Past toch nooit op een paspoort joh. Arnout Danjuma Groeneveld.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:20 schreef Caland het volgende:
Waarom heet hij eigenlijk geen Groeneveld meer. Weer een vader die is weggerend?
Slavernijverleden.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:20 schreef Caland het volgende:
Waarom heet hij eigenlijk geen Groeneveld meer. Weer een vader die is weggerend?
Allemaal linksbuitens lol.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:20 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Maar kan 'ie ook op rechts spelen?
Anders hebben we er alsnog geen reet aan.
Lang wel.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:20 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Maar kan 'ie ook op rechts spelen?
Anders hebben we er alsnog geen reet aan.
Die krijgen ze al wel van Erdohanquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:22 schreef Stichting_NoFap het volgende:
Kom op Letland, ik wil dat de turken ook nog van alle andere landen klapjes krijgen.
Ja maar jouw mening is niet rullevant.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:23 schreef Coco het volgende:
Ik vind dat het op een even stand moet eindigen.
El Ghazi godquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:23 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
Promes enige concurrent Berghuus.
- Gr, Louis.
Ben je nog steeds boosquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja maar jouw mening is niet rullevant.
Een concurrent die hij principieel niet selecteert, juist ja.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:23 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
- Gr, Louis.
quote:
Je moet toch spelen bij je club volgens Louis? Zet Wijnaldum in de basis.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:23 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[..]
- Gr, Louis.
quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel tot aan de 2e bak ijs
De 21-jarige Groeneveld, international van Jong Oranje, heeft namelijk besloten om zijn naam te veranderen naar Danjuma. "Dat is mijn tweede naam, die staat ook gewoon in mijn paspoort. Veel mensen denken dat het iets nieuws of een verzonnen naam is, maar het is gewoon mijn tweede naam. Ik heb er bewust voor gekozen om met deze naam te gaan spelen."quote:
Mad zijn. WEGHORSTGOD.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:26 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk telt dit doelpunt niet, want ik gun het Weghorst niet
De Marten de Roon van deze selectie.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je moet toch spelen bij je club volgens Louis? Zet Wijnaldum in de basis.
quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:26 schreef Kriegel het volgende:
[..]
De 21-jarige Groeneveld, international van Jong Oranje, heeft namelijk besloten om zijn naam te veranderen naar Danjuma. "Dat is mijn tweede naam, die staat ook gewoon in mijn paspoort. Veel mensen denken dat het iets nieuws of een verzonnen naam is, maar het is gewoon mijn tweede naam. Ik heb er bewust voor gekozen om met deze naam te gaan spelen."
"Veel mensen denken dat het misschien iets met mijn familie te maken heeft, maar dat is totaal niet het geval. Mijn vader is in mijn leven een geweldige man, de rest van mijn familie is ook fantastisch", vervolgt de dribbelaar tegenover FOX Sports. "Het is gewoon een persoonlijke keuze geweest, laat ik het daar maar op houden. Het is niet zo indrukwekkend als iedereen het lijkt te vinden."
Depay is puur.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die Weghorst is zowaar nog een vermoeiender act dan Depay.
De heren van FR12 genot.quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:29 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die Weghorst is zowaar nog een vermoeiender act dan Depay.
Luukdejong.gif of Zoet.gif?quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:27 schreef Coco het volgende:
Er is een leuk gifje dat de doellijntechnologie uitstekend laat zien.
Ik heb het nog nooit met zo een klein verschil gezien johquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Luukdejong.gif of Zoet.gif?
@Saekerhettquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:30 schreef Oriente het volgende:
Wel heel veel negers in het NL elftal momenteel zeg
stukje diversiteit
Dit, was echt milimetersquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit met zo een klein verschil gezien joh
Nee de hermes aidsband is leuk.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
Wat een gare kooltunes hebben ze bij Oranje.
Haten op Gigiquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
Wat een gare kooltunes hebben ze bij Oranje.
Gelukkig geen keeper.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:30 schreef Oriente het volgende:
Wel heel veel negers in het NL elftal momenteel zeg
stukje diversiteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |