Ja. Ik vind daar wel wat van. Maarja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]Zeer zeker! En dat er een zwarte vrouw nu 007 is, en dat Indiana Jones vervangen wordt door een vrouw, dat The Force vrouwelijk is enz enz enz.
ikkequote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meer dan mijn familie van me doet idd.
ik kan het gewoon niet latenquote:
Jij woont ook te ver weg om zo maar even een handje te komen helpen mopquote:
Helaas. Dat wordt een ramp.quote:
Ik denk dat volgend jaar uitkomt dat superman eigenlijk een zwarte dragqueen is in een blank bodysuit, met 4 vingers per hand en klompvoetjes die valt op kinderen dieren en bejaarde dwergenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gaat het ook over dat superman biseksueel gaat zijn?
Goede naam wel, de kater van mijn zus heet doerak, ook zo'n fijne naam. Vechthonden zijn bang voor dan beest. Maar het is zo'n schatje. Echt knuffel maar niet naar honden, buiten mij omquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kat van de buren heet Timmie
als ik hem zie lopen roep ik altijd Timmehhhhhhh
Mooie ninjaquote:
sowieso hollandse namen voor hondenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goede naam wel, de kater van mijn zus heet doerak, ook zo'n fijne naam. Vechthonden zijn bang voor dan beest. Maar het is zo'n schatje. Echt knuffel maar niet naar honden, buiten mij om
quote:
Ja, ik dacht van nee even niet zeggen, anders krijg ik misschien een note.quote:
wat wilde je zeggen dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik dacht van nee even niet zeggen, anders krijg ik misschien een note.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kat van de buren heet Timmie
als ik hem zie lopen roep ik altijd Timmehhhhhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |