abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201793196
quote:
10s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:28 schreef tomatenrood het volgende:

[..]
Het was toch al langer evident dat K3 opgezet is als een vrij seksistisch concept.

Het werd in de markt gezet als zanggroep voor kleine kinderen. Maar het geheim van het succes waren de sexy pakjes en dansjes en teksten die de vaders moesten verleiden om hun portemonnee te trekken. Kathleen zei zelfs dat ze tijdens concerten flirtten met de vaders in het publiek. Zal me niks verbazen als ze daartoe aangemoedigd werden door Studio 100.

Zie https://www.nrc.nl/nieuws(...)ven-1318510-a1235711

https://www.clint.be/ente(...)op-de-vlaamse-papas/
Ik vond als kind de M-Kids veel leuker. Maar mijn vader kende alleen K3 en wuifde mijn voorkeur weg als dat ik K3 het leukst vind. Op grond van deze artikelen snap ik wel waarom _O-
pi_201793204
Ik denk trouwens dat Elise haar leeftijd meespeelde bij de eliminatie. Als ik het goed heb wijkt die behoorlijk naar boven af tov de andere kandidaten?

Zij lijkt nu wel de Laura van 2015 _O-
  zondag 17 oktober 2021 @ 11:51:37 #78
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201793210
Babette leek zo-goed-als alle papieren te hebben. Een hoofd dat goed op een brooddoos/dekbedovertrek past, qua leeftijd o.k., kan zingen, kan performen. Hooguit zat ze net op een ander niveau. Het is iemand die doorgestudeerd heeft, om het zo maar even te zeggen. H & M lijken me geen achterlijke wezens, maar dit past zo op het oog toch niet helemaal.

Geen idee of het dat is, waardoor Babette er niet meer bij zit, of dat er iets anders voorgevallen is waardoor ze er niet meer bij zit. Het voelt iig als niet-kloppend, als een Celester (kan zingen, maar heeft een weinig kindvriendelijke kop) er nog wel bij zit.

Te onzeker? Daar waren er wel meer van (die gewoon door zijn).
pi_201793249
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:51 schreef Eightyone het volgende:
Babette leek zo-goed-als alle papieren te hebben. Een hoofd dat goed op een brooddoos/dekbedovertrek past, qua leeftijd o.k., kan zingen, kan performen. Hooguit zat ze net op een ander niveau. Het is iemand die doorgestudeerd heeft, om het zo maar even te zeggen. H & M lijken me geen achterlijke wezens, maar dit past zo op het oog toch niet helemaal.

Geen idee of het dat is, waardoor Babette er niet meer bij zit, of dat er iets anders voorgevallen is waardoor ze er niet meer bij zit. Het voelt iig als niet-kloppend, als een Celester (kan zingen, maar heeft een weinig kindvriendelijke kop) er nog wel bij zit.
Babette doet een masterstudie met taal en leek me daarom juist een goede kandidaat voor in een popgroep. Zingen is immers bezig zijn met taal… Ze zal ook niet voor niets een bachelor communicatie hebben afgerond.
Echter, als ik kijk naar het verleden en het algemene gegeven dat “intelligente” mensen behoefte hebben aan groei en ontwikkeling, is Lauren (en ook Jindra) wellicht door haar intelligentie K3 uit “gebanjoueerd” en Klaasje heeft er na 6 jaar de brui aan gegeven wegens te weinig groeimogelijkheden. Dus ik kan me voorstellen dat Studio100 dan liever iemand zoekt die minder snel alles bij K3 wel weer heeft gezien.

Celester vind ik ook niet geschikt voor K3. Denk ook niet dat die serieuze concurrentie vormt voor andere kandidaten.
pi_201793320
Babette zet op Insta dat ze graag haar ervaring wil delen maar nog moet wachten ivm nederlandse uitzending. Ik heb wel de indruk dat daar meer speelde.
  zondag 17 oktober 2021 @ 12:15:00 #81
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201793375
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:07 schreef Maartel het volgende:
Babette zet op Insta dat ze graag haar ervaring wil delen maar nog moet wachten ivm nederlandse uitzending. Ik heb wel de indruk dat daar meer speelde.
Net de aflevering gezien, maar bij haar snap ik het niet idd. Bij Elise en Jamaima wel na deze uitzending.
Diede is wel echt de beste kandidaat, jammer van die ophef rond zwarte piet online.
Julia is voor mij de meest logische keuze.
pi_201794163
Mijn top 12 is als volgt:
1. Celester
Ik ben zo’n fan van Celester! Er is echt niks in mij wat haar niet leuk vindt. Ze doet me erg denken aan Klaasje, maar is toch weer een heel ander type. Ik vind dat ze heel erg zichzelf is en het feit dat ze nog vrij weinig ervaring heeft maar toch met kop en schouders uitsteekt boven een aantal meer ervaren kandidaten zegt me wel wat. Ze lijkt me een harde werkster die alles rondom K3 binnen de kortste keren oppakt, nooit klaagt om het vroege opstaan en de 9 shows per weekend, en ze heeft een fijne, zachte uitstraling waar kinderen zich in kunnen herkennen. I love Celester!
2. Manou
Vorige week had ik nog niks met Manou, maar dat komt ook gewoon omdat ik Madelon van K2 zoekt K3 hoor praten als ik mijn ogen dichtdoe. Maar wat is ze goed en talentvol. Als er om wat voor situatie dan ook nú een vervanger voor Klaasje klaar moet staan denk ik dat Manou de veiligste optie is. Dit is iemand die echt nog wel 10 jaar K3 wil gaan doen.
3. Amy
Sinds haar auditie heb ik een zwak voor Amy. Ze doet me denken aan Kathleen, Josje (pre-2020) en Klaasje tegelijk, alsof je zowel de kwaliteiten als de minpuntjes in een persoon hebt gecombineerd. Amy voelt denk ik vooral heel vertrouwd. Wel denk ik dat ze in de gevarenzone zit omdat ze zeker niet de beste zangeres is, maar ook een Vlaams meisje en daardoor een mindere kanshebber.
4. Luca
Van alle jongens vind ik Luca het leukst en ook de meeste persoonlijkheid hebben. Ik denk dat het met hem echt lachen gaat zijn, samen met Marthe en Hanne. Het worden gewoon dikke vrienden, dat zie je nu al. Wel vind ik dat Luca echt al wel wat steken heeft laten vallen. Hij is vaak zijn tekst kwijt geweest, acteert niet bepaald op een K3 manier en is in zowel deze als de vorige aflevering redelijk labiel gebleken. Maar ik vind hem leuk.
5. Giana
Nu Giana geen bedreiging meer vormt vind ik haar niet zo erg meer. Ze is echt een heel bang en onzeker meisje eigenlijk, waarvan ik me afvraag of ze wel op de juiste plek zit. Ze is goed, ze heeft niks verkeerd gedaan, maar top kunnen we het ook niet noemen. Ik vind het leuk dat ze heeft laten zien dat ze helemaal niet zo arrogant is als ze bij de audities leek.
6. Chanel
Ik was groot fan van Chanel, maar eigenlijk was ze echt niet goed. Het verbaast me dat ze haar niet hebben laten gaan en Babette bijvoorbeeld wel. Ik heb Babette de hele aflevering lang niks verkeerd zien doen. Of gaat het dan toch om het meer diverse plaatje en Chanel tot aan de finale naar voren pushen, zeker nu Jemaima eruit ligt. Het zou me niks verbazen, maar ik vind het wel jammer.
7. Diede
Diede had een stukje hoger gestaan als ik niet teleurgesteld was in haar aanpak van de kritiek die haar kant op komt om haar hele Zwarte Pieten carrière. Ik heb er begrip voor dat vrijwel de meeste mensen vroeger geen idee hadden van de ernst van de situatie rondom Zwarte Piet, dus ook de (toen minderjarige) Diede niet. Maar ze is er al door zo veel mensen op aangesproken, en in plaats van dat ze haar excuses aanbiedt, de videos verwijdert of zelfs al een dsiclaimer toevoegt dat ze dat nu niet meer zo zou doen, blokkeert ze de mensen die haar daarop aanspreken. Dat vind ik kinderachtig en helemaal niet passen binnen het imago van K3. Dat speelt ook mee. Want verder is ze een geweldige kandidaat en doet ze het echt enorm goed.
8. Remi
Vandaag zag ik het voor het eerst. Remi tussen twee meisjes. En dat klonk goed, en was heel leuk. Hij heeft de juiste lengte ervoor en MaMaSé! klonk met Remi niet gekker dan wanneer het met drie meisjes was geweest. Het enige is dat ik hem gewoon nog steeds geen leuk type vind voor tussen Hanne en Marthe. Ik vind dat hij geen star quality heeft en dat hij saai is om naar te kijken. Maar het is nu al een stuk beter.
9. Justine
Helaas heeft Justine maar weinig van zichzelf kunnen laten zien. Haar auditie vond ik erg leuk, maar ik kan niet zeggen dat ik bij de bootcamp veel over haar te weten ben gekomen of zo. Ik snap wel dat de kinderen haar leuk vonden, maar ik snap vooral dat de kinderen allemaal achter de langste rij wilden gaan staan. Ik begrijp dat Justine dit niet helemaal leuk vond, maar goed, een golden ticket is mooi meegenomen. Hopelijk zien we wat meer van haar bij de studioshows. Ik verwacht wel dat ze er snel uit ligt.
10. Julia
Wat mij betreft nog steeds de grootste kanshebber, maar nog steeds niet in mijn lijstje favorieten. Ik vind haar zo brutaal en luid, en eigenlijk heeft ze iets wat helemaal niet zo fijn en kindvriendelijk voelt. Dat geruzie over haar gesnurk was iets waar ik me heel erg aan ergerde, al ging het onderwerp natuurlijk nergens over, en ook de ruimte die ze nam bij het vragenspel in K2 zoekt mee… Zij moet echt even gaan dimmen als zij wil dat ik haar nog echt leuk ga vinden. Maar tja, wat ze al zeiden, ze danst een beetje als Klaasje. En ze heeft ook iets van Klaasje weg. Een perfecte vervangster.
11. Kato
Ik vind Kato niet goed zingen, niet goed dansen, geen uitstraling hebben en een veel te oude uitstraling hebben voor K3. Ik zie dit totaal niet voor me. Het enige moment waarop ik haar eventjes leuk vond was bij het acteren met Jacques Vermeire. Dit deed ze toch wel goed. Maar daar houdt het dan verder ook wel mee op.
12. Dirk
Ik heb gewoon geen beeld van Dirk. Hij bestaat gewoon. Hij doet niks fout. Maar ik word niet blij van hem. Ik heb er echt niks mee. Sorry, Dirk.
En de afvallers, daar heb ik ook nog wat over te zeggen natuurlijk:
Jemaima:

Ik vind het heel, héél jammer dat mijn grote favoriet Jemaima eruit ligt. Ik ben echt bijzonder teleurgesteld, maar we kunnen niet anders dan zeggen dat het terecht was. Aan haar zangtalent heeft het niet gelegen, ook niet aan haar energie of uitstraling, maar als je teksten niet kunt onthouden en zowel bij de repetities als bij de toonmomenten gaat dit niet, tja… Dan lig je eruit. Hoe leuk en hoe populair je ook bent. Maar ik baal wel. Het had zo leuk kunnen zijn.
Babette:
Dit begrijp ik niet. Babette hebben we de hele aflevering lang amper gezien en de momenten waarop ze wel in beeld was deed ze niks waarvan ik kon zeggen dat het niet goed was, of niet K3 genoeg. Vorige week stond iedereen bij haar auditie nog te dansen, en nu ligt ze er opeens uit. Heel erg jammer.
Elise:
Eerlijk gezegd vond ik al dat Elise een erg hoge score had gekregen bij haar auditie en had ik haar golden ticket niet zien aankomen, maar ik was wel aan haar gewend geraakt en zag het uiteindelijk ook wel voor me, Elise tussen Hanne en Marthe. Maar ja, spetterend was niet niet allemaal tijdens de bootcamp. Zij is de enige waarvan ik zoiets heb van “het is beter zo”, al klinkt dat misschien een beetje dramatisch. Maar goed.

Wat zijn jullie meningen over de kandidaten en afvallers?
pi_201794578
Ik weet niet hoe Josje en Klaasje dat deden, maar een dik vet Hollands accent vind ik echt niet bij K3 passen. Celester valt voor mij daarom toch af. En ook Chanel, haar Gooische accent doet me eerder aan Kinderen voor Kinderen denken. Quinty lag er al snel uit bij de audities, maar ik vond haar erg goed. Ze komt uit Den Haag, maar klinkt bijna Vlaams als ze zingt.

Van de jongens vind ik Remi erg mooi zingen, en hij heeft ook echt een Studio 100 uitstraling.
Dirk, als die het uiteindelijk wordt, zullen een hoop moeders K3-fan worden, denk ik zo. Jezus, wat is die jongen knap :o :9~
Luca werkt van alle kandidaten mij het meest op de zenuwen, wat een drama queen.
pi_201794702
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 11:51 schreef Kerk het volgende:
Ik denk trouwens dat Elise haar leeftijd meespeelde bij de eliminatie. Als ik het goed heb wijkt die behoorlijk naar boven af tov de andere kandidaten?

Zij lijkt nu wel de Laura van 2015 _O-
Maar Hanne zelf is ook 27 en wordt in februari 28. Dat was toch niet zo raar geweest? Denk dat Elise alleen gekozen is omdat het publiek haar O leuk vond terwijl Hanne en Marthe gewoon later erachter kwamen toch niks mer haar te hebben.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201794726
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 14:08 schreef tomatenrood het volgende:

Dirk, als die het uiteindelijk wordt, zullen een hoop moeders K3-fan worden, denk ik zo. Jezus, wat is die jongen knap :o :9~
Luca werkt van alle kandidaten mij het meest op de zenuwen, wat een drama queen.
Ik weet dat Luca heel veel fans heeft, maar denk dat hij bewust/onbewust alleen gebruikt wordt om leuke televisie mee te maken.

Dirk is knap maar daar is ook alles gezegd voor mij. In het begin zag ik het wel, maar hoemeer hij zingt, danst of gewoon praat denk ik dat er gewoon niks inzit of uitgaat komen. Zelfde geval als Kato imo. Allebei natte handdoeken.
pi_201794778
Luca zit er idd nog in voor t drama (en om 3 jongens naar de liveshows mee te nemen) denk ik
pi_201794793
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 12:07 schreef Maartel het volgende:
Arme Babette. Misschien vond ze het toch niet o leuk als ze dacht? Ik hoop op thee.
pi_201794855
Ik gok op 'niet eens met het contract'/ geen klik met de anderen/ of iets als 'heel erg merken dat de regie al duidelijk aanstuurde op een andere winnaar'?
pi_201795298
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 14:20 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Maar Hanne zelf is ook 27 en wordt in februari 28. Dat was toch niet zo raar geweest? Denk dat Elise alleen gekozen is omdat het publiek haar O leuk vond terwijl Hanne en Marthe gewoon later erachter kwamen toch niks mer haar te hebben.
In dat opzicht vind in Elise er juist wel bij passen (zelfde levensfase) maar Studio100 lijkt te sturen op een kandidaat met zo min mogelijk (levens)ervaring :r
pi_201795329
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 14:31 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Arme Babette. Misschien vond ze het toch niet o leuk als ze dacht? Ik hoop op thee.
Ik heb de aflevering nog eens bekeken en ik mis uitstraling en enthousiasme bij haar. Vraag is alleen waarom.

Jemaima, Chanel en Luca waren wel overduidelijk de slechtste deelnemers zeg :r maar ook meteen de enige drie “gekleurde”… En Jemaima vond ik opzich nog wel grappig met de verzonnen tekst en nananana maar ik vond het ook lastig om te zien hoe zwaar ze het heeft gehad…
Elise is daarnaast wel heel vaak in beeld gebracht met haar struggles waarvan ik betwijfel of het bij haar erger was dan bij bv. Giana (die een golden ticket had)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2021 15:33:06 ]
pi_201795345
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 15:29 schreef Kerk het volgende:

[..]
In dat opzicht vind in Elise er juist wel bij passen (zelfde levensfase) maar Studio100 lijkt te sturen op een kandidaat met zo min mogelijk (levens)ervaring :r
Studio 100 wil ze zo kneedbaar mogelijk en is bang voor kandidaten met te veel levenservaring/eigen wil volgens mij. Daar hield het voor Lauren ook op
pi_201795382
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 15:33 schreef Maartel het volgende:

[..]
Studio 100 wil ze zo kneedbaar mogelijk en is bang voor kandidaten met te veel levenservaring/eigen wil volgens mij. Daar hield het voor Lauren ook op
Overduidelijk! :(
pi_201795383
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 15:32 schreef Kerk het volgende:

[..]
Ik heb de aflevering nog eens bekeken en ik mis uitstraling en enthousiasme bij haar.

Jemaima, Chanel en Luca waren wel overduidelijk de slechtste deelnemers zeg :r maar ook meteen de enige drie “gekleurde”… En Jemaima vond ik opzich nog wel grappig met de verzonnen tekst en nananana maar ik vond het ook lastig om te zien hoe zwaar ze het heeft gehad…
Elise is daarnaast wel heel vaak in beeld gebracht met haar struggles waarvan ik betwijfel of het bij haar erger was dan bij bv. Giana (die een golden ticket had)
Luca is gewoon white hoor. Mensen met Spaanse afkomst zijn Europees 🤡

Ik denk ook wel dat als Jemaima Pina Colada helemaal goed had gedaan ze het had kunnen redden, ze leken het namelijk wel grappig te vinden, de eerste keer dan. Ze kan gewoon niet presteren in situatie’s onder stress. Jammer.
  zondag 17 oktober 2021 @ 16:04:30 #95
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201795676
Ben benieuwd hoe het trouwens gaat met de uitzending, Nederland loopt nu 3 uitzendingen achter op de Belg. De bootcamp die Nederland niet uitzend is 1 aflevering... Hoeveel studioshow gaan er komen? Zend Nederland die ook allemaal uit?
pi_201795715
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 16:04 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd hoe het trouwens gaat met de uitzending, Nederland loopt nu 3 uitzendingen achter op de Belg. De bootcamp die Nederland niet uitzend is 1 aflevering... Hoeveel studioshow gaan er komen? Zend Nederland die ook allemaal uit?
Er komen dus 3 studio shows en 1 live finale.
  zondag 17 oktober 2021 @ 16:08:25 #97
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201795738
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 16:07 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ik zie alleen niet hoe Nederland en België dan weer gelijk lopen. Tenzij België een aantal weken niks uitzend.
pi_201795797
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 14:31 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ik ben heel teleurgesteld dat Babette - nu al - weg is gestuurd en vind het ook onbegrijpelijk. Ik had liever gezien dat Chanel in haar plaats weg was gestuurd, want haar toonmoment met Waterval was echt niet goed. Pijnlijk om naar te kijken zoals Hanne zei, en ik zie dat in een paar weken echt niet meer voldoende verbeteren. Of Luca weg, want als je na uren voorbereiding echt compleet je tekst kwijt bent dan moet je je afvragen of je hier wel geschikt voor bent. Idem voor Jemaima, maar die maakte er tenminste nog een leuke show van.

Babette was voor mij één van de topfavorieten. Ze had ook alles mee als je bij het canonieke K3 plaatje zou willen blijven: een kindvriendelijke uitstraling, vrouw, blond, niet te jong, maar bovenal zangkwaliteiten. Ze had wat dat betreft K3 een serieuze upgrade kunnen geven. Was ze overgekwalificeerd? Of zou ze achter de schermen een njet hebben gekregen van Marthe omdat die dan niet meer de beste zangeres van het drietal zou zijn?
pi_201795845
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 16:07 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Je telling klopt niet. We hebben nu 6 uitzendingen gehad en VTM - en nu ook Wikipedia - geven aan dat de complete reeks 11 afleveringen omvat. Dat betekent dat er nog 5 afleveringen zouden moeten komen, dus 4 (eerder opgenomen) studioshows en 1 (live) finale.
pi_201796153
Poh to
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 16:17 schreef Riparius het volgende:

[..]
Je telling klopt niet. We hebben nu 6 uitzendingen gehad en VTM - en nu ook Wikipedia - geven aan dat de complete reeks 11 afleveringen omvat. Dat betekent dat er nog 5 afleveringen zouden moeten komen, dus 4 (eerder opgenomen) studioshows en 1 (live) finale.
Oh toch 4 studio shows? Ik dacht in totaal 4.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')