Onder kijkers?quote:
Ja tuurlijk, moet wel spannend blijven, dus ben erg benieuwd morgen. Tenzij er maar 1 koppel overblijft, dan is het gelijk duidelijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:31 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]Het molletje heeft overal aan gedacht
Ik ben voorquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:32 schreef Claude_Viole het volgende:
Tijd voor speedcore muziek:
Lekker op 500 bpm losgaan
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:45 schreef superniger het volgende:
Volgende week 50 uur lang een klysma van Patty Brard.
Nee, medische check-up. Die gaat dan weer niet van hun tijd af, want verplicht.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]misschien verplicht ff pauze nemen, hoorde ik al eerder bij een stel.
Ok. Ja want ze werden echt aangewezen door een crewlid.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]misschien verplicht ff pauze nemen, hoorde ik al eerder bij een stel.
Oh dat is wel fijn dat het niet van hun tijd afgaat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:50 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Nee, medische check-up. Die gaat dan weer niet van hun tijd af, want verplicht.
Medische Check up schijnbaar. Lees ik net hierboven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok. Ja want ze werden echt aangewezen door een crewlid.
Dees is ook lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:32 schreef Claude_Viole het volgende:
Tijd voor speedcore muziek:
Lekker op 500 bpm losgaan
Ze mogen van de vloer af. Er is eten genoeg achter en toiletten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moeten ze pissen in een flesje en gelletjes 'eten'?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:59 schreef rvtm het volgende:
Dit zou toch een vrolijk programma moeten zijn? Ik zie alleen maar verotte, vermoeide figuren dansen die er echt geen zin meer in hebben. En dan moeten ze nog anderhalve dag.
Wat een leedvermaak TV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |