quote:
Op zaterdag 16 oktober 2021 23:03 schreef Poedelpoes het volgende:Ik vind wel jammer dat het gewoon heel duidelijk is dat de casting van poc (en misschien ook jongens, want ze lijken duidelijk gecharmeerd van boring ass Dirk en Luca) weer voor de views was. Oke, Jemaima heeft het zelf verpest en Chanel moet zang les nemen. Maar er is duidelijk gecast op types van het vorige seizoen (K3 zoekt K3). Chanel is de Nora en Jemaima de Demi. Je kan me niet wijsmaken dat er in heel Nederland en Belgie geen meisjes van kleur zijn die kunnen zingen, dansen en in het K3 plaatje passen? Of waren die er wel maar zijn die jiet door omdat ze een te grote bedreiging zijn voor Julia of de andere 6 blondines?
Jemaima had volgens mij geen zin meer in K3. Die zal wel een wurgcontract hebben getekend waardoor ze niet kan zeggen dat ze bij nader inzien afziet van verdere deelname.
Bij K3 zoekt k3 was het toch dat alle kandidaten bewust meededen? Ze wisten toch heel goed wat het betekent om K3 eventueel te winnen? Zijn de gesprekken bij de kandidaten die de tv-audities haalden wel gevoerd?
Verder:
Chanel lijkt idd de nieuwe Nora. Zij had vandaag al naar huis gestuurd moeten worden… Maar dan is Luka de enige met niet-benelux voorverwekkers.
Jemaima had wellicht de nieuwe Demi moeten zijn maar ligt er nu al uit ipv dat ze net niet de finale haalt.
Diede doet met denken aan Jindra. Die staat er niet onbevangen in door haar deelnames aan de voice, kvk, haar carriere met die sinterklaasshow etc.
Amy zou de rol van Noa kunnen krijgen. Enige Vlaamse op het einde die het toch niet wordt.
Nancy ligt er allang uit maar die had toch duidelijk een stem die niet bij de K3 liedjes past en zong al in haar auditie niet erg steady. Met een ander uiterlijk (huidskleur) had ze wrs de tv-shows niet eens gehaald. Arm meisje dat hiervoor wordt gebruikt.
Ik denk ook dat er wel meer geschikte (gekleurde) kandidaten zijn maar die bewust niet door zijn gelatem
& ik heb op Instagram verschillende kandidaten gevolgd vanaf het begin van de zoektocht. En me regelmatig verbaasd om wie het NIET hebben gehaald. Zeker toen ik zag wie WEL DE TV-audities haalden.
Alleen Arlieke van mijn lijstje haalde de tv-audities. De rest kreeg alleen een kortaf mailtje dat zij het niet zijn geworden.
Volgens een is haar (transferlink) zelfs nooit geopend en dus geen eerlijke kand, volgens een ander moest de auditie worden geupload en klopt dat verhaal dus niet.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2021 23:54:59 ]