circuit is. Daarnaast alleen gewonnen door de extreme strategie.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Konden ze sowieso wel. Ik merk wel dat ik me behoorlijk begin te ergeren aan dat volk.
"Het is een Mercedes circuit, Verstappen moet mazzel hebben met P2"
Nee vriend, Mercedes was jarenlang gewoon de beste auto en S3 schreeuwt Red Bull
"Mercedes is 0.9s los, dit is kansloos"
Het is godverdomme VT1![]()
"Hamilton gaat er makkelijk voorbij"
En Verstappen rijdt even hard als een cruisende Perez omdat ie niks anders kan.
Tijd voor een absolute dominantie in Mexico om dat gezeik niet weer aan te hoeven horen.
Echt kul. Als Max bij de start de eerste plaats had gehouden, was hij makkelijk weggereden en was Lewis nooit meer in de buurt gekomen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:05 schreef BroesWillems het volgende:
Met 5 van de afgelopen 6 races gewoon door Mercedes kon je wel redelijk zeggen dat het een Mercedes circuit is was. Daarnaast alleen gewonnen door de extreme strategie.
Dit geldt voor alle banen. Mercedes was de beste auto, dan heb je puur op basis van kansrekening vanzelf wel banen waar ze alles winnen. Ze hebben Mexico ook gewonnen in 2019.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:05 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Met 5 van de afgelopen 6 races gewoon door Mercedes kon je wel redelijk zeggen dat het een Mercedes circuit is. Daarnaast alleen gewonnen door de extreme strategie.
Dat betwijfel ik, maar goed, daar komen we toch niet meer achter.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Echt kul. Als Max bij de start de eerste plaats had gehouden, was hij makkelijk weggereden en was Lewis nooit meer in de buurt gekomen.
Dit was ook een 'Mercedes'-circuit en Max won vorig jaar op Abu Dhabi.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog 2 races en dan eindelijk 3 Mercedes circuits
Hamilton gaat mondjes snoeren.
Hoe weet jij dat Qatar en Saudi Mercedes-circuits zijn? Er is nog nooit gereden.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog 2 races en dan eindelijk 3 Mercedes circuits
Op Abu Dhabi was het toen al gespeeld. De belangen zijn nu wel iets anders.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit was ook een 'Mercedes'-circuit en Max won vorig jaar op Abu Dhabi.
Niet dat ik opeens een hosana gevoel heb nu, maar het zegt gewoonweg niet zoveel. Op 'typische' RBR circuits kan HAM ook gewoon de winst pakken om wat voor reden dan ook.
Max kon in dirty air heel makkelijk volgen. Dan ben je in clean air significant sneller. Wat overigens zowel Max als Lewis ook zelf hebben gezegd tijdens de race.quote:
Je kunt toch naar de banen kijken?quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Qatar en Saudi Mercedes-circuits zijn? Er is nog nooit gereden.
Het is nu een beetje makkelijk om te zeggen, "zie je wel dat het geen Mercedes circuit is". Je kon aan de reacties van Red Bull gisteren goed merken dat ze opgelucht waren.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit geldt voor alle banen. Mercedes was de beste auto, dan heb je puur op basis van kansrekening vanzelf wel banen waar ze alles winnen. Ze hebben Mexico ook gewonnen in 2019.
Volgen met in het achterhoofd dat je toch al na 10 ronden naar binnen gaat. Dan kun je ook iets meer van je banden vragen. Daarnaast kon Hamilton niet meer aansluiten toen hij in de dirty air van Max kwam.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Max kon in dirty air heel makkelijk volgen. Dan ben je in clean air significant sneller. Wat overigens zowel Max als Lewis ook zelf hebben gezegd tijdens de race.
Als je de communicatie moet geloven kon Max in ieder geval de eerste 10 rondes een stuk harder en werd die opgehouden door Hamilton. Alles daarna is lastig te vergelijken omdat de strategie anders wasquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, maar goed, daar komen we toch niet meer achter.
Wel knap dat jij 'door naar de banen te kijken' kunt zien of Mercedes of Red Bull gaan winnen. Merkwaardig dat je nog niet gespot bent door 1 van de grote F1-teams met die bijzondere eigenschap.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je kunt toch naar de banen kijken?
Ok, dus nu zeg je dat 1 van die twee een Mercedes-circuit is. Dat is niet wat je eerst zei.quote:Qatar zal lastig worden.
Iedereen zei dat Austin ook easy-peasy voor Mercedes was.quote:Maar Saudi is toch wel echt voor Mercedes.
Door ongefundeerde aannames te doen over wat ik denk, kom je zelf alleen maar dommer over.quote:Of denk je dat ze, omdat er nog nooit gereden is, de odds 50:50 zijn?
Die strategie werd pas op het laatste moment besloten om iets te forceren. Dat was niet het vooropgezette planquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Volgen met in het achterhoofd dat je toch al na 10 ronden naar binnen gaat. Dan kun je ook iets meer van je banden vragen. Daarnaast kon Hamilton niet meer aansluiten toen hij in de dirty air van Max kwam.
Dat weten we niet, maar het lijkt me niet gek dat het scenario waarin Verstappen bij de start positie verliest al wel besproken is voor de race.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Die strategie werd pas op het laatste moment besloten om iets te forceren. Dat was niet het vooropgezette plan
De tering wat ben jij lastig. Er zijn 40-45 analyses gedaan over de banen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wel knap dat jij 'door naar de banen te kijken' kunt zien of Mercedes of Red Bull gaan winnen. Merkwaardig dat je nog niet gespot bent door 1 van de grote F1-teams met die bijzondere eigenschap.
[..]
Ok, dus nu zeg je dat 1 van die twee een Mercedes-circuit is. Dat is niet wat je eerst zei.
[..]
Iedereen zei dat Austin ook easy-peasy voor Mercedes was.
[..]
Door ongefundeerde aannames te doen over wat ik denk, kom je zelf alleen maar dommer over.
Er zullen ongetwijfeld vantevoren bepaalde scenario's zijn doorgesproken, maar er is voor Max' eerste pitstop niet gecommuniceerd over vroeger stoppen. Dus hij reed gewoon naar wat mogelijk was.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:20 schreef BroesWillems het volgende:
Volgen met in het achterhoofd dat je toch al na 10 ronden naar binnen gaat.
Inderdaad. Dat geeft duidelijk aan dat Max op de mediums echt sneller was dan Lewis, want hij kon wel dichtbij blijven.quote:Daarnaast kon Hamilton niet meer aansluiten toen hij in de dirty air van Max kwam.
Nou nou nou, om dan gelijk de 2e wereldoorlog er weer bij te slepenquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De tering wat ben jij lastig. Er zijn 40-45 analyses gedaan over de banen.
Ik houd niet van losse kreten zonder onderbouwing.quote:
Maar wat is het nou? Is Qatar nu voor Mercedes of wordt het 'lastig'? Want je beweert nogal tegenstrijdige dingen.quote:Er zijn 40-45 analyses gedaan over de banen.
Maar dat was het uiteindelijk niet, he?quote:Austin was normaalgesproken ook voor HamiltonGod geweest.
die pole is ook wel dik in het nadeel hier......zelfs al start je even snel, nooit dat je dan iemand gelijk kan afsnijdenquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Echt kul. Als Max bij de start de eerste plaats had gehouden, was hij makkelijk weggereden en was Lewis nooit meer in de buurt gekomen.
trollen moet je negeren.....tevens heeft MB wat probleempjes met de motoren.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat Qatar en Saudi Mercedes-circuits zijn? Er is nog nooit gereden.
hoe kan jij hier mod zijn met zulke (trol) comments ?quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De tering wat ben jij lastig. Er zijn 40-45 analyses gedaan over de banen.
Viesboze Maxfan gespot.
Austin was normaalgesproken ook voor HamiltonGod geweest. Soms loopt het anders, maar hij was zwaar de favoriet ja. Eerste keer dat je "sport" kijkt? De favoriet wint nou eenmaal niet altijd.
Ik ben mod in VBL. Dat neemt niemand echt serieus.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hoe kan jij hier mod zijn met zulke (trol) comments ?
ah vandaarquote:Op maandag 25 oktober 2021 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben mod in VBL. Dat neemt niemand echt serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |