SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:05 schreef UitStraling het volgende:
De Haagsgreep, er zit helemaal niets in de luchtpijp maar ze is achttien en heeft een mooi Indo tintje, toch bij de tieten pakken
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij ons is iets omgevallen van een externe partner. Of ik dat even kan fixen. Nee en de groeten.
Waarom mag dat niet en hoe heet het nu?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Je mag het officieel geen Heimlich greep meer noemen.![]()
Ja iedereen doet dat nog wel.
De dubbele fatale buikstomp.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Waarom mag dat niet en hoe heet het nu?
Gewoon 'de greep?'
Het heet nu gewoon buikstoten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Waarom mag dat niet en hoe heet het nu?
Gewoon 'de greep?'
zolang het maar niet vrouwelijk of mannelijk is, dat is namelijk verboden in dit land.quote:
Buikstotenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Het heet nu gewoon buikstoten.
De familie Heimlich lag wat dwars omtrent de naam.![]()
Maar dit is al een aantal jaar geleden. Bijna niemand weet het ook.
Baarmoedertje tik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Baarmoedertje stoten ken ik wel, zo noemde een ex het altijd zo romantisch als ze echt zo berig als een kippetje was
M'n broccolisoep ligt nu in de wc.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Baarmoedertje stoten ken ik wel, zo noemde een ex het altijd zo romantisch als ze echt zo berig als een kippetje was
Daar waar die bende thuis hoortquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
M'n broccolisoep ligt nu in de wc.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar waar die bende thuis hoort
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:16 schreef bitterbal het volgende:
Nog even in het oktober zonnetje zitten
De fascinerende reis door het menselijk lichaam van broccoli naar gehakt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Uiteindelijk wel ja, als mijn lichaam alle voedingstoffen heeft opgenomen
Is dat een man of een vrouw?quote:
maar ik heb gewoon een vast tarief? Krijg ik ook geld?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
Kabinet gaat energie rekening met 400 euro gemiddeld compenseren
Ik zet de verwarming maar weer aan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
rtquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar ik heb gewoon een vast tarief? Krijg ik ook geld?
Daar krijg ik wel energie van.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
Voor slachtoffers van de toeslagen affaire?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
Ja geloof het wel. Per huishouden maar jij krijgt niet gestort. Ze verlagen de energie belasting ofzoquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar ik heb gewoon een vast tarief? Krijg ik ook geld?
HOEZO IK NIETquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. Per huishouden maar jij krijgt niet gestort. Ze verlagen de energie belasting ofzo
7 miljoen huishoudens maal 400 euro, is het niet goedkoper om alle Groningers de Noordzee te duwen en de gaspompen weer aan te zetten?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
waar moet ik tekenen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
7 miljoen huishoudens maal 400 euro, is het niet goedkoper om alle Groningers de Noordzee te duwen en de gaspompen weer aan te zetten?
Ja dan gaat @Ama maar eierballen draaien voor onsquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
7 miljoen huishoudens maal 400 euro, is het niet goedkoper om alle Groningers de Noordzee te duwen en de gaspompen weer aan te zetten?
Dat zou wel lachen zijn als ik ineens geld terugkrijg volgend jaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. Per huishouden maar jij krijgt niet gestort. Ze verlagen de energie belasting ofzo
Ja dagquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan gaat @:Ama maar eierballen draaien voor ons
Er stond dat zee stijging van 900 tot 1100 gemiddeld verwachten per huishoudenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zou wel lachen zijn als ik ineens geld terugkrijg volgend jaar.
zit al tijden te wachten op die gevulde koekenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan gaat @:Ama maar eierballen draaien voor ons
Maar ik heb vast contract.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er stond dat zee stijging van 900 tot 1100 gemiddeld verwachten per huishouden
jij snapt 'mquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
als in "een bakkie pleuâh, en een kaneu"
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Het heet nu gewoon buikstoten.
De familie Heimlich lag wat dwars omtrent de naam.![]()
Maar dit is al een aantal jaar geleden. Bijna niemand weet het ook.
Dan ga ik gewoon huren van het op de Kaaimaneilanden gevestigde Dr_Flash Real Estate BV.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:31 schreef Haags het volgende:
Laten we ook nog even huizenbezitters met een koopwoning in box3 pleuren. Kunnen we helemaal lachen.
Ga je mond spoelen met zeepquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:31 schreef Haags het volgende:
Laten we ook nog even huizenbezitters met een koopwoning in box3 pleuren. Kunnen we helemaal lachen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was niet serieus natuurlijk he. Ik weet ook wel dat dat een ramp gaat worden voor miljoenen Nederlanders.quote:
Centimeters, meters, kilometers?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er stond dat zee stijging van 900 tot 1100 gemiddeld verwachten per huishouden
De normale mensen inderdaadquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik was niet serieus natuurlijk he. Ik weet ook wel dat dat een ramp gaat worden voor miljoenen Nederlanders.
Hectometers.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Centimeters, meters, kilometers?
Oh ja meters. Daarom die compensatie:pquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of tot volgend jaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog één klusje. Dat klusje kan ik ook wel tot volgende week bewaren
Gaat mooie TV opleveren, armen die elkaar het brood uit de mond stelen en elkaar doodverkrachten om een pak melk, zorg er maar voor dat de TV kanalen allemaal in de lucht zijn, ik ben er klaar voor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De normale mensen inderdaad
Venezolaanse Bolivarquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een koophuis, ben ik nu opeens een normaal mens?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De normale mensen inderdaad
We komen eerst naar jou!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat mooie TV opleveren, armen die elkaar het brood uit de mond stelen en elkaar doodverkrachten om een pak melk, zorg er maar voor dat de TV kanalen allemaal in de lucht zijn, ik ben er klaar voor.
Damn you Scrum Masterquote:
Ik huur. Ik ben een rariteit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een koophuis, ben ik nu opeens een normaal mens?
Het is pas half 4quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
O, nu zie ik nog een tweede klusje. Dat bewaar ik wel tot volgende week. Daar heb ik een collega voor nodig, maar die is al aan zijn weekend begonnen.
Niks mis meequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik huur. Ik ben een rariteit.
ik ben er wel klaar mee voor deze weekquote:
Ja, maar jij begint net wat vroeger dan de restquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben er wel klaar mee voor deze week
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lig al helemaal klaar voor het doodverkrachten [ afbeelding ]
Max dankt je voor je sponsoring.quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is alleen voor extraverte mensen
quote:
Ik prop mn cavia's wel tussen de deur, scheelt weer een uitje naar de buitenwereld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:42 schreef Haags het volgende:
Die 400 euro is wel leuk maar de tochtstrip tip van Ollongren is natuurlijk de enige echte oplossing. Dus hup, allemaal naar de bouwmarkt dit weekend.
Dat is euhm.... dierenmishandelingquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik prop mn cavia's wel tussen de deur, scheelt weer een uitje naar de buitenwereld.
Ik heb geen van beidequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik huur. Ik ben een rariteit.
Niet als ik ze het netjes vraag en zij toestemming gevenquote:
Dan hebben we toch nog een great resetquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:45 schreef UitStraling het volgende:
Straks in het voorjaar zijn alle zwakke mensen doodgevroren, wat gaat het lekker rustig worden in Nederland, dag huizentekort, dag stikstofprobleem, dag Mocromaffia, dag files, dag wachtrijen in de zorg
Ben wel benieuwd naar het antwoord.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet als ik ze het netjes vraag en zij toestemming geven
Dat wordt allemaal weer opgevuld door de mensen van buitenafquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:45 schreef UitStraling het volgende:
Straks in het voorjaar zijn alle zwakke mensen doodgevroren, wat gaat het lekker rustig worden in Nederland, dag huizentekort, dag stikstofprobleem, dag Mocromaffia, dag files, dag wachtrijen in de zorg
Blaadje spinazie voor de moeite.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet als ik ze het netjes vraag en zij toestemming geven
Whieep whieep whieepquote:
Azure kennende moet dat een hele zak zijn met een beetje boerenkool.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blaadje spinazie voor de moeite.
Die ADD'er van mij, ik had gister zak spinazie gehaald om te testen hoe het met d'r bek ging, want ze was niet heel happig op de andijvie enzo. Maar de spinazie wordt geīnhaleerd!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Azure kennende moet dat een hele zak zijn met een beetje boerenkool.
En nu maar hopen dat ze geen blaasontsteking / stenen vormt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ADD'er van mij, ik had gister zak spinazie gehaald om te testen hoe het met d'r bek ging, want ze was niet heel happig op de andijvie enzo. Maar de spinazie wordt geīnhaleerd!
Zullen we het maar gewoon op koffie houden ?quote:
Ze zit weer op het gewicht van voordat ze stopte met eten. Maar ik vind het lastig, want dan blijft ze wel op gewicht, maar ze haalt bijna overal haar neus voor op. Doet alsof ze verhongert, maar wil het allemaal niet eten. En dan haal ik spinazie of iets van peterselie en dan gaat dat wel gewoon op.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze geen blaasontsteking / stenen vormt.
Nee, maar fijn dat ze eetHoe gaat het verder met haar? Eet ze nog wel hooi en brokjes?
Als het nou alleen koffiemelk is zonder koffie dan is het wel een beetje vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zullen we het maar gewoon op koffie houden ?
Goed ideequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zullen we het maar gewoon op koffie houden ?
Prima tijd voor weekendquote:
Ik durf ze geen andijvie en spinazie meer te geven, hetzelfde als met rucola.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, ik gebruik spinazie als graadmeter voor hoe cavia's zich voelenIk had vorige week op de markt een mooie krop andijvie gekocht, maar die eten ze niet.
Zuchtquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het nou alleen koffiemelk is zonder koffie dan is het wel een beetje vergelijkbaar.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed ideeSchuift bakkie naar 4E. Schuift kleiner bakkie naar Wattenschijfje.
quote:
Ja, over een half uurtje vind ik het wel geschetenquote:
Ranslel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, over een half uurtje vind ik het wel gescheten
quote:
Ik heb alleen die bolle dus met z'n steentjes, maar die twee wijven lusten NIKS.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik durf ze geen andijvie en spinazie meer te geven, hetzelfde als met rucola.
Binnen 3 seconden hoor ik de bejaarden alweer piepen bij het plassen.
Ze krijgen dan 1 of 2 blaadjes en dat gaat dan nog net.
De bovenverdieping heeft (nog) nergens last van.
Drugs- en drankverslaafden hebben negenmaal meer kans om slachtoffer van een moord te worden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De meest gestolen auto is een VW Polo.
Die is gewoon toe aan weekendquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:03 schreef mschol het volgende:
#pcfrustraties
ding om onduidelijke reden slecht vooruit te branden
Helemaal naar de graftering trappen dat ding.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:03 schreef mschol het volgende:
#pcfrustraties
ding om onduidelijke reden slecht vooruit te branden
Ik heb al een dag weekendquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, over een half uurtje vind ik het wel gescheten
Bij voorkeur ook nog in het zilvergrijs zekerquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De meest gestolen auto is een VW Polo.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen die bolle dus met z'n steentjes, maar die twee wijven lusten NIKS.
Ja, oke leuk feitje wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drugs- en drankverslaafden hebben negenmaal meer kans om slachtoffer van een moord te worden.
Het zijn wel vrouwen. Die weten gewoon niet wat ze willen eten 🙄quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen die bolle dus met z'n steentjes, maar die twee wijven lusten NIKS.
Ja, dat weet ik niet.. dat staat er niet bij.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij voorkeur ook nog in het zilvergrijs zeker
Het is voornamelijk haar volgens mij. Wil weleens weten wat ervan overblijft als ik hem nat maak.quote:
Lekk0rrrquote:
Huehuehuequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is voornamelijk haar volgens mij. Wil weleens weten wat ervan overblijft als ik hem nat maak.
Is het een Tessel ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is voornamelijk haar volgens mij. Wil weleens weten wat ervan overblijft als ik hem nat maak.
Nee een Sheltie.quote:
Moeten ze ook solliciteren dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee een Sheltie.
Wilde altijd wel een Tessel of Merino hebben maar zijn lastig te vinden als er een vacature in de kooi is.
Ik zie het al voor me, een beertje komt strak in het pak op sollicitatiegesprekquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee een Sheltie.
Wilde altijd wel een Tessel of Merino hebben maar zijn lastig te vinden als er een vacature in de kooi is.
verleidelijk..quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal naar de graftering trappen dat ding.
Jullie hebben het de hele tijd over cavia's en ik lees dit als 'vergeten uit de wasmachine te halen'quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeps.. vergeten de was uit de wasmachine te halen
Like a Star Trek episode.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik had Knofje destijds genomen omdat het een tessel zou zijn. Nou niks dus. Ik had er een stamboompje bij maar later zei iemand dat uit zulke ouders nooit een tessel kon komen. Het was een ontplofte sheltie. Ontzettend zacht en lief![]()
Is al vier jaar hemelen, maar ze was zo lief.
nu loopt die vanzelf weg?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeps.. vergeten de was uit de wasmachine te halen
Ik hou van frisruikende cavia'squote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jullie hebben het de hele tijd over cavia's en ik lees dit als 'vergeten uit de wasmachine te halen'
Haha, nee. Maar ik zou willen dat mijn wasmachine een jingle zou afspelen .. nu vergeet ik het steeds.quote:
Als je er dicht genoeg bij zit om die jingle te horen kun je ook wel horen of hij gestopt is met draaien lijkt mequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar ik zou willen dat mijn wasmachine een jingle zou afspelen .. nu vergeet ik het steeds.
mijn wasmachine staat naast slaapkamer nu dus dan merk ik het wel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, nee. Maar ik zou willen dat mijn wasmachine een jingle zou afspelen .. nu vergeet ik het steeds.
Gewoon een enkelband zodat je stroom krijgt en je niet hopeloos faalt in je taakje als huisvrouw.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hue huequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hou van frisruikende cavia's
Supermarktquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar koop je ovenmexicano's sowieso??
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Paardenmarkt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
De 'normale' kun je ook gewoon in de oven gooien, al gooi ik ze liever in de pan, deze dus https://www.mora.nl/snacks/originals-carreroquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Tjaquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
die hoerende hoeren Plus van mij heeft ze niet
Oh, die hebben ze wel. Loop er zo even heenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De 'normale' kun je ook gewoon in de oven gooien, al gooi ik ze liever in de pan, deze dus https://www.mora.nl/snacks/originals-carrero
Ik heb een vrij stille wasmachinequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je er dicht genoeg bij zit om die jingle te horen kun je ook wel horen of hij gestopt is met draaien lijkt me
Nice ik breng je op een goed idee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, die hebben ze wel. Loop er zo even heen
Joejoequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een enkelband zodat je stroom krijgt en je niet hopeloos faalt in je taakje als huisvrouw.
Dan heet het geen jingle maar een sirene.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een vrij stille wasmachineen als die jingle maar hard genoeg is hoor ik dat ook boven.
Kwartje valt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:32 schreef FranticDJ het volgende:
Paardenmarkt:
[ afbeelding ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Paardenmarkt_(zandbank)
Een scheepstoeter mag ook, dan is tenminste hele het dorp geīnformeerd dat de wasmachine klaar is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan heet het geen jingle maar een sirene.
Beaufort's Dyke.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:32 schreef FranticDJ het volgende:
Paardenmarkt:
[ afbeelding ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Paardenmarkt_(zandbank)
Koeienbel omhangen, dan weet schoonloeder ook dat je in beweging bent en dan kan ze je makkelijker traceren en achtervolgen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een scheepstoeter mag ook, dan is tenminste hele het dorp geīnformeerd dat de wasmachine klaar is.
daarom dat die belgen onder het mom van kust bescherming zandbanken willen opspuiten voor de kust van Knokke.quote:
als jij een 30 bar compressor hebt liggen dan heb ik nog wel een toetertquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een scheepstoeter mag ook, dan is tenminste hele het dorp geīnformeerd dat de wasmachine klaar is.
Maar.. het gaat erom of de wasmachine klaar isquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koeienbel omhangen, dan weet schoonloeder ook dat je in beweging bent en dan kan ze je makkelijker traceren en achtervolgen.
Misschien schoonva vast nog wel.. die zal ook nog wel ergens een anker in de tuin hebben liggen, want daar ligt echt van alles.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als jij een 30 bar compressor hebt liggen dan heb ik nog wel een toetert
ja kan iemand anders ook de was eruit halen voor jequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
die 900 ton ligt er midden inquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:38 schreef Karzai het volgende:
zag ik een keer op NG, ligt vlakbij de scheepsroute
oh nice betere plek dan je nu zit?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks ook een soort van overdracht voor mijn nieuwe woonplek. Dus kennismaking met (een deel van) de begeleiding e.d. Ga ook mijn appartementje zien enzo..
Is toch leuk om samen gezellig fluitende de was op te hangen, kun je nog wat van opsteken en ondertussen even bijbeppen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar.. het gaat erom of de wasmachine klaar is
Beter moet nog uitwijzen natuurlijk. Maar ik denk het wel..quote:
Die brug tussen Schotland en Ierland durven ze niet aan omdat ze zoveel Britse munitie in de zee-engte gedumpt ligt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die 900 ton ligt er midden in
al valt het met de paardenmarkt wel mee..
Zo'n koeiebel heeft wel wat vind ik. Heel apart geluid. instant Zwitserlandquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch leuk om samen gezellig fluitende de was op te hangen, kun je nog wat van opsteken en ondertussen even bijbeppen?
tussen Denemarken en Zweden kan je alleen varen in de routes die ze opgeschoond hebben..quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die brug tussen Schotland en Ierland durven ze niet aan omdat ze zoveel Britse munitie in de zee-engte gedumpt ligt.
MI van @kwiwi met een bel rond d'r nekquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n koeiebel heeft wel wat vind ik. Heel apart geluid. instant Zwitserland
heleboel kabels en alles aan bootje binden en die lekker rondjes laten varen tot alles op vaardiepte is ontploft?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tussen Denemarken en Zweden kan je alleen varen in de routes die ze opgeschoond hebben..
Kwoemoeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
MI van @:kwiwi met een bel rond d'r nek
Best wel bende die er ligt ook.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom hebben ze die boel niet even naar een stuk oceaan gebracht waar het heel diep is en heel ver weg van alles?
dat mosterdgas?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom hebben ze die boel niet even naar een stuk oceaan gebracht waar het heel diep is en heel ver weg van alles?
mja de paardenmarkt zijn ze wel serieus bang voor. Die dampen kunnen best wel een beetje heel erg gevolgen hebben. Ook voor grote delen van Nederland.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:46 schreef mschol het volgende:
[..]
heleboel kabels en alles aan bootje binden en die lekker rondjes laten varen tot alles op vaardiepte is ontploft?
nou ja alles. Ja beter helemaal niet in zee dumpen natuurlijk, maar als je het dan doet, waarom dan op ondiepe plekken waar het iedereen in de weg ligt?quote:
Wattenschijfjequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja kan iemand anders ook de was eruit halen voor je
of de mensen van drie straten verderop of zoquote:
Ja, dat is echt mijn levensdoel, even bijbeppenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch leuk om samen gezellig fluitende de was op te hangen, kun je nog wat van opsteken en ondertussen even bijbeppen?
Ja, mag ook..quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of de mensen van drie straten verderop of zo
Is dat ondertussen niet al allemaal opengeroest en ontsnapt?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja de paardenmarkt zijn ze wel serieus bang voor. Die dampen kunnen best wel een beetje heel erg gevolgen hebben. Ook voor grote delen van Nederland.
Nee vrij recent zijn ze er pas achter gekomen dat het aan het lekken is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat ondertussen niet al allemaal opengeroest en ontsnapt?
Ah nice, binnenkort weer een ramp erbij dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee vrij recent zijn ze er pas achter gekomen dat het aan het lekken is.
ik dacht huh paardenmarkt, maar google leerde mij wat nieuwsquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja de paardenmarkt zijn ze wel serieus bang voor. Die dampen kunnen best wel een beetje heel erg gevolgen hebben. Ook voor grote delen van Nederland.
Morgen de grote dag bos?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd voor mijn voorlopig laatste maaltijd in NL![]()
Vrijdagmiddag altijd tegenwoordig, tijd dat we de helft van de rijbewijzen in gaan vorderenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:
2 uur rijden van n we zijn pas in Nijmegen
quote:
Leukquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet straks om 6.30 bij het verzamelpunt zijn
Goeie reis alvast!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
hou je ons op de hoogte met af en toe een ansichtkaartquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gezien mijn figuur ben ik dat alquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:12 schreef mschol het volgende:
[..]
wanneer verander je in een kerstbal?
Die eerstequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Emergeny Room of Expeditie Robinson??
Ik heb gewoon wifi in het hotel. Ik kom denk ik dagelijks wel langsquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
hou je ons op de hoogte met af en toe een ansichtkaart
Gezellig!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb gewoon wifi in het hotel. Ik kom denk ik dagelijks wel langs
het wordt liggen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat balkon zitten kun je ook wel schudden tegenwoordig
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat balkon zitten kun je ook wel schudden tegenwoordig
Normaal wil ik als het warm en zomers is nog weleens op het balkon gaan kamperen, maar dat is er ook dit jaar niet van gekomenquote:
Ik ben klokslag vijf uur gestopt. Kreeg toen nog wel een telefoontje. Nu hangen op de bankquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog voor dik twee uur werk liggen als ik een beetje gas maar mijn zin is 0 procent meer.
Overal een handje in huis.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:11 schreef CherryLips het volgende:
M'n macaroni ligt te ontdooien op het aanrecht. In een bakje gelukkig. Niet zo los.
Bedorven kadaver tot stoemp geperst, als je eerst zo'n Vicks neusstift in je neus steekt en als je daarna aan zo'n Mexicano ruikt dan ruik je de Grim Reaper.quote:
Jankwijf. Jij mag wat anders hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bedorven kadaver tot stoemp geperst, als je eerst zo'n Vicks neusstift in je neus steekt en als je daarna aan zo'n Mexicano ruikt dan ruik je de Grim Reaper.
Ja maar ik weet niet waar ik zin in heb.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jankwijf. Jij mag wat anders hoor
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
22 minuten tot einde daglicht genot.
@:zipportal
Ga lekker je hol in en winterslaap houden tot eind maart joh piemel.quote:
beter online bestellen, meer keuzequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:32 schreef Karzai het volgende:
Ik verveel me, Zal ik een fles whisky halen?
ik heb hem nu nodigquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beter online bestellen, meer keuze
Daar zit wel verschil tussen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:37 schreef Karzai het volgende:
maar zitten eigenlijk geen tapas bij, wel gevulde speculaas
ja dat kon ik ook niet vinden bij de Plus merde zut des angesquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:37 schreef Karzai het volgende:
maar zitten eigenlijk geen tapas bij, wel gevulde speculaas
jij hebt toch ook picnic was inde aanbiedingquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat kon ik ook niet vinden bij de Plus merde zut des anges
Ja ik doe Picnic en Plus doormekaarheen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij hebt toch ook picnic was inde aanbieding
Nog geen idee of we film gaan kijken of welke en anders serie kijken.quote:
de oogbalaids die European Darts Championship heet,quote:
Soort zelfkastijding?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de oogbalaids die European Darts Championship heet,
Amerikaanse griezel verhaaltjes en midnight mass denk ik.quote:
Wat voor games speel je tegenwoordig?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Amerikaanse griezel verhaaltjes en midnight mass denk ik.
Of ik ga gamen
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:48 schreef Karzai het volgende:
of ik blijf gewoon de hele avond muziek luisteren
Als ik thuis ben ga ik daar ook weer eens lekker voor zitten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:48 schreef Karzai het volgende:
of ik blijf gewoon de hele avond muziek luisteren
Even wat me-time nodig?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik thuis ben ga ik daar ook weer eens lekker voor zitten.
Ik ben vanmiddag begonnen met de DLC van horizon zero Dawn nadat ik de platinum in de pocket hadquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor games speel je tegenwoordig?
Daar heb ik sowieso geen gebrek aan. Maar even wat dingen bijluisteren thuis is wel fijn. Morgen in vliegtuig kan ik ook even paar uurtjes.quote:
Is het wel goed gegaan samen zo? Samen op vakantie is hetzelfde als met zijn tweetjes voor het eerst klussen zeg maarquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb ik sowieso geen gebrek aan. Maar even wat dingen bijluisteren thuis is wel fijn. Morgen in vliegtuig kan ik ook even paar uurtjes.
We hebben voor de vakantie al een kast in elkaar gezet, dat ging best aardig. Vakantie was erg goed, denk dat ik Formentera toch het leukste vond uiteindelijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het wel goed gegaan samen zo? Samen op vakantie is hetzelfde als met zijn tweetjes voor het eerst klussen zeg maar
Nice!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 18:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag begonnen met de DLC van horizon zero Dawn nadat ik de platinum in de pocket had
Formentera, daar was je toch niet de hele vakantie?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 19:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We hebben voor de vakantie al een kast in elkaar gezet, dat ging best aardig. Vakantie was erg goed, denk dat ik Formentera toch het leukste vond uiteindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |