Ja, alles samengevat in 1 plaatje.quote:
MIjn lijf staat het ook niet meer toe, maar kan alles behangen, schilderen, sauzen, vloerbedekking leggen zeil leggen laminaat leggen.Trap bekleden, Gordijnen naaien. Boren, zagen schuren etc etc etcquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij woont ook te ver weg om zo maar even een handje te komen helpen mop
het zo prettig zijn als iedereen eens normaal gaat doenquote:
VOetbal?quote:
Ik hoop dat jullie winnen.quote:
Lego gaat ook capituleren ....quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zo prettig zijn als iedereen eens normaal gaat doen![]()
![]()
![]()
en kapt met alles zo gendercorrect te maken
Als ik er de tijd én het gereedschap voor zou hebben, kan ik het ook wel zelf, maar ik heb die tijd gewoonweg niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn lijf staat het ook niet meer toe, maar kan alles behangen, schilderen, sauzen, vloerbedekking leggen zeil leggen laminaat leggen.Trap bekleden, Gordijnen naaien. Boren, zagen schuren etc etc etc
O, dat ik weliswaar een man ben maar geen laminaat kan leggen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat wilde je zeggen dan?
een note van DJMO of Paul
Boren kan ik ook.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn lijf staat het ook niet meer toe, maar kan alles behangen, schilderen, sauzen, vloerbedekking leggen zeil leggen laminaat leggen.Trap bekleden, Gordijnen naaien. Boren, zagen schuren etc etc etc
Och, er was niks mis met die post. Zelfreflectie is juist goed en niet notewaardigquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik dacht van nee even niet zeggen, anders krijg ik misschien een note.
definieer “normaal”quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
het zo prettig zijn als iedereen eens normaal gaat doen![]()
![]()
![]()
en kapt met alles zo gendercorrect te maken
Superwoman.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |