abonnement Unibet Coolblue
pi_201753468
Deze stemming zou een simpel eenduidig antwoord moeten opleveren in het vrije Nederland. Toch wil het merendeel van de 2e Kamer leden een sociaal krediet systeem niet uitsluiten. Rinkelen de alarmbellen al bij de mensen die onze overheid het voordeel van de twijfel wilden geven in deze crisis?



Korte toelichting:


De Green Pass in de UK heeft al ruimte voor verdere sociale informatie naast je vaccinatie-status:

twitter


Hier de namen en hoe ze gestemd hebben:

twitter


Is dit dan het moment dat we een lijn in het zand kunnen trekken? Kunnen we nu eindelijk elkaars ware gezicht gaan zien? Wie van jullie is er voor een sociaal krediet systeem naar Chinees voorbeeld en wie is er tegen?

POLL
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201753504
Ze geven aan "niet tegen" te zijn,maar dat is ook niet echt voor toch?


Daarnaast, zolang ze bij de gemeente het maar niet voor elkaar krijgen om het rijbewijs van mijn vrouw met een kloppende naam af te leveren ben ik nog niet zo bang voor een heus sociaal krediet systeem
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_201753507
BIJ1 is ook voor. :o :(
pi_201753508
POL / Kamer zegt geen nee tegen Sociaal Kredietsysteem

Er is al een topic over deze onzinmotie en onzinophef
pi_201753518
Zulke onzin moties zijn de aandacht niet waard.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201753522
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:28 schreef Filosoofert het volgende:
Ze geven aan "niet tegen" te zijn,maar dat is ook niet echt voor toch?

Daarnaast, zolang ze bij de gemeente het maar niet voor elkaar krijgen om het rijbewijs van mijn vrouw met een kloppende naam af te leveren ben ik nog niet zo bang voor een heus sociaal krediet systeem
Als je het niet uitsluit dan heb je te maken met een stel gekken die hoognodig middels het leger verwijderd moeten worden, waarna middels verkiezingen een nieuwe regering gekozen dient te worden.

Maar goed, ons leger is slap en onder de plak van Den Haag zoals je vaker ziet in bepaalde regimes.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 16:33:55 #7
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_201753545
Niet aan beginnen. Wat zeg ik? Niet eens overwegen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_201753554
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:31 schreef Drekkoning het volgende:
Zulke onzin moties zijn de aandacht niet waard.
Wat is er onzin? Je kan toch gewoon eens of oneens zijn?
pi_201753555
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Als je het niet uitsluit dan heb je te maken met een stel gekken die hoognodig middels het leger verwijderd moeten worden, waarna middels verkiezingen een nieuwe regering gekozen dient te worden.

Maar goed, ons leger is slap en onder de plak van Den Haag zoals je vaker ziet in bepaalde regimes.
Om te beginnen met de gek die achter deze motie zit :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 14 oktober 2021 @ 16:36:34 #10
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201753562
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Wat is er onzin? Je kan toch gewoon eens of oneens zijn?
Ja, zo kan Baudet voor elke vergezochte complottheorie een motie in gaan dienen, daar moet je gewoon geen aandacht aan schenken.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201753567
Je kan 3 dingen doen met zoiets.

1. Het lezen en afdoen als onzinmotie, waarmee je de wappies alleen maar voedt.
2. Er serieus op in gaan en er tegen stemmen, waarmee je de wappies alleen maar voedt.
3. Er serieus op in gaan en er voor stemmen, waarmee alle kou uit de lucht haalt.

En wat doen we?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_201753572
Wat voor systeem?? wtf :wtf:
pi_201753576
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:36 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Ja, zo kan Baudet voor elke vergezochte complottheorie een motie in gaan dienen, daar moet je gewoon geen aandacht aan schenken.
Meteen over complottheorie roepen maakt je argumenten alleen maar zwakker. Het is een feit dat het WEF etc dit willen. Dat geeft verder niks, maar kom niet krampachtig met dat complotgelul aan, want het is de werkelijkheid, zie Engeland. Kijk dat interviewtje maar op de Engelse tv.

VVD etc sluiten het niet uit, omdat ze weten dat het er ook gaat komen in de toekomst.
pi_201753579
quote:
13s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:33 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
[..]
He kijk, 2 "kameraden".
Het onderwerp interesseert je zie ik aangezien je er een topic over opent. Dan zul je ongetwijfeld ook meegekregen hebben wat Lisa Westerveld over die motie heeft gezegd, of niet? En zou het niet vollediger zijn om die dan ook in je OP mee nemen? Of komt je dat niet goed uit?
  donderdag 14 oktober 2021 @ 16:40:49 #15
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201753588
Ik ben meer voor een anti-wappie-kredietsysteem. Waarbij als je teveel samenzwerings-onzin uitbraakt er een vinkje "niet serieus te nemen" achter je naam komt.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 16:42:19 #16
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201753601
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:38 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Meteen over complottheorie roepen maakt je argumenten alleen maar zwakker. Het is een feit dat het WEF etc dit willen. Dat geeft verder niks, maar kom niet krampachtig met dat complotgelul aan, want het is de werkelijkheid, zie Engeland. Kijk dat interviewtje maar op de Engelse tv.

VVD etc sluiten het niet uit, omdat ze weten dat het er ook gaat komen in de toekomst.
Heb je een linkje waarin het WEF zegt een social credit system in wel voeren? Of Engeland?

Trouwens, als de overheid echt zoiets extreems in wil voeren dan laten ze zich ook niet tegenhouden door een aangenomen motie. Dan gaat het heel ergens anders al mis namelijk.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201753611
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:40 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben meer voor een anti-wappie-kredietsysteem. Waarbij als je teveel samenzwerings-onzin uitbraakt er een vinkje "niet serieus te nemen" achter je naam komt.
De app is in UK al geupdate ;) Het gaat allang niet meer om Covid, zie

twitter
pi_201753616
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:42 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Heb je een linkje waarin het WEF zegt een social credit system in wel voeren? Of Engeland?

Trouwens, als de overheid echt zoiets extreems in wil voeren dan laten ze zich ook niet tegenhouden door een aangenomen motie. Dan gaat het heel ergens anders al mis namelijk.
Het lijkt extreem, maar dat is het niet als het stapje voor stapje ingevoerd gaat worden, snap je?
pi_201753623
I.p.v. moties kunnen we niet een soort van opinieronde maken rond de kamer? Scheelt een hoop gezeik
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201753629
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:43 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
De app is in UK al geupdate ;) Het gaat allang niet meer om Covid, zie

[ twitter ]
Dit sluit trouwens naadloos aan op de weggestemde motie dat de app alleen voor Corona-gerelateerde zaken gebruikt mag worden ;)
pi_201753651
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:38 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Het onderwerp interesseert je zie ik aangezien je er een topic over opent. Dan zul je ongetwijfeld ook meegekregen hebben wat Lisa Westerveld over die motie heeft gezegd, of niet? En zou het niet vollediger zijn om die dan ook in je OP mee nemen? Of komt je dat niet goed uit?
Ja, Lisa Westerveld lult dom uit haar nek. Omdat je de FvD stom vond, hoef je nog niet tegen te stemmen. Toch, kameraad?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201753656
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:40 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben meer voor een anti-wappie-kredietsysteem. Waarbij als je teveel samenzwerings-onzin uitbraakt er een vinkje "niet serieus te nemen" achter je naam komt.
Duidelijk antwoord kameraad.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201753663
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:45 schreef KroketBroodje het volgende:
I.p.v. moties kunnen we niet een soort van opinieronde maken rond de kamer? Scheelt een hoop gezeik
Nee, want dan zou blijken dat helemaal niemand in de TK een voorstander is van een dergelijk systeem en dat is natuurlijk niet de bedoeling van Van Houwelingen en zijn partij.

Daarom dienen ze moties in met vage termen als ‘altijd’/‘nooit’ waar je al snel niets mee kunt.
pi_201753666
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Ja, Lisa Westerveld lult dom uit haar nek. Omdat je de FvD stom vond, hoef je nog niet tegen te stemmen. Toch, kameraad?
Lisa = GroenLinks dus moet zich houden aan waar de partij voor staat, anders krijg je Mona Keijzer taferelen ;) Overigens zou ik het meer waarderen als ze WEL voor haar eigen punten ging staan, maar het pluche plakt lekker he en de schoorsteen moet roken.
pi_201753668
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Ja, Lisa Westerveld lult dom uit haar nek. Omdat je de FvD stom vond, hoef je nog niet tegen te stemmen. Toch, kameraad?
Je mist het punt dat Westerveld maakt.

Maar als jij wil denken dat de Tweede Kamer hiermee de weg vrijmaakt voor invoering van zo'n systeem, dan moet je dat vooral doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201753676
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Ja, Lisa Westerveld lult dom uit haar nek. Omdat je de FvD stom vond, hoef je nog niet tegen te stemmen. Toch, kameraad?
En waarom lult ze dom uit haar nek volgens jou?

En helaas, je hebt te weinig sociaal krediet om mij kameraad te noemen.
pi_201753678
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je mist het punt dat Westerveld maakt.

Maar als jij wil denken dat de Tweede Kamer hiermee de weg vrijmaakt voor invoering van zo'n systeem, dan moet je dat vooral doen.
De TK heeft geen donder te zeggen. Dat is leuk voor de buhne. De coalitie bepaalt en verder helemaal niemand. In dit geval VVD, PVDA, CDA, CU en D66.
pi_201753680
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je mist het punt dat Westerveld maakt.

Maar als jij wil denken dat de Tweede Kamer hiermee de weg vrijmaakt voor invoering van zo'n systeem, dan moet je dat vooral doen.
Lisa maakt geen punt, ze doet aan hersengymnastiek zodat al haar medekameraden een weerwoord kunnen inbrengen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201753699
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:51 schreef Raw85 het volgende:

[..]
En waarom lult ze dom uit haar nek volgens jou?

En helaas, je hebt te weinig sociaal krediet om mij kameraad te noemen.
Haar beredenering is in principe dat de FvD stom is, dus is het beter om tegen te stemmen. Zo duidelijk kameraad?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201753709
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:51 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Lisa maakt geen punt, ze doet aan hersengymnastiek zodat al haar medekameraden een weerwoord kunnen inbrengen.
twitter


Lisa heeft gelijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 14 oktober 2021 @ 16:55:09 #31
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201753711
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
De TK heeft geen donder te zeggen. Dat is leuk voor de buhne. De coalitie bepaalt en verder helemaal niemand. In dit geval VVD, PVDA, CDA, CU en D66.
Ja duh, dat de coalitie een meerderheid heeft in de TK betekent niet dat de TK niets te zeggen heeft.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 14 oktober 2021 @ 16:55:51 #32
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201753719
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Haar beredenering is in principe dat de FvD stom is, dus is het beter om tegen te stemmen. Zo duidelijk kameraad?
Je wilt inderdaad niet dat de FvD van de tweede kamer een theater maakt om allerlei leugenachtige compot-diarree in de ether te gooien. Dus daar moet op geen enkele manier medewerking aan gegeven worden.
pi_201753720
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
[ twitter ]

Lisa heeft gelijk.
Nee dat heeft ze niet. Wel makkelijk om zo alles recht te lullen.

Ze kan gewoon zeggen; Ik stem tegen een sociaal kredietsysteem, want dat is niet wenselijk, punt.
pi_201753721
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
De TK heeft geen donder te zeggen. Dat is leuk voor de buhne. De coalitie bepaalt en verder helemaal niemand. In dit geval VVD, PVDA, CDA, CU en D66.
PvdA zit niet in de coalitie.

En de reden dat coalitie de koers bepaalt, is omdat de deelnemende partijen samen een meerderheid vormen in de Tweede Kamer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201753722
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
[ twitter ]

Lisa heeft gelijk.
Kameraad Lisa heeft gelijk in de ogen van kameraad Koos. Wat een verrassing.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201753728
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:55 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Ja duh, dat de coalitie een meerderheid heeft in de TK betekent niet dat de TK niets te zeggen heeft.
Ze hebben niks te zeggen. Leuk voor de filmpjes :) Ze bepalen helemaal niks. Laat mij maar zien op welke grote thema's de coalitie ineens omgedraaid is door invloed van de kamer.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 16:57:52 #37
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_201753732
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Duidelijk antwoord kameraad.
Hexagon, Speknek en nog wat anderen krijgen een stijfje van zo'n sociaal paspoort.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_201753738
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Haar beredenering is in principe dat de FvD stom is, dus is het beter om tegen te stemmen. Zo duidelijk kameraad?
Aangezien lezen blijkbaar niet gemakkelijk voor je is kun je haar verhaal hier ook bekijken:
twitter
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 14 oktober 2021 @ 16:59:06 #39
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201753743
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
[ twitter ]

Lisa heeft gelijk.
Dit ja! Mooi draadje van haar!

Zie hier ook haar gelijk:

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201753748
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:50 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Nee, want dan zou blijken dat helemaal niemand in de TK een voorstander is van een dergelijk systeem en dat is natuurlijk niet de bedoeling van Van Houwelingen en zijn partij.

Daarom dienen ze moties in met vage termen als ‘altijd’/‘nooit’ waar je al snel niets mee kunt.
De Jonge zei ook dat vaccineren altijd een vrije keuze zal zijn; "we gaan niet toe naar een tweestromensamenleving." en "er komt geen indirecte plicht".

Snap ook wel dat het vage termen zijn die geen effect hebben als je een paar maanden later alsnog 180% omdraait...
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201753749
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:58 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Aangezien lezen blijkbaar niet gemakkelijk voor je is kun je haar verhaal hier ook bekijken:
[ twitter ]
Ze mag vanuit partijbelang niet tegenstemmen, want het pluche plakt lekker. Geen ruggengraat zoals we inmiddels wel gewend zijn van Lisa :)

Straks kankeren als er WEL ineens zo'n soort app/systeem is natuurlijk :')
pi_201753754
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ze hebben niks te zeggen. Leuk voor de filmpjes :) Ze bepalen helemaal niks. Laat mij maar zien op welke grote thema's de coalitie ineens omgedraaid is door invloed van de kamer.
Toeslagenaffaire?
  † In Memoriam † donderdag 14 oktober 2021 @ 17:00:06 #43
88815 The_Emotion
98.3
pi_201753755
Wat een holle motie van FvD :')

Ik wil dat er nooit oorlog komt, daar kan je duizenden moties over invoeren, maar dat geeft geen garantie.

Wil je geen sociaal kredietsysteem, dan zou je de voedingsbodem daar naartoe moeten blokkeren, niet het systeem zelf.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201753761
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Nee dat heeft ze niet. Wel makkelijk om zo alles recht te lullen.

Ze kan gewoon zeggen; Ik stem tegen een sociaal kredietsysteem, want dat is niet wenselijk, punt.
En volgende week lekker stemmen tegen het afschaffen van het Sinterklaasfeest en invoering van een verbod op snoep. Week daarna een motie tegen uit het uitmoorden van alle Nederlanders die Jansen als achternaam hebben.

Invoering van zo'n systeem is in de verste verte niet aan de orde, dus zo'n motie slaat helemaal nergens op. Door mee te stemmen legitimeer je die onzin en maak je de vrij voor meer debatten over hypothetische plannetjes.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201753764
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Toeslagenaffaire?
Noem ik geen groot thema.

Migratie
Oorlogen
Euro
Boeren
EU

Groot als in iedereen heeft er mee te maken of wat mee van doen. Dat is bij de toeslagen niet zo.
pi_201753772
quote:
13s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Kameraad Lisa heeft gelijk in de ogen van kameraad Koos. Wat een verrassing.
Ik stem VVD, beste vriend.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201753776
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En volgende week lekker stemmen tegen het afschaffen van het Sinterklaasfeest en invoering van een verbod op snoep. Week daarna een motie tegen uit het uitmoorden van alle Nederlanders die Jansen als achternaam hebben.

Invoering van zo'n systeem is in de verste verte niet aan de orde, dus zo'n motie slaat helemaal nergens op. Door mee te stemmen legitimeer je die onzin en maak je de vrij voor meer debatten over hypothetische plannetjes.
Ik zie geen argumenten op wat ik typte? Ze kan gewoon tegenstemmen punt. Die holle argumenten over sinterklaas etc is natuurlijk de reinste onzin.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 17:02:16 #48
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201753778
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ik zie geen argumenten op wat ik typte? Ze kan gewoon tegenstemmen punt. Die holle argumenten over sinterklaas etc is natuurlijk de reinste onzin.
Wat gaat we morgen voor onzin moties indienen:

-Een motie dat we niet Guantanamo Bay in Nederland gaan openen

-Een motie dat we niet de sharia gaan invoeren

-Een motie dat we katten geen stemrecht geven

-Een motie dat we pedofilie niet gaan legaliseren

-Een motie dat Noord-Korea niet bij de Europese unie komt

En als Lisa daar niet voor stemt gaat het gebeuren volgens de wappies :')
  donderdag 14 oktober 2021 @ 17:02:57 #49
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201753784
Daarbij, alsof een regering in 2050 zich tegen laat houden door zo een motie van 30 jaar geleden :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201753786
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:02 schreef Hexagon het volgende:
Wat gaat we morgen voor onzin moties indienen:

-Een motie dat we niet Guantanamo Bay in Nederland gaan openen

-Een motie dat we niet de sharia gaan invoeren

-Een motie dat we katten geen stemrecht geven

-Een motie dat we pedofilie niet gaan legaliseren

-Een motie dat Noord-Korea niet bij de Europese unie komt

En als je daar niet voor stemt gaat het gebeuren volgens de wappies :')
Lulargumenten, aangezien je zelf weet dat dit soort moties nooit ingediend gaan worden. Als je nu met een serieus verhaal komt dan wordt het nog wat.
pi_201753804
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ik zie geen argumenten op wat ik typte? Ze kan gewoon tegenstemmen punt. Die holle argumenten over sinterklaas etc is natuurlijk de reinste onzin.
Het is geen onzin, je mist alleen het punt. Dat kan ik verder ook niet helpen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 14 oktober 2021 @ 17:05:23 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201753810
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:02 schreef Drekkoning het volgende:
Daarbij, alsof een regering in 2050 zich tegen laat houden door zo een motie van 30 jaar geleden :')
Hetzelfde als al die PVV-gekkies die vinden dat je in de grondwet moet zetten dat de sharia niet ingevoerd wordt

Met het gemak waarmee je de sharia invoert haal je dat weer uit de grondwet :')
pi_201753812
Maar sommige FvD'ers hier vinden dus dat je moties aan kunt nemen die over vele, vele jaren gaan? Dus 'nooit dit' of 'altijd dat'?

Wat zouden jullie ervan denken als er nu een paar moties worden aangenomen dat we:
-nooit uit de EU stappen;
-de Euro voor altijd blijven behouden;
-asielzoekers nooit geweigerd kunnen worden?

Wat heeft het dan nog voor zin om ooit in de toekomst als FvD de grootste partij te worden?
pi_201753813
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het is geen onzin, je mist alleen het punt. Dat kan ik verder ook niet helpen.
Jij mist het punt. Het is voor of tegen, er is geen midden in deze kwestie. Ze stemt voor, want dat moet van de partij. Geen ruggengraat, wel 10K per maand dat wel.
pi_201753814
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:58 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Aangezien lezen blijkbaar niet gemakkelijk voor je is kun je haar verhaal hier ook bekijken:
[ twitter ]
Het is mij geheel duidelijk kameraad. Ik weet hoe goed rood is in hersengymnastiek.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  donderdag 14 oktober 2021 @ 17:06:45 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201753826
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Lulargumenten, aangezien je zelf weet dat dit soort moties nooit ingediend gaan worden. Als je nu met een serieus verhaal komt dan wordt het nog wat.
Als de kamer voor hypothetische complot-moties gaat stemmen zullen er nog vele vergelijkbare variaties volgen.
pi_201753828
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:05 schreef Raw85 het volgende:
Maar sommige FvD'ers hier vinden dus dat je moties aan kunt nemen die over vele, vele jaren gaan? Dus 'nooit dit' of 'altijd dat'?

Wat zouden jullie ervan denken als er nu een paar moties worden aangenomen dat we:
-nooit uit de EU stappen;
-de Euro voor altijd blijven behouden;
-asielzoekers nooit geweigerd kunnen worden?

Wat heeft het dan nog voor zin om ooit in de toekomst als FvD de grootste partij te worden?
Hou nou maar op Raw85, we weten wie je bent. Kom er nou maar gewoon open voor uit kameraad.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201753830
Nou ja ik zit in dit soort discussies in het midden.

1)Een social credit systeem is geen complot want elders worden dit soort systemen gebruikt.
2)Deze discussie moet je kunnen voeren.
3)Helaas ziet Baudet in alles een complot en maakt hem daardoor ongeloofwaardig en trekt allerlei idioten aan. Ook mensen die het virus niet serieus nemen en denken dat de aarde plat is etc.
4)Een motie indienen is totaal niet nodig. Fel tegen gas blijven geven als maatschappij als het om sociale controle gaat.
pi_201753834
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Als de kamer voor hypothetische complot-moties gaat stemmen zullen er nog vele vergelijkbare variaties volgen.
Stop eens met je complot gejank. Het is geen complot. Het is er al. Kijk China en kijk Engeland nu, zie filmpje bladzijde 1.
pi_201753836
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:05 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Jij mist het punt. Het is voor of tegen, er is geen midden in deze kwestie. Ze stemt voor, want dat moet van de partij. Geen ruggengraat, wel 10K per maand dat wel.
Invoering van een sociaal kredietsysteem is helemaal niet aan de orde. Er is niets om voor of tegen te zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201753849
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Invoering van een sociaal kredietsysteem is helemaal niet aan de orde. Er is niets om voor of tegen te zijn.
Het gaat er niet om of het aan de orde is of niet. Ben je voor of tegen? Iedereen snapt ook wel dat het er NU niet is, maar het komt er wel of heb je dat videotje uit Engeland nog niet bekeken waar ze de app hebben aangepast naar nieuwe standaarden? Je hebt echt de illusie dat het enkel om Corona gaat? :D Dat filmpje bewijst het tegendeel.
pi_201753853
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Stop eens met je complot gejank. Het is geen complot. Het is er al. Kijk China en kijk Engeland nu, zie filmpje bladzijde 1.
In China kennen ze tal van andere vrijheidsbeperkende wetten.

Moet de Tweede Kamer zich daar volgens jou preventief tegen uitspreken?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201753856
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
In China kennen ze tal van andere vrijheidsbeperkende wetten.

Moet de Tweede Kamer zich daar volgens jou preventief tegen uitspreken?
Kijk Engeland even, vandaag.
pi_201753857
Ik schrik hiervan! :{
pi_201753860
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:09 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Het gaat er niet om of het aan de orde is of niet. Ben je voor of tegen? Iedereen snapt ook wel dat het er NU niet is, maar het komt er wel of heb je dat videotje uit Engeland nog niet bekeken waar ze de app hebben aangepast naar nieuwe standaarden? Je hebt echt de illusie dat het enkel om Corona gaat? :D Dat filmpje bewijst het tegendeel.
Mocht het ooit aan de orde zijn in ons land, dan moet de Tweede Kamer zich erover uitspreken. Zolang het niet aan de orde is, slaat de motie van FvD nergens op.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201753863
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Mocht het ooit aan de orde zijn in ons land, dan moet de Tweede Kamer zich erover uitspreken. Zolang het niet aan de orde is, slaat de motie van FvD nergens op.
Dan ben je dus te laat, dat is de hele insteek. Je moet het nu blokkeren voor het er is, maar ik kan je melden dat het er gewoon gaat komen.
pi_201753868
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Hou nou maar op Raw85, we weten wie je bent. Kom er nou maar gewoon open voor uit kameraad.
Hoezo reageer je niet inhoudelijk?
pi_201753874
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:11 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dan ben je dus te laat, dat is de hele insteek. Je moet het nu blokkeren voor het er is, maar ik kan je melden dat het er gewoon gaat komen.
Nee, dan ben je niet te laat, want zo'n systeem kan alleen worden ingevoerd met goedkeuring van de Tweede Kamer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 14 oktober 2021 @ 17:12:32 #69
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201753876
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:11 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dan ben je dus te laat, dat is de hele insteek. Je moet het nu blokkeren voor het er is, maar ik kan je melden dat het er gewoon gaat komen.
Alsof zo een motie ook maar iets blokkeert in de toekomst.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201753882
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
In China kennen ze tal van andere vrijheidsbeperkende wetten.

Moet de Tweede Kamer zich daar volgens jou preventief tegen uitspreken?
Huh? Heeft Mark Rutte nog niet uitgesproken dat hij met mensen uit Overijssel niet hetzelfde van plan is als China met de Oeigoeren? WTF!!! Dat dit kan in Nederland!!!11!
pi_201753888
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:11 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Hoezo reageer je niet inhoudelijk?
PCP wordt nogal emotioneel als hij tegengas krijgt. Dan krijgt hij een waas voor z'n ogen en is hij niet langer in staat inhoudelijk te reageren (hoewel je je kunt afvragen of hij daar op andere momenten wel toe in staat is).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201753890
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nee, dan ben je niet te laat, want zo'n systeem kan alleen worden ingevoerd met goedkeuring van de Tweede Kamer.
Dan ben je wel te laat. Ze dachten in de jaren 30 ook; Laat die Adolf maar even joh, zal wel meevallen en uiteindelijk te laat ingegrepen met alle gevolgen van dien. En natuurlijk gaat de TK het gewoon goedkeuren die hebben er alle baat bij, waarom zouden ze dat blokkeren?

Je hebt het filmpje uit Engeland duidelijk nog niet bekeken in ieder geval.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 17:14:01 #73
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201753892
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Kijk Engeland even, vandaag.
Heb je een linkje naar die app en de veranderingen zelf? Want ik kan er naast dat filmpje met iemand die wat zaken opleest niks over vinden.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201753895
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:14 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Heb je een linkje naar die app en de veranderingen zelf? Want ik kan er naast dat filmpje met iemand die wat zaken opleest niks over vinden.
Het is op de landelijke tv geweest zoals je kunt zien en ik heb die app niet, want ik woon niet in de UK chef :D
  † In Memoriam † donderdag 14 oktober 2021 @ 17:14:46 #75
88815 The_Emotion
98.3
pi_201753896
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:11 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dan ben je dus te laat, dat is de hele insteek. Je moet het nu blokkeren voor het er is, maar ik kan je melden dat het er gewoon gaat komen.
quote:
81s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:00 schreef The_Emotion het volgende:
Wat een holle motie van FvD :')

Wil je geen sociaal kredietsysteem, dan zou je de voedingsbodem daar naartoe moeten blokkeren, niet het systeem zelf.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  donderdag 14 oktober 2021 @ 17:15:40 #76
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201753902
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:13 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dan ben je wel te laat. Ze dachten in de jaren 30 ook; Laat die Adolf maar even joh, zal wel meevallen en uiteindelijk te laat ingegrepen met alle gevolgen van dien. En natuurlijk gaat de TK het gewoon goedkeuren die hebben er alle baat bij, waarom zouden ze dat blokkeren?

Je hebt het filmpje uit Engeland duidelijk nog niet bekeken in ieder geval.
Ja, hadden ze in de jaren 30 nou maar een motie aangenomen dat je niet miljoenen Joden mag vergassen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201753904
Morgen de Great Reset toch, volgens Baudet.
Iemand een idee hoe laat ongeveer?
Definitely not CIA
pi_201753906
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:13 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dan ben je wel te laat. Ze dachten in de jaren 30 ook; Laat die Adolf maar even joh, zal wel meevallen en uiteindelijk te laat ingegrepen met alle gevolgen van dien. En natuurlijk gaat de TK het gewoon goedkeuren die hebben er alle baat bij, waarom zouden ze dat blokkeren?

Je hebt het filmpje uit Engeland duidelijk nog niet bekeken in ieder geval.
Als de Tweede Kamer het 'gewoon goedkeurt', dan heeft die motie dus ook geen nut, want die haalt dan nooit een meerderheid.

Verder is ons land geen Duitsland in de jaren '30.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201753912
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:15 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Ja, hadden ze in de jaren 30 nou maar een motie aangenomen dat je niet miljoenen Joden mag vergassen.
Je zou eens wat boeken moeten lezen, want er zijn weldegelijk tal van discussies in de TK van Duitsland etc geweest over zijn macht, alvorens hij die macht kreeg. Dat was een spel van jaren. Dat kwam niet ineens in 1940 opzetten ofzo.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 17:17:02 #80
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201753914
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Het is op de landelijke tv geweest zoals je kunt zien en ik heb die app niet, want ik woon niet in de UK chef :D
Zonder linkje naar wat die app nou echt doet en op welke wettelijke basis is het moeilijk oordelen of dit nou een verkeerde interpretatie is of de invoering van een social credit system.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201753918
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Als de Tweede Kamer het 'gewoon goedkeurt', dan heeft die motie dus ook geen nut, want die haalt dan nooit een meerderheid.

Verder is ons land geen Duitsland in de jaren '30.
Exact dat laat dan ook exact zien waar de TK voor staat ;) Wij zijn geen Duitsland van de jaren 30 nee, alhoewel we wel langzaam een soort van digitale WW3 in aan het rollen zijn zo lijkt het. Dit is pas het begin.

De beste voetballer van de wereld zei ooit: U gaat het pas zien als u het door heeft.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 17:17:58 #82
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201753920
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:15 schreef capricia het volgende:
Morgen de Great Reset toch, volgens Baudet.
Iemand een idee hoe laat ongeveer?
Misschien kan hij snel nog een motie indienen?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201753942
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:15 schreef capricia het volgende:
Morgen de Great Reset toch, volgens Baudet.
Iemand een idee hoe laat ongeveer?
Hoop dat dat wel even zo getimed is dat het net na mijn kinderbloeddrinken-evenement is.
pi_201753958
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:17 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Zonder linkje naar wat die app nou echt doet en op welke wettelijke basis is het moeilijk oordelen of dit nou een verkeerde interpretatie is of de invoering van een social credit system.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:17 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Zonder linkje naar wat die app nou echt doet en op welke wettelijke basis is het moeilijk oordelen of dit nou een verkeerde interpretatie is of de invoering van een social credit system.
Je hebt geen Google neem ik aan? Ik denk van wel, maar het interesseert je niet zoveel als het wordt ingevoerd, zie website regering UK:

https://www.gov.uk/govern(...)on-of-data-processed
pi_201753964
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:17 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Exact dat laat dan ook exact zien waar de TK voor staat ;) Wij zijn geen Duitsland van de jaren 30 nee, alhoewel we wel langzaam een soort van digitale WW3 in aan het rollen zijn zo lijkt het. Dit is pas het begin.

De beste voetballer van de wereld zei ooit: U gaat het pas zien als u het door heeft.
Het laat helemaal niets zien, want invoering van een sociaal kredietsysteem is niet aan de orde en ligt ook niet in het verschiet.

Maar als jij je graag op wil winden over hypothetische vrijheidsbeperkende maatregelen, dan moet je dat vooral doen. Wie weet stopt de regering straks alle ongevaccineerden in kampen. In China gebeurt dat immers ook met de Oeigoeren!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201753986
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het laat helemaal niets zien, want invoering van een sociaal kredietsysteem is niet aan de orde en ligt ook niet in het verschiet.

Maar als jij je graag op wil winden over hypothetische vrijheidsbeperkende maatregelen, dan moet je dat vooral doen. Wie weet stopt de regering straks alle ongevaccineerden in kampen. In China gebeurt dat immers ook met de Oeigoeren!
U gaat het pas zien als u het door heeft en daar laat ik het bij :) Kampen is in Australie ook hoor. Je haalt enkel China aan, maar er zijn wel meer landen waar er stront aan de knikker is. Zie Italie, Israel etc.
pi_201754007
Ze vinden het gewoon een baggermotie en terecht
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201754017
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze vinden het gewoon een baggermotie en terecht
Liever wat moties over wat regenboogvlaggetjes genot.
pi_201754021
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
[..]
Je hebt geen Google neem ik aan? Ik denk van wel, maar het interesseert je niet zoveel als het wordt ingevoerd, zie website regering UK:

https://www.gov.uk/govern(...)on-of-data-processed
Linkje zelf ook gelezen? Want dat is geen sociaal kredietsysteem.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201754023
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:14 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Heb je een linkje naar die app en de veranderingen zelf? Want ik kan er naast dat filmpje met iemand die wat zaken opleest niks over vinden.
Die update was uit mei.
Beetje oud nieuws dus.

De Engelsen kunnen veel meer met die app doen namelijk. De NHS app is er ook om bijv een afspraak met de huisarts te maken etc. En daar is je covid vaccinatiestatus aan toegevoegd.
Er zijn wel problemen met de privacy van die app en hij ligt er vaak uit. Maar wat er precies aan functionaliteit in zit...geen idee.
Definitely not CIA
pi_201754032
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Linkje zelf ook gelezen? Want dat is geen sociaal kredietsysteem.
Dat zegt ook niemand, althans ik niet. De app is geupdate zei ik en het is een opstap naar. Ze gaan dat natuurlijk niet op de een op de andere dag invoeren. Stapje voor stapje uiteraard zodat jij blijft denken dat het wel mee zal vallen allemaal.
pi_201754036
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
U gaat het pas zien als u het door heeft en daar laat ik het bij :) Kampen is in Australie ook hoor. Je haalt enkel China aan, maar er zijn wel meer landen waar er stront aan de knikker is. Zie Italie, Israel etc.
We gaan het inderdaad zien.

Net zoals toen paniekzaaiers zoals Baudet riepen dat de avondklok en anderhalve meter-samenleving nooit zouden verdwijnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201754052
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:24 schreef capricia het volgende:

[..]
Die update was uit mei.
Beetje oud nieuws dus.

De Engelsen kunnen veel meer met die app doen namelijk. De NHS app is er ook om bijv een afspraak met de huisarts te maken etc. En daar is je covid vaccinatiestatus aan toegevoegd.
Er zijn wel problemen met de privacy van die app en hij ligt er vaak uit. Maar wat er precies aan functionaliteit in zit...geen idee.
Daar benoem je ook een probleem. Wij kunnen niet zien wat ze ermee doen of opslaan etc. Daar moet je maar op vertrouwen.
pi_201754059
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
We gaan het inderdaad zien.

Net zoals toen paniekzaaiers zoals Baudet riepen dat de avondklok en anderhalve meter-samenleving nooit zouden verdwijnen.
Geen idee. We gaan het inderdaad zien en het ziet er alles behalve rooskleurig uit.
pi_201754086
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Daar benoem je ook een probleem. Wij kunnen niet zien wat ze ermee doen of opslaan etc. Daar moet je maar op vertrouwen.
Ik ben niet Brits. Ik ga me er dus niet in verdiepen. Dat moeten ze zelf maar doen. Zal ongetwijfeld wel ergens op hun uk-gov site staan.
Definitely not CIA
  donderdag 14 oktober 2021 @ 17:29:37 #96
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201754092
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Stop eens met je complot gejank. Het is geen complot. Het is er al. Kijk China en kijk Engeland nu, zie filmpje bladzijde 1.
Natuurlijk is het wel complot gezeik. Het is een verzonnen tegenstelling aangezien er geen plan of voornemen bestaat om het in te voeren in NL. De motie is even relevant als een motie "Dat we in Nederland niet de Waddenzee als kernafval opslagplaats gaan gebruiken."
pi_201754145
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Daar benoem je ook een probleem. Wij kunnen niet zien wat ze ermee doen of opslaan etc. Daar moet je maar op vertrouwen.
Nu ben ik tegen dit soort systemen. Maar was het niet Geert die zo een voorstander was van kliklijnen en meldpunten tbv Polen. Ook dat is een vorm van sociale controle. Laten we afspreken dat ook kliklijnen niet welkom zijn.
pi_201754166
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Liever wat moties over wat regenboogvlaggetjes genot.
Stuk relevanter ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201754206
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:34 schreef Cherni het volgende:

[..]
Nu ben ik tegen dit soort systemen. Maar was het niet Geert die zo een voorstander was van kliklijnen en meldpunten tbv Polen. Ook dat is een vorm van sociale controle. Laten we afspreken dat ook kliklijnen niet welkom zijn.
Klopt, en FvD introduceerde een kliklijn voor 'linkse docenten' die hun leerlingen indoctrineren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201754242
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Klopt, en FvD introduceerde een kliklijn voor 'linkse docenten' die hun leerlingen indoctrineren.
Dat is dus het probleem. Sociale controle als het Baudet uitkomt.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 17:45:23 #101
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_201754259
Poooooh ja, gewoon doen. En dan met klikmogelijkheid aub. Dat word echt genieten voor me.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 17:49:08 #102
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201754292
quote:
9s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
[..]
Je hebt geen Google neem ik aan? Ik denk van wel, maar het interesseert je niet zoveel als het wordt ingevoerd, zie website regering UK:

https://www.gov.uk/govern(...)on-of-data-processed
Daar staat toch juist dat het gebruik beperkt is tot COVID-19? Ik zie hier echt me de beste wil geen social credit system in.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 14 oktober 2021 @ 18:02:19 #103
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_201754411
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:17 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Zonder linkje naar wat die app nou echt doet en op welke wettelijke basis is het moeilijk oordelen of dit nou een verkeerde interpretatie is of de invoering van een social credit system.
Korte samenvatting: de Britse tegenhanger van de CoronaMelder-app gebruikt net zoals de Nederlandse app Bluetooth om contacten vast te leggen. Daarnaast (en daar gaat het hier om) kun je met de app 'inchecken' op locaties als die ergens een QR-code ophangen. Die check-in wordt alleen op de telefoon opgeslagen, en niet gedeeld. Idee is dat je een notificatie krijgt als op die locatie besmettingen zijn, net zoals je een notificatie krijgt als een 'Bluetooth-contact' positief test. Zo'n check-in kan echter een afgeleid persoonsgegeven zijn, daarom wordt het vermeld. Bijvoorbeeld een check-in bij een kerk doet iets vermoeden over je geloofsovertuiging.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 18:06:17 #104
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201754457
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 18:02 schreef freako het volgende:

[..]
Korte samenvatting: de Britse tegenhanger van de CoronaMelder-app gebruikt net zoals de Nederlandse app Bluetooth om contacten vast te leggen. Daarnaast (en daar gaat het hier om) kun je met de app 'inchecken' op locaties als die ergens een QR-code ophangen. Die check-in wordt alleen op de telefoon opgeslagen, en niet gedeeld. Idee is dat je een notificatie krijgt als op die locatie besmettingen zijn, net zoals je een notificatie krijgt als een 'Bluetooth-contact' positief test. Zo'n check-in kan echter een afgeleid persoonsgegeven zijn, daarom wordt het vermeld. Bijvoorbeeld een check-in bij een kerk doet iets vermoeden over je geloofsovertuiging.
Helder, weer een storm in een glas water dus :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 14 oktober 2021 @ 18:06:36 #105
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_201754465
Maar goed, de Kamer stemt weer een onzinmotie van FvD weg. Niet bepaald nieuws, dat gebeurt wel vaker.
pi_201755074
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:11 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Hoezo reageer je niet inhoudelijk?
Ik heb genoeg geduld gehad met mensen zoals jij.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201755253
Dit is echt weer typisch de FvD logica. Dien een of andere achterlijke motie in wat sowieso toch al niet zou gebeuren en alleen maar tijd verspilling is dus stemmen ze maar tegen. Maar in de wereld van FvD slaan ze dan compleet op hol en zien het dan als een bevestiging op de eigen idiote gestoorde wereldbeeld en complottheorien die ze erop na houden.

Eigenlijk zou ik er gewoon een voorstander voor zijn zelfs nu, alles om er maar voor te zorgen dat die proleten die FvD stemmen geweerd worden uit het publieke bestel :)
pi_201756012
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:42 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Heb je een linkje waarin het WEF zegt een social credit system in wel voeren? Of Engeland?

Trouwens, als de overheid echt zoiets extreems in wil voeren dan laten ze zich ook niet tegenhouden door een aangenomen motie. Dan gaat het heel ergens anders al mis namelijk.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201756134
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:21 schreef pferdfahrer het volgende:
Dit is echt weer typisch de FvD logica. Dien een of andere achterlijke motie in wat sowieso toch al niet zou gebeuren en alleen maar tijd verspilling is dus stemmen ze maar tegen. Maar in de wereld van FvD slaan ze dan compleet op hol en zien het dan als een bevestiging op de eigen idiote gestoorde wereldbeeld en complottheorien die ze erop na houden.

Eigenlijk zou ik er gewoon een voorstander voor zijn zelfs nu, alles om er maar voor te zorgen dat die proleten die FvD stemmen geweerd worden uit het publieke bestel :)
Wat een onzin. Stemmen moeten ze toch, dus of dat nou voor is of tegen maakt helemaal niet uit. Kost niet eens meer tijd. Het begint des te meer duidelijk te worden wat de plannen van deze hele globalistische coronascam zijn. Namelijk het invoeren van een digitale masssurveillance maatschappij, corona en de griep straks zijn slechts het alibi om dit in te voeren. En dat was al vanaf dag 1 het plan, het oude normaal keert nooit meer terug zei Rutte dan ook.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201756245
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 20:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Wat een onzin. Stemmen moeten ze toch, dus of dat nou voor is of tegen maakt helemaal niet uit. Kost niet eens meer tijd. Het begint des te meer duidelijk te worden wat de plannen van deze hele globalistische coronascam zijn. Namelijk het invoeren van een digitale masssurveillance maatschappij, corona en de griep straks zijn slechts het alibi om dit in te voeren. En dat was al vanaf dag 1 het plan, het oude normaal keert nooit meer terug zei Rutte dan ook.
Ok wappie
  donderdag 14 oktober 2021 @ 20:43:33 #111
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201756592
Arme George Soros. Is hij de eer van boze mastermind achter al het kwaad kwijtgeraakt aan Klaus Schwab.
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 15:58:19 #112
8781 crew  Frutsel
pi_201765666
Kameraad gedoe is allemaal leuk hoor maar je helpt tevens je eigen topic om zeep en dit lijkt natuurlijk nergens meer op .

POL / Kamer zegt geen nee tegen Sociaal Kredietsysteem

daar maar verder :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')