SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Als ik dan mee magquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:29 schreef UitStraling het volgende:
Straks is balletje te groot geworden voor ons en gaat ze naar Amerika.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hoofd past wel in een rugzakje.
Als ze daarheen gaat hoeft ze zich geen zorgen te maken over bagagekosten hoor, die heb je sowieso niet in first classquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hoofd past wel in een rugzakje.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik had hier best wat likes ophttps://9gag.com/gag/amP43jy
Weet ik niet eens meer, was een gifje dat ik ergens random tegenkwam, kon de originele video er helaas niet van vindenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hoe kom je aan dat filmpje van die man?
arme man is zich nergens van bewustquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik niet eens meer, was een gifje dat ik ergens random tegenkwam, kon de originele video er helaas niet van vinden
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
arme man is zich nergens van bewust
Bingo boven alles!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op weg naar de wekelijkse bingo
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:35 schreef dud0r het volgende:
Viralbal?
We hebben sinds we nieuwe apparaten hebben verschillende gewichten aan stangen liggen voor het bankdrukken.
Weet je hoe gruwelijk irritant dat is?
mooi.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, fancy.
https://www.fitness-seller.nl/atx-galaxy-multi-bar-zwart/
Wordt wel lastig als je 'm ook bruikbaar wil houden, misschien op de uiteindes met een knoopcelletje?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooi.![]()
zijn ze er ook met ledverlichting?
Ja. En voor m'n gevoel zit er meer verschil tussen maar dat kan er aan liggen dat die van 20 langer is waardoor het gewicht verder naar buiten hangtquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Edit: Oh, wacht, stang van 20kg en een stang van 15kg?
Er zijn meer smaakjes gewichten zie ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. En voor m'n gevoel zit er meer verschil tussen maar dat kan er aan liggen dat die van 20 langer is waardoor het gewicht verder naar buiten hangt
Rozequote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zijn meer smaakjes gewichten zie ik.Bij die shop die ik net linkte, hebben ze ook van 7,5kg (en in het roze
)
Staat het er niet gewoon op?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Roze![]()
Ik zal van de week eens de weegschaal mee naar boven nemen en erop gaan staan met beide stangen
Niet dat ik heb kunnen ontdekkenquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb vrij grote handen, dus doe mij die van 20kg maar. Die paar mm omtrek verschil..
INB4: Huehue
Jammer als ze dat niet doen. Op zich wel relaxed, bij sportschool hebben ze volgens mij alleen standaard Olympische bars.quote:
weegschaal gaat al stuk zonder die gewichten hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Roze![]()
Ik zal van de week eens de weegschaal mee naar boven nemen en erop gaan staan met beide stangen
We hadden eerst maar 1 stang ervoor want ook maar 1 bank. Nu hebben we 3 verschillende banken, meerdere squatrekken, los deadlift platform en dus ook verschillende stangen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jammer als ze dat niet doen. Op zich wel relaxed, bij sportschool hebben ze volgens mij alleen standaard Olympische bars.
Gelachen, en een welverdiende likequote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
weegschaal gaat al stuk zonder die gewichten hoor.
@:haags check deze
Ik dacht even dat je die scootmobiel gequote had.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ken de eerste stuurman op dat ding
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je die scootmobiel gequote had.
Op zich is meer opties wel meer beter.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
We hadden eerst maar 1 stang ervoor want ook maar 1 bank. Nu hebben we 3 verschillende banken, meerdere squatrekken, los deadlift platform en dus ook verschillende stangen.
Beetje afwisseling is inderdaad niet verkeerd. Maar ik moet wel weer wennen. Ook waar ik m'n handen neer moet zetten. Dat was bij de stang die we hadden makkelijker te bepalen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich is meer opties wel meer beter.En verschillende stangen is op zich ook niet verkeerd (wel lekker als je techniek kan oefenen én die stang omhoog krijgt /wijf), maar dan moet je het wel even aangeven op de stang.
Ik ookquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je die scootmobiel gequote had.
Oh ja, als 'ie ook korter is, kan je niet blind uitgaan van evt. streepjes.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje afwisseling is inderdaad niet verkeerd. Maar ik moet wel weer wennen. Ook waar ik m'n handen neer moet zetten. Dat was bij de stang die we hadden makkelijker te bepalen.
Er zitten gewoon teveel huehue's in jullie gebabbel over stangen dat het niet leuk is om ze te makenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, als 'ie ook korter is, kan je niet blind uitgaan van evt. streepjes.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zitten gewoon teveel huehue's in jullie gebabbel over stangen dat het niet leuk is om ze te maken
De langere heeft geen streepje in het midden wat ik kut vind en waar je grip begint is meer naar het midden dan de korte stangquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, als 'ie ook korter is, kan je niet blind uitgaan van evt. streepjes.
Dan moet je handschoenen gaan dragenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan te bedenken dat ik op m'n gemopper over eelt op m'n handen (dankzij die stangen) de opmerking kreeg of ik teveel handjobs gaf.
beter eelt op je hand dan eelt op je eikelquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan te bedenken dat ik op m'n gemopper over eelt op m'n handen (dankzij die stangen) de opmerking kreeg of ik teveel handjobs gaf.
Ja, weet ik. Ik héb die dingen ook, alleen wilde ik even ondervinden hoe erg het me zou storen, dat eelt.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
De langere heeft geen streepje in het midden wat ik kut vind en waar je grip begint is meer naar het midden dan de korte stang
[..]
Dan moet je handschoenen gaan dragen
Dat is waar.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ik héb die dingen ook, alleen wilde ik even ondervinden hoe erg het me zou storen, dat eelt.
Maar qua "huehue" past de opmerking hier wel.
wrijving is allesquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is waar.
Moet je wel hele droge handjobs geven wil je er eelt van kweken
Meer voorvocht minder wrijvingquote:
Bijna.quote:
5 uur en 10 minuten hierquote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks
3u geslapen afgelopen nacht
Woepwoepwoepquote:
Morgen vrijquote:
Ik niet, maar wel thuisquote:
Gratis tip van US, zo'n goedkope parelketting en wasverzachterquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
#poezeligeHandjesquote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis tip van US, zo'n goedkope parelketting en wasverzachter
Bizar dit eigenlijk hè, nekschot al die prevelende incestworsten.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:43 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, je hebt Staphorst verslagen
[ afbeelding ]
Dan ben je wel even bezig als je alle files wil neukenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik niet, maar wel thuis![]()
Fuck alle fileeeeeeees
Gewoon een beetje aanduwen en dan heb je ze allemaal wel gehadquote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ben je wel even bezig als je alle files wil neuken
Geeft zo'n rommel. Ik kan het wetenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een beetje aanduwen en dan heb je ze allemaal wel gehad![]()
Maar daar vind ik mijn schoen een beetje te mooi voor, dus dat doe ik maar niet.
Wielen die aanlopenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geeft zo'n rommel. Ik kan het weten
Nee, die staat nog ziekjes te zijn in de parkeergarage.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wielen die aanlopen![]()
Hoe is het met je Clio ? Helemaal weer beter?
Ja vorige week vrijdag ook al gezondigdquote:
Ahwwwquote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die staat nog ziekjes te zijn in de parkeergarage.
Morgen mag hij met de autoambulance mee.
Ik zeg niksquote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vorige week vrijdag ook al gezondigd12 keer de nul uit 14 dagen, goed genoeg
Ik gaf 'm "ribbed for your pleasure" als antwoord, daar moet 'ie het maar mee doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gratis tip van US, zo'n goedkope parelketting en wasverzachter
Merk je iets van die brand bij je in je stad?quote:
Een soort Deense Arnoud van Doorn dus ...quote:Espen Andersen Bräthen, de boogschutter van Kongsberg die gisteren vijf mensen doodde en drie anderen verwondde, was een bekende van de Noorse politie. De tot de islam bekeerde Deen zou zijn geradicaliseerd. De autoriteiten gaan op dit moment uit van een terroristisch motief.
https://www.bndestem.nl/b(...)-de-wereld~a5503af8/
Is ribbed niet voor her pleasure?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gaf 'm "ribbed for your pleasure" als antwoord, daar moet 'ie het maar mee doen.
Why not bothquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ribbed niet voor her pleasure?
Wat is er allemaal aan de hand meisje?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben het zo zat als koude pap!
Niet veel qua geur maar ik zie wel dikke rookwolken richting het noordoosten waaien.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Merk je iets van die brand bij je in je stad?
Fietsende paddenstoelen!quote:
Ja lekker en makkelijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Had ik ineens trek inen lasagne gehaald dus lekkker makkelijk vandaag
met gehakt en kaas?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:10 schreef dud0r het volgende:
De nachos vulde wel prima zeg. Beetje een plofbuikje nu
Het levenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand meisje?
Kaas en zelfgemaakte bonenmix, guacamole en creme fraichequote:
Ik vind al die vlaas wel zo ontzettend goor en ranzig he, neem maar eens een volle hap en dan praten voor de spiegel, dan zie je wat ik bedoel.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:11 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja lekker en makkelijk.![]()
Dat heb ik ook weleens, ineens trek in vanillevla of hopjesvla. Gaat met vlagen.
De meeste mensen zitten niet de hele dag naar zichzelf in de spiegel te kijkenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind al die vlaas wel zo ontzettend goor en ranzig he, neem maar eens een volle hap en dan praten voor de spiegel, dan zie je wat ik bedoel.
van die lekkere speekseldraden in de bakkesquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind al die vlaas wel zo ontzettend goor en ranzig he, neem maar eens een volle hap en dan praten voor de spiegel, dan zie je wat ik bedoel.
Ik doe dat ALTIJD als ik vla aan het eten ben.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De meeste mensen zitten niet de hele dag naar zichzelf in de spiegel te kijken
Vlabellenblazen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
van die lekkere speekseldraden in de bakkes
Ik zat vroeger op de basisschool naast iemand die melk dronk in de pauze.quote:
Kon je geen vulpen in zijn oor rammen?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat vroeger op de basisschool naast iemand die melk dronk in de pauze.
Dacht dat ik dood ging.
Ik wist toen al op die leeftijd dat ik daar niet mee weg kwam.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kon je geen vulpen in zijn oor rammen?
Wat is er mis met melkquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat vroeger op de basisschool naast iemand die melk dronk in de pauze.
Dacht dat ik dood ging.
Ja, maar ik hoef nog niet per se dood, want wie moet er dan voor Wattenschijfje zorgen?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Harakiri lost beide tegelijk op!
Ik geef je geen ongelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga vanavond pizza eten en lekker 34 kilo aankomen.
Niks, totdat diegene z'n bakkes optrekt en je de melkdradenspeeksel ziet zitten.quote:
Het andere wattenschijfjequote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef nog niet per se dood, want wie moet er dan voor Wattenschijfje zorgen?
Dat is wel ranzig jaquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niks, totdat diegene z'n bakkes optrekt en je de melkdradenspeeksel ziet zitten.
#trauma
Oh ja, maar ik wil nog even van mini-Wattenschijfje genietenquote:
Dat bedoel ik maarquote:
UitStraling. Doet die ook eens wat nuttigsquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoef nog niet per se dood, want wie moet er dan voor Wattenschijfje zorgen?
Weet niet of dat zo'n goed idee is.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
UitStraling. Doet die ook eens wat nuttigs
Babi pangang ook wel voor een groot deelquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Harakiri lost beide tegelijk op!
Dat is een enorme pizza en 4 kratten bier zonder pissen. Ik wil hier foto's van zien.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga vanavond pizza eten en lekker 34 kilo aankomen.
Ik zit al over de 200 dode huisdieren en wat overleden exen dus kweenie hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
UitStraling. Doet die ook eens wat nuttigs
Ik ook!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een enorme pizza en 4 kratten bier zonder pissen. Ik wil hier foto's van zien.
Voor je het weet ben je cavia-soep aan het maken, bij wijze van experimentquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit al over de 200 dode huisdieren en wat overleden exen dus kweenie hoor.
Als ook maar een kwart van wat jij zei echt waar zou zijn dan was je nu 137 jaar oudquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit al over de 200 dode huisdieren en wat overleden exen dus kweenie hoor.
Dat bestaat alquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je cavia-soep aan het maken, bij wijze van experiment
Ja, dat zal vast welquote:
Drie eeuwen inmiddels, vermoeiend wel hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ook maar een kwart van wat jij zei echt waar zou zijn dan was je nu 137 jaar oud
Als je account managers belangrijke vind…quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
KEY Accountmanager.. ben je dan extra belangrijk?
Ik geloof je directquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond smakelijke plaatjes en recepten.
Ja en nee... als ze er niet zijn, zijn er geen opdrachten en geen opdrachten = geen centjes.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je account managers belangrijke vind…
Ja dan heb je het sleutelbeheer onder jequote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
KEY Accountmanager.. ben je dan extra belangrijk?
Van het sleutelkastje...quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dan heb je het sleutelbeheer onder je
Dan zijn ze belangrijk. Key account managers nog belangrijker.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en nee... als ze er niet zijn, zijn er geen opdrachten en geen opdrachten = geen centjes.
Eisen:quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zijn ze belangrijk. Key account managers nog belangrijker.
Hier is het een functie waar ze je opzetten als je eigenlijk niet zoveel kunt maar beetje leuk kunt praten of er leuk uitziet.
Als je dit regelt voor alle vrouwen maar dan met blauwzwart of oranjerood haar aub.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eisen:
- Lange benen
- Op hakken kunnen lopen
- Lang blond haar hebben
Blauwzwart?!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dit regelt voor alle vrouwen maar dan met blauwzwart of oranjerood haar aub.
Daarom ben ik dus geen account manager. Ik voldoe niet aan die eisenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eisen:
- Lange benen
- Op hakken kunnen lopen
- Lang blond haar hebben
Alleen verdienen ze meer dan de mensen die uiteindelijk het werk doenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en nee... als ze er niet zijn, zijn er geen opdrachten en geen opdrachten = geen centjes.
Had vroegah een kat die Cleocatra heettequote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moeten ze dan ook Cleopatra heten ?
Komt omdat ze Extrovert zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen verdienen ze meer dan de mensen die uiteindelijk het werk doen
Ik vermoed ook dat je het werk niet echt leuk vindtquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus geen account manager. Ik voldoe niet aan die eisen
Zo'n loensneus heeft wel wat erbij jaquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moeten ze dan ook Cleopatra heten ?
Komt omdat je werken überhaupt niet leuk vind om te doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat je het werk niet echt leuk vindt
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n loensneus heeft wel wat erbij ja
Ja is toch, als je vind dat je meer werkt en beter werkt dan iemand anders maar je krijgt er minder centjes voor dan ben je een zacht kwakje als je daar niets aan doet en 't regelt.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt omdat ze Extrovert zijn
hoi US
Vampier?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie eeuwen inmiddels, vermoeiend wel hoor
Of je bent gewoon lelijkerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is toch, als je vind dat je meer werkt en beter werkt dan iemand anders maar je krijgt er minder centjes voor dan ben je een zacht kwakje als je daar niets aan doet en 't regelt.
Kim Holland?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eisen:
- Lange benen
- Op hakken kunnen lopen
- Lang blond haar hebben
Pretty Privilege hè?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die krijgen meestal ook wel wat minder centjes ja.
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat je het werk niet echt leuk vindt
Het is nog niet eens zes uurquote:
Dino'squote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een dino T-shirt aan nu
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt nog 52 minuten voor de duisternis valt. @:dr_flash @:zipportal
https://www.large.nl/p/i-am-...-unstoppable/396411XL.html?gclid=EAIaIQobChMIlazezKLK8wIVC7h3Ch3HSw5eEAQYByABEgJvovD_BwE&wt_mc=mp.google.pla.large_nl_pla_shopping_generisch_bekleidung_desktop.922535441.46215765756.396411XLNL1.296019071170.aud-419764713088%3Apla-296019071170.c.quote:
Heb je het nu over Dud0r?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt omdat je werken überhaupt niet leuk vind om te doen.
Mijn songtrackquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is nog niet eens zes uur![]()
IK werk VEEL langer!![]()
Moest je haar werk doen ?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die dame zat om vier uur op haar fiets want zoonlief moest opgehaald worden
Kan dat kind niet zelfstandig naar huis??quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Deelsquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest je haar werk doen ?
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
DeelsZe snapt niet heel veel
Domme vrouwen zijn voor een bepaald type man onweerstaanbaarquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
DeelsZe snapt niet heel veel
Hehehehequote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.large.nl/p/i-am-...-unstoppable/396411XL.html?gclid=EAIaIQobChMIlazezKLK8wIVC7h3Ch3HSw5eEAQYByABEgJvovD_BwE&wt_mc=mp.google.pla.large_nl_pla_shopping_generisch_bekleidung_desktop.922535441.46215765756.396411XLNL1.296019071170.aud-419764713088%3Apla-296019071170.c.
En? Ff de huid vol gescholden ?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn nieuwe fiets, fietst wel lekker. Had al wel bijna de eerste aanrijding te pakken![]()
![]()
Dook er plots een voetgangster op tussen een vrachtauto en andere auto in..![]()
Voor domme mannen ja...anders valt het wel erg op dat ze zelf niet zo slim zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Domme vrouwen zijn voor een bepaald type man onweerstaanbaar
Neu, ik kon gewoon door fietsen en heb dat dan ook (hoofdschuddend) gedaan..quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En? Ff de huid vol gescholden ?
Morgen even lekker vervelend over gaan doenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ben je een rustiger typetje dan ikquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Neu, ik kon gewoon door fietsen en heb dat dan ook (hoofdschuddend) gedaan..
Godver. Kutdorp.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:43 schreef LTVDK het volgende:
@:CherryLips, je hebt Staphorst verslagen
[ afbeelding ]
Nee, helaas. Ik hoor dit ook van andere collega’s. Niet handig als je nog een jaarcontractje hebt.quote:
Ik ben geen bepaald type manquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er helemaal geen potentie in?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, helaas. Ik hoor dit ook van andere collega’s. Niet handig als je nog een jaarcontractje hebt.
Zo'n leuke rubriek vind ik dit echtquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, ik had haar sowieso niet aangenomen. Het is een vrouw met een fake bekakt spraakje maar eigenlijk is ze randje randje aso. Bij mij gingen bij de eerste ontmoeting al alarmbellen af.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit er helemaal geen potentie in?
Met rubriekjes bouw je een trouwe lezersbase op. Dat weet elke journalistquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n leuke rubriek vind ik dit echtProfessor UitStraling vindt er wat van
Oh ja.. herkenbaar bij mijn vorige werkgever.. collega's spreken een sollicitant (2e gesprek), geven het advies niet aan te nemen en jawel.. we nemen toch aan..quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik had haar sowieso niet aangenomen. Het is een vrouw met een fake bekakt spraakje maar eigenlijk is ze randje randje aso. Bij mij gingen bij de eerste ontmoeting al alarmbellen af.
En jij werkt ermee? Doe je iets niet goed.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik had haar sowieso niet aangenomen. Het is een vrouw met een fake bekakt spraakje maar eigenlijk is ze randje randje aso. Bij mij gingen bij de eerste ontmoeting al alarmbellen af.
Iets met premies.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. herkenbaar bij mijn vorige werkgever.. collega's spreken een sollicitant (2e gesprek), geven het advies niet aan te nemen en jawel.. we nemen toch aan..![]()
Om vervolgens afscheid te nemen in de proeftijd.
KOEKKOEK
Was geen bejaarde.quote:
Ja, het team betrekken is hier geen gewoonte helaas. Deed ik zelf wel bij mijn vorige baan.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. herkenbaar bij mijn vorige werkgever.. collega's spreken een sollicitant (2e gesprek), geven het advies niet aan te nemen en jawel.. we nemen toch aan..![]()
Om vervolgens afscheid te nemen in de proeftijd.
KOEKKOEK
Nou ja.. ALS je het team betrekt.. luister dan ook wat ze zeggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het team betrekken is hier geen gewoonte helaas. Deed ik zelf wel bij mijn vorige baan.
Het is een collega. En die is niet door mij aangenomen. Wat precies heb ik niet goed gedaan?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En jij werkt ermee? Doe je iets niet goed.
Ja, dat sowiesoquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. ALS je het team betrekt.. luister dan ook wat ze zeggen.
Hehe, mr. Human Resourcesquote:
Dat je zorgt dat jij de no of go geeft en bepaalt wie je collega wordt.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een collega. En die is niet door mij aangenomen. Wat precies heb ik niet goed gedaan?
Is zo, easy tot hou voor de gek for an easy fuck en danquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n leuke rubriek vind ik dit echtProfessor UitStraling vindt er wat van
Mijn persoonlijkheidstype schijnt mensen snel te doorgrondenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe, mr. Human Resources
Ik ben niet zo goed in koning van de apenrots spelen, maar als je tips hebt, kom maar doorquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat je zorgt dat jij de no of go geeft en bepaalt wie je collega wordt.
Op je borst slaan met je vuisten helpt wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in koning van de apenrots spelen, maar als je tips hebt, kom maar door
Heb ik ook, geef me vijf seconden met iemand en ik weet al heel veel van iemand.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn persoonlijkheidstype schijnt mensen snel te doorgronden
Zou gaan speed daten dan.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn persoonlijkheidstype schijnt mensen snel te doorgronden
Oh maar dit is meer dan een journalist he. Dit is een erudiet, een cosmopoliet, een genie. Om hem in een rijtje te noemen met George Best, Wolfgang Amadeus Mozart of Michael Schumacher zou een belediging zijn. Hoe geweldig deze man is dat is voor geen mens te bevatten gewoon.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met rubriekjes bouw je een trouwe lezersbase op. Dat weet elke journalist
Daarom hebben wij ook een belangrijke stem in de Foqueville ballotagecommissiequote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik ook, geef me vijf seconden met iemand en ik weet al heel veel van iemand.
Mja, de andere kant is niet zo goed als ik, dus netto schiet het dan nog niet opquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou gaan speed daten dan.
Dan weet je toch ook wel of ze jou leuk vinden?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, de andere kant is niet zo goed als ik, dus netto schiet het dan nog niet op
Daarom ben ik ook fan van Uitstralingquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar dit is meer dan een journalist he. Dit is een erudiet, een cosmopoliet, een genie. Om hem in een rijtje te noemen met George Best, Wolfgang Amadeus Mozart of Michael Schumacher zou een belediging zijn. Hoe geweldig deze man is dat is voor geen mens te bevatten gewoon.
Alles om Foqueville tot de meest prettige, veilige en warme plek op Aarde te behouden.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom hebben wij ook een belangrijke stem in de Foqueville ballotagecommissie
Nou ja, ik ben geen waarzegster he? Ik kan vrij goed persoonlijkheden inschatten, maar ik zie niet aan hun aura of ze spruitjes lusten.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan weet je toch ook wel of ze jou leuk vinden?
Af en toe een beetje te veilig.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles om Foqueville tot de meest prettige, veilige en warme plek op Aarde te behouden.
Daarom hebben we Los.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Af en toe een beetje te veilig.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook fan van Uitstraling
Spruitjes of bloemkool haalt US er wel uit.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben geen waarzegster he? Ik kan vrij goed persoonlijkheden inschatten, maar ik zie niet aan hun aura of ze spruitjes lusten.
George Best was een alcoholist, Wolfgang was van de plas- en poephumor en Michael is een erg lelijke Duitser die niet kan skiën.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar dit is meer dan een journalist he. Dit is een erudiet, een cosmopoliet, een genie. Om hem in een rijtje te noemen met George Best, Wolfgang Amadeus Mozart of Michael Schumacher zou een belediging zijn. Hoe geweldig deze man is dat is voor geen mens te bevatten gewoon.
De teringquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-van-1-miljard-euro
![]()
![]()
![]()
Verplicht in Spanje. Voor 200 miljoen gaat ie ook wel hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gaat toch nergens meer over ditquote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
Moest hier om lachen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Berichtje van een Thaise scammer. Interessant. Beetje meelullen.
Vraag om een piemelfoto.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Berichtje van een Thaise scammer. Interessant. Beetje meelullen.
Kijk eens goed naar zijn/haar adamsappel? daar zie je het aanquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst even eten. Anders heb ik geen trek meer.
Is het een cabaretier die heel hard moet praten om grappig te zijn?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:04 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje appt net dat ze vanavond in een hotel blijft slapen samen met een cabaretier omdat het anders te laat gaat worden, dit gaat weer boeiend worden![]()
Komt ie, waar of niet waar?
Dit kunnen er meerdere zijn maar deze ook wel volgens mij ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is het een cabaretier die heel hard moet praten om grappig te zijn?
Waarquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:04 schreef UitStraling het volgende:
Mijn zusje appt net dat ze vanavond in een hotel blijft slapen samen met een cabaretier omdat het anders te laat gaat worden, dit gaat weer boeiend worden![]()
Ja hehe wie niet. Zo worden we allen geboren. De man is God op Aardequote:Op donderdag 14 oktober 2021 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook fan van Uitstraling
Die vind ze ook al leuk sinds De beentjes van Sint-Hildegard.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar
Maar Herman Finkers heeft wel braaf een eigen kamer.
IN GLANERBRUG MET KABELTELEVISIE.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar
Maar Herman Finkers heeft wel braaf een eigen kamer.
Nou ja die drie voorbeelden waren niet best.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hehe wie niet. Zo worden we allen geboren. De man is God op Aarde
Wie o wie zou het zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:04 schreef UitStraling het volgende:
Gelukkig ga je bijna verhuizenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Iemand vindt het hier nodig om even lekker te gaan boren. Gisteren ook al rond dit tijdstip![]()
Jandino?quote:
Ja zei ik tochquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja die drie voorbeelden waren niet best.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met Hans in Entwurp? Godvers zeg....
Ik bel die taxi wel evenquote:
Theo Maassen is het iig niet want die zei ooit dat ie niet aan necrofilie doetquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met Hans in Entwurp? Godvers zeg....
Daniël?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met Daniël in Drachten zou ik overwegen
Ooooohja Daniël is goedgekeurd speurneusquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Boissevain
Najib zit in Maastricht, Roué in Den Haag, welke schreeuwerts hebben we nog meer
looks like a job for @bitterbalquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bel die taxi wel even
als ze er 5:31 niet staan gaan er koppen rollen. Bloederige koppen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooohja Daniël is goedgekeurd speurneus
Roué is tegenwoordig dooooodnormaalquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Roué wie noemt zijn kind nou Roué maar dat moeten we allemaal maar normaal vinden
Klinkt normaler dan X Æ A-XIIquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Roué wie noemt zijn kind nou Roué maar dat moeten we allemaal maar normaal vinden
Da's dan tenminste nog het kind van een miljardairquote:
Gin ookquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Roué is tegenwoordig dooooodnormaal
Lekker manquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
ff mezelf uit wezen laten
Soms denk ik dat ik ook aan de kust moet wonenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
ff mezelf uit wezen laten
altijd denk ik: nooit weg van de kustquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ik ook aan de kust moet wonen
Als het ijskoud is, tyfus waait of regent denk ik daar overigens anders overquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
altijd denk ik: nooit weg van de kust
het waait altijdquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als het ijskoud is, tyfus waait of regent denk ik daar overigens anders over
je hebt toch een elektrische fietsquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan zuidwester storm taferelen
Zijn hoofd wakkert discriminatie aan.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:54 schreef Ygritte het volgende:
Jandino ging toch ook niet optreden wat coronapas is discriminatie?
Voor op het strand?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt toch een elektrische fiets
Ik vind vooral het geluid wat eruit komt irritantquote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn hoofd wakkert discriminatie aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |