SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Als ik dan mee magquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:29 schreef UitStraling het volgende:
Straks is balletje te groot geworden voor ons en gaat ze naar Amerika.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hoofd past wel in een rugzakje.
Als ze daarheen gaat hoeft ze zich geen zorgen te maken over bagagekosten hoor, die heb je sowieso niet in first classquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hoofd past wel in een rugzakje.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik had hier best wat likes ophttps://9gag.com/gag/amP43jy
Weet ik niet eens meer, was een gifje dat ik ergens random tegenkwam, kon de originele video er helaas niet van vindenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hoe kom je aan dat filmpje van die man?
arme man is zich nergens van bewustquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet ik niet eens meer, was een gifje dat ik ergens random tegenkwam, kon de originele video er helaas niet van vinden
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
arme man is zich nergens van bewust
Bingo boven alles!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op weg naar de wekelijkse bingo
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:35 schreef dud0r het volgende:
Viralbal?
We hebben sinds we nieuwe apparaten hebben verschillende gewichten aan stangen liggen voor het bankdrukken.
Weet je hoe gruwelijk irritant dat is?
mooi.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Oeh, fancy.
https://www.fitness-seller.nl/atx-galaxy-multi-bar-zwart/
Wordt wel lastig als je 'm ook bruikbaar wil houden, misschien op de uiteindes met een knoopcelletje?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooi.![]()
zijn ze er ook met ledverlichting?
Ja. En voor m'n gevoel zit er meer verschil tussen maar dat kan er aan liggen dat die van 20 langer is waardoor het gewicht verder naar buiten hangtquote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Edit: Oh, wacht, stang van 20kg en een stang van 15kg?
Er zijn meer smaakjes gewichten zie ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. En voor m'n gevoel zit er meer verschil tussen maar dat kan er aan liggen dat die van 20 langer is waardoor het gewicht verder naar buiten hangt
Rozequote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zijn meer smaakjes gewichten zie ik.Bij die shop die ik net linkte, hebben ze ook van 7,5kg (en in het roze
)
Staat het er niet gewoon op?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Roze![]()
Ik zal van de week eens de weegschaal mee naar boven nemen en erop gaan staan met beide stangen
Niet dat ik heb kunnen ontdekkenquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb vrij grote handen, dus doe mij die van 20kg maar. Die paar mm omtrek verschil..
INB4: Huehue
Jammer als ze dat niet doen. Op zich wel relaxed, bij sportschool hebben ze volgens mij alleen standaard Olympische bars.quote:
weegschaal gaat al stuk zonder die gewichten hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Roze![]()
Ik zal van de week eens de weegschaal mee naar boven nemen en erop gaan staan met beide stangen
We hadden eerst maar 1 stang ervoor want ook maar 1 bank. Nu hebben we 3 verschillende banken, meerdere squatrekken, los deadlift platform en dus ook verschillende stangen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jammer als ze dat niet doen. Op zich wel relaxed, bij sportschool hebben ze volgens mij alleen standaard Olympische bars.
Gelachen, en een welverdiende likequote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
weegschaal gaat al stuk zonder die gewichten hoor.
@:haags check deze
Ik dacht even dat je die scootmobiel gequote had.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ken de eerste stuurman op dat ding
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je die scootmobiel gequote had.
Op zich is meer opties wel meer beter.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
We hadden eerst maar 1 stang ervoor want ook maar 1 bank. Nu hebben we 3 verschillende banken, meerdere squatrekken, los deadlift platform en dus ook verschillende stangen.
Beetje afwisseling is inderdaad niet verkeerd. Maar ik moet wel weer wennen. Ook waar ik m'n handen neer moet zetten. Dat was bij de stang die we hadden makkelijker te bepalen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich is meer opties wel meer beter.En verschillende stangen is op zich ook niet verkeerd (wel lekker als je techniek kan oefenen én die stang omhoog krijgt /wijf), maar dan moet je het wel even aangeven op de stang.
Ik ookquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je die scootmobiel gequote had.
Oh ja, als 'ie ook korter is, kan je niet blind uitgaan van evt. streepjes.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje afwisseling is inderdaad niet verkeerd. Maar ik moet wel weer wennen. Ook waar ik m'n handen neer moet zetten. Dat was bij de stang die we hadden makkelijker te bepalen.
Er zitten gewoon teveel huehue's in jullie gebabbel over stangen dat het niet leuk is om ze te makenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, als 'ie ook korter is, kan je niet blind uitgaan van evt. streepjes.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zitten gewoon teveel huehue's in jullie gebabbel over stangen dat het niet leuk is om ze te maken
De langere heeft geen streepje in het midden wat ik kut vind en waar je grip begint is meer naar het midden dan de korte stangquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, als 'ie ook korter is, kan je niet blind uitgaan van evt. streepjes.
Dan moet je handschoenen gaan dragenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan te bedenken dat ik op m'n gemopper over eelt op m'n handen (dankzij die stangen) de opmerking kreeg of ik teveel handjobs gaf.
beter eelt op je hand dan eelt op je eikelquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan te bedenken dat ik op m'n gemopper over eelt op m'n handen (dankzij die stangen) de opmerking kreeg of ik teveel handjobs gaf.
Ja, weet ik. Ik héb die dingen ook, alleen wilde ik even ondervinden hoe erg het me zou storen, dat eelt.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
De langere heeft geen streepje in het midden wat ik kut vind en waar je grip begint is meer naar het midden dan de korte stang
[..]
Dan moet je handschoenen gaan dragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |