abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 oktober 2021 @ 10:36:00 #251
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201792702
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 09:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mweh, ik had het ook anders verwoord maar denk dat jij de de semantieke waarde toch overschat.
Ik begrijp niet zo goed wat je nu probeert te zeggen, en andersom lijk je mijn punt ook een beetje te missen. Dat heeft namelijk niks met semantiek te maken: het is pertinent onzinnig om een kabinet (laat staan een demissionair kabinet) te vragen om uit te sluiten dat iets ooit gebeurt, los van hoe je dat verwoordt.
Huilen dan.
pi_201792706
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 12:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ach, het is gewoon een griepje.
Biekje had gekijk, dit is een truc van big Pharma om de hele wereld onder controle te krijgen...
De hele wereldeconomie zo goed als platleggen, iedereen in lockdown, iedereen op basis van een shit-test opsluiten in huis, elke levende ziel op aarde willen inspuiten met experimentele shit, toegang tot het publieke leven laten afhangen van een digitale pas of shit-test ...
Gelukkig is er niets aan de hand en is Biekje weer de fantast :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201792728
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 14:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je vindt deze angst niet een tikkeltje irrationeel?
Ik vond de massa-angst voor dit killer-virus en de daardoor ingevoerde maatregelen eerder irrationeel ...
Nog zacht uitgedrukt
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201792793
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 15:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Huh. Niks aan de hand? Een fundamenteel onhoudbaar economisch systeem dat planetaire roofbouw pleegt en waarbij een klein deel van de wereldbevolking profiteert over de rug van de minder gelukkigen. Dan hebben we het nog niet eens over de verwevenheid van de rele en speculatieve economie die voor behoorlijk wat problemen zorgt omdat er vele malen meer geld in de financile markten omgaat dan dat er in de rele economie omgaat. Dat betekent dat de stand van de economie meer wordt bepaald door hoe de vlaggen erbij hangen in de financile sector dan in de rele sector.

Het is maar wat je niks aan de hand noemt. Of wilde jij gewoon je kop in het zand verstoppen en wachten tot het misgaat?
En jij gelooft oprecht dat ze het na Build Back Better beter, eerlijker, fairer, etc zullen doen ? :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201792805
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 15:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Dat plan hadden ze voor het corona tijdperk al liggen..
Daarom is het nu een 'good opportunity' , aldus Klaus om ons manier van leven te veranderen.
Ja benieuwd wie er weeral rijker van zal worden ... follow the money
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 17 oktober 2021 @ 10:51:25 #256
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201792819
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En jij gelooft oprecht dat ze het na Build Back Better beter, eerlijker, fairer, etc zullen doen ? :+
Wie is 'ze'? Diegenen met geld en macht (politiek, financieel, etc) zijn gebaat bij de instandhouding van huidig status quo. Zo is het altijd, en dat maakt fundamentele veranderingen van kapotte systemen zo lastig en langzaam. Maar dat betekent niet dat er geen goede initiatieven zijn. 'Build back better' zegt me niks, dat is gewoon een holle frase. Beter hebben we het over inhoudelijke visies, of concrete voorstellen/plannen.
Huilen dan.
pi_201792823
quote:
7s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik begrijp niet zo goed wat je nu probeert te zeggen, en andersom lijk je mijn punt ook een beetje te missen. Dat heeft namelijk niks met semantiek te maken: het is pertinent onzinnig om een kabinet (laat staan een demissionair kabinet) te vragen om uit te sluiten dat iets ooit gebeurt, los van hoe je dat verwoordt.
Kan het best met je eens zijn dat de formulatie van FvD nogal debiel ende specifiek is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 17 oktober 2021 @ 10:54:00 #258
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201792829
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kan het best met je eens zijn dat de formulatie van FvD nogal debiel ende specifiek is.
Trouwen ^) ?
Huilen dan.
pi_201792833
Alle maatregelen zijn ook zinvol per definitie. Het OMT heeft altijd gelijk, de overheid heeft altijd gelijk.

Mondkapjes op! --> Mondkapjes heel nuttig.
Mondkapjes af! --> Mondkapjes niet zoveel zin.

QR segregatiepas --> Segregatiepas super nuttig!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201792834
Dat hele build back better en gratis reset en alles draait ondermeer toch om eerlijker verdelen van rijkdom?

Is er iemand die ooit uitgerekend heeft of Jan Modaal er dan op vooruit gaat in financieel opzicht? Of levert die dan in? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_201792839
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:36 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
De hele wereldeconomie zo goed als platleggen, iedereen in lockdown, iedereen op basis van een shit-test opsluiten in huis, elke levende ziel op aarde willen inspuiten met experimentele shit, toegang tot het publieke leven laten afhangen van een digitale pas of shit-test ...
Gelukkig is er niets aan de hand en is Biekje weer de fantast :')
En welk van bovenstaande is in de echte wereld inderdaad nog aan de hand of berhaupt waar?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 17 oktober 2021 @ 10:59:10 #262
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201792850
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]
En welk van bovenstaande is in de echte wereld inderdaad nog aan de hand of berhaupt waar?
Het laatste :+
Huilen dan.
pi_201792856
quote:
6s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het laatste :+
_O- true
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201792862
Zoals gewoonlijk is belachelijk maken hier weer het beste argument :{w
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201792873
quote:
5s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:54 schreef vosss het volgende:
Dat hele build back better en gratis reset en alles draait ondermeer toch om eerlijker verdelen van rijkdom?

Is er iemand die ooit uitgerekend heeft of Jan Modaal er dan op vooruit gaat in financieel opzicht? Of levert die dan in? :@
Alle welvaart naar Afrikanen, dat gaat het snelst door de Afrikanen naar NL te halen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201792904
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:02 schreef UncleScorp het volgende:
Zoals gewoonlijk is belachelijk maken hier weer het beste argument :{w
Hyperbool argumenten maken is natuurlijk ook niet slim. De waarheid zit ergens in het midden. Maar door de extreme dingen die recalcitranten beweren zul je jezelf daarmee snel buiten spel zetten. En dan nu gaan janken dat een belachelijk argument in het belachelijke wordt getrokken, de ironie toch weer op deze zondagochtend _O-
  zondag 17 oktober 2021 @ 11:12:25 #267
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201792938
Daarnaast gaf ik een aanzet om het te hebben over dat build back better maar het is natuurlijk veel makkelijker om dat te negeren en verongelijkt te gaan doen over een grapje.
Huilen dan.
pi_201792948
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:02 schreef UncleScorp het volgende:
Zoals gewoonlijk is belachelijk maken hier weer het beste argument :{w
Niemand maakt jou belachelijk. Dat je het zo ervaart ligt toch echt aan jezelf
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201793095
https://www.ad.nl/binnenl(...)it-de-hel~a377a74ae/

Kijkkijk... Nog meer medestanders voor bnw
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201793116
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik vond de massa-angst voor dit killer-virus en de daardoor ingevoerde maatregelen eerder irrationeel ...
Nog zacht uitgedrukt
Je hebt niet meegekregen dat de ziekenhuizen volstroomden op het moment dat het virus vrij spel kreeg?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 17 oktober 2021 @ 11:39:42 #271
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201793122
quote:
5s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:54 schreef vosss het volgende:
Dat hele build back better en gratis reset en alles draait ondermeer toch om eerlijker verdelen van rijkdom?

Is er iemand die ooit uitgerekend heeft of Jan Modaal er dan op vooruit gaat in financieel opzicht? Of levert die dan in? :@
Ik zou niet eens weten waarom je dat zou willen. Mensen hebben nu eenmaal hele verschillende capaciteiten, persoonlijkheden en ambities. Dat zal altijd verschillen in uitkomst gaan brengen. Dat krampachtig proberen te controleren is niet nodig.
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]
En welk van bovenstaande is in de echte wereld inderdaad nog aan de hand of berhaupt waar?
Redelijk veel van wat daar is geschreven klopt. Nu zal jij daar natuurlijk heel anders over denken, maar dat zal niemand verbazen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 17 oktober 2021 @ 11:40:57 #272
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_201793131
quote:
6s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het laatste :+
:D
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 11:48:15 #273
249559 crew  Lavenderr
pi_201793182
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:02 schreef UncleScorp het volgende:
Zoals gewoonlijk is belachelijk maken hier weer het beste argument :{w
En steevast door lui die BNW toch al een belachelijk subforum vinden. Ik zou daar zelf dan wegblijven, maar nee, een beetje trollen en ridiculiseren is natuurlijk veel leuker. Oh, en ik vergeet nog: jezelf ver verheven voelen boven de gekkies van BNW.
  zondag 17 oktober 2021 @ 11:58:53 #274
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201793255
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
En steevast door lui die BNW toch al een belachelijk subforum vinden. Ik zou daar zelf dan wegblijven, maar nee, een beetje trollen en ridiculiseren is natuurlijk veel leuker. Oh, en ik vergeet nog: jezelf ver verheven voelen boven de gekkies van BNW.
Dit is het altijd met dit genre mens. Ik zie het als intellectuele grootheidswaanzin. Ondanks de veranderingen die nu zijn doorgevoerd in BNW kan dit type mens het niet laten om hier actief te blijven en op een narcistische wijze anderen op (in)directe wijze te bespotten. Immers, zij snappen het, want zij raadplegen de juiste bronnen. De bronnen van de so-called geautoriseerde instituten en boodschappers. En andere domme heidenen, ach, die mogen best een beetje worden bespot en geconfronteerd met de vermeende "misinformatie" die zij omarmen.
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:02 schreef UncleScorp het volgende:
Zoals gewoonlijk is belachelijk maken hier weer het beste argument :{w
Het is wel hilarisch dat de user die dit nu betreft zelf snikkend op het TR knopje drukt als iemand iets over zijn gedrag hier zegt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201793637
quote:
14s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:39 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zou niet eens weten waarom je dat zou willen. Mensen hebben nu eenmaal hele verschillende capaciteiten, persoonlijkheden en ambities. Dat zal altijd verschillen in uitkomst gaan brengen. Dat krampachtig proberen te controleren is niet nodig.
[..]
Redelijk veel van wat daar is geschreven klopt. Nu zal jij daar natuurlijk heel anders over denken, maar dat zal niemand verbazen.
Economie draait als een tierelier...
Het is geen experimenteel vaccin
Pcr test is zeer betrouwbaar om besmettingen te constateren
Niemand wordt buitengesloten in tegenstelling tot wat de antivaxxers wel wilden
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 17 oktober 2021 @ 12:41:34 #276
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_201793662
quote:
5s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:54 schreef vosss het volgende:
Dat hele build back better en gratis reset en alles draait ondermeer toch om eerlijker verdelen van rijkdom?

Is er iemand die ooit uitgerekend heeft of Jan Modaal er dan op vooruit gaat in financieel opzicht? Of levert die dan in? :@
sorry, maar dit is echt naef, jan modaal wordt altijd genaaid en de rijken worden rijker.
  zondag 17 oktober 2021 @ 12:45:35 #277
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201793708
twitter


:wtf:
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201793726
quote:
14s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Het is wel hilarisch dat de user die dit nu betreft zelf snikkend op het TR knopje drukt als iemand iets over zijn gedrag hier zegt.
Wat vooral hilarisch is is dat ik nooit een TR gezet heb op jouw ad hominems. Blijkbaar vond iemand anders dat je te ver ging...
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 17 oktober 2021 @ 12:54:47 #279
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201793806
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Economie draait als een tierelier...
Het is geen experimenteel vaccin
Pcr test is zeer betrouwbaar om besmettingen te constateren
Niemand wordt buitengesloten in tegenstelling tot wat de antivaxxers wel wilden
De economie heeft door Covid op veel plekken in de wereld een flinke deuk opgelopen waarbij de effecten op de lange termijn nog voelbaar zullen zijn. Het is wl een experimenteel vaccin. Een PCR-test is inderdaad betrouwbaar, maar volgens mij wordt ook het argument dat dit niet zo zou zijn helemaal niet gemaakt? Kortom, dit is leuke een stropop. En dat mensen buitengesloten zouden worden wordt ook nergens beweerd. Hier hebben we dus stropop nummer twee. @UncleScorp stelde dat een bewijs van vaccinatie of een negatieve PCR-test nodig is om op veel plekken mee te doen aan het publieke leven, en dat klopt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201793845
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
En steevast door lui die BNW toch al een belachelijk subforum vinden. Ik zou daar zelf dan wegblijven, maar nee, een beetje trollen en ridiculiseren is natuurlijk veel leuker. Oh, en ik vergeet nog: jezelf ver verheven voelen boven de gekkies van BNW.
Dan zou BNW toch fucking saai worden? Daarnaast moet er echt tegengas gegeven tegen bepaalde claims van bepaalde lui hier.

En dan vergeet ik nog de lui die zichzelf al belachelijk maken ;-)
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zondag 17 oktober 2021 @ 12:58:11 #281
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201793852
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:57 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dan zou BNW toch fucking saai worden? Daarnaast moet er echt tegengas gegeven tegen bepaalde claims van bepaalde lui hier.

En dan vergeet ik nog de lui die zichzelf al belachelijk maken ;-)
Waarom moet dit?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 17 oktober 2021 @ 13:02:32 #282
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201793910
quote:
14s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De economie heeft door Covid op veel plekken in de wereld een flinke deuk opgelopen waarbij de effecten op de lange termijn nog voelbaar zullen zijn.
Het gevolg van het virus, niet van de maatregelen. Laat staan van de vaccins of de farmaceutische industrie. Hoe had de economie erbij gestaan wanneer we de boel op z'n beloop hadden gelaten?
quote:
Het is wl een experimenteel vaccin.
Meer experimenteel dan andere nieuwe geneesmiddelen?
quote:
Een PCR-test is inderdaad betrouwbaar, maar volgens mij wordt ook het argument dat dit niet zo zou zijn helemaal niet gemaakt?
Het werd een shit-test genoemd.
quote:
Kortom, dit is leuke een stropop. En dat mensen buitengesloten zouden worden wordt ook nergens beweerd. Hier hebben we dus stropop nummer twee. @:UncleScorp stelde dat een bewijs van vaccinatie of een negatieve PCR-test nodig is om op veel plekken mee te doen aan het publieke leven, en dat klopt.
Dat klopt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Isdatzo op 17-10-2021 13:07:55 ]
Huilen dan.
  zondag 17 oktober 2021 @ 13:03:19 #283
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201793919
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:02 schreef UncleScorp het volgende:
Zoals gewoonlijk is belachelijk maken hier weer het beste argument :{w
Wat is van die opsomming waar of aan de hand dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201793920
quote:
14s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom moet dit?
Desinformatie en medische claims maken die totaal niet kloppen is gevaarlijk, ik zelf was flink actief in het big pharma topic omdat daar claims over antidepressiva die op zijn minst uit context waren getrokken.

Maar ik ga niet opnieuw heel mijn verhaal vertellen, maar in het kort ik was bang geworden door die claims en heb een jaar langer geleden dan nodig was.

Dus ik vind het niet meer dan normaal om nu te strijden tegen de lariekoek over antidepressiva. En dat doe niet alleen lui hier maar ook Zembla en Radar doen een duit in het zakje in dit verhaal.. En laten we gezondheis guru's zoals die jesse van der velde nog maar even buiten beschouwing want die zijn nog erger omdat ze er geld mee verdienen.

Ook de reden dat ik me in het verleden iets teveel mijn emotie liet gaan hier....
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zondag 17 oktober 2021 @ 13:08:48 #285
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201793970
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:03 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Desinformatie en medische claims maken die totaal niet kloppen is gevaarlijk, ik zelf was flink actief in het big pharma topic omdat daar claims over antidepressiva die op zijn minst uit context waren getrokken.

Maar ik ga niet opnieuw heel mijn verhaal vertellen, maar in het kort ik was bang geworden door die claims en heb een jaar langer geleden dan nodig was.

Dus ik vind het niet meer dan normaal om nu te strijden tegen de lariekoek over antidepressiva. En dat doe niet alleen lui hier maar ook Zembla en Radar doen een duit in het zakje in dit verhaal.. En laten we gezondheis guru's zoals die jesse van der velde nog maar even buiten beschouwing want die zijn nog erger omdat ze er geld mee verdienen.

Ook de reden dat ik me in het verleden iets teveel mijn emotie liet gaan hier....
Kortom, je bent dus hier om te vechten tegen vermeende misinformatie. Bedankt dat je dit gewoon eerlijk toegeeft. Dan weten we precies waar we aan toe zijn. Jij en andere users zoeken dit subforum, dat bedoelt is om nieuws te bespreken aan de hand van alternatieve theorien en bronnen, specifiek op om tegen deze alternatieve bronnen en theorien te vechten omdat jullie deze interpreten als zogenaamd "gevaarlijk".
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201794008
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 09:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Keb net letterlijk de fatality rates zitten deponeren in dit topic voor de leeftijdsgroepen 65- en 65+ vanaf 2000 tm 2020.

Welke aannames wil je allemaal erin proppen? Als alleen 2019 minder dodelijk was voor 65- groep in de geschiedenis van het noteren van de cijfers (naar alle verwachting) hoe kan je dan spreken van een ernstige dodelijke situatie in het land voor die groep? Gaat niet.

In 2020 waren er 15k mensen meer overleden dan 2019. Echter als je voor populatie groei corrigeert en de sterfte ratio's van 2016/2018 gebruikt is de oversterfte voor 65+ groep 10k. Niet 15k.

En ook alleen in die groep. Wss als je verder zou specificeren op leeftijd komt er nog minder voor de dag simpelweg omdat we vergrijzen als land.

Ik weet niet hoe het CBS het uitvoert maar in alle graagte zou ik die berekening willen controleren hoor. Als jij de sterftecijfers per leeftijd (ipv leeftijdsgroep) kan vinden (zal vast ergens zijn?) wil ik best verder rekenen voor je, zo ingewikkeld is het sommetje niet.

En dat is dan oversterfte tov 2016/2018. Als je gaat vergelijken met pre 2013 bestaat het niet meer.
Jij lijkt allerlei aannames er in te plakken.
Als we enkel naar de Covid cijfers kijken, dan blijkt dat het vooral dodelijk is voor 80+, en dat wordt ook niet ontkend.
50- heeft wat ik begreep iets van 138 doden volgens officile cijfers.

Ik snap ook niet hoe je erbij komt dat er sprake is van een ernstig dodelijke situatie.

Volgens CBS hadden we in 2011 ondersterfte.
Cijfers gaan dus verder terug.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 17 oktober 2021 @ 13:13:04 #287
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201794017
quote:
14s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kortom, je bent dus hier om te vechten tegen vermeende misinformatie. Bedankt dat je dit gewoon eerlijk toegeeft. Dan weten we precies waar we aan toe zijn. Jij en andere users zoeken dit subforum, dat bedoelt is om nieuws te bespreken aan de hand van alternatieve theorien en bronnen, specifiek op om tegen deze alternatieve bronnen en theorien te vechten omdat jullie deze interpreten als zogenaamd "gevaarlijk".
Dit forum wat bedoeld is complot onderwerpen te bespreken ja. Dat is ook wat gebeurt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201794018
quote:
14s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:08 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kortom, je bent dus hier om te vechten tegen vermeende misinformatie. Bedankt dat je dit gewoon eerlijk toegeeft. Dan weten we precies waar we aan toe zijn. Jij en andere users zoeken dit subforum, dat bedoelt is om nieuws te bespreken aan de hand van alternatieve theorien en bronnen, specifiek op om tegen deze alternatieve bronnen en theorien te vechten omdat jullie deze interpreten als zogenaamd "gevaarlijk".
Een aantal zijn wel degelijk gevaarlijk.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201794046
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:36 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
De hele wereldeconomie zo goed als platleggen, iedereen in lockdown, iedereen op basis van een shit-test opsluiten in huis, elke levende ziel op aarde willen inspuiten met experimentele shit, toegang tot het publieke leven laten afhangen van een digitale pas of shit-test ...
Gelukkig is er niets aan de hand en is Biekje weer de fantast :')
Citeer hem eens waarbij hij dit correct heeft voorspeld...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 17 oktober 2021 @ 13:17:08 #290
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201794056
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij lijkt allerlei aannames er in te plakken.
Als we enkel naar de Covid cijfers kijken, dan blijkt dat het vooral dodelijk is voor 80+, en dat wordt ook niet ontkend.
50- heeft wat ik begreep iets van 138 doden volgens officile cijfers.

Ik snap ook niet hoe je erbij komt dat er sprake is van een ernstig dodelijke situatie.

Volgens CBS hadden we in 2011 ondersterfte.
Cijfers gaan dus verder terug.
Ook zoiets wat al anderhalf jaar aan herhaling nodig heeft ja. De sterfgevallen onder niet-bejaarden zijn nooit echt de worry geweest. Het ging om de druk op de zorg, en dan vooral de IC. Overbelast die, en er gaan opeens over een veel bredere linie mensen onnodig dood.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 17 oktober 2021 @ 13:20:02 #291
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201794078
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:13 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Een aantal zijn wel degelijk gevaarlijk.
Nee, verre van. Juist de mensen die denken dat andersdenkenden gevaarlijk zijn moeten met argusogen worden bekeken. Dat is een autoritair pathologisch trekje om te denken dat je zelf alle kennis en wijsheid in pacht hebt en mensen die het niet met jou eens zijn, zijn dan zogenaamd een "gevaar".
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201794093
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jij lijkt allerlei aannames er in te plakken.
Als we enkel naar de Covid cijfers kijken, dan blijkt dat het vooral dodelijk is voor 80+, en dat wordt ook niet ontkend.
50- heeft wat ik begreep iets van 138 doden volgens officile cijfers.

Ik snap ook niet hoe je erbij komt dat er sprake is van een ernstig dodelijke situatie.

Volgens CBS hadden we in 2011 ondersterfte.
Cijfers gaan dus verder terug.
??

Ik aannames? Wat? Wees dan specifiek.
Ik kan niks met deze comment.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201794109
quote:
14s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, verre van. Juist de mensen die denken dat andersdenkenden gevaarlijk zijn moeten met argusogen worden bekeken. Dat is een autoritair pathologisch trekje om te denken dat je zelf alle kennis en wijsheid in pacht hebt en mensen die het niet met jou eens zijn, zijn dan zogenaamd een "gevaar".
En dit is dus wat langzaamaan met al die propaganda lijkt in te werken op een grote hoeveelheid mensen.

Hoe laat je die mensen weer "het licht" zien is de vraag. Want ze vervallen letterlijk in extremisme. / recht op IC zorg wegnemen voor ongevaccineerden en dat soort gedachtes.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 17 oktober 2021 @ 13:23:11 #294
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201794113
quote:
14s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, verre van. Juist de mensen die denken dat andersdenkenden gevaarlijk zijn moeten met argusogen worden bekeken. Dat is een autoritair pathologisch trekje om te denken dat je zelf alle kennis en wijsheid in pacht hebt en mensen die het niet met jou eens zijn, zijn dan zogenaamd een "gevaar".
Als mensen met bijvoorbeeld kanker naar een kristal genezer gaan ipv het ziekenhuis is dat over het algemeen best gevaarlijk voor ze ja...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201794130
quote:
14s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, verre van. Juist de mensen die denken dat andersdenkenden gevaarlijk zijn moeten met argusogen worden bekeken. Dat is een autoritair pathologisch trekje om te denken dat je zelf alle kennis en wijsheid in pacht hebt en mensen die het niet met jou eens zijn, zijn dan zogenaamd een "gevaar".
Breivik? Anyone?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201794159
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
??

Ik aannames? Wat? Wees dan specifiek.
Ik kan niks met deze comment.
Deze aanname bijvoorbeeld:

Als alleen 2019 minder dodelijk was voor 65- groep in de geschiedenis van het noteren van de cijfers (naar alle verwachting) hoe kan je dan spreken van een ernstige dodelijke situatie in het land voor die groep? Gaat niet.

Het is een aanname van je dat er sprake zou zijn van een ernstig dodelijke situatie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201794188
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Deze aanname bijvoorbeeld:

Als alleen 2019 minder dodelijk was voor 65- groep in de geschiedenis van het noteren van de cijfers (naar alle verwachting) hoe kan je dan spreken van een ernstige dodelijke situatie in het land voor die groep? Gaat niet.

Het is een aanname van je dat er sprake zou zijn van een ernstig dodelijke situatie.
Nou, leuk, ik reageerde op iemand die vond dat het gevaarlijk was, dat blijkt dus niet uit de sterftecijfers, dat was het punt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 17 oktober 2021 @ 13:31:45 #298
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201794203
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Als mensen met bijvoorbeeld kanker naar een kristal genezer gaan ipv het ziekenhuis is dat over het algemeen best gevaarlijk voor ze ja...
Ik zou het niet als 'gevaarlijk' willen bestempelen, wel als een onhandige en eigenaardige keus. Maar toch moeten mensen de vrijheid hebben om dergelijk gedachtegoed te omarmen. Je mag het er natuurlijk mee oneens zijn, dat zou ik ook zijn, maar dergelijke ideen hoeven niet te worden "bestreden" en zijn ook niet "gevaarlijk".
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Breivik? Anyone?
Vreemd en huiveringwekkend dat je nu uitkomt bij een massamoordenaar. Dit ging natuurlijk veel, maar dan ook veel verder dan wat er hier in BNW zoal wordt besproken. Aanzetten tot of openlijk fantaseren over geweld is een grens die niet overschreden mag worden. En dat is hier dus ook helemaal niet toegestaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201794213
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:30 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nou, leuk, ik reageerde op iemand die vond dat het gevaarlijk was, dat blijkt dus niet uit de sterftecijfers, dat was het punt.
Dan ben je best diep gaan graven daarvoor.
Gewoon RIVM cijfers van Covid zouden voldoende zijn geweest.
Oversterfte an sich zegt weinig.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201794230
quote:
14s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zou het niet als 'gevaarlijk' willen bestempelen, wel als een onhandige en eigenaardige keus. Maar toch moeten mensen de vrijheid hebben om dergelijk gedachtegoed te omarmen. Je mag het er natuurlijk mee oneens zijn, dat zou ik ook zijn, maar dergelijke ideen hoeven niet te worden "bestreden" en zijn ook niet "gevaarlijk".
[..]
Vreemd en huiveringwekkend dat je nu uitkomt bij een massamoordenaar. Dit ging natuurlijk veel, maar dan ook veel verder dan wat er hier in BNW zoal wordt besproken. Aanzetten tot of openlijk fantaseren over geweld is een grens die niet overschreden mag worden. En dat is hier dus ook helemaal niet toegestaan.
Pizza gate is ander voorbeeld.
Hier veel besproken, leverde in de VS een gek op die met wapen de kindertjes wilde bevrijden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')