SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ja dit vond ik een goede foto met een beetje van alles. Hartige snacks en zoete.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel een goeie selectie snacks in de OP.
Ik wil gewoon graag sneller droge kleren.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou m'n spul graag lang mooi, droger helpt daar niet bij. En voor alleen handdoeken ga ik geen droger neerzetten.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dit vond ik een goede foto met een beetje van alles. Hartige snacks en zoete.
staat het niet op de ketel?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet meer op de naam komen van het bedrijf dat m'n ketel doet
wel zin in een blokje kaas en plakje worst nuquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dit vond ik een goede foto met een beetje van alles. Hartige snacks en zoete.
Ja, maar die laatste groeit er toch eerder uit dan het versleten is.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag sneller droge kleren.
Plus met een kind is het wel heel handig.
Zo Hollands maar blijft lekker.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel zin in een blokje kaas en plakje worst nu
Ja daar heb ik maar gekekenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
staat het niet op de ketel?
sticker met laatste onderhoud
de pinda's en de chocoladequote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:15 schreef Ama het volgende:
Ik zou als eerst dat bakje chips leeg vreten. En jullie?
Feenstraquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet meer op de naam komen van het bedrijf dat m'n ketel doet
De chocolade en de popcorn denk ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:15 schreef Ama het volgende:
Ik zou als eerst dat bakje chips leeg vreten. En jullie?
Nee moet veel meer frituur bij.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel een goeie selectie snacks in de OP.
Wast jouw kerel zijn eigen kleding?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar die laatste groeit er toch eerder uit dan het versleten is.![]()
En het hangt bij mij op zolder, daar hangt het niemand in de weg.(Ja, Joop soms, als 'ie ook eens een was wil draaien.
)
klopt. bij mij hangt het in het trapgat of over de deur als het niet in de droger gaat.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar die laatste groeit er toch eerder uit dan het versleten is.![]()
En het hangt bij mij op zolder, daar hangt het niemand in de weg.(Ja, Joop soms, als 'ie ook eens een was wil draaien.
)
Ja?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wast jouw kerel zijn eigen kleding?
ik kom altijd vrouwen tegen die erg graag wassen of een vage manier.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterker nog, hij doet ook meestal de handdoeken en het beddengoed.
We geloven niet zo in specifieke mannen of vrouwenklusjes.quote:
Maar hoe heten ze nou?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:22 schreef CherryLips het volgende:
O wauw, ze komen morgen al. Ze zouden morgenochtend komen maar net dan kan ik nietDus nu morgenmiddag.
Ik dacht, dat duurt wel een week.
Oh, ja, nee, míjn kleding moet 'ie afblijven, maar da's meer omdat ik geen risico wil lopen met m'n bh's en ander kwetsbaarder spul. Een handdoek die wat mislukt uit de was zou komen, interesseert me dan weer geen bal.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik kom altijd vrouwen tegen die erg graag wassen of een vage manier.
Oh, hendig wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:22 schreef CherryLips het volgende:
O wauw, ze komen morgen al. Ze zouden morgenochtend komen maar net dan kan ik nietDus nu morgenmiddag.
Ik dacht, dat duurt wel een week.
Ja logisch wel omdat je zo zuinig bent op je kleding.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ja, nee, míjn kleding moet 'ie afblijven, maar da's meer omdat ik geen risico wil lopen met m'n bh's en ander kwetsbaarder spul. Een handdoek die wat mislukt uit de was zou komen, interesseert me dan weer geen bal.
Ja, magquote:
Als vervanging van @Haags keur ik het goed dat je al begint met lunchenquote:
Naja, ik zie het ook nog wel gebeuren dat 'ie een bh los in de wasmachine gooit. Beugels kunnen nog wel eens wasmachinemoordenaars zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja logisch wel omdat je zo zuinig bent op je kleding.
Ik heb heel vroeger wel eens babykleertjes uit de wasmachine gehad, sindsdien mocht ik niet meer in de ruimte komen waar de wasmachine stondquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik zie het ook nog wel gebeuren dat 'ie een bh los in de wasmachine gooit. Beugels kunnen nog wel eens wasmachinemoordenaars zijn.
Weer te laat...quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:35 schreef Haags het volgende:
Jaja.
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Nah, valt mee vandaag.quote:
Hij kan veel beter.quote:
Het is wel lunchgenot he, niet brunchgenotquote:
Alsof jij ooit poetstquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:55 schreef bitterbal het volgende:
ik heb deze net binnen gekregen
https://www.ikea.com/nl/nl/p/pepprig-schoonmaakset-50499558/
Ben benieuwd
Moet ineens denken aan die vent in Den Haag die overal treksokken, onderbroeken en tissues had liggenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoor![]()
hier is het allemaal schoon
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet ineens denken aan die vent in Den Haag die overal treksokken, onderbroeken en tissues had liggen
echt totaal geen schaamte. Hij had bv ook gewoon nog overal zijn schoenen laten staan en overal lagen kattenspeeltjesquote:
Dan weet je wel dat er nog treurderige en sneuderigere mensen zijn dan je al dacht.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt totaal geen schaamte. Hij had bv ook gewoon nog overal zijn schoenen laten staan en overal lagen kattenspeeltjes
Bunkerenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:03 schreef Ama het volgende:
Zo ik heb vrijwel alles in huis tot maandag.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:03 schreef Ama het volgende:
Ja zo zag ik hem helemaal nietquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan weet je wel dat er nog treurderige en sneuderigere mensen zijn dan je al dacht.
Ik denk dan meteen "moet je nagaan hoe zijn piel ruikt"quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zo zag ik hem helemaal nietGewoon een slons
Waarom zou je daar aan denkenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dan meteen "moet je nagaan hoe zijn piel ruikt"
Dit klinkt onwaarschijnlijk. Genoeg snacks tot aan maandag?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:03 schreef Ama het volgende:
Ja denk het wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit klinkt onwaarschijnlijk. Genoeg snacks tot aan maandag?
Je hebt niet gezien hoeveel ze gehaald heeft natuurlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een piel.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dan meteen "moet je nagaan hoe zijn piel ruikt"
ja maar daar wil je toch niet aan denkenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die hun omgeving niet op orde hebben die hebben dat zeker niet op orde.
Schoenen overal is juist een teken van het ontbreken van een dwangneurose en laatstgenoemde zijn meestal geen prettige mensen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een piel.
/schoenen op random plaatsen.
Het blijft US he.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar daar wil je toch niet aan denken
Gaat automatisch, als ik een vieze plee en badkamer zie bij een vrouw thuis krijg ik ook geen zin om eens urenlang tussen haar benen te duiken.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar daar wil je toch niet aan denken
Dat kan niet want zelfs als je dat denkt is het voor morgenochtend op.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:
Meer snacks in huis is meer snacks eten.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hebt niet gezien hoeveel ze gehaald heeft natuurlijk.
Jij snapt mij tenminstequote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan niet want zelfs als je dat denkt is het voor morgenochtend op.
En anders is de supermarkt zondag ook nog open.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Meer snacks in huis is meer snacks eten.
[..]
Jij snapt mij tenminste![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:18 schreef Ama het volgende:
[..]
En anders is de supermarkt zondag ook nog open.
True, true.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Meer snacks in huis is meer snacks eten.
[..]
Jij snapt mij tenminste![]()
Ja hallo dan moet ik sowieso voor maandag weer naar de supermarkt.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hallo dan moet ik sowieso voor maandag weer naar de supermarkt.
beide kleine teentjesquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
Zou je twee pinken, twee ringvingers en je beide kleine teentjes overhebben om nooit meer te hoeven werken?
Oh jee die heeft een uur op de plee zitten persen op een dikke hoempertquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
Zou je twee pinken, twee ringvingers en je beide kleine teentjes overhebben om nooit meer te hoeven werken?
Nee kreeg de simpele schijt van het zwakzinnige gewiewel over snacks hierquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jee die heeft een uur op de plee zitten persen op een dikke hoempertDan komen dit soort ideeën.
Net alsof je ook maar vijf intelligentere topics kunt vinden op heel Fok! dan dezequote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee kreeg de simpele schijt van het zwakzinnige gewiewel over snacks hier
Nah.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
Hmmm.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof je ook maar vijf intelligentere topics kunt vinden op heel Fok! dan deze
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:44 schreef Karzai het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)onden-in-pompei.html
Friet van PomPiet?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:44 schreef Karzai het volgende:
Die is al oud, dat is die met die prachtige schilderingen op de toonbank.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:44 schreef Karzai het volgende:
hadden ze daar kapsalonquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:44 schreef Karzai het volgende:
huehue?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Reed van de week langs zo'n snackbar langs de weg en die heette Hans z'n frietje.
met een lekkere klodder mayonaisquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Reed van de week langs zo'n snackbar langs de weg en die heette Hans z'n frietje.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:47 schreef CherryLips het volgende:
hoi vriendjequote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
met een lekkere klodder mayonais
voor zijn stijl wel ja. maar zoals jij het zegt is het teveel eer.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 07:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er stond ook ergens dat hij 1 van de grondleggers van de dancemuziek is.
waarom staat hij zo achterover geleundquote:
sowieso zijn het alleen maar dj's die populaire EDM draaien.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:51 schreef FranticDJ het volgende:
v
[..]
voor zijn stijl wel ja. maar zoals jij het zegt is het teveel eer.
Vanwege zijn zware frietje heeftie contragewicht nodigquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom staat hij zo achterover geleund
ajmag zegt meer over hoe groot je bereik op socials is..quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
sowieso zijn het alleen maar dj's die populaire EDM draaien.
Wanneer komt ophidian of dolphin eens in de top tien
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Vanwege zijn zware frietje heeftie contragewicht nodig
dat is helemaal kutquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ajmag zegt meer over hoe groot je bereik op socials is..
Ligt er aan, is het nooit meer hoeven werken en dan op bijstandsniveau leven of gewoon jaarlijks meerdere miljoenen te besteden hebben en je gewoon protheses ter vervanging kan laten maken.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:33 schreef UitStraling het volgende:
Voor zijn stijl vind ik het nog ook nogal een beetje tsja.Hij heeft veel veel uitgebracht en daardoor veel likes .quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:51 schreef FranticDJ het volgende:
v
[..]
voor zijn stijl wel ja. maar zoals jij het zegt is het teveel eer.
En @UitStraling noemt snacks simpel gewiewelquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:44 schreef Karzai het volgende:
*leest mee*quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er aan, is het nooit meer hoeven werken en dan op bijstandsniveau leven of gewoon jaarlijks meerdere miljoenen te besteden hebben en je gewoon protheses ter vervanging kan laten maken.
Geen baby sounds?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:57 schreef Ama het volgende:
Zo kut he als de ondergrondse container verstopt zit en niemand belt even.Sta je daar.
ja jij hebt daar nog eierbal van de stegosaurus gegeten hequote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is al oud, dat is die met die prachtige schilderingen op de toonbank.
en als je het er naast zet krijg je gezeik zekerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:57 schreef Ama het volgende:
Zo kut he als de ondergrondse container verstopt zit en niemand belt even.Sta je daar.
gewoon patat mayonaisquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
met een lekkere klodder mayonais
Na heb het nu bij mijn voordeur staan, probeer over paar uurtjes wel weer. Meestal komen ze wel snel als je belt.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
en als je het er naast zet krijg je gezeik zeker
DDDDDDDDDDDRRRRRRAMAPAMALAMAquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Na heb het nu bij mijn voordeur staan, probeer over paar uurtjes wel weer. Meestal komen ze wel snel als je belt.
De vrouwen hadden toen wel opwindende hoge staartenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja jij hebt daar nog eierbal van de stegosaurus gegeten he
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
DDDDDDDDDDDRRRRRRAMAPAMALAMA
https://www.ikea.com/nl/n(...)aker-zwart-50485764/ Moet je dit ding voor hebben lijkt mequote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:02 schreef bitterbal het volgende:
Dit is een speaker
https://www.ikea.com/nl/n(...)jke-herten-60521257/
Zal een vet geluidje uitkomen voor 30 euroquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:02 schreef bitterbal het volgende:
Dit is een speaker
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal een vet geluidje uitkomen voor 30 euro
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)aker-zwart-50485764/ Moet je dit ding voor hebben
Waarom?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:02 schreef bitterbal het volgende:
Dit is een speaker
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal een vet geluidje uitkomen voor 30 euro
Ja denk het maar wel allemaal vette dingenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:03 schreef Ama het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)aker-zwart-50485764/ Moet je dit ding voor hebben lijkt me
Ik weet het wel zeker haha.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk het maar wel allemaal vette dingen
Waarom kan een speaker niet gewoon meer een speaker zijn en moet het verpakt worden in een kitcherig schiderij?quote:
Zo koop je hem dus eigenlijk maar ze hebben allemaal andere voorkantjes te koop die je kan verwisselen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ziet er al minder kitscherig uit.
is toch een leuk schilderijtjequote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom kan een speaker niet gewoon meer een speaker zijn en moet het verpakt worden in een kitcherig schiderij?
Ik doe het voor 5 euro.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:05 schreef LTVDK het volgende:
Lekker luie pakketbezorger, kom een pakketje bij mij afleveren 'ja kun je ook een pakketje aannemen voor nummer zoveel helemaal aan het begin van de straat', ik zou niet eens weten wie daar woont
omdat sommige mensen dat misschien leuk vinden? :pquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom kan een speaker niet gewoon meer een speaker zijn en moet het verpakt worden in een kitcherig schiderij?
je bent zelf een ikeaquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:03 schreef Ama het volgende:
Het is alleen een andere voorkant die je kan kopen.
Ik geloof niet dat ik met dit ding de buren kan pesten.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
snuisterijserpentquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat sommige mensen dat misschien leuk vinden? :p
Wil je dat graag?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik met dit ding de buren kan pesten.
ama is een kleine pestkopquote:
Oh heb gewoon 2 boxjes op mijn kast staan.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:07 schreef bitterbal het volgende:
speakers zijn tegenwoordig oko steeds meer dingen om je huis mee in te richten
Ik ken haar nog niet zo goed.quote:
Nee het valt volgens mij wel mee.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken haar nog niet zo goed.
Uhmquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon deze dingen laten blazen in je woonkamer (als je geen zin hebt om zelf speakers te bouwen dan)
https://www.hifiklubben.n(...)spreker/bw800d3hgbk/
Ik heb ook wel eens vernomen dat iemand speakers in huis had om muziek te luisterenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat sommige mensen dat misschien leuk vinden? :p
Dan koop je wel beter spul ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens vernomen dat iemand speakers in huis had om muziek te luisteren
Pioneer DM 40. is een aanrader.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh heb gewoon 2 boxjes op mijn kast staan.
En dan zijn ze ook nog eens katslelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon deze dingen laten blazen in je woonkamer (als je geen zin hebt om zelf speakers te bouwen dan)
https://www.hifiklubben.n(...)spreker/bw800d3hgbk/
ja kan toch beide.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens vernomen dat iemand speakers in huis had om muziek te luisteren
Onzin, ik heb speakers van 180 euro ofzo en die klinken gewoon top.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sparen, als je gek van muziek bent.
Maar ik ben dik tevreden met mijn eigen speakers.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pioneer DM 40. is een aanrader.
nah lever dan wel een beetje in op de kwaliteitquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sparen, als je gek van muziek bent.
Is ook vrouw eigen.quote:
Welke heeft u?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik ben dik tevreden met mijn eigen speakers.
Als je daarmee tevreden bent is het toch ook goed.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Onzin, ik heb speakers van 180 euro ofzo en die klinken gewoon top.
Ik heb al een jaar of 10 dezelfde speakers en die werken nog perfect, Harman Kardon SoundSticks IIIquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:13 schreef Ama het volgende:
Heb ze nu 1,5 jaar en heb zeker nog geen plannen om ze te vervangen ofzo.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan toch beide.
Allermooiste is nog dat als je het niet leuk vindt je het niet hoeft te kopen
Een beetje kwaliteit is wel wenselijk, maar als je niet continu uncompressed flac'jes op hoog volume draait is het een beetje onzin om van die teringdure dingen te kopenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je daarmee tevreden bent is het toch ook goed.
VIESDIKquote:
de nieuwe versie waar je een subwoofer op kan aansluiten is dezelfde prijs nuquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:16 schreef Ama het volgende:
Ze zijn nu iets goedkoper maar zijn in 1,5 jaar niet gek veel gezakt in de prijs.
Voor de keren dat ik muziek luister is mijn set-up wel prima zo.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
de nieuwe versie waar je een subwoofer op kan aansluiten is dezelfde prijs nu
Staat nog steeds op de verlanglijst
Ziet er goed uit.quote:
Ik heb ze ook maar gekregen als verjaardagscadeau omdat een muzikaal familielid met absoluut gehoor zich ergerde aan mijn zelfbouwboxenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een beetje kwaliteit is wel wenselijk, maar als je niet continu uncompressed flac'jes op hoog volume draait is het een beetje onzin om van die teringdure dingen te kopen
Ik heb een bluetoothspeaker die eruit ziet als een boek.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
zodat je ze niet kan horenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:18 schreef Ama het volgende:
Gebruik ze vooral als ik visite heb eigenlijk.
en harder als je ze weg wil hebbenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee gewoon beetje zachtjes op achtergrond toch.
Nee joh, gewoon oprotmuziek aan.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
en harder als je ze weg wil hebben
Hidden sound system.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haha nee, sowieso ben ik voorzichtig met 's avonds hard muziek want mijn bejaarde buurman zijn slaapkamer grenst aan mijn woonkamer.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
De botofielenclubquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:21 schreef bitterbal het volgende:
ik heb mijn filmpje van de boot in een havengroep gedeeld
80 likes alquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De botofielenclub [ afbeelding ]
maar dan ga ik zelf ook wegquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon oprotmuziek aan.
Ik zit echt 70% van de tijd (wanneer ik alleen ben) hier in stilte. Mensen vinden dat gek.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:22 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb mijn speakers gewoon altijd aanstaan, is zo stil anders in huis
nu nog afwachten op de eerste dm's van mannen die op je balkon samen bootjes willen komen kijkenquote:
Brede smaak hebben en je oprotmuziek afstemmen op de gasten.quote:
als ik in stilte zit word ik gek van het geluid in m'n orenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit echt 70% van de tijd (wanneer ik alleen ben) hier in stilte. Mensen vinden dat gek.
Dit gaat je nieuwe muze worden, straks een fitte matroos op de kop tikken in dat groepje en trouwen op een cruiseschip vol met botofielenquote:
Tinnitus?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik in stilte zit word ik gek van het geluid in m'n oren
Ja dat kan ik dus echt niet, radio gaat aan zodra in beneden ben en het geluid gaat pas weer uit als ik naar bed gaquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zit echt 70% van de tijd (wanneer ik alleen ben) hier in stilte. Mensen vinden dat gek.
Heb je tinitus?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik in stilte zit word ik gek van het geluid in m'n oren
Ja nu verklap je mijn planquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
nu nog afwachten op de eerste dm's van mannen die op je balkon samen bootjes willen komen kijken
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat je nieuwe muze worden, straks een fitte matroos op de kop tikken in dat groepje en trouwen op een cruiseschip vol met botofielen
En dan iedereen in zijn eigen lifeboat overboord douwen en zelf de sterren van de hemel neukenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat je nieuwe muze worden, straks een fitte matroos op de kop tikken in dat groepje en trouwen op een cruiseschip vol met botofielen
yup. wel een lichte vorm maar ik kan niet in stilte zitten.quote:
weet je hoe je het op gelopen?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
yup. wel een lichte vorm maar ik kan niet in stilte zitten.
Jee man.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
teveel feestjes zonder gehoorbescherming waarschijnlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je hoe je het op gelopen?
Trainenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
mehquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
teveel feestjes zonder gehoorbescherming waarschijnlijk
hrtkrnbaarquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
het waren wel leuke feestjesquote:
Kijk eens wat voor geluid wij hebben st0ond op de Flyer.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jullie hebben al genoeg gehad
ik heb nog niks gehadquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jullie hebben al genoeg gehad
Dat dan weer niet. Wel op een gegeven moment ergens geweest waar ze net een nieuw systeem hadden wat ze even flink wilde proberen. 140db werd er aangetikt.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk eens wat voor geluid wij hebben st0ond op de Flyer.
En wat was de reactie?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik las net een mail van een directeur aan mijn manager: "We gaan weer terug naar kantoor en we BEGINNEN met twee dagen."
Ik ben lichtelijk uit mijn slof geschoten tegen mijn manager net.
Eens,en Splinter en Britt presentatie genot.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:40 schreef Ama het volgende:
Vanavond Televizier-RingHopelijk wint Mocro Maffia.
Hopelijk Joey op de rode loper.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eens,en Splinter en Britt presentatie genot.
Ze kan er niks aan veranderen. Dit is wat het MT wil. Ik heb gezegd dat ik dan wel ga uitkijken naar een bedrijf dat zijn werknemers niet als een stel kleuters behandelt.quote:
hmmm/quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze kan er niks aan veranderen. Dit is wat het MT wil. Ik heb gezegd dat ik dan wel ga uitkijken naar een bedrijf dat zijn werknemers niet als een stel kleuters behandelt.
Heel veel collega's. Niemand vind het een probleem om een dag naar kantoor te komen en twee dagen vinden de meeste mensen ook nog wel okee. Maar er wordt nu weer dwang toegepast want je moet ook aangeven welke twee dagen je hier bent. En dan wordt verwacht dat je hier daadwerkelijk bent. Dat vind ik echt zo sneuneuzerig.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm/En begreep ze het? Heb je nog andere collega's die ook liever gewoon thuis blijven werken?
Kan je niet onderhandelen dan over 1 dag?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel veel collega's. Niemand vind het een probleem om een dag naar kantoor te komen en twee dagen vinden de meeste mensen ook nog wel okee. Maar er wordt nu weer dwang toegepast want je moet ook aangeven welke twee dagen je hier bent. En dan wordt verwacht dat je hier daadwerkelijk bent. Dat vind ik echt zo sneuneuzerig.
Nope. Voor die tweede dag moest ik een dag opgeven. Dat heb ik geweigerd. Ik heb gezegd dat ik dat laat afhangen van redenen die IK heb om een bepaalde dag naar kantoor te gaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je niet onderhandelen dan over 1 dag?
Dus je zou dan elke week flexibel zijn?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope. Voor die tweede dag moest ik een dag opgeven. Dat heb ik geweigerd. Ik heb gezegd dat ik dat laat afhangen van redenen die IK heb om een bepaalde dag naar kantoor te gaan.
Ja, dat wil ik. Maar dat mag blijkbaar niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus je zou dan elke week flexibel zijn?
nou ook niet fijn zoquote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik. Maar dat mag blijkbaar niet.
Budas managementquote:
Hier was het ook eerst alleen naar kantoor als nodig maar ze gaan nu toch aandringen op 50% op kantoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heel veel collega's. Niemand vind het een probleem om een dag naar kantoor te komen en twee dagen vinden de meeste mensen ook nog wel okee. Maar er wordt nu weer dwang toegepast want je moet ook aangeven welke twee dagen je hier bent. En dan wordt verwacht dat je hier daadwerkelijk bent. Dat vind ik echt zo sneuneuzerig.
Ik heb net even een directeur aangeschoten die ik erg goed ken. Hij ontkende dat dit beleid is. Dus dat ik ga teruggeven aan mijn directeurquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb net even een directeur aangeschoten die ik erg goed ken. Hij ontkende dat dit beleid is. Dus dat ik ga teruggeven aan mijn directeur
Hier was de insteek 2 dagen kantoor, 3 dagen thuis. Dat is de kern van het hybride model dat we zouden gaan hanteren. Maar de direceur die ik net sprak gaf me gelijk toen ik zei dat het onzin is om mensen te verplichten om vaste kantoordagen te kiezen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier was het ook eerst alleen naar kantoor als nodig maar ze gaan nu toch aandringen op 50% op kantoor.
Heb 1 dag op kantoor opgegeven per week. Vind het wel best. Merk wel als ze gaan zeiken erover
Mijn directeur zat aan maanden te janken dat hij ons 'weer zo graag in de ogen wil kijken'. Dus nu weet ik dat dit zijn dingetje is.quote:
Maar 2 dagen op kantoor wil je wel?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn directeur zat aan maanden te janken dat hij ons 'weer zo graag in de ogen wil kijken'. Dus nu weet ik dat dit zijn dingetje is.
Je bedrijf kan je toch gewoon verplichten om vijf dagen in de week naar kantoor te komen?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope. Voor die tweede dag moest ik een dag opgeven. Dat heb ik geweigerd. Ik heb gezegd dat ik dat laat afhangen van redenen die IK heb om een bepaalde dag naar kantoor te gaan.
Als ik zelf kan bepalen wat de tweede dag is, is dat niet zo'n ramp.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar 2 dagen op kantoor wil je wel?
Ja, ze kunnen ook verplichten dat ik met een eenwieler en een set ballen trucjes doe in de kantine.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bedrijf kan je toch gewoon verplichten om vijf dagen in de week naar kantoor te komen?
misschien blijkt in de praktijk toch dat je collegas ook andere dagen gaan aanhouden en het niet zo strikt is?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik zelf kan bepalen wat de tweede dag is, is dat niet zo'n ramp.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen ook verplichten dat ik met een eenwieler en een set ballen trucjes doe in de kantine.
Maar ze hebben zelf gepresenteerd dat we naar een hybride model gaan: twee dagen kantoor, de rest thuis.
Staat dat al in je contract of arbeidsvoorwaarden?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen ook verplichten dat ik met een eenwieler en een set ballen trucjes doe in de kantine.
Maar ze hebben zelf gepresenteerd dat we naar een hybride model gaan: twee dagen kantoor, de rest thuis.
Hang nou niet zo de manager uit.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staat dat al in je contract of arbeidsvoorwaarden?
O, leukquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb het toeterfilmpje in een fb groep van botofielen gezet :p
We hoeven gelukkig geen vaste dagen hier op te geven.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier was de insteek 2 dagen kantoor, 3 dagen thuis. Dat is de kern van het hybride model dat we zouden gaan hanteren. Maar de direceur die ik net sprak gaf me gelijk toen ik zei dat het onzin is om mensen te verplichten om vaste kantoordagen te kiezen.
uiteraardquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, leuk
Heb je een linkje naar het filmpje?Die heb ik gemist.
Straks even kijken, hier werkt imgur nietquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uiteraard![]()
https://imgur.com/uqWXt1U
Aaaawquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hang nou niet zo de manager uit.
Ik wil nu gewoon even gelijk krijgen en een aai over mijn bol krijgen.
zal je de link ook wel even dm-enquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks even kijken, hier werkt imgur niet
Volgende keer de camera langzaam draaien en dan dit in beeld doenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uiteraard![]()
Zo hoort het.quote:
Is ook nooit mijn ambitie geweest eigenlijk.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende keer de camera langzaam draaien en dan dit in beeld doen [ afbeelding ]
1.000.000. 001 kijkers
Yupsquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dat zou er te grappig uit zien
Je bent wel heel populairquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uiteraard![]()
quote:26,364 Views•3h
Boven de fotoquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:29 schreef UitStraling het volgende:
Straks is balletje te groot geworden voor ons en gaat ze naar Amerika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |