abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201760000
Welkom in het datingsites/appstopic!

Bespreek hier datingsites/apps, welke werkt het fijnst....hoe maak ik een goed profiel....wat zijn goede foto's...welke ervaringen heb jij?

Date gevonden? Deel het in dit topic: R&P / Het Datingtopic #236 -
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 06:58:16 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201760065
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 01:52 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]
Wat maakt het verschil dat iemand uit een dorp of stad komt? (serieuze vraag)
Dat is toch echt vaak een heel ander soort vrouwen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201760087
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 23:43 schreef Godshand het volgende:

[..]
en moet uitleggen dat bij Chileense wijn er geen chilli in de wijn voorkomt. Als ze deze gemiddelde ontwikkeling heeft, vind ik het verder prima,.
Is dit een praktijkvoorbeeld :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 08:34:52 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201760473
Is het een bekende truc van vrouwen om te zeggen dat ze snel van de dating app afgaan om jou zo te laten happen omdat je denkt laatste kans? Heb dat nu een paar keer gehoord. Die vrouwen zitten er gewoon nog st des.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201760717
quote:
7s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 20:34 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
naar links bedoel je? :)

ik gok echt 2 op de tien naar links ofzo?

Ik merk trouwens wel dat ik op Tinder meer op links gooi dan op Lexa.. zal met de uitgebreidheid van de profielen te maken hebben.. Tinder is echt alles vanaf doable and up ===>> als er verder geen tekst bij staat.. daar heb ik ook vaker een match omdat ik iemand uit mijn like lijst pik, als dat ik gematcht word nadat ik haar swipete.
Op lexa is het vaker andersom, of huppelen dames gewoon mijn chat in zonder like, en uit die chats rollen vaak dates.
Ja bedoel ik! Bedankt voor je reactie. Hoe bevalt Lexa je? Het betalen staat mij zo tegen omdat het best dure abonnementen zijn en ik volgens mij echt een lastig geval ben
pi_201760719
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 08:34 schreef LXIV het volgende:
Is het een bekende truc van vrouwen om te zeggen dat ze snel van de dating app afgaan om jou zo te laten happen omdat je denkt laatste kans? Heb dat nu een paar keer gehoord. Die vrouwen zitten er gewoon nog st des.
Nee, lijkt mij sterk.

Het is nog altijd zo dat vrouwen vanaf gemiddeld uiterlijk en hoger op datingapps worden overspoeld met matches/berichten. Dan ben je er ook na een tijdje klaar mee.
pi_201760730
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 08:34 schreef LXIV het volgende:
Is het een bekende truc van vrouwen om te zeggen dat ze snel van de dating app afgaan om jou zo te laten happen omdat je denkt laatste kans? Heb dat nu een paar keer gehoord. Die vrouwen zitten er gewoon nog st des.
Als ik er genoeg van heb omdat de gesprekken nergens toe leiden verwijder ik gewoon mijn account en ga ik dat niet aan matches mededelen dus ik denk wel dat het een truc is
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:35:39 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201761014
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:09 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Nee, lijkt mij sterk.

Het is nog altijd zo dat vrouwen vanaf gemiddeld uiterlijk en hoger op datingapps worden overspoeld met matches/berichten. Dan ben je er ook na een tijdje klaar mee.
Ja, maar ze sturen dan wel hun WA-nr in de hoop dat je daarop verder gaat.
Vrouwen die geen interesse hebben reageren vaak gewoon niet. Dat snap ik wel met 50 berichtjes per dag hoor! Maar ik vind het wel netjes als ze gewoon even melden dat ze geen interesse hebben, en eerlijk zeggen dat hij hun type niet bent oid. Ik antwoord in principe altijd, maar krijg ook geen 50 verzoeken per dag.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:41:26 #9
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_201761069
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:35 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja, maar ze sturen dan wel hun WA-nr in de hoop dat je daarop verder gaat.
Vrouwen die geen interesse hebben reageren vaak gewoon niet. Dat snap ik wel met 50 berichtjes per dag hoor! Maar ik vind het wel netjes als ze gewoon even melden dat ze geen interesse hebben, en eerlijk zeggen dat hij hun type niet bent oid. Ik antwoord in principe altijd, maar krijg ook geen 50 verzoeken per dag.
Daarom dus dat jij wel netjes reageert dat je geen interesse hebt.
Maar voor veel vrouwen zou dat anders een dagtaak zijn. :{
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:46:40 #10
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201761125
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 08:34 schreef LXIV het volgende:
Is het een bekende truc van vrouwen om te zeggen dat ze snel van de dating app afgaan om jou zo te laten happen omdat je denkt laatste kans? Heb dat nu een paar keer gehoord. Die vrouwen zitten er gewoon nog st des.
ik heb wel vaker dat als mannen mn telefoon nummer ( of contact op kik) hebben dat ze me meteen unmatchen.. mateloos irritant, want kan ik net meer teruglezen wat we besproken hebben ( moet ik weer vragen waar ze wonen etc :@ )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:47:51 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201761141
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Daarom dus dat jij wel netjes reageert dat je geen interesse hebt.
Maar voor veel vrouwen zou dat anders een dagtaak zijn. :{
Denk ik ook. Nog een wonder als het dan toch lukt genoeg op te vallen om contact te krijgen en een date te regelen.
Mijn ex had binnen 1 dag inschrijven 250+ likes en 60 berichten of zo. Bizar gewoon. Daarom echt een persoonlijke boodschap sturen, want het gros is gewoon copy- paste sleepvissen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:49:01 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201761155
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:46 schreef Barreltje het volgende:

[..]
ik heb wel vaker dat als mannen mn telefoon nummer ( of contact op kik) hebben dat ze me meteen unmatchen.. mateloos irritant, want kan ik net meer teruglezen wat we besproken hebben ( moet ik weer vragen waar ze wonen etc :@ )
Ik lees ook voor een date altijd het profiel en de chat terug, dat komt ook beter over.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:52:11 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201761185
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:41 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Daarom dus dat jij wel netjes reageert dat je geen interesse hebt.
Maar voor veel vrouwen zou dat anders een dagtaak zijn. :{
ik vind dit ook wel een beetje een overdreven statement hoor..

nou zit ik "gratis" op tinder, maar zolang ik zelf niet swipe komen er ook geen matches binnen..
dus ook geen dagtaak.. en dat is wel zo lekker rustig..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:52:49 #14
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201761192
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:49 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik lees ook voor een date altijd het profiel en de chat terug, dat komt ook beter over.
mja dat gaat dan dus niet als ze unmatchen.. super irritant
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201761213
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:41 schreef MissButterflyy het volgende:
Daarom dus dat jij wel netjes reageert dat je geen interesse hebt.
Maar voor veel vrouwen zou dat anders een dagtaak zijn.
Precies. Nee je moet als man wel echt begrijpen dat als iemand niks terugstuurd, er geen interesse is. Zo werkt het.

Je bent vreemden van elkaar dus je bent helemaal niks verplicht naar elkaar toe.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:55:17 #16
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_201761229
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:52 schreef Barreltje het volgende:

[..]
ik vind dit ook wel een beetje een overdreven statement hoor..

nou zit ik "gratis" op tinder, maar zolang ik zelf niet swipe komen er ook geen matches binnen..
dus ook geen dagtaak.. en dat is wel zo lekker rustig..
Ik heb het niet over tinder, of andere apps en sites, waar je eerst moet matchen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:01:35 #17
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201761953
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 01:52 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]
Wat maakt het verschil dat iemand uit een dorp of stad komt? (serieuze vraag)
Ander type mens. Helemaal in Amsterdam zijn er heel veel heel "werelds". En ik heb liever iemand die meer down to earth is.

En als uitzondering daarop kwam mijn vorige vriendin wel uit Amsterdam. Maar ook daardoor ken ik een heleboel van haar Amsterdamse vriendinnen. :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:22:22 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201762219
Dorpsvrouwen hebben vaak op hun 30-ste al kort haar, dragen een bril, hebben meestal een spijkerbroek aan en platte schoenen. Dat vind ik toch minder aantrekkelijk fysiek. Maar ze zijn wel betrouwbaar, goede moeders, gezin op de eerste plaats, kunnen helpen met graafwerkzaamheden en koken goed.
Stadsvrouwen zijn vaak veel sexyier, zien er op 50 soms nog goed uit. Maar stellen wel meer eisen, doen allerlei wereldse dingen en zijn meer met zichzelf bezig.
Gechargeerd gezegd dan natuurlijk.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:23:29 #19
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201762243
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:22 schreef LXIV het volgende:
Dorpsvrouwen hebben vaak op hun 30-ste al kort haar, dragen een bril, hebben meestal een spijkerbroek aan en platte schoenen. Dat vind ik toch minder aantrekkelijk fysiek. Maar ze zijn wel betrouwbaar, goede moeders, gezin op de eerste plaats, kunnen helpen met graafwerkzaamheden en koken goed.
Stadsvrouwen zijn vaak veel sexyier, zien er op 50 soms nog goed uit. Maar stellen wel meer eisen, doen allerlei wereldse dingen en zijn meer met zichzelf bezig.
Gechargeerd gezegd dan natuurlijk.
Ja, heel gechargeerd :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201762772
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:22 schreef LXIV het volgende:
Dorpsvrouwen hebben vaak op hun 30-ste al kort haar, dragen een bril, hebben meestal een spijkerbroek aan en platte schoenen. Dat vind ik toch minder aantrekkelijk fysiek. Maar ze zijn wel betrouwbaar, goede moeders, gezin op de eerste plaats, kunnen helpen met graafwerkzaamheden en koken goed.
Stadsvrouwen zijn vaak veel sexyier, zien er op 50 soms nog goed uit. Maar stellen wel meer eisen, doen allerlei wereldse dingen en zijn meer met zichzelf bezig.
Gechargeerd gezegd dan natuurlijk.
Seriously? :o :o
pi_201762874
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:22 schreef LXIV het volgende:
Dorpsvrouwen hebben vaak op hun 30-ste al kort haar, dragen een bril, hebben meestal een spijkerbroek aan en platte schoenen. Dat vind ik toch minder aantrekkelijk fysiek. Maar ze zijn wel betrouwbaar, goede moeders, gezin op de eerste plaats, kunnen helpen met graafwerkzaamheden en koken goed.
Stadsvrouwen zijn vaak veel sexyier, zien er op 50 soms nog goed uit. Maar stellen wel meer eisen, doen allerlei wereldse dingen en zijn meer met zichzelf bezig.
Gechargeerd gezegd dan natuurlijk.
Dit typeert wel de Nederlandse vrouw ja.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:21:08 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201762902
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Seriously? :o :o
Overdreven gezegd! Dus niet al te serieus, maar wel met een kern van waarheid.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:25:08 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201762950
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:21 schreef LXIV het volgende:

[..]
Overdreven gezegd! Dus niet al te serieus, maar wel met een kern van waarheid.
Zucht. Hoe ga jij toch ooit je liefste visje vinden in die enorme zee. ;(
The love you take is equal to the love you make.
pi_201762995
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:21 schreef LXIV het volgende:

[..]
Overdreven gezegd! Dus niet al te serieus, maar wel met een kern van waarheid.
Ja nou wat Lienekien dus zegt.....misschien wat minder mensen in een hokje stoppen en je er in verdiepen hoe iemand is, ongeacht de afkomst.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:35:09 #25
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201763080
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:22 schreef LXIV het volgende:
Dorpsvrouwen hebben vaak op hun 30-ste al kort haar, dragen een bril, hebben meestal een spijkerbroek aan en platte schoenen. Dat vind ik toch minder aantrekkelijk fysiek. Maar ze zijn wel betrouwbaar, goede moeders, gezin op de eerste plaats, kunnen helpen met graafwerkzaamheden en koken goed.
Stadsvrouwen zijn vaak veel sexyier, zien er op 50 soms nog goed uit. Maar stellen wel meer eisen, doen allerlei wereldse dingen en zijn meer met zichzelf bezig.
Gechargeerd gezegd dan natuurlijk.
Lekker praktisch die dorpsvrouwen! Heb je in dorpen veel graafwerkzaamheden ja? :D
Is dit niet omdat iets afwijkends altijd meer opvalt en blijft hangen? Net zoals dat als een trein een keer te laat komt, men al snel zegt dat de NS altijd te laat komt, terwijl 95% (?) gewoon op tijd is.
Ik ben in best wel wat dorpen geweest, maar de kortharige vrouwen zijn me niet echt opgevallen. Spijkerbroek en platte schoenen wel, maar dat vind ik zelf ook gewoon makkelijker met fietsen en lopen.
Then it comes to be that the soothing light at the end of your tunnel
Is just the freight train coming your way...🎶
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:38:26 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201763121
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:35 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Lekker praktisch die dorpsvrouwen! Heb je in dorpen veel graafwerkzaamheden ja? :D
Is dit niet omdat iets afwijkends altijd meer opvalt en blijft hangen? Net zoals dat als een trein een keer te laat komt, men al snel zegt dat de NS altijd te laat komt, terwijl 95% (?) gewoon op tijd is.
Ik ben in best wel wat dorpen geweest, maar de kortharige vrouwen zijn me niet echt opgevallen. Spijkerbroek en platte schoenen wel, maar dat vind ik zelf ook gewoon makkelijker met fietsen en lopen.
Het is helemaal geen waarde-oordeel hoor! Het is gewoon een karikatuur-omschrijving van de beide types. Niet te serieus nemen!!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:39:39 #27
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201763133
Een andere vraag: Je kunt bij Lexa je profiel wel opschorten, maar dan ontvang je helemaal geen berichten meer, ook niet van de vrouwen waarmee je al contact hebt. Is het ook mogelijk om niet meer zichtbaar te zijn maar wel gewoon te blijven mailen met vrouwen? Zodat je geen nieuwe aanzoeken krijgt?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201763183
“Werelds”

Realiteit = zijn de afgelopen jaren Amsterdam <5x uitgeweest :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201763316
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:22 schreef LXIV het volgende:
Dorpsvrouwen hebben vaak op hun 30-ste al kort haar, dragen een bril, hebben meestal een spijkerbroek aan en platte schoenen. Dat vind ik toch minder aantrekkelijk fysiek. Maar ze zijn wel betrouwbaar, goede moeders, gezin op de eerste plaats, kunnen helpen met graafwerkzaamheden en koken goed.
Stadsvrouwen zijn vaak veel sexyier, zien er op 50 soms nog goed uit. Maar stellen wel meer eisen, doen allerlei wereldse dingen en zijn meer met zichzelf bezig.
Gechargeerd gezegd dan natuurlijk.
Dit klopt mbt dorpsvrouwen

Zag laatst nog een 'oude vlam' langslopen met een dubbele kinderwagen en 50 kilo extra. Net 30.
pi_201763331
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:43 schreef Avianflu het volgende:
“Werelds”

Realiteit = zijn de afgelopen jaren Amsterdam <5x uitgeweest :')
Ja maar ze hebben een bewijsreis gedaan langs Bali en Australie :Y
pi_201763433
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:35 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja, maar ze sturen dan wel hun WA-nr in de hoop dat je daarop verder gaat.
Vrouwen die geen interesse hebben reageren vaak gewoon niet. Dat snap ik wel met 50 berichtjes per dag hoor! Maar ik vind het wel netjes als ze gewoon even melden dat ze geen interesse hebben, en eerlijk zeggen dat hij hun type niet bent oid. Ik antwoord in principe altijd, maar krijg ook geen 50 verzoeken per dag.
Dit dus. Zo irritant.

Of alleen een "Hey!". Antwoord je terug, en maak je later nog een grapje o.i.d... en dan geen reactie meer.

Waarom like je dan :')


Ook genoeg mensen die dit niet doen trouwens. Maar als ze het doen, valt het wel op.
pi_201763496
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:00 schreef Ronzz het volgende:

[..]
Dit dus. Zo irritant.

Of alleen een "Hey!". Antwoord je terug, en maak je later nog een grapje o.i.d... en dan geen reactie meer.

Waarom like je dan :')

Ook genoeg mensen die dit niet doen trouwens. Maar als ze het doen, valt het wel op.
Zijn er veel te veel ;(
pi_201763572
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:52 schreef Faxie het volgende:

[..]
Dit klopt mbt dorpsvrouwen

Zag laatst nog een 'oude vlam' langslopen met een dubbele kinderwagen en 50 kilo extra. Net 30.
Als ze net een tweeling geworpen heeft is dat ook niet zo gek
pi_201763637
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:10 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Als ze net een tweeling geworpen heeft is dat ook niet zo gek
't Was net Ma Flodder. Ongeveer dezelfde kledingstijl ook ;(
pi_201763665
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:16 schreef Faxie het volgende:

[..]
't Was net Ma Flodder. Ongeveer dezelfde kledingstijl ook ;(
Tja vrouwen hebben soms ook gewoon even geen zin om volledig opgetut te gaan. Ik loop als ik thuis werk ook in een spijkerbroek met een lekker warme oversized adidas trui en een knot bovenop mijn hoofd.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:32:58 #36
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201763829
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:20 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Tja vrouwen hebben soms ook gewoon even geen zin om volledig opgetut te gaan. Ik loop als ik thuis werk ook in een spijkerbroek met een lekker warme oversized adidas trui en een knot bovenop mijn hoofd.
Is ook niks mis mee
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:35:27 #37
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201763856

Dit is de combo waar veel mannen van dromen, maar in de praktijk is het natuurlijk lastig dweilen op hoge hakken.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201763880
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 11:22 schreef LXIV het volgende:
Dorpsvrouwen hebben vaak op hun 30-ste al kort haar, dragen een bril, hebben meestal een spijkerbroek aan en platte schoenen. Dat vind ik toch minder aantrekkelijk fysiek. Maar ze zijn wel betrouwbaar, goede moeders, gezin op de eerste plaats, kunnen helpen met graafwerkzaamheden en koken goed.
Stadsvrouwen zijn vaak veel sexyier, zien er op 50 soms nog goed uit. Maar stellen wel meer eisen, doen allerlei wereldse dingen en zijn meer met zichzelf bezig.
Gechargeerd gezegd dan natuurlijk.
_O-
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:38:31 #39
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201763889

Dit heeft echter ook wel iets opwindends
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:47:50 #40
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201764015
Lekker onderdanig de vloer dweilen. En als je een plekje overgeslagen hebt krijg je billenkoek, of moet je extra vroeg naar bed vanavond.

Heerlijk!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201764068
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:35 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de combo waar veel mannen van dromen, maar in de praktijk is het natuurlijk lastig dweilen op hoge hakken.
Een vrouw die de hele dag aan het poetsen is?
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:56:36 #42
497658 Revac
Fka womanly
pi_201764100
:')
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:01:33 #43
497658 Revac
Fka womanly
pi_201764155
Hoeveel vertellen jullie over jezelf op de app? (dus nog voor de date) denk je daarover na of totaal niet. Of bewaar je bepaalde vragen aan de ander of info over jezelf voor de date?
pi_201764259
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:20 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Tja vrouwen hebben soms ook gewoon even geen zin om volledig opgetut te gaan. Ik loop als ik thuis werk ook in een spijkerbroek met een lekker warme oversized adidas trui en een knot bovenop mijn hoofd.
Geen sigaar? :@
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:13:12 #45
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201764313
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 13:47 schreef kanovinnie het volgende:
Lekker onderdanig de vloer dweilen. En als je een plekje overgeslagen hebt krijg je billenkoek, of moet je extra vroeg naar bed vanavond.

Heerlijk!
En als je het goed doet een aai over je bolletje en nog een leuk klusje.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201764327
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:08 schreef Faxie het volgende:

[..]
Geen sigaar? :@
Maar ik rook niet.
pi_201764572
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 12:52 schreef Faxie het volgende:

[..]
Dit klopt mbt dorpsvrouwen

Zag laatst nog een 'oude vlam' langslopen met een dubbele kinderwagen en 50 kilo extra. Net 30.
Ho ho ik ben ook een dorps vrouw, wel een wereldse dat dan weer wel :+ .
Ik ben toch redelijk goed opgedroogd.
Persoonlijk vind ik veel stedelingen er ook onverzorgd uitzien. Het is maar net in welke vijver je aan het vissen bent denk ik.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:13:50 #48
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201765019
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 23:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik woon ook vlakbij Amsterdam en dat is ook wel een dingetje, want heel veel matches wonen in Amsterdam. Nu is dat an sich niet zo'n probleem, maar ik heb toch liever iemand die wat meer uit een dorp/kleine stad komt zoals Haarlem/Alkmaar oid.
Oh dat herken ik wel ja, maar helaas lijkt het of die niet echt voorbij komen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 08:34 schreef LXIV het volgende:
Is het een bekende truc van vrouwen om te zeggen dat ze snel van de dating app afgaan om jou zo te laten happen omdat je denkt laatste kans? Heb dat nu een paar keer gehoord. Die vrouwen zitten er gewoon nog st des.
Dat zou hier juist tegengesteld werken :')

Wil je ermee kappen, oke doei, ga je echt niet tegenhouden hoor. Graag of niet.

quote:
7s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 09:46 schreef Barreltje het volgende:

[..]
ik heb wel vaker dat als mannen mn telefoon nummer ( of contact op kik) hebben dat ze me meteen unmatchen.. mateloos irritant, want kan ik net meer teruglezen wat we besproken hebben ( moet ik weer vragen waar ze wonen etc :@ )
Irritant ja, vind het ook altijd een beetje vaag als men dan vanalles gaat verwijderen, alsof diegene wat te verbergen heeft.

Na dates zie je dat ook vaag, "We kunnen gewoon verder kletsen hoor" en dan doe je moeite daarvoor maar krijg je van die korte antwoorden terug.
pi_201765043
SennGod in dit topic _O_
pi_201765216
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 08:34 schreef LXIV het volgende:
Is het een bekende truc van vrouwen om te zeggen dat ze snel van de dating app afgaan om jou zo te laten happen omdat je denkt laatste kans? Heb dat nu een paar keer gehoord. Die vrouwen zitten er gewoon nog st des.
Sommige mensen schamen zich dat ze op een dating site/app zitten en dat soort opmerkingen worden dan gemaakt omdat ze niet zielig of wanhopig willen overkomen. Maar er zijn er ook zat die er wel degelijk snel weer af gaan vanwege het gedrag van de mensen waarmee ze matchen en praten.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')