SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ja dit vond ik een goede foto met een beetje van alles. Hartige snacks en zoete.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel een goeie selectie snacks in de OP.
Ik wil gewoon graag sneller droge kleren.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou m'n spul graag lang mooi, droger helpt daar niet bij. En voor alleen handdoeken ga ik geen droger neerzetten.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dit vond ik een goede foto met een beetje van alles. Hartige snacks en zoete.
staat het niet op de ketel?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet meer op de naam komen van het bedrijf dat m'n ketel doet
wel zin in een blokje kaas en plakje worst nuquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dit vond ik een goede foto met een beetje van alles. Hartige snacks en zoete.
Ja, maar die laatste groeit er toch eerder uit dan het versleten is.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag sneller droge kleren.
Plus met een kind is het wel heel handig.
Zo Hollands maar blijft lekker.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
wel zin in een blokje kaas en plakje worst nu
Ja daar heb ik maar gekekenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
staat het niet op de ketel?
sticker met laatste onderhoud
de pinda's en de chocoladequote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:15 schreef Ama het volgende:
Ik zou als eerst dat bakje chips leeg vreten. En jullie?
Feenstraquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet meer op de naam komen van het bedrijf dat m'n ketel doet
De chocolade en de popcorn denk ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:15 schreef Ama het volgende:
Ik zou als eerst dat bakje chips leeg vreten. En jullie?
Nee moet veel meer frituur bij.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel een goeie selectie snacks in de OP.
Wast jouw kerel zijn eigen kleding?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar die laatste groeit er toch eerder uit dan het versleten is.![]()
En het hangt bij mij op zolder, daar hangt het niemand in de weg.(Ja, Joop soms, als 'ie ook eens een was wil draaien.
)
klopt. bij mij hangt het in het trapgat of over de deur als het niet in de droger gaat.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar die laatste groeit er toch eerder uit dan het versleten is.![]()
En het hangt bij mij op zolder, daar hangt het niemand in de weg.(Ja, Joop soms, als 'ie ook eens een was wil draaien.
)
Ja?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wast jouw kerel zijn eigen kleding?
ik kom altijd vrouwen tegen die erg graag wassen of een vage manier.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterker nog, hij doet ook meestal de handdoeken en het beddengoed.
We geloven niet zo in specifieke mannen of vrouwenklusjes.quote:
Maar hoe heten ze nou?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:22 schreef CherryLips het volgende:
O wauw, ze komen morgen al. Ze zouden morgenochtend komen maar net dan kan ik nietDus nu morgenmiddag.
Ik dacht, dat duurt wel een week.
Oh, ja, nee, míjn kleding moet 'ie afblijven, maar da's meer omdat ik geen risico wil lopen met m'n bh's en ander kwetsbaarder spul. Een handdoek die wat mislukt uit de was zou komen, interesseert me dan weer geen bal.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik kom altijd vrouwen tegen die erg graag wassen of een vage manier.
Oh, hendig wel.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:22 schreef CherryLips het volgende:
O wauw, ze komen morgen al. Ze zouden morgenochtend komen maar net dan kan ik nietDus nu morgenmiddag.
Ik dacht, dat duurt wel een week.
Ja logisch wel omdat je zo zuinig bent op je kleding.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ja, nee, míjn kleding moet 'ie afblijven, maar da's meer omdat ik geen risico wil lopen met m'n bh's en ander kwetsbaarder spul. Een handdoek die wat mislukt uit de was zou komen, interesseert me dan weer geen bal.
Ja, magquote:
Als vervanging van @Haags keur ik het goed dat je al begint met lunchenquote:
Naja, ik zie het ook nog wel gebeuren dat 'ie een bh los in de wasmachine gooit. Beugels kunnen nog wel eens wasmachinemoordenaars zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja logisch wel omdat je zo zuinig bent op je kleding.
Ik heb heel vroeger wel eens babykleertjes uit de wasmachine gehad, sindsdien mocht ik niet meer in de ruimte komen waar de wasmachine stondquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik zie het ook nog wel gebeuren dat 'ie een bh los in de wasmachine gooit. Beugels kunnen nog wel eens wasmachinemoordenaars zijn.
Weer te laat...quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:35 schreef Haags het volgende:
Jaja.
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Nah, valt mee vandaag.quote:
Hij kan veel beter.quote:
Het is wel lunchgenot he, niet brunchgenotquote:
Alsof jij ooit poetstquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:55 schreef bitterbal het volgende:
ik heb deze net binnen gekregen
https://www.ikea.com/nl/nl/p/pepprig-schoonmaakset-50499558/
Ben benieuwd
Moet ineens denken aan die vent in Den Haag die overal treksokken, onderbroeken en tissues had liggenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoor![]()
hier is het allemaal schoon
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet ineens denken aan die vent in Den Haag die overal treksokken, onderbroeken en tissues had liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |