SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar septemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat plaatje in de OP: de huishoudschool? Daar wilde die ene vreselijke schooldirecteur me toentertijd naar toe sturen!ÓF de lagere landbouwschool, want mijn ouders kwamen beiden van de boerderij af, dan moet je niet naar de havo of vwo willen gaan; dat was alleen voor de kinderen van de huisarts en anderen van dat niveau.
![]()
Ik heb van die verschrikkelijke beestjes die stof, afwas, koken enzo heten.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:53 schreef ieniminimuis het volgende: [..] Anders kun je altijd nog een helm opzetten
![]()
Doe eens niet zo serieus man
![]()
![]()
Denk ik om 14 uur een vergadering te hebben heb ik het verkeerd in de agenda gezet, niet erg slim
Gaan we van drie:
1gesprek over de tocht in mijn huis.
2.vergadering ( met de woonbond bij mij thuis).
3. team-bijeenkomst Woonkeus stedendriehoek.
De woonbond vervalt was elders deze week. Domme ik. Minder druk dan verwacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ben weinig serieus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]Doe eens niet zo serieus man
Trotste mama van Ambar
Ah!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb van die verschrikkelijke beestjes die stof, afwas, koken enzo heten.Dan ben ik weer gerustgesteld!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb van die verschrikkelijke beestjes die stof, afwas, koken enzo heten.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is soms nog wel zo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:58 schreef ToT het volgende:
Dat plaatje in de OP: de huishoudschool? Daar wilde die ene vreselijke schooldirecteur me toentertijd naar toe sturen!ÓF de lagere landbouwschool, want mijn ouders kwamen beiden van de boerderij af, dan moet je niet naar de havo of vwo willen gaan; dat was alleen voor de kinderen van de huisarts en anderen van dat niveau.
![]()
Hey Mrsl Paulusmaquote:
wij hebben nooit leren strijken hoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:58 schreef ToT het volgende:
maar wel een rij naaimachines achter elkaar waar dan iedereen aan zat
leuk was dan om of de hoofdstekker eruit te trekken, of stiekem langs iemand lopen en t draadje doorknipselen![]()
![]()
ik zat ooit naast een meid en die was het gepest helemaal spuugzat
dus ze deed haar sieraden af
en toen viel ze er toch eentje aan!
later waren ze op mij kwaad, omdat ik niet had gezegd dat ze dr sieraden er al voor af had gedaan![]()
![]()
Vrouwen zijn soms krengenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:03 schreef suzi1 het volgende:
valse wijven onder mekaar op de huishoudschool hoor. bah dat wel![]()
![]()
quote:
Soms kan ik me er IETS bij voorstellen; als duidelijk is dat een kind ouders heeft die onderontwikkeld zijn en het kind thuis niet kunnen en/of willen ondersteunen en het kind gaat steeds met de hakken over de sloot over, dan kan het verstandiger zijn dat het kind een niveau lager ingezet wordt, zeker als de ouders snel boos worden om lage cijfers ondanks dat ze er zelf geen fuck aan doen om het kind de stof beter te laten begrijpen.
Heb ik bij een buurjongen meegemaakt; toen ik hem ging ondersteunen schoten zijn cijfers omhoog, maar vanwege de hele thuissituatie moest hij toch naar de VMBO toe ondanks dat zijn CITO-score en cijfers inmiddels ruim goed genoeg voor de havo waren.![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:04 schreef suzi1 het volgende:
ik zat ooit naast een meid en die was het gepest helemaal spuugzat
dus ze deed haar sieraden af
en toen viel ze er toch eentje aan!
later waren ze op mij kwaad, omdat ik niet had gezegd dat ze dr sieraden er al voor af had gedaan![]()
![]()
Zo dan!
Een neef van me is trouwens wel naar de huishoudschool gegaan en had daar de tijd van zijn leven, als enige jongen van de hele school!![]()
![]()
Dat is raar idd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms kan ik me er IETS bij voorstellen; als duidelijk is dat een kind ouders heeft die onderontwikkeld zijn en het kind thuis niet kunnen en/of willen ondersteunen en het kind gaat steeds met de hakken over de sloot over, dan kan het verstandiger zijn dat het kind een niveau lager ingezet wordt, zeker als de ouders snel boos worden om lage cijfers ondanks dat ze er zelf geen fuck aan doen om het kind de stof beter te laten begrijpen.
Heb ik bij een buurjongen meegemaakt; toen ik hem ging ondersteunen schoten zijn cijfers omhoog, maar vanwege de hele thuissituatie moest hij toch naar de VMBO toe ondanks dat zijn CITO-score en cijfers inmiddels ruim goed genoeg voor de havo waren.
Cito toets zegt wel wat.![]()
Hoe oud ben jij wel nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:58 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
oooh ToT wat toevallig. door mij is een buurjongen ook echt goed gaan scoren. zijn ouders waren maar gewoon gewoon. die heeft nu een heel goede baan en mooi appartement.
en ja ik ben daar best trots op, want hij was door mij zich heel erg gaan interesseren in talen en biologie etc.
nou heb ik zelf geen talenknobbel ofzo, en biologie heb ik ook niks mee. maar ik wist hem te interesseren en te leren![]()
o haha wonder, normaal zit je daar niet fijn als enige jongen hoor. maar ik ga nu niet teveel uitwijden, want nog even en me hele cv staat hierquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo dan!
Een neef van me is trouwens wel naar de huishoudschool gegaan en had daar de tijd van zijn leven, als enige jongen van de hele school!![]()
![]()
Biologieles met Suzi?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:07 schreef suzi1 het volgende:
oooh ToT wat toevallig. door mij is een buurjongen ook echt goed gaan scoren. zijn ouders waren maar gewoon gewoon. die heeft nu een heel goede baan en mooi appartement.
en ja ik ben daar best trots op, want hij was door mij zich heel erg gaan interesseren in talen en biologie etc.
nou heb ik zelf geen talenknobbel ofzo, en biologie heb ik ook niks mee. maar ik wist hem te interesseren en te leren![]()
Jij bent wel van de afkortingen hequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
o haha wonder, normaal zit je daar niet fijn als enige jongen hoor. maar ik ga nu niet teveel uitwijden, want nog even en me hele cv staat hier![]()
CV, BV, WF![]()
Veel nakomelingen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo dan!
Een neef van me is trouwens wel naar de huishoudschool gegaan en had daar de tijd van zijn leven, als enige jongen van de hele school!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Yay de nieuwe superman is bi allemaal even klappen voor dc jongensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:07 schreef suzi1 het volgende:
nou heb ik zelf geen talenknobbel ofzo, en biologie heb ik ook niks mee. maar ik wist hem te interesseren en te lerenSuper!
Ja ik ben zelf vrij snel daar weer verhuisd en toen ik daar weer een keer op bezoek kwam, was die jongen van een heel vriendelijke beleefde leergierige jongen helaas op die VMBO helemaal veranderd in zo'n "Yo, yo!"-street-thug met petje en klote attitude enzo. Was ook totaal niet geïnteresseerd dat ik ff langs kwam.![]()
Broekie.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
eter dan woken op de wc! https://joop.bnnvara.nl/k(...)stelt-woke-verbod-inquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:13 schreef JochemSjakie het volgende:
Er heeft er hier eentje zitten roken op de wc![]()
2 dagen schorsing!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yay de nieuwe superman is bi allemaal even klappen voor dc jongensEcht, dat hele superhelden-genre en sci-fi gaat helemaal naar de tyfus. Net als veel klassieke filmreeksen enz.
![]()
Het leuke is die homo’s kopen nu massaal de nieuwe issue om de verdere reeks gewoon weer te laten liggen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]Echt, dat hele superhelden-genre en sci-fi gaat helemaal naar de tyfus. Net als veel klassieke filmreeksen enz.
R.I.P DTS.![]()
En binnenkort is hij transraciaal en transgender en wil hij Shaquina genoemd worden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://amp.cnn.com/cnn/2(...)-kent-cec/index.html![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Get woke, go broke. Die blanke mannen-hatende series van Star Trek schijnen ongelooflijk slecht te scoren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het leuke is die homo’s kopen nu massaal de nieuwe issue om de verdere reeks gewoon weer te laten liggen.![]()
Alle klasgenotes ook intern goed kennis meegemaaktquote:Uw ADH vitamine Worst
Ga ik wel van uit!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alle klasgenotes ook intern goed kennis meegemaakt![]()
![]()
En weer richting huis
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ben nog wel 2 uur onderweg maar lekker op tijd jaquote:
Dutje in de trein
Dat is nog wel een eindje dusquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ben nog wel 2 uur onderweg maar lekker op tijd jaMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik zit net te kijkenquote:
Sauzijcenbroodje gaat het worden.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Paraplu mee voor de zekerheidquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:31 schreef Moonlight het volgende:
Zal het nog gaan regenen? ik wil zo de hond ver uit laten
Dat is ook lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken
Sauzijcenbroodje gaat het worden.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
![]()
mmmmmm lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken
Sauzijcenbroodje gaat het worden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat je dat kan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanmiddag waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgens mij wordt het wel droog in t zuidenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Je ken echt zo solliciteren bij SBS 6 als weervrouwtjequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgens mij wordt het wel droog in t zuiden
Goedenavond, dit is het weer door MrsL Paulusma van FOK!
Wat dan? Niets gemerktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heerlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien weer vrouw worden op FOK!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ken echt zo solliciteren bij SBS 6 als weervrouwtje
Goedenavond, dit is het weer door MrsL Paulusma van FOK!
Ook een optie samen met SBEquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien weer vrouw worden op FOK!
In auto kan ik dat wel en de trein weet ik nietquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik probeerde te posten dat de zon hier momenteel flink schijnt na een pittige regenbui, maar die post kwam er niet doorheen.quote:![]()
O, dat had ik vanmorgen wel, maar was via mobiel, dacht dat het daar aan lagquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik probeerde te posten dat de zon hier momenteel flink schijnt na een pittige regenbui, maar die post kwam er niet doorheen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet echt diepe slaap ofzo maar gewoon oogjes toe en beetje duttenquote:
Ben al zo lang niet meer in de trein geweest dus geen ideequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In auto kan ik dat wel en de trein weet ik niet
In de auto kan ik het ook niet echt, iedere keer die hobbels in de wegAls het niet druk is in de trein is dat wel lekker dat monologe geluid het getik van de regen de muffe warmte in de trein'quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:45 schreef engine het volgende:
[..]
Niet echt diepe slaap ofzo maar gewoon oogjes toe en beetje dutten
Je bent wel een hele reis aan het maken of niet?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopelijk heb je een zelfrijdende auto danquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In auto kan ik dat wel en de trein weet ik niet
Fok is idd weer traag, was gisteren tenminste wel zoMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:46 schreef engine het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een zelfrijdende auto dan
Ik rij dan zelf niet héquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:46 schreef engine het volgende:
[..]
Hopelijk heb je een zelfrijdende auto dan
Ja precies. En het moet ook niet te druk zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben al zo lang niet meer in de trein geweest dus geen idee
In de auto kan ik het ook niet echt, iedere keer die hobbels in de weg
[..]
Als het niet druk is in de trein is dat wel lekker dat monologe geluid het getik van de regen de muffe warmte in de trein'
Je bent wel een hele reis aan het maken of niet?
Op en neer naar den haag. Ga zo aan de terugweg beginnen
Ja, het loopt niet lekker soms. een paar dagen geleden was het ook weer feest.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Fok is idd weer traag, was gisteren tenminste wel zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is hier superzonnig, maar er komt dikke neerslag aan op de radar
Uw ADH vitamine Worst
Vooral het quoten lukt haast nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het loopt niet lekker soms. een paar dagen geleden was het ook weer feest.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Momenteel geen last van, gisteren was het wel heel erg.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vooral het quoten lukt haast nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DIe werkdagen worden bij jou ook steeds korter
Goede avond nu het weer door MrsL en de badeend.quote:
Hema sluit zich er denk ik ook bij aanquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede avond nu het weer door MrsL en de badeend.
Die mag de file-informatie doen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hema sluit zich er denk ik ook bij aan
Eerst nog hart van DTS en de commercialsquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede avond nu het weer door MrsL en de badeend.![]()
Ik doe het goeie weer en jij het slechtquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede avond nu het weer door MrsL en de badeend.
Das niet slim om daar te gaan slapenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik doe het goeie weer en jij het slecht
En daarna ShowDTSquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:54 schreef maily het volgende:
[..]
Eerst nog hart van DTS en de commercialsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker regenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voel me niet super. Verkouden en half 6 al wakker. En nog eea te doen in de middag. Normaal neem ik dan 1-2 uur vrij, nu gewoon hele middagquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:51 schreef Dotteke het volgende:
DIe werkdagen worden bij jou ook steeds korterUw ADH vitamine Worst
Dat dus... ik dacht ook dat het weer mooi werdquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja ik wilde toen nog zeggen, weer is mooi
maar dat is inene niet meer![]()
O vroeg het je vanmorgen nog hoe je je voeldequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Voel me niet super. Verkouden en half 6 al wakker. En nog eea te doen in de middag. Normaal neem ik dan 1-2 uur vrij, nu gewoon hele middag
Vervelend, dan heb je groot gelijk, lekker je bed inkruipen en zielig doen
Beter laat dan nooit hoor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je lekker op tijd mee met die tipZonder wrijving geen glans![]()
... met het bolk nieuws.quote:
Ja even wachten tot het wat droger isquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:57 schreef maily het volgende:
[..]
Eckte hont dus![]()
Tjop tjop er achteraan![]()
![]()
quote:![]()
alcohol?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoop dat regen over twee uur wel opgehouden is, moet toch wel op pad.Uw ADH vitamine Worst
Een lekkere klodder vicks onder je voeten smeren, sokken aan en het bed in duikenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben vooral heel erg aan het niezen, dat geen klootjonaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt niet meer ruiken?Snel een wattenstaafje er diep in laten rossen!
Uw ADH vitamine Worst
KOm maar naar hier, hier is het droog en laat de zon zich zienquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:02 schreef hemarookworst het volgende:
Hoop dat regen over twee uur wel opgehouden is, moet toch wel op pad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je weet maar nooit he, je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben vooral heel erg aan het niezen, dat geen klootjona![]()
![]()
Gezondheid! @suzi1quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben vooral heel erg aan het niezen, dat geen klootjona![]()
Colombiaanse verkoudheid?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben vooral heel erg aan het niezen, dat geen klootjona
HIer al meer dan een weekquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt niet meer ruiken?Snel een wattenstaafje er diep in laten rossen!
Neus verkouden
keelpijn
hoofdpijn
maagpijn
misselijk
dunne
geen smaak
test : geenklotjonaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:die is bijna bang voor jou
Heerst verkoudheid/griepquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:06 schreef hemarookworst het volgende:
Fuck die testenben niet voor piet snot geprikt
Ja en jij bent ook in vaccinatie gekookt he!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:06 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
![]()
Ongezond hoor datquote:
Maar slapen is gezond dus dan is het weer in balans.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
O ja dubbele beschermingquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en jij bent ook in vaccinatie gekookt he!![]()
Better safe than sorry.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:06 schreef hemarookworst het volgende:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nee in de verste verte niet roken is echt fuck slecht voor je lijf, dat breng je niet in balans met slapenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:09 schreef engine het volgende:
[..]
Maar slapen is gezond dus dan is het weer in balans.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En vroeger was het superstoer als je rookte.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee in de verste verte niet roken is echt fuck slecht voor je lijf, dat breng je niet in balans met slapen
Als je niet rookte hoorde je er niet bij.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
En besprekeld met 5G chips?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was zo'n roddel, dat Hema de rookworsten in vaccin kookte.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja toen jij het typte dacht ik daar ook weer aan. Weer een van die complottheorieen van toenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was zo'n roddel, dat Hema de rookworsten in vaccin kookte.
Heb wel gelachenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ook zo duur....quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee in de verste verte niet roken is echt fuck slecht voor je lijf, dat breng je niet in balans met slapenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja net al met drinken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En vroeger was het superstoer als je rookte.
Als je niet rookte hoorde je er niet bij.
Maar nu weet je dat het superslecht is en toch doen mensen het niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan zouden de rookworst continu uitverkocht zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was zo'n roddel, dat Hema de rookworsten in vaccin kookte.Uw ADH vitamine Worst
Tsja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja net al met drinken.
Maar nu weet je dat het superslecht is en toch doen mensen het niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja ik schrok laatst toen ik ergens las dat het geloof ik al 13 euro is voor een pakje shag. EN dan nog zie je mensen die van de minima lezen en geen geld hebben om hun reet te krabben toch roken.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb nog een rookworst liggen hier, inmiddels over de datum.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik schrok laatst toen ik ergens las dat het geloof ik al 13 euro is voor een pakje shag. EN dan nog zie je mensen die van de minima lezen en geen geld hebben om hun reet te krabben toch roken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is wel zondequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nog een rookworst liggen hier, inmiddels over de datum.
Tja als je eenmaal aan het roken bent kan je niet stoppenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik schrok laatst toen ik ergens las dat het geloof ik al 13 euro is voor een pakje shag. EN dan nog zie je mensen die van de minima lezen en geen geld hebben om hun reet te krabben toch roken.Uw ADH vitamine Worst
En dan drinken ze er ook vaak nog bij, en maar klagenquote:
IK heb echt met die mensen geen medelijden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt. Maar het was toen een aanbieding, 2 stuks voor de bonus prijs. Maar hij is niet zo lekker. Het is ook magere rookworst, misschien dat het daaraan ligt.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die logica snap ik ook niet helemaal of nog een auto hebbenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik schrok laatst toen ik ergens las dat het geloof ik al 13 euro is voor een pakje shag. EN dan nog zie je mensen die van de minima lezen en geen geld hebben om hun reet te krabben toch roken.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
geldt ook voor alcoholquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tja als je eenmaal aan het roken bent kan je niet stoppenDM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
Ja hoor, ben ook gestopt. Had het nu ook niet eens meer kunnen betalen. Mooi op tijd gestoptquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tja als je eenmaal aan het roken bent kan je niet stoppenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah dat smaakt idd niet lekker, ik had van t weekend een bio runde rookworst die smaakte wel lekker met een knapperige velletjequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Maar het was toen een aanbieding, 2 stuks voor de bonus prijs. Maar hij is niet zo lekker. Het is ook magere rookworst, misschien dat het daaraan ligt.
Ja ook zo iets,quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die logica snap ik ook niet helemaal of nog een auto hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Overal kan je mee stoppen,quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Totaal geen drang meer om er eentje op te steken? Vaak hoor je ook dat de stoppers vervolgens overgaan op snoepen...quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, ben ook gestopt. Had het nu ook niet eens meer kunnen betalen. Mooi op tijd gestoptAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Die vind ik ook niet lekker, zit niet veel smaak aanquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Maar het was toen een aanbieding, 2 stuks voor de bonus prijs. Maar hij is niet zo lekker. Het is ook magere rookworst, misschien dat het daaraan ligt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heel heel af en toe, maar is maar een fractie van een secquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Totaal geen drang meer om er eentje op te steken? Vaak hoor je ook dat de stoppers vervolgens overgaan op snoep...
Nee nooit een vervanging genomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk, ruik, proef ...quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nog een rookworst liggen hier, inmiddels over de datum.
Hoever over de datum?![]()
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel heel af en toe, maar is maar een fractie van een sec
Nee nooit een vervanging genomen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Rook jij ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is niet onmogelijk, maar makkelijk lijkt het me ook niet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, ben ook gestopt. Had het nu ook niet eens meer kunnen betalen. Mooi op tijd gestoptUw ADH vitamine Worst
29-03-2021quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:18 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk, ruik, proef ...
Hoever over de datum?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee is niet makkelijk. En iedereen zegt tegen jou dat je moet stoppen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk, maar makkelijk lijkt het me ook niet?
Maar jij bent zelf de enige die die knop in je hoofd om kan draaien.![]()
Ik moet zeggen dat het hier vrij makkelijk ging, maar ik had dan ook wel een hele dikke stok achter de deurquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is niet onmogelijk, maar makkelijk lijkt het me ook niet?
Ik had longkanker door het roken gekregen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet? Een half jaar?quote:
Heb m nu direct in de vuilnisbak gegooid.
Voor de rest is alles aardig op de datum hoor.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is het ook. Je moet het zelf willen anders is de kan op slagen klein.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:21 schreef maily het volgende:
[..]
Nee is niet makkelijk. En iedereen zegt tegen jou dat je moet stoppen.
Maar jij bent zelf de enige die die knop in je hoofd om kan draaien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jeetje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het hier vrij makkelijk ging, maar ik had dan ook wel een hele dikke stok achter de deur
Ik had longkanker door het roken gekregen.
Dat is inderdaad een hele dikke stok.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nja als die weg is is die wegquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet? Een half jaar?
Voor de rest is alles aardig op de datum hoor.![]()
![]()
Zou hem ook niet meer eten hoor, dat zal ik al niet al is ie een week overtijdquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niet? Een half jaar?
Voor de rest is alles aardig op de datum hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat maakt het anders jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het hier vrij makkelijk ging, maar ik had dan ook wel een hele dikke stok achter de deur
Ik had longkanker door het roken gekregen.Uw ADH vitamine Worst
Ook al had ik nu onbeschrijfelijk veel trek ik zou niet eens meer durven. Een keer is meer dan genoeg.quote:
Zelfs meeroken vergroot de kans op het opnieuw terug krijgen dus ik kijk wel heel erg uit. Volgens de longarts is meeroken nog gevaarlijk dan zelf roken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan hem er nog uitvissen tochquote:
Jeetje.quote:
Ik zou me doodschrikkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja hoor, het is net een prullenbak. ;Dquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
de meeste wel denk ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jeetje.
Ik zou me doodschrikkenUw ADH vitamine Worst
Ik stuur m wel op naar hema.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan heb je ook niet veel te doen zegquote:
snap ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook al had ik nu onbeschrijfelijk veel trek ik zou niet eens meer durven. Een keer is meer dan genoeg.
Zelfs meeroken vergroot de kans op het opnieuw terug krijgen dus ik kijk wel heel erg uit. Volgens de longarts is meeroken nog gevaarlijk dan zelf roken.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor, het is net een prullenbak. ;D
De meesten wel denk ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jeetje.
Ik zou me doodschrikken
![]()
Kroepoep.
quote:
Vraag mij wel af hoe die borden in de winkel terecht komen, blijkbaar wordt er niet gekeken of het woord/woorden goed gespeld zijnMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Wat een schijtaanbiedingquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi die Nederlandse taalquote:
Ja. En dan duurt het soms nog uren of dagen voordat de fout gezien en hersteld wordt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Vraag mij wel af hoe die borden in de winkel terecht komen, blijkbaar wordt er niet gekeken of het woord/woorden goed gespeld zijnAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Spatiegebruik is zeer belangrijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom waarschuw ik voor onnodig spatiegebruik
Kom helaas dat soort fouten nooit tegen in de supermarktquote:
Zie ze wel vaker voorbij komen op FB die foutenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo’n dt periode geeft veel baggerposts zeg. Geen inhoud![]()
Mogguh!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Tja vast niet zo belangrijk denken zequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. En dan duurt het soms nog uren of dagen voordat de fout gezien en hersteld wordt.
Vraag mij ook altijd af of het echt of bewerkt isquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kom helaas dat soort fouten nooit tegen in de supermarktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Fogel heb je DT al gepakt?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:37 schreef Fogel het volgende:
Zo’n dt periode geeft veel baggerposts zeg. Geen inhoud![]()
Mogguh!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier heeft iemand een geintje uitgehaald.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gelukkig is het bijna klaar met de regen.Trotste mama van Ambar
Geen idee. Was aan het posten en toen lag FOK! eruit.quote:
Maar het is niet voor herhaling vatbaar eigenlijk.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Net als dat ze de k hebben weggehaald bij de kanaaltunnelquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier heeft iemand een geintje uitgehaald.
Uw ADH vitamine Worst
Denk het niet klettert hier aardig, net zo en nu komt het met bakken naar beneden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig is het bijna klaar met de regen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja met DT ligt FOK! er ook even uitquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee. Was aan het posten en toen lag FOK! eruit.
Maar het is niet voor herhaling vatbaar eigenlijk.
Maar snap het als je zegt dat het niet voor herhaling vatbaar is.
IK heb in het begin een paar keer meegekeken en dacht wat the fuck
Lees ook wel eens even terug wie de DT gewonnen heeft of wie er mee deden
Heb er vertrouwen in dat het de rest van de dag regent.
Dekentje op de bank genot.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dat doe ik zelden, of ik moet gementiond zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Lees ook wel eens even terug wie de DT gewonnen heeft of wie er mee deden
WIe had vannacht DT?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had toch wel flink op dt gejaagd en toen was de dt stuk korter.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja met DT ligt FOK! er ook even uit
Maar snap het als je zegt dat het niet voor herhaling vatbaar is.
IK heb in het begin een paar keer meegekeken en dacht wat the fuckUw ADH vitamine Worst
Gerate?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:42 schreef suzi1 het volgende:
ja ik kan nu ook gaan liggen. want er kwam natuurlijk net iemand aan de deur toen ik gerate wasEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
HiDiHoquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe ik zelden, of ik moet gementiond zijn
WIe had vannacht DT?
Das gezelligquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sta je daar aan de balie: "dit moet u online regelen via onze website" .quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar kwamen hele reeksen met (onzin)woorden uitquote:
I'm surrounded by morons!
Yep is die een kei inquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar kwamen hele reeksen met (onzin)woorden uit
Heidiquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe ik zelden, of ik moet gementiond zijn
WIe had vannacht DT?![]()
Onlinequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sta je daar aan de balie: "dit moet u online regelen via onze website" .de nieuwste service!
I'm surrounded by morons!
Het zal ook weer eens nietquote:
Nou ID of Paspoort moet je daar wel weg halenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sta je daar aan de balie: "dit moet u online regelen via onze website" .Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ja die doet niet andersquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar kwamen hele reeksen met (onzin)woorden uit
Maar is met DT altijd zo gaat nergens overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mario deed t zelf ook evenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En Mario betichtte Hidi daarna van valsspelen
Achja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En Mario betichtte Hidi daarna van valsspelenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Of smileys posten maar ach tis dt dan kan je idd verwachten dat je geen hele zinnen gaat typeMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Hij zal wel doelen op het feit dat Hidi gezegd had deze maand hem te helpen om te winnen en er nu weer iedere nacht zit om punten te pakken ( vermoed ik)quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En Mario betichtte Hidi daarna van valsspelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En Mario betichtte Hidi daarna van valsspelen
Ik heb het liever wel ergens overquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die doet niet anders
Maar is met DT altijd zo gaat nergens over
Maargoed, eerst maar eens opstaan en wat ontbijt scoren.![]()
En ‘koffie’, dat hebben ze hier in het hotel niet helemaal begrepen. Gelukkig is er een goede koffietent op de hoek.I'm surrounded by morons!
Nee, want hij vond het onmogelijk dat Heidi 2 berichten binnen 10 seconden posttequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:51 schreef Dotteke het volgende:
H
[..]
ij zal wel doelen op het feit dat Hidi gezegd had deze maand hem te helpen om te winnen en er nu weer iedere nacht zit om punten te pakken ( vermoed ik)![]()
Je kan het verwachten, maar dan komt de verwachting niet uit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Of smileys posten maar ach tis dt dan kan je idd verwachten dat je geen hele zinnen gaat typeI'm surrounded by morons!
Ik ook ben ook niet van de kreten en de smileys posten, maar goed het magquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb het liever wel ergens over
Maargoed, eerst maar eens opstaan en wat ontbijt scoren.![]()
En ‘koffie’, dat hebben ze hier in het hotel niet helemaal begrepen. Gelukkig is er een goede koffietent op de hoek.
Doe dat maar, ik heb net de lunch op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, dat. Dat is mogelijk niet zo raar dat iemand dat kanquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:52 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee, want hij vond het onmogelijk dat Heidi 2 berichten binnen 10 seconden postte
Valsspelen is niet mogelijk in dit spelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of gewoon woorden kopiëren en plakken dat kan sowieso snelMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Of gewoon een botjequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Of gewoon woorden kopiëren en plakken dat kan sowieso snel
Je kunt een botje daarvoor programmerenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat. Dat is mogelijk niet zo raar dat iemand dat kan
Valsspelen is niet mogelijk in dit spel![]()
Ja dat is waar, als je weet hoe dat moetquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je kunt een botje daarvoor programmeren
Maar denk niet dat hidi dat doet, was laatst ook al een heel gedoe overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaad, wat is daar de lol ook van.
Dat is hetzelfde als dat je online schaakt met iemand en stiekem een schaakcomputer gebruikt.
verschiet er nu iemand van kleur?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ALs je perse wilt winnen is het wel een makkelijke manier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Precies. Hier op het forum is wel iemand die mij er van beschuldigde een schaakcomputer te gebruiken, omdat hij geen tegenstand van me verwachttequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Inderdaad, wat is daar de lol ook van.
Dat is hetzelfde als dat je online schaakt met iemand en stiekem een schaakcomputer gebruikt.![]()
![]()
Never underestimate your opponent.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Precies. Hier op het forum is wel iemand die mij er van beschuldigde een schaakcomputer te gebruiken, omdat hij geen tegenstand van me verwachtte
Of als bully mot zoeken met een medescholier om er vervolgens achter te komen dat ie op judo zit.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik vind dat je met berichten zoals:quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:59 schreef Dotteke het volgende:
ALs je perse wilt winnen is het wel een makkelijke manier.
D
Djeik
Sjjsj
Jsjjsiwuwuw
Iwhdhs
Al redelijk op het randje van eerlijk spel zit![]()
Ja, het is niet echt mijn manier van spelen,quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:00 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik vind dat je met berichten zoals:
D
Djeik
Sjjsj
Jsjjsiwuwuw
Iwhdhs
Al redelijk op het randje van eerlijk spel zit
Maar het gebeurd wel omdat het magWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij houdt het tot de dag van vandaag vol dat ik een schaakcomputer gebruikt heb.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Never underestimate your opponent
Zijn probleem.![]()
Ja hoor, geen energie meer in steken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hij houdt het tot de dag van vandaag vol dat ik een schaakcomputer gebruikt heb.
Zijn probleem.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Iemand die niet tegen zijn verlies kanquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:01 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hij houdt het tot de dag van vandaag vol dat ik een schaakcomputer gebruikt heb.
Zijn probleem.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: