SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:05 schreef UitStraling het volgende:
De Haagsgreep, er zit helemaal niets in de luchtpijp maar ze is achttien en heeft een mooi Indo tintje, toch bij de tieten pakken
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij ons is iets omgevallen van een externe partner. Of ik dat even kan fixen. Nee en de groeten.
Waarom mag dat niet en hoe heet het nu?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Je mag het officieel geen Heimlich greep meer noemen.![]()
Ja iedereen doet dat nog wel.
De dubbele fatale buikstomp.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Waarom mag dat niet en hoe heet het nu?
Gewoon 'de greep?'
Het heet nu gewoon buikstoten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Waarom mag dat niet en hoe heet het nu?
Gewoon 'de greep?'
zolang het maar niet vrouwelijk of mannelijk is, dat is namelijk verboden in dit land.quote:
Buikstotenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Het heet nu gewoon buikstoten.
De familie Heimlich lag wat dwars omtrent de naam.![]()
Maar dit is al een aantal jaar geleden. Bijna niemand weet het ook.
Baarmoedertje tik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Baarmoedertje stoten ken ik wel, zo noemde een ex het altijd zo romantisch als ze echt zo berig als een kippetje was
M'n broccolisoep ligt nu in de wc.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Baarmoedertje stoten ken ik wel, zo noemde een ex het altijd zo romantisch als ze echt zo berig als een kippetje was
Daar waar die bende thuis hoortquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
M'n broccolisoep ligt nu in de wc.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar waar die bende thuis hoort
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:16 schreef bitterbal het volgende:
Nog even in het oktober zonnetje zitten
De fascinerende reis door het menselijk lichaam van broccoli naar gehakt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Uiteindelijk wel ja, als mijn lichaam alle voedingstoffen heeft opgenomen
Is dat een man of een vrouw?quote:
maar ik heb gewoon een vast tarief? Krijg ik ook geld?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
Kabinet gaat energie rekening met 400 euro gemiddeld compenseren
Ik zet de verwarming maar weer aan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
Kabinet gaat energie rekening met 400 euro gemiddeld compenseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |