SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:05 schreef UitStraling het volgende:
De Haagsgreep, er zit helemaal niets in de luchtpijp maar ze is achttien en heeft een mooi Indo tintje, toch bij de tieten pakken
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij ons is iets omgevallen van een externe partner. Of ik dat even kan fixen. Nee en de groeten.
Waarom mag dat niet en hoe heet het nu?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Je mag het officieel geen Heimlich greep meer noemen.![]()
Ja iedereen doet dat nog wel.
De dubbele fatale buikstomp.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Waarom mag dat niet en hoe heet het nu?
Gewoon 'de greep?'
Het heet nu gewoon buikstoten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Waarom mag dat niet en hoe heet het nu?
Gewoon 'de greep?'
zolang het maar niet vrouwelijk of mannelijk is, dat is namelijk verboden in dit land.quote:
Buikstotenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Het heet nu gewoon buikstoten.
De familie Heimlich lag wat dwars omtrent de naam.![]()
Maar dit is al een aantal jaar geleden. Bijna niemand weet het ook.
Baarmoedertje tik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Baarmoedertje stoten ken ik wel, zo noemde een ex het altijd zo romantisch als ze echt zo berig als een kippetje was
M'n broccolisoep ligt nu in de wc.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Baarmoedertje stoten ken ik wel, zo noemde een ex het altijd zo romantisch als ze echt zo berig als een kippetje was
Daar waar die bende thuis hoortquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
M'n broccolisoep ligt nu in de wc.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar waar die bende thuis hoort
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:16 schreef bitterbal het volgende:
Nog even in het oktober zonnetje zitten
De fascinerende reis door het menselijk lichaam van broccoli naar gehakt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Uiteindelijk wel ja, als mijn lichaam alle voedingstoffen heeft opgenomen
Is dat een man of een vrouw?quote:
maar ik heb gewoon een vast tarief? Krijg ik ook geld?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
Kabinet gaat energie rekening met 400 euro gemiddeld compenseren
Ik zet de verwarming maar weer aan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
rtquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar ik heb gewoon een vast tarief? Krijg ik ook geld?
Daar krijg ik wel energie van.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
Voor slachtoffers van de toeslagen affaire?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
Ja geloof het wel. Per huishouden maar jij krijgt niet gestort. Ze verlagen de energie belasting ofzoquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maar ik heb gewoon een vast tarief? Krijg ik ook geld?
HOEZO IK NIETquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. Per huishouden maar jij krijgt niet gestort. Ze verlagen de energie belasting ofzo
7 miljoen huishoudens maal 400 euro, is het niet goedkoper om alle Groningers de Noordzee te duwen en de gaspompen weer aan te zetten?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
waar moet ik tekenen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
7 miljoen huishoudens maal 400 euro, is het niet goedkoper om alle Groningers de Noordzee te duwen en de gaspompen weer aan te zetten?
Ja dan gaat @Ama maar eierballen draaien voor onsquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
7 miljoen huishoudens maal 400 euro, is het niet goedkoper om alle Groningers de Noordzee te duwen en de gaspompen weer aan te zetten?
Dat zou wel lachen zijn als ik ineens geld terugkrijg volgend jaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. Per huishouden maar jij krijgt niet gestort. Ze verlagen de energie belasting ofzo
Ja dagquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan gaat @:Ama maar eierballen draaien voor ons
Er stond dat zee stijging van 900 tot 1100 gemiddeld verwachten per huishoudenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zou wel lachen zijn als ik ineens geld terugkrijg volgend jaar.
zit al tijden te wachten op die gevulde koekenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dan gaat @:Ama maar eierballen draaien voor ons
Maar ik heb vast contract.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er stond dat zee stijging van 900 tot 1100 gemiddeld verwachten per huishouden
jij snapt 'mquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
als in "een bakkie pleuâh, en een kaneu"
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Het heet nu gewoon buikstoten.
De familie Heimlich lag wat dwars omtrent de naam.![]()
Maar dit is al een aantal jaar geleden. Bijna niemand weet het ook.
Dan ga ik gewoon huren van het op de Kaaimaneilanden gevestigde Dr_Flash Real Estate BV.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:31 schreef Haags het volgende:
Laten we ook nog even huizenbezitters met een koopwoning in box3 pleuren. Kunnen we helemaal lachen.
Ga je mond spoelen met zeepquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:31 schreef Haags het volgende:
Laten we ook nog even huizenbezitters met een koopwoning in box3 pleuren. Kunnen we helemaal lachen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was niet serieus natuurlijk he. Ik weet ook wel dat dat een ramp gaat worden voor miljoenen Nederlanders.quote:
Centimeters, meters, kilometers?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Er stond dat zee stijging van 900 tot 1100 gemiddeld verwachten per huishouden
De normale mensen inderdaadquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik was niet serieus natuurlijk he. Ik weet ook wel dat dat een ramp gaat worden voor miljoenen Nederlanders.
Hectometers.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Centimeters, meters, kilometers?
Oh ja meters. Daarom die compensatie:pquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of tot volgend jaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog één klusje. Dat klusje kan ik ook wel tot volgende week bewaren
Gaat mooie TV opleveren, armen die elkaar het brood uit de mond stelen en elkaar doodverkrachten om een pak melk, zorg er maar voor dat de TV kanalen allemaal in de lucht zijn, ik ben er klaar voor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De normale mensen inderdaad
Venezolaanse Bolivarquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een koophuis, ben ik nu opeens een normaal mens?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De normale mensen inderdaad
We komen eerst naar jou!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat mooie TV opleveren, armen die elkaar het brood uit de mond stelen en elkaar doodverkrachten om een pak melk, zorg er maar voor dat de TV kanalen allemaal in de lucht zijn, ik ben er klaar voor.
Damn you Scrum Masterquote:
Ik huur. Ik ben een rariteit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een koophuis, ben ik nu opeens een normaal mens?
Het is pas half 4quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
O, nu zie ik nog een tweede klusje. Dat bewaar ik wel tot volgende week. Daar heb ik een collega voor nodig, maar die is al aan zijn weekend begonnen.
Niks mis meequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik huur. Ik ben een rariteit.
ik ben er wel klaar mee voor deze weekquote:
Ja, maar jij begint net wat vroeger dan de restquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben er wel klaar mee voor deze week
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lig al helemaal klaar voor het doodverkrachten [ afbeelding ]
Max dankt je voor je sponsoring.quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is alleen voor extraverte mensen
quote:
Ik prop mn cavia's wel tussen de deur, scheelt weer een uitje naar de buitenwereld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:42 schreef Haags het volgende:
Die 400 euro is wel leuk maar de tochtstrip tip van Ollongren is natuurlijk de enige echte oplossing. Dus hup, allemaal naar de bouwmarkt dit weekend.
Dat is euhm.... dierenmishandelingquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik prop mn cavia's wel tussen de deur, scheelt weer een uitje naar de buitenwereld.
Ik heb geen van beidequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik huur. Ik ben een rariteit.
Niet als ik ze het netjes vraag en zij toestemming gevenquote:
Dan hebben we toch nog een great resetquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:45 schreef UitStraling het volgende:
Straks in het voorjaar zijn alle zwakke mensen doodgevroren, wat gaat het lekker rustig worden in Nederland, dag huizentekort, dag stikstofprobleem, dag Mocromaffia, dag files, dag wachtrijen in de zorg
Ben wel benieuwd naar het antwoord.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet als ik ze het netjes vraag en zij toestemming geven
Dat wordt allemaal weer opgevuld door de mensen van buitenafquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:45 schreef UitStraling het volgende:
Straks in het voorjaar zijn alle zwakke mensen doodgevroren, wat gaat het lekker rustig worden in Nederland, dag huizentekort, dag stikstofprobleem, dag Mocromaffia, dag files, dag wachtrijen in de zorg
Blaadje spinazie voor de moeite.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet als ik ze het netjes vraag en zij toestemming geven
Whieep whieep whieepquote:
Azure kennende moet dat een hele zak zijn met een beetje boerenkool.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blaadje spinazie voor de moeite.
Die ADD'er van mij, ik had gister zak spinazie gehaald om te testen hoe het met d'r bek ging, want ze was niet heel happig op de andijvie enzo. Maar de spinazie wordt geïnhaleerd!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Azure kennende moet dat een hele zak zijn met een beetje boerenkool.
En nu maar hopen dat ze geen blaasontsteking / stenen vormt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ADD'er van mij, ik had gister zak spinazie gehaald om te testen hoe het met d'r bek ging, want ze was niet heel happig op de andijvie enzo. Maar de spinazie wordt geïnhaleerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |