abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201787758
Vind t een prima refreintje trouwens voor een niet-Miguel single
pi_201788277
Ben echt bang voor mn faves :( arme Chanel ze zog echt niet goed meer. Jemaima redde zichzelf wel omdat ze grappig was met haar nep tekst.. maar aai. AND WHO EVEN IS JUSTINE???
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_201788296
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 21:33 schreef Maartel het volgende:
Vind t een prima refreintje trouwens voor een niet-Miguel single
Ja wel een bopje!
pi_201788336
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 21:50 schreef Poedelpoes het volgende:
Ben echt bang voor mn faves :( arme Chanel ze zog echt niet goed meer. Jemaima redde zichzelf wel omdat ze grappig was met haar nep tekst.. maar aai. AND WHO EVEN IS JUSTINE???
Justine die nooit gezongen en geacteerd heeft en 'jammer vindt dat kinderen haar verder hebben gestemd'???

Ik vond de keuzes bij ronde 1 ook totaal niet matchen met wat we zagen. Tenzij de nobodies als 1e doorgaan en daarna minder zendtijd krijgen
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 22:34:20 #55
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201789679
Heeft iemand een linkje van vanavond? :@
pi_201789750
Het wordt langzaam een beetje de Julia-show hè?
pi_201789762
Rip Jemaima :(

IK HOOP ZO ERG DAT CHANEL ZANGLESSEN NEEMT VOOR DE STUDIO SHOWS CAUSE THIS WASNT IT

EN DAN GOOIEN ZE ELISE EN BABETTE ER OOK UIT???????????
pi_201789800
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 22:34 schreef Momo het volgende:
Heeft iemand een linkje van vanavond? :@
Helaas wel en ik vind haar ook steeds minder leuk. Ben ook nog steeds voor Luca; maar die gaat toch niet echt winnen?

De hype voor Dirkie is wel beetje op aan mijn kant, vind hem goed maar heel erg saai.
pi_201789801
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 22:37 schreef Poedelpoes het volgende:
Rip Jemaima :(

IK HOOP ZO ERG DAT CHANEL ZANGLESSEN NEEMT VOOR DE STUDIO SHOWS CAUSE THIS WASNT IT

EN DAN GOOIEN ZE ELISE EN BABETTE ER OOK UIT???????????
Babette's hele energie was raar, die was er zelf klaar mee volgens mij?
pi_201789831
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 22:39 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Helaas wel en ik vind haar ook steeds minder leuk. Ben ook nog steeds voor Luca; maar die gaat toch niet echt winnen?

De hype voor Dirkie is wel beetje op aan mijn kant, vind hem goed maar heel erg saai.
Eerst 5 weken op de stoelen, dan gelijkspel en extra spanning als ze er afgaat, (een na) laatste ticket, nu weer als laatste een plek... het is echt weinig subtiel alsof alles om haar draait
pi_201790226
Ik vind wel jammer dat het gewoon heel duidelijk is dat de casting van poc (en misschien ook jongens, want ze lijken duidelijk gecharmeerd van boring ass Dirk en Luca) weer voor de views was. Oke, Jemaima heeft het zelf verpest en Chanel moet zang les nemen. Maar er is duidelijk gecast op types van het vorige seizoen (K3 zoekt K3). Chanel is de Nora en Jemaima de Demi. Je kan me niet wijsmaken dat er in heel Nederland en Belgie geen meisjes van kleur zijn die kunnen zingen, dansen en in het K3 plaatje passen? Of waren die er wel maar zijn die jiet door omdat ze een te grote bedreiging zijn voor Julia of de andere 6 blondines?
pi_201790238
Wordt steeds meer duidelijk dat de K3 politics/activism gewoon performative is.
pi_201790631
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 22:40 schreef Maartel het volgende:

[..]
Eerst 5 weken op de stoelen, dan gelijkspel en extra spanning als ze er afgaat, (een na) laatste ticket, nu weer als laatste een plek... het is echt weinig subtiel alsof alles om haar draait
Zij was de enige bij de eerste audities waarvan ik meteen dacht: die zou het kunnen worden.
En Melissa vond ik bij nader inzien ook wel geschikt maar ipv zij kreeg Amy dat golden ticket.
pi_201790668
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 23:03 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik vind wel jammer dat het gewoon heel duidelijk is dat de casting van poc (en misschien ook jongens, want ze lijken duidelijk gecharmeerd van boring ass Dirk en Luca) weer voor de views was. Oke, Jemaima heeft het zelf verpest en Chanel moet zang les nemen. Maar er is duidelijk gecast op types van het vorige seizoen (K3 zoekt K3). Chanel is de Nora en Jemaima de Demi. Je kan me niet wijsmaken dat er in heel Nederland en Belgie geen meisjes van kleur zijn die kunnen zingen, dansen en in het K3 plaatje passen? Of waren die er wel maar zijn die jiet door omdat ze een te grote bedreiging zijn voor Julia of de andere 6 blondines?
Jemaima had volgens mij geen zin meer in K3. Die zal wel een wurgcontract hebben getekend waardoor ze niet kan zeggen dat ze bij nader inzien afziet van verdere deelname.

Bij K3 zoekt k3 was het toch dat alle kandidaten bewust meededen? Ze wisten toch heel goed wat het betekent om K3 eventueel te winnen? Zijn de gesprekken bij de kandidaten die de tv-audities haalden wel gevoerd?

Verder:
Chanel lijkt idd de nieuwe Nora. Zij had vandaag al naar huis gestuurd moeten worden… Maar dan is Luka de enige met niet-benelux voorverwekkers.
Jemaima had wellicht de nieuwe Demi moeten zijn maar ligt er nu al uit ipv dat ze net niet de finale haalt.
Diede doet met denken aan Jindra. Die staat er niet onbevangen in door haar deelnames aan de voice, kvk, haar carriere met die sinterklaasshow etc.
Amy zou de rol van Noa kunnen krijgen. Enige Vlaamse op het einde die het toch niet wordt.

Nancy ligt er allang uit maar die had toch duidelijk een stem die niet bij de K3 liedjes past en zong al in haar auditie niet erg steady. Met een ander uiterlijk (huidskleur) had ze wrs de tv-shows niet eens gehaald. Arm meisje dat hiervoor wordt gebruikt.

Ik denk ook dat er wel meer geschikte (gekleurde) kandidaten zijn maar die bewust niet door zijn gelatem

& ik heb op Instagram verschillende kandidaten gevolgd vanaf het begin van de zoektocht. En me regelmatig verbaasd om wie het NIET hebben gehaald. Zeker toen ik zag wie WEL DE TV-audities haalden.
Alleen Arlieke van mijn lijstje haalde de tv-audities. De rest kreeg alleen een kortaf mailtje dat zij het niet zijn geworden.
Volgens een is haar (transferlink) zelfs nooit geopend en dus geen eerlijke kand, volgens een ander moest de auditie worden geupload en klopt dat verhaal dus niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2021 23:54:59 ]
pi_201790695
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 22:39 schreef Maartel het volgende:

[..]
Babette's hele energie was raar, die was er zelf klaar mee volgens mij?
Van Babette hebben we het minst gezien? Laatste kandidaat bij de televisieaudities en nu 1 aflevering verder al naar huis _O-
pi_201790710
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 21:50 schreef Poedelpoes het volgende:
Justine gaat het toch nooit worden… Ik dacht eigenlijk dat zij vanavond een van de afvallers gaat worden. Zij is veel te saai voor K3.
pi_201790942
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 23:49 schreef Kerk het volgende:

[..]
Justine gaat het toch nooit worden… Ik dacht eigenlijk dat zij vanavond een van de afvallers gaat worden. Zij is veel te saai voor K3.
Zij zelf snapte het ook niet. Die kinderen kiezen haar omdat ze leuk waren? En dan laten ze in de aflevering ook niks zien van haar? Ik snap ook niet dat er voor random kinderen gekozen is,
Ipv die kinderen uit de publieksjury. Misschien wilden ze minder biased zijn? Maar bij K3 zoekt K3 ging de wildcard tenminste naar Lauren die hey ook echt verdiende.
pi_201790982
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 00:15 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Zij zelf snapte het ook niet. Die kinderen kiezen haar omdat ze leuk waren? En dan laten ze in de aflevering ook niks zien van haar? Ik snap ook niet dat er voor random kinderen gekozen is,
Ipv die kinderen uit de publieksjury. Misschien wilden ze minder biased zijn? Maar bij K3 zoekt K3 ging de wildcard tenminste naar Lauren die hey ook echt verdiende.
Lauren was zo’n gave chick _O_ en die reactie van Justine vandaag was wel hilarisch _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2021 00:19:32 ]
pi_201791086
De aflevering van K2 zoekt K3 van vanavond ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201791119
Hartstikke bedankt riparius om dit elke week weer met ons te delen!🤗👏
pi_201792436
Wat vinden we eigenlijk van Waterval?
pi_201792586
Manou wordt hier niet echt besproken. Maar ik vind haar echt heel leuk! Spontaan, naturel. Al lijkt haar stem op Madelon, haha.

Diede stond/staat bij mij op de laatste plek vanwege het 'zwarte-piet-schandaal'. Maar even. Maar ik vind haar wel echt mega goed zeg! Wel nog jong in de verhouding met Marthe & Hanne, denk daarom ook niet dat ze het wordt.

Ik snap de negativiteit richting Julia niet helemaal, ik zie het met haar echt wel voor me. Al dacht ik dat ze 19 was, en nu stond er 23, dat is een veel betere leeftijd.

Amy vond ik eigenlijk wel verrassend zelfzeker over komen. Celester ook heel leuk, maar gewoon een solo-artiest in mijn ogen. Geen passie voor K3 denk ik.

Kato ben ik nog niet helemaal overuit, ben haar een beetje vergeten, slecht teken. Qua vibe wel echt zoals Hanne.

Jemaima echt mega teleurstellend. Had haar echt op 1 staan. Maar echt slecht gedaan zeg. Ook frustrerend om mee te kijken als je zelf wel de tekst kent. Terecht dat ze eruit is.

Chanel ook heel teleurstellend helaas. Zang ondermaats, vond haar ook niet heel leuk dansen. Jammer, qua persoonlijkheid zie ik het wel voor me.

Giana zie ik totaal niet voor me. Te groot leeftijdsverschil, je zag ook dat Hanne zich echt als grote zus ging gedragen, ipv als gelijke. Ik vind dat het nieuwe K3tje ook Hanne & Marthe iets te bieden moet hebben.

Ik sta open voor een jongen verder, maar Remi, Dirk en Luca gaan het gewoon niet worden toch? Remi en Dirk te saai, Luca juist te overheersend denk ik.

De keuze voor Babette en Elise snap ik niet helemaal. Babette was wel wat netjes, braaf, maar we hebben ook niet veel van haar gezien. Maar kan me niet voorstellen dat ze slecht zong/danste.
Elise was echt hartstikke leuk vond ik. Toffe meid ook, ik zie haar echt op gelijk level met Hanne & Marthe.

[ Bericht 43% gewijzigd door Melissa97 op 17-10-2021 10:25:29 ]
pi_201792683
Ook heel gek dat kiezen door de kinderen. Basispsychologie dat de laatste kinderen niet meer voor een andere kandidaat gaan, maar kiezen voor Julia of Justine. Met blind stemmen (zoals de vorige keer) was er waarschijnlijk iets heel anders uitgekomen, veel meer verdeeld, met een meerderheid van 3/4 stemmen hooguit.

Over het algemeen wel een slap aftreksel van K3zktK3. Ook jammer dat we niet de redeneringen horen van Hanne/Marthe/de rest van het team. Vond dat bij K3zktK3 altijd wel interessant om te horen (ookal wordt er natuurlijk veel geknipt)
pi_201793068
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 23:04 schreef Poedelpoes het volgende:
Wordt steeds meer duidelijk dat de K3 politics/activism gewoon performative is.
Het was toch al langer evident dat K3 opgezet is als een vrij seksistisch concept.

Het werd in de markt gezet als zanggroep voor kleine kinderen. Maar het geheim van het succes waren de sexy pakjes en dansjes en teksten die de vaders moesten verleiden om hun portemonnee te trekken. Kathleen zei zelfs dat ze tijdens concerten flirtten met de vaders in het publiek. Zal me niks verbazen als ze daartoe aangemoedigd werden door Studio 100.

Zie https://www.nrc.nl/nieuws(...)ven-1318510-a1235711

https://www.clint.be/ente(...)op-de-vlaamse-papas/
pi_201793190
Julia is helemaal geen 23 maar 19. Er is ook herhaaldelijk genoemd dat zij gestopt is met haar interieursopleiding omdat ze door haar K3-deelname heeft besloten dat, mocht ze het niet worden, ze een theateropleiding wil gaan doen.

Julia is imo opzicht de ideale kandidaat voor Studio100. Ze heeft niks aan carrière dat ze hoeft op te geven voor K3. En ze woont in Roozendaal waardoor ze niet eens naar Antwerpen hoeft te verhuizen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')