Alleen maar positieve reacties.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:12 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.instagram.com/p/CVA1K08Drlv/?utm_medium=share_sheet
Sarah heeft haar telefoon weer terug en doet één Sylvietje, waar zou ze dat team voor nodig hebben?
Er is ook weinig negatiefs op aan te merken, beetje veel camouflage en foundation imo.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alleen maar positieve reacties.![]()
Past het wel ergens anders bij dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Past toch niet bij zo’n jurk.
Altijd als je denkt Rachel kaak niet verder zakken . Zakt ze nog dieper.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 08:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Precies!
Mo was immers 'ineens' zwanger, er kwam helemaal geen medisch gedoe aan te pas.
Het overkwam die arme Antwee allemaal zomaar
Dan zal die wel vies worden van al de make up,quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:54 schreef suzebol75 het volgende:
[..]
Past het wel ergens anders bij dan?
PS ik zag et op de story wel een foto uit die serie met ketting 🤣🤣 😇😇
Ze al eerder hopen dat Nederland het vergeten is verwacht ik.quote:
Dan moet iemands eer en goede naam zijn aangetast. Welke goede naam? Die heeft André zelf al om zeep geholpen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 12:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Smaad en laster, dat moet wel lukken.
Nee, ze stalkt hen niet persoonlijk. Volgens de Nederlandse wet doet ze helaas niets verkeerd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 08:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dan moet iemands eer en goede naam zijn aangetast. Welke goede naam? Die heeft André zelf al om zeep geholpen.
Ik ben geen jurist, maar stalking zou misschien meer kans van slagen hebben. Het creëren van een spionnenleger lijkt me een grove aantasting van iemands gevoel van veiligheid.
Die spionnen zijn er niet alleen voor André, als ze lil zien met zijn broek op zijn knieën melden ze het ook.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 08:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dan moet iemands eer en goede naam zijn aangetast. Welke goede naam? Die heeft André zelf al om zeep geholpen.
Ik ben geen jurist, maar stalking zou misschien meer kans van slagen hebben. Het creëren van een spionnenleger lijkt me een grove aantasting van iemands gevoel van veiligheid.
Diezelfde moeder die volgens haar straatvrees heeft?quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:43 schreef Dazalbest het volgende:
Volgens Yvonne is dree met moeders onderweg naar NL.... 20.00 op Schiphol
Haha jupquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Diezelfde moeder die volgens haar straatvrees heeft?
Ik heb vroeger iemand gekend die agorafobie had en daar ging ik nauw mee om. Alleen met een overload aan angstremmers (dit hij al sowieso dagelijks slikte) kon hij naar buiten, maar je wist nooit voor hoe lang en regelmatig volgde daar een paniekaanval op. Dus ik geloof nooit dat Rachel straatvrees heeft als ik haar lekker bij de kapper zie zitten en als ze met haar zoon op het vliegtuig zit naar Nederland.quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:22 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Haha jup![]()
Maar Yvonne heeft dr vrije dag ervoor opgegeven om het bericht te plaatsen dus moet dan wel waar zijn toch.......
Nou ik geloof dat ook niet hoor.... waar kwam dat van?quote:Op zondag 17 oktober 2021 18:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger iemand gekend die agorafobie had en daar ging ik nauw mee om. Alleen met een overload aan angstremmers (dit hij al sowieso dagelijks slikte) kon hij naar buiten, maar je wist nooit voor hoe lang en regelmatig volgde daar een paniekaanval op. Dus ik geloof nooit dat Rachel straatvrees heeft als ik haar lekker bij de kapper zie zitten en als ze met haar zoon op het vliegtuig zit naar Nederland.
Wat wordt het sneu en smerig vanuit Yvonne en co. Ben dol op leuke roddelarij maar dat zieke obsessieve gezoek naar (verhalen over) iemand die duidelijk naar de klote is, begint echt eng te worden.quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:43 schreef Dazalbest het volgende:
Volgens Yvonne is dree met moeders onderweg naar NL.... 20.00 op Schiphol
Eens.... op het begin nog leuk en haar reactie op André toen hij haar aanpakte was prima maar nu is het wel klaar....quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:12 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Wat wordt het sneu en smerig vanuit Yvonne en co. Ben dol op leuke roddelarij maar dat zieke obsessieve gezoek naar (verhalen over) iemand die duidelijk naar de klote is, begint echt eng te worden.
En mensen blijven foto’s sturenquote:Op zondag 17 oktober 2021 21:12 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Wat wordt het sneu en smerig vanuit Yvonne en co. Ben dol op leuke roddelarij maar dat zieke obsessieve gezoek naar (verhalen over) iemand die duidelijk naar de klote is, begint echt eng te worden.
Ja ze heeft het zelf steeds over Hazes-moeheid, terwijl de familie Hazes nu best wel stil is. Als er al "nieuws" is, is het via de roddelkanalen en diens spionnen.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:18 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Eens.... op het begin nog leuk en haar reactie op André toen hij haar aanpakte was prima maar nu is het wel klaar....
Wel apart dat al die Juice peeps roepen dat André en fam zichzelf niet zo in de media moeten gooien maar juist dezelfde juicers het nu in stand blijven houden door alle berichten. Beter dat niemand voorlopig iets over de hele familie naar buiten brengt..... negeer dat volk gewoon... ( oke vind hier op Fok! Wel anders)
Yvonne is dr eigen graf aan het graven...
Geen idee, ik zag het artikel net op Twitter.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:30 schreef Claudia_x het volgende:
Van welke partij is die foto? Stond RTL Boulevard op Schiphol foto's te maken?
Precies ditquote:Op zondag 17 oktober 2021 21:32 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja ze heeft het zelf steeds over Hazes-moeheid, terwijl de familie Hazes nu best wel stil is. Als er al "nieuws" is, is het via de roddelkanalen en diens spionnen.
Even mezelf quoten 🙁quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:34 schreef Sponge-Bob het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag het artikel net op Twitter.
Dit kan iedereen zijn.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:25 schreef Sponge-Bob het volgende:
Hij is terug!
https://www.rtlboulevard.(...)azes-terug-nederland
André, hoe gaat het met je?quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:51 schreef Sponge-Bob het volgende:
Filmpje op shownieuws, lekker al die camera’s voor je snufferd 🙁
https://www.shownieuws.nl(...)tl1VUqNxbISbT5QGUOzo
Lol het lijkt wel alsof Elvis Presley daar loopt ofzo al die aandacht en gekkiesquote:Op zondag 17 oktober 2021 21:51 schreef Sponge-Bob het volgende:
Filmpje op shownieuws, lekker al die camera’s voor je snufferd 🙁
https://www.shownieuws.nl(...)tl1VUqNxbISbT5QGUOzo
Ik vind dit zeer triest, komt net terug en gelijk deze ellende weer. Wat je ook van iemand vind, dit gaat behoorlijk ver.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
André, hoe gaat het met je?
Zo'n gast zou je toch een dreun op zijn harses willen verkopen.
En het moge duidelijk zijn dat de oude roddelpers geen haar beter is dan de nieuwe.quote:Op zondag 17 oktober 2021 21:57 schreef Sponge-Bob het volgende:
[..]
Ik vind dit zeer triest, komt net terug en gelijk deze ellende weer. Wat je ook van iemand vind, dit gaat behoorlijk ver.
Voornamelijke debiele figuren met mobieltjes, de Instafluencersquote:Op zondag 17 oktober 2021 21:57 schreef Sponge-Bob het volgende:
[..]
Ik vind dit zeer triest, komt net terug en gelijk deze ellende weer. Wat je ook van iemand vind, dit gaat behoorlijk ver.
Die is ingeseind joh.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:30 schreef E.T. het volgende:
die aandachtsgeile Edwin Smulders loopt voorop..![]()
En ja, als ik die tegen zou komen en om iemand heen zie draaien met z'n camera, kijk ik ook om.. Dan is je anonimiteit meteen weg
quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Maar wie heeft de pers ingelicht? Rachel?
Smulders is toch ook Hazes-clan? Dan heeft Roggel 'm vast wel ff gebeld voor wat leuke kiekjes op Schiphol..quote:
Lekker met je kindjes in de sneeuwquote:Op zondag 17 oktober 2021 21:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit kan iedereen zijn.
Naja, het zal 'm wel zijn ook. Stel je voor. Ben je net in Nederland gelandt, staan er alweer camera's op je snufferd te draaien. Zou voor geen goud met zo'n leven willen ruilen. Dan maar wat minder geld![]()
Inderdaad. Die heeft vast een deal met Smulders en Shownieuws dat zij als eerste het nieuws krijgen. Hij zal daar niet toevallig staan.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
Smulders is toch ook Hazes-clan? Dan heeft Roggel 'm vast wel ff gebeld voor wat leuke kiekjes op Schiphol..
Ja waarom niet de VIP uitgang genomen?quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
Smulders is toch ook Hazes-clan? Dan heeft Roggel 'm vast wel ff gebeld voor wat leuke kiekjes op Schiphol..
Jep.quote:
Ehm, dat hoeft toch helemaal niet? Yvonne deelde als eerste de info over de vlucht waarop hij zat, dankzij spionnen. Ze post nu zelf ook dat allerlei verslaggevers en redacties haar bedanken voor de scoop.quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Inderdaad. Die heeft vast een deal met Smulders en Shownieuws dat zij als eerste het nieuws krijgen. Hij zal daar niet toevallig staan.
Dit geloof ik ook inderdaad, maar ja toch weer lekker in de aandacht..... media en de juicers werken mee en het kan niemand echt wat schelen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 00:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jep.
Als hij anoniem terug had willen komen had dat vast gekund. Ik heb nul medelijden.
Mammie is er wel blij mee hoorquote:Op maandag 18 oktober 2021 06:58 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Dit geloof ik ook inderdaad, maar ja toch weer lekker in de aandacht..... media en de juicers werken mee en het kan niemand echt wat schelen.
De douaniers herkenden hem niet.quote:Op maandag 18 oktober 2021 00:02 schreef Inca het volgende:
[..]
Ja waarom niet de VIP uitgang genomen?
Normaal bellen ze hem ook, plus dat hij voor lijfblad Story werkt, dus het hele verhaal zou wel een bekend kunnen zijn geworden doordat Smulders daar stond te wachten.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:30 schreef E.T. het volgende:
die aandachtsgeile Edwin Smulders loopt voorop..![]()
En ja, als ik die tegen zou komen en om iemand heen zie draaien met z'n camera, kijk ik ook om.. Dan is je anonimiteit meteen weg
Ongetwijfeld:quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dacht ik even nieuws te hebben staat het er al vanaf gisteren wilde het net postenquote:Op zondag 17 oktober 2021 21:34 schreef Sponge-Bob het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag het artikel net op Twitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |