Ja, inderdaad. En ik ken mijn kind goed maar ik zag het ook nog niet aankomen. Of ja, hij kon de aangeboden letters op school wel benoemen en ook herkennen maar er was geen verdere interesse. Nu dus ineens wel.quote:Op maandag 1 november 2021 08:49 schreef Lemijn het volgende:
Haha, die heeft toch genoeg opgepikt om te kunnen lezen blijkbaar? Nou ja, lekker nog een jaar verder spelen in groep 2 en volgend jaar zorgen dat hij zich niet gaat vervelen. Knap van hem trouwens!
Precies wat jij zegt is er denk ik gebeurd. Dus een prima aannamequote:Op maandag 1 november 2021 08:57 schreef Quoi het volgende:
Ja mooi @:MalteserEn lekker in je vel zitten doet ook een hoop. Kan net dat duwtje geven. Misschien zat het er al in, maar moest hij zich nog even comfortabel genoeg voelen. Afijn, een aanname van deze ik-doe-maar-wat-ouder
![]()
Ik moest Max vanmorgen uit bed slepen. Vervolgens had hij weinig tijd om nog even te legoën. Brombeertje naar school gebracht.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:43 schreef Quoi het volgende:
Voor die buikpijn maar wel eens naar de huisarts.Maar las dit toevallig en wilde toch even reageren: stop alsjeblieft niet op eigen houtje met granen/gluten als je denkt dat hij daar last van heeft. Dat werkt voor een eventuele diagnose namelijk averechts. Daarvoor moet hij juist alles blijven eten en dan bloed laten prikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankje voor het meedenken. We zitten in geen enkel diagnostisch traject btw. Het lijkt me erg fijn als ouders al eerst zelf even hebben gekeken of bepaalde voedingsstoffen toevoegen/weglaten iets uitmaakt. Tijdens een traject lijkt me dat idd niet slim. Dus we stoppen nergens mee, maar denken zelf ook logisch naquote:Op maandag 1 november 2021 20:21 schreef twist02 het volgende:
Lurk hier momenteel een beetje mee (over een maand meld ik me weer met verse kleuter)
[..]
Maar las dit toevallig en wilde toch even reageren: stop alsjeblieft niet op eigen houtje met granen/gluten als je denkt dat hij daar last van heeft. Dat werkt voor een eventuele diagnose namelijk averechts. Daarvoor moet hij juist alles blijven eten en dan bloed laten prikken.
Nee, maar als hij bijv. echt reageert op gluten kom je daar zelf niet zo eenvoudig achter. Dat zit overal in, ook waar je het niet in verwacht. Dus met alleen dingen als brood/pasta weglaten kom je er niet, dan merk je waarschijnlijk amper verschil qua klachten, terwijl het wel een mogelijke bloedtest kan beīnvloeden.quote:Op maandag 1 november 2021 20:46 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dankje voor het meedenken. We zitten in geen enkel diagnostisch traject btw. Het lijkt me erg fijn als ouders al eerst zelf even hebben gekeken of bepaalde voedingsstoffen toevoegen/weglaten iets uitmaakt. Tijdens een traject lijkt me dat idd niet slim. Dus we stoppen nergens mee, maar denken zelf ook logisch na
We hebben het trouwens al een hele tijd terug gedaan en het maakt dus geen ruk uit.
Pas maar opquote:Op donderdag 4 november 2021 12:03 schreef Quoi het volgende:
morgen draai ik me rond die tijd nog even om (en nog een keer en nog een keer).
*JALOERS*quote:Op donderdag 4 november 2021 12:03 schreef Quoi het volgende:
en morgen draai ik me rond die tijd nog even om (en nog een keer en nog een keer).
Jacob gaf op een gegeven moment zelf aan dat hij te moe was voor school. Best handig. Maar misschien is het dan meer overprikkeld dan moe? En komt het er vooral thuis uit?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:31 schreef TolstoiFan het volgende:
We hebben Simon ook wel eens een dagje thuis gehouden. Hij vindt wel echt leuk en de juffen geven aan dat zij in ieder geval niets van vermoeidheid merken.
Het is inderdaad wel vreselijk vermoeiend deze fase.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |