je bent geslaagd!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt
Ik maak mijn banaan open aan de 'achterkant', niet bij die grote steel
Ben benieuwd naar de testresultaten.
richting de decembermaand weer op slotquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben ook een beetje verkouden. Er schijnen nu veel mensen een beetje verkouden te zijn.
Een griepepidemie veroorzaakt door een lockdown oplossen met een lockdown.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
richting de decembermaand weer op slot
jaaaaaaaaa
Nieuw meubilairtje zo vlak voor je op reis gaat?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:31 schreef aTypisch het volgende:
ik ben dit gisteren vergeten te vertellen: maar ik zag Bruma van PSV in de IKEA in Eindhoven
die blijft dus nog wel even!
@:PSVCL, is dit goed of slecht nieuws?
Kort & bondig onderzoek gedaan. Freak of nature, kill it with fire. Geen vrouw, kan in de harem van Erdogan blijvenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:52 schreef GGMM het volgende:
Turkse is met 2,15 meter de langste vrouw ter wereld
[ afbeelding ]
@:rambodirk ???
Wat een lekker gevulde wrap is deze meid toch.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kort & bondig onderzoek gedaan. Freak of nature, kill it with fire. Geen vrouw, kan in de harem van Erdogan blijven
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
De waardeloze neger of de waardeloze verdediger?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:31 schreef aTypisch het volgende:
ik ben dit gisteren vergeten te vertellen: maar ik zag Bruma van PSV in de IKEA in Eindhoven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Zie je eindelijk eens een topspeler.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:31 schreef aTypisch het volgende:
voor mijn moederquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nieuw meubilairtje zo vlak voor je op reis gaat?
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
De waardeloze neger of de waardeloze verdediger?is de verdediger nog van PSV?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je staat vooral zelf voor aap.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:05 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM voor aap gezet
KLB / Pot pindakaas bijna 10 gulden.
Dat lijkt me terecht.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:10 schreef El-Stinho het volgende:
Ik weiger in topics te komen waar VarkensHart post.
Niet mijn probleem.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me terecht.
Maar er wordt hier niet geroddeld, sorry maat.
@:varkenshart
Eens maat. Maar wel mokertjevetquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonde ja.
Overigens hebben mensen die nu nog in guldens rekenen een mini piemel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |