Ook deels mijn schuld, ik ben er niet bij vanavondquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Eerste 5 minuten gemist. 0-1. Zelfs als ik niet kijk komt het niet goed.
prima keeper en pakt bijna alles wat in zijn bereik isquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:48 schreef tompsv18 het volgende:
Lamprou, die er normaal niets van kan, houdt opeens alles tegen.
Ik vind Max nog slechter. Je verwacht toch een betere voorzet. Maar zijn voorzetten en corners wat is dat een drama.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:56 schreef tompsv18 het volgende:
Van Ginkel is trouwens niet meer goed genoeg voor PSV. Hopelijk haalt Propper nog eens z’n oude niveau, want dit kan niet meer.
Max is het hele seizoen al superslecht. Ik zou hem bij EVV 2 nog niet opstellen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:04 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik vind Max nog slechter. Je verwacht toch een betere voorzet. Maar zijn voorzetten en corners wat is dat een drama.
Dit ligt niet aan de trainer maar als je de kansen niet afmaakt en bij 1 tegenaanval kunt vissen houd het op.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:38 schreef tompsv18 het volgende:
Als dit verloren wordt, is de positie van Schmidt onhoudbaar geworden.
Nou ja, het is uiteraard verdiend maar het aantal kansen die je had en een uitbraak van PEC dat een doelpunt is dan is het toch niet al te best.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |