Ik zag eergisteren een kale ouwe Turk of zo met een shirt rondlopen waar "WOKE" op stond!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat lees ik vaker en ook in andere vormen van ''woke'' zijn
maar ik ken echt puur als verlichting en niet zo op deze manier

geen idee meer wat tegenwoordig nog postitieve discriminatie isquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:12 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Is dat dan positieve discriminatie?![]()

quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag eergisteren een kale ouwe Turk of zo met een shirt rondlopen waar "WOKE" op stond!

Lief deze opmerkingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen

Vast een erg versleten t-shirt er stond eigenlijk WOREquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag eergisteren een kale ouwe Turk of zo met een shirt rondlopen waar "WOKE" op stond!

quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Lief deze opmerking
wij houden van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust

quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:13 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Vast een erg versleten t-shirt er stond eigenlijk WORE

Ik had het nieuws aan en ben te lui om de afstandsbediening te pakkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom heb je GTST als achtergrond herrie![]()

aah die ligt naast mequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik had het nieuws aan en ben te lui om de afstandsbediening te pakken

die kat van de buren heet Timmiequote:

Meer dan mijn familie van me doet idd.quote:

Gaat het ook over dat superman biseksueel gaat zijn?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Woke zijn is dat alle blanke hetero mannen die niet transseksueel zijn en geen zware lichamelijke beperkingen hebben HEEL ver naar de achtergrond geschoven moeten worden.

quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gaat het ook over dat superman biseksueel gaat zijn?

Jij bentquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kat van de buren heet Timmie
als ik hem zie lopen roep ik altijd Timmehhhhhhh

oh, hier op het forum wordt daar vaak @timmmmm mee bedoeldquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]

Ja. Ik vind daar wel wat van. Maarja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]Zeer zeker! En dat er een zwarte vrouw nu 007 is, en dat Indiana Jones vervangen wordt door een vrouw, dat The Force vrouwelijk is enz enz enz.

ikkequote:

quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meer dan mijn familie van me doet idd.

ik kan het gewoon niet latenquote:

Jij woont ook te ver weg om zo maar even een handje te komen helpen mopquote:

Ik denk dat volgend jaar uitkomt dat superman eigenlijk een zwarte dragqueen is in een blank bodysuit, met 4 vingers per hand en klompvoetjes die valt op kinderen dieren en bejaarde dwergenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gaat het ook over dat superman biseksueel gaat zijn?

Goede naam wel, de kater van mijn zus heet doerak, ook zo'n fijne naam. Vechthonden zijn bang voor dan beest. Maar het is zo'n schatje. Echt knuffel maar niet naar honden, buiten mij omquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]

Mooie ninjaquote:

sowieso hollandse namen voor hondenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Goede naam wel, de kater van mijn zus heet doerak, ook zo'n fijne naam. Vechthonden zijn bang voor dan beest. Maar het is zo'n schatje. Echt knuffel maar niet naar honden, buiten mij om

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |