abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 oktober 2021 @ 20:29:00 #1
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201720654
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201720759
https://www.linkedin.com/(...)53012903075885056%29

Een ontmoeting met de realiteit.

Het is maart 2020. C is inmiddels in NL gearriveerd. Paniek alom. Vanaf dat moment draait alles in de media enkel en alleen nog daarom. De angst is bij velen van het gezicht af te lezen.
Heftige beelden vanuit Italië (achteraf oude beelden) zie ik op tv voorbij komen. Oe, als ons dat te wachten staat dan krijgen we het nog enorm druk.

Ik maak mij klaar voor wat komen gaat. Regel assistentie voor het geval het overlijdens gaat 'regenen'. Maar het blijft stil. Op de reguliere sterfgevallen, zoals kanker, hartfalen, ongevallen, na dan.

Bij ieder telefoontje vraag ik naar de oorzaak van het overlijden. Dit om in het geval van C de voorzorgsmaatregelen in acht te nemen.

Stil blijft het tot het eind van het jaar. De eerste melding van een zelfverkozen levenseinde komt binnen. Afschuwelijk. Navraag vertelt mij dat de mensonterende maatregelen de oorzaak zijn geweest.

Binnen no time volgden nog 3 suïcide meldingen. De verhalen raakten mij diep. Ontroerd was ik, tot in elke vezel van mijn lichaam. What's going on? Dat was voor mij de grote vraag.

De wintermaanden waren druk. Maar de sterfgevallen aan C bleven uit.

Vanaf maart tot nu: Drukker, alsmaar drukker werd het. Assistentie moest ik inroepen. De sterfgevallen kort na vaccinatie baarden mij grote zorgen. Maar wanneer ik het gesprek hierover aanging dan was het toeval. Dat was het voor mij inmiddels al lang niet meer.

Mijn ontmoeting met de realiteit (als kleine zelfstandige uitvaartondernemer) in anderhalf jaar...

89 meldingen van overlijden:

1 C o v i d
4 suïcides
2 ongevallen
4 binnen een week na de 2e vaccinatie
1 baby
Overige na kanker, hart/ vaat lijden, overige ziektes en plotseling onverklaarbare sterfte.

En dit zijn geen 'oude' mensen. Het merendeel van bovengenoemde personen was jonger dan 65 jaar.

Ach dit is maar iemand die zich uitspreekt op Twitter.. Dit is vast doodnormaal.
pi_201721015
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 20:35 schreef mir1986 het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)53012903075885056%29

Een ontmoeting met de realiteit.

Het is maart 2020. C is inmiddels in NL gearriveerd. Paniek alom. Vanaf dat moment draait alles in de media enkel en alleen nog daarom. De angst is bij velen van het gezicht af te lezen.
Heftige beelden vanuit Italië (achteraf oude beelden) zie ik op tv voorbij komen. Oe, als ons dat te wachten staat dan krijgen we het nog enorm druk.

Ik maak mij klaar voor wat komen gaat. Regel assistentie voor het geval het overlijdens gaat 'regenen'. Maar het blijft stil. Op de reguliere sterfgevallen, zoals kanker, hartfalen, ongevallen, na dan.

Bij ieder telefoontje vraag ik naar de oorzaak van het overlijden. Dit om in het geval van C de voorzorgsmaatregelen in acht te nemen.

Stil blijft het tot het eind van het jaar. De eerste melding van een zelfverkozen levenseinde komt binnen. Afschuwelijk. Navraag vertelt mij dat de mensonterende maatregelen de oorzaak zijn geweest.

Binnen no time volgden nog 3 suïcide meldingen. De verhalen raakten mij diep. Ontroerd was ik, tot in elke vezel van mijn lichaam. What's going on? Dat was voor mij de grote vraag.

De wintermaanden waren druk. Maar de sterfgevallen aan C bleven uit.

Vanaf maart tot nu: Drukker, alsmaar drukker werd het. Assistentie moest ik inroepen. De sterfgevallen kort na vaccinatie baarden mij grote zorgen. Maar wanneer ik het gesprek hierover aanging dan was het toeval. Dat was het voor mij inmiddels al lang niet meer.

Mijn ontmoeting met de realiteit (als kleine zelfstandige uitvaartondernemer) in anderhalf jaar...

89 meldingen van overlijden:

1 C o v i d
4 suïcides
2 ongevallen
4 binnen een week na de 2e vaccinatie
1 baby
Overige na kanker, hart/ vaat lijden, overige ziektes en plotseling onverklaarbare sterfte.

En dit zijn geen 'oude' mensen. Het merendeel van bovengenoemde personen was jonger dan 65 jaar.

Ach dit is maar iemand die zich uitspreekt op Twitter.. Dit is vast doodnormaal.
De vraag is vooral waarom we deze anekdote moeten geloven volgens jou
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201721210
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 20:35 schreef mir1986 het volgende:
Mijn ontmoeting met de realiteit (als kleine zelfstandige uitvaartondernemer) in anderhalf jaar...

89 meldingen van overlijden

Het merendeel van bovengenoemde personen was jonger dan 65 jaar.
Ze doet zaken in Pernis of wat?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_201721215
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 20:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]
De vraag is vooral waarom we deze anekdote moeten geloven volgens jou
Omdat dit op persoonlijke naam gedaan is? Daarom wellicht? Waarom zou iemand haar carrière in de waagschaal leggen?
  maandag 11 oktober 2021 @ 21:00:24 #6
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201721306
quote:
Wilt u in het kader van het COVID-19 vaccinatieprogramma uw persoonsgegevens en/of uw vaccinatiegegevens bij het RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu verwijderen? Dan kunt u gebruikmaken van uw recht op vergetelheid. Wij verwijderen dan - op uw verzoek - uw gegevens.

Geen toestemming, wel in het RIVM-systeem
Heeft u aan uw zorgverlener geen toestemming gegeven om uw vaccinatiegegevens te delen met het RIVM? Maar ziet u toch uw vaccinatiegegevens terug in het systeem van het RIVM? Neem dan contact op met uw zorgverlener. Uw zorgverlener zorgt er dan voor dat uw gegevens worden verwijderd. Ook kunt u bij uw zorgverlener terecht om uw toestemming om uw vaccinatiegegevens te delen met het RIVM in te trekken.

Gevolgen van verwijderen vaccinatiegegevens
Wilt u uw COVID-19 vaccinatiegegevens uit ons systeem laten verwijderen? Het RIVM beschikt dan niet meer over uw gegevens. Houd er rekening mee dat dit invloed kan hebben op de werking van de CoronaCheck-app. Meer informatie hierover vindt u op de website van de Rijksoverheid. Ook zult u geen uitnodigingen meer van het RIVM ontvangen voor de COVID-19 vaccinatie, behalve als deze uitnodiging ten tijde van de verwerking van uw verzoek al is verstuurd.

Ga naar het webformulier voor recht op vergetelheid.
Recht op vergetelheid

Voor wie zich wil laten uitschrijven bij het RIVM.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201721333
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 20:35 schreef mir1986 het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)53012903075885056%29

Een ontmoeting met de realiteit.

:')
Conscience do cost.
pi_201721826
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 20:56 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Omdat dit op persoonlijke naam gedaan is? Daarom wellicht? Waarom zou iemand haar carrière in de waagschaal leggen?
Aandacht
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201721841
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:01 schreef ems. het volgende:

[..]
:')
Wel een hele inhoudelijke reactie hoor. Vertel eens, waarom is dit niet waar?
In mijn gemeente zijn er in 1 jaar en 8 maanden 74 mensen overleden.. Dat is er nog geen 1 per week.
pi_201721851
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Aandacht
Tuurlijk, ze zal waarschijnlijk wel een brief ontvangen het Rijk. Net zoals Els van Veen, huisarts, ontvangen heeft.
pi_201721904
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:21 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Tuurlijk, ze zal waarschijnlijk wel een brief ontvangen het Rijk. Net zoals Els van Veen, huisarts, ontvangen heeft.
Ha die naam wilde ik net posten, die is binnenkort haar status als huisarts ook kwijt (terecht maar veel te laat).
Ook die heeft haar carrière omzeep geholpen voor een beetje aandacht..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201721971
Ja, hoor ze doen het allemaal om de aandacht.

Bijzonder trouwens dat we ons nu zorgen moeten gaan maken om de griep. De griep was toch niet erg? Corona was toch veel erger?
pi_201721984
twitter
  maandag 11 oktober 2021 @ 21:28:57 #14
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_201722029
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 19:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Begrijpelijk, zei ik. Toch voelde ik me er naar onder, alsof ik haar zou hebben verweten moreel zwak te zijn ofzo. Ik vind dat lastig. Hoe kan ik daar nou goed mee omgaan?

Omdat je bovenstaande gepost hebt. Wat zou je dan precies moreel zwak hebben gevonden?
Nou precies dat. Zij kiest voor niet vaccineren maar testen. Prima, ook een keuze. Dat ik iets anders doe heeft daar niets mee te maken. Ik snap ook prima dat ze dit bepaalde evenement niet wilde missen. Toch was ze beledigd.
Prrrrr
  maandag 11 oktober 2021 @ 21:35:13 #15
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201722225
twitter


het begint meer mensen op te vallen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 11 oktober 2021 @ 21:39:54 #16
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201722318
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:28 schreef mspoez het volgende:

[..]
Nou precies dat. Zij kiest voor niet vaccineren maar testen. Prima, ook een keuze. Dat ik iets anders doe heeft daar niets mee te maken. Ik snap ook prima dat ze dit bepaalde evenement niet wilde missen. Toch was ze beledigd.
Maar waarom zeg je dan "dat is ook een keuze" in plaats van: "Ok, wat leuk"
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 11 oktober 2021 @ 21:48:01 #17
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_201722460
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Maar waarom zeg je dan "dat is ook een keuze" in plaats van: "Ok, wat leuk"
Vermoedelijk omdat het gesprek voorafgaand aan die mededeling ging over vaccineren of niet, qrcodes of niet en dergelijke zaken. Geen idee eigenlijk. Jouw reactie was neutraler geweest, ik ga het meenemen, dank je.
Prrrrr
pi_201722480
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:20 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Wel een hele inhoudelijke reactie hoor. Vertel eens, waarom is dit niet waar?
Zelfs als het waar is (de bewijslast ligt toch echt bij haar/jou in de grotemensenwereld) dan is het alsnog irrelevant. Waarom slik je dit zo makkelijk? Je moet niet alles geloven wat ze je vertellen, immers.
Conscience do cost.
  maandag 11 oktober 2021 @ 21:50:08 #19
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201722492
Niet een virus, maar een verzwakt immuunsysteem is de grootste bedreiging voor de volksgezondheid

quote:
Uit meerdere wetenschappelijke studies is inmiddels gebleken dat de immuniteit na een natuurlijke infectie een betere bescherming geeft dan een immuniteit na Covid-19-vaccinatie. Natuurlijke immuniteit kan wel eens nodig zijn om volledige bescherming in de populatie op te bouwen, schrijft immunoloog dr. Carla Peeters.

Verzwakt immuunsysteem
In Engeland spreken diverse immunologen zich uit over het gevaar van een verzwakt immuunsysteem in de gehele populatie waardoor meer kans op infecties en chronische ziekten. Ten gevolge van de lockdowns en de maatregelen als anderhalve meter afstand houden en het dragen van mondkapjes kan het immuunsysteem bij velen minder effectief geworden zijn dan voor de pandemie. Kinderen en volwassenen zijn minder in contact gekomen met andere virussen en bacteriën, waardoor het immuunsysteem minder wordt uitgedaagd en daardoor getraind. Daarnaast spelen factoren als een gewijzigde voeding en leefstijl, blootstelling aan toxische stoffen door veelvuldig gebruik van desinfectans en mondkapjes, en de toename van stress een belangrijke rol. Ook het medicijngebruik is tijdens de coronapandemie gestegen. Het CBS rapporteert dat de mentale gezondheid in Nederland het eerste kwartaal van 2021 het laagst is sinds de afgelopen 20 jaar. Nivel rapporteert dat het gebruik van psychofarma onder jongeren van 15 tot 24 jaar het eerste kwartaal in 2021 is gestegen. Dit werd eerder al gezien in Engeland en Verenigde Staten. Vanuit de psychoneuro-immunologie is bekend dat de mentale gezondheid een belangrijke rol speelt in een goed functionerend immuunsysteem. De lange duur van de maatregelen kan het ‘innate’ en ‘adaptive’ immuunsysteem verzwakken. (Zie kader onderaan deze pagina voor uitleg.)
I Love My Immune System :s)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201722849
Chinese praktijken in NL met justitie die ineens Telegramgroepen plat gooit.

Ze doen er ook alles aan om te voorkomen dat de waarheid, wat dat ook moge zijn, boven tafel komt.

Maar dat het zaakje stinkt aan alle kanten .. valt mijn inziens niet te ontkennen. Waar zijn ze bang voor bij justitie?
pi_201722991
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 08:57 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)k-voor-alle-kinderen

Alle kindertjes lekker volspuiten, want ohwee als er een griepgolf ( :D kinderen vaccineren voor de griep - wtf! _O- ) komt. De griep was eerst weg uit de statistieken, gewoon helemaal weg :D maar nu gaat ie er voor zorgen dat de zorg overbelast (de zorg overbelast na zowat 2 jaar een dodelijk virus in ons midden _O- :') en dan nog steeds niet opschalen maar zelfs bezuinigen :') ) wordt als ie naast de Corona golf die -ondanks de vaccins- er blijkbaar óók aan zit te komen ons gaat treffen.

Dit alles nog serieus nemen is gewoon :') .... wat een comedy shitshow is dit _O-
poppenkast. maar ik kan de overheid en de farmaceutische industrie wel begrijpen, het volk slikt alles voor zoete koek waarom dan niet een schepje er bovenop? gratis geld voor hun.
pi_201723173
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 19:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoezo staan er hotels leeg?
Omdat het niet zo druk is.
Ruimte zat als het echt noodzakelijk zou zijn met de 'flinke griepseizoen' - ALS dat komt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 11 oktober 2021 @ 22:22:14 #23
472044 Ghost_Buster
I aint 'fraid of no ghost
pi_201723211
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Chinese praktijken in NL met justitie die ineens Telegramgroepen plat gooit.

Ze doen er ook alles aan om te voorkomen dat de waarheid, wat dat ook moge zijn, boven tafel komt.

Maar dat het zaakje stinkt aan alle kanten .. valt mijn inziens niet te ontkennen. Waar zijn ze bang voor bij justitie?
Dat het ze geld gaat kosten. Typisch VVD. Bang voor grote schadeclaims en pharmadeals die niet doorgaan. Rutte was al bezig om in te slaan voor prik numero 3 en 4 volgend jaar.
Gevaccineerd.
pi_201723281
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 18:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Hoezo be afraid? :? Het is gewoon de wetenschap. Als het weerbericht een zware onweersbui verwacht ben je dan ook bang?
Jaja - Jonathan Van Tam & Co + wat computermodellen. Fuck them.

Het kan best dat er 'een flinke griepgolf' komt - iedereen weet dat heel goed - ELKE jaar.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 11 oktober 2021 @ 22:43:06 #25
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201723643
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Chinese praktijken in NL met justitie die ineens Telegramgroepen plat gooit.

Ze doen er ook alles aan om te voorkomen dat de waarheid, wat dat ook moge zijn, boven tafel komt.

Maar dat het zaakje stinkt aan alle kanten .. valt mijn inziens niet te ontkennen. Waar zijn ze bang voor bij justitie?
Moeten die niet verder met de marengo-poppenkast?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201723649
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 20:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]
De vraag is vooral waarom we deze anekdote moeten geloven volgens jou
De bericht van de mevrouw lijkt me wel eerlijk.

Betere vraag is : Waarom moeten we wat komt er op TV/radio/ in de kranten geloven?

Je papagaaiende journaal bullshit hebben we genoeg van gelezen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201723670
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 13:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Heb al griep gehad deze week.

Krijg ik nu een groen vinkjen?
de griep is er pas weer als dat officieel gemeld is, van de winter dus.
Plaats hier uw advertentie
pi_201723765
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 13:44 schreef inslagenreuring het volgende:
Heb al griep gehad deze week.

Krijg ik nu een groen vinkjen?
Oh ja? En hoe weet je zo zeker dat het griep was?
Was je getest?
Waarschijnlijk dat het de killer virus was! Superspreader! :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 11 oktober 2021 @ 22:49:03 #29
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201723768
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:44 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
de griep is er pas weer als dat officieel gemeld is, van de winter dus.
Het gaat goed rond hier in het dorp maar zal melden dat het een voorgriepje is voor de echte horrorinfluenza.

Ik verwacht minimaal een persco dat het seizoen is geopend. Dan mogen we echt los :)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 11 oktober 2021 @ 22:52:40 #30
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201723844
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:48 schreef Tingo het volgende:

[..]
Oh ja? En hoe weet je zo zeker dat het griep was?
Was je getest?
Waarschijnlijk dat het de killer virus was! Superspreader! :)
Hahah. Ik ben test-alley voor geweest :'(

Toch geen green pass voor Bassie.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201723894
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:44 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
de griep is er pas weer als dat officieel gemeld is, van de winter dus.
You better duck when I show up!

In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201724046
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_201724123
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:21 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Tuurlijk, ze zal waarschijnlijk wel een brief ontvangen het Rijk. Net zoals Els van Veen, huisarts, ontvangen heeft.
Wat denk je zelf dat logischer is. Dat alle andere begrafenisondernemers en artsen in het complot zitten, of dat ook in die groepen 1 of 2 op zijn zachtst gezegd complottheoristen zitten. ( Om het W woord te vermijden)
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201724133
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:49 schreef ems. het volgende:

[..]
Zelfs als het waar is (de bewijslast ligt toch echt bij haar/jou in de grotemensenwereld) dan is het alsnog irrelevant. Waarom slik je dit zo makkelijk? Je moet niet alles geloven wat ze je vertellen, immers.
Waarom zou het irrelevant zijn als het waar is? Waarom zou iemand haar carrière op het spel zetten? We worden dan toch voorgelogen als er zoveel doden zijn, maar niet ten tijde van de hoogste golf?
pi_201724139
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

het begint meer mensen op te vallen.
Meldpunt vaccinatie is gestopt. Er kwamen niet genoeg donaties binnen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201724165
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:26 schreef mir1986 het volgende:
Ja, hoor ze doen het allemaal om de aandacht.

Bijzonder trouwens dat we ons nu zorgen moeten gaan maken om de griep. De griep was toch niet erg? Corona was toch veel erger?
Wellicht dat Anja het bij haar rijlessen moet houden....Of haar carcleaning.

Volgens haar LinkedIn heeft ze in 2015 precies 1 maand uitvaartbegeleiding gedaan

Fout mijnerzijds.

[ Bericht 2% gewijzigd door devlinmr op 12-10-2021 06:47:06 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201724167
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 23:15 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Wat denk je zelf dat logischer is. Dat alle andere begrafenisondernemers en artsen in het complot zitten, of dat ook in die groepen 1 of 2 op zijn zachtst gezegd complottheoristen zitten. ( Om het W woord te vermijden)
Nee - ze zeggen gewoon niks omdat ze willen niet als complottheorist gezien/bestempeld worden. Dat zou niet prettig voor hun carrieres zijn. Zo simpel is het. En verstandig - veel van ze hebben hypotheken, kinderen, reputaties enz. te beschermen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201724199
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 23:22 schreef Tingo het volgende:

[..]
Nee - ze zeggen gewoon niks omdat ze willen niet als complottheorist gezien/bestempeld worden. Dat zou niet prettig voor hun carrieres zijn. Zo simpel is het. En verstandig - veel van ze hebben hypotheken, kinderen, reputaties enz. te beschermen.
Maar natuurlijk... Dan geloof je dus maar een rij-instructrice

Please

Als je al gelijk zou hebben dan zou Els na haar naar buiten treden meer artsen als medestanders gekregen hebben
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 11 oktober 2021 @ 23:27:25 #39
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201724224
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:26 schreef mir1986 het volgende:
Ja, hoor ze doen het allemaal om de aandacht.

Bijzonder trouwens dat we ons nu zorgen moeten gaan maken om de griep. De griep was toch niet erg? Corona was toch veel erger?
Wie heeft je wijs gemaakt dat de griep niet erg kan zijn? Het is alleen niet zo erg of gevaarlijk als covid.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201724239
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 23:22 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Wellicht dat Anja het bij haar rijlessen moet houden....Of haar carcleaning.

Volgens haar LinkedIn heeft ze in 2015 precies 1 maand uitvaartbegeleiding gedaan
Uhh, waar haal je dat vandaan? Ze is in 2016 gestart?
  maandag 11 oktober 2021 @ 23:29:30 #41
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201724242
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

het begint meer mensen op te vallen.
Wat is dan normaal voor die aandoeningen in die leeftijdsgroepen etc?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201724249
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 23:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wie heeft je wijs gemaakt dat de griep niet erg kan zijn? Het is alleen niet zo erg of gevaarlijk als covid.
In mijn dorp zijn er 74 mensen overleden aan corona in 1 jaar en 8 maanden. Hoe bedoel je? Niet zo gevaarlijk als griep?
  maandag 11 oktober 2021 @ 23:36:18 #43
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201724296
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 23:30 schreef mir1986 het volgende:

[..]
In mijn dorp zijn er 74 mensen overleden aan corona in 1 jaar en 8 maanden. Hoe bedoel je? Niet zo gevaarlijk als griep?
?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201724379
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 23:25 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Maar natuurlijk... Dan geloof je dus maar een rij-instructrice

Please

Als je al gelijk zou hebben dan zou Els na haar naar buiten treden meer artsen als medestanders gekregen hebben
Klokkenluider worden niet helemaal logisch (maar wel braaf) is.

Dat geldt ook voor heel veel verschillende soort beroepen/professies/carrieres enz.
Daarom zijn er niet erg veel klokkenluiders.
Sticking to ones principles is all very noble but it almost always comes at a price....especially nowadays.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201724728
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 23:17 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Waarom zou het irrelevant zijn als het waar is? Waarom zou iemand haar carrière op het spel zetten? We worden dan toch voorgelogen als er zoveel doden zijn, maar niet ten tijde van de hoogste golf?
Waarom is dit uitsluitend toe te passen op een Gertrude uit kutjebroek? Waarom niet op de ziekenhuizen en virologen? Het lijkt me nogal een stretch om niet te geloven in de media maar niet dezelfde kritische blik toe te passen op social media.
Conscience do cost.
pi_201725036
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 23:29 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Uhh, waar haal je dat vandaan? Ze is in 2016 gestart?
Ah ja sorry. Keek er overheen en zag die maand in 2015.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201725147
Leuk stukje cabaret dit topic.

Bedankt voor het lachen.
pi_201725153
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:20 schreef Tingo het volgende:

[..]
Omdat het niet zo druk is.
Ruimte zat als het echt noodzakelijk zou zijn met de 'flinke griepseizoen' - ALS dat komt.
Het is gigantisch druk in de horeca.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201725157
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 23:30 schreef mir1986 het volgende:

[..]
In mijn dorp zijn er 74 mensen overleden aan corona in 1 jaar en 8 maanden. Hoe bedoel je? Niet zo gevaarlijk als griep?
Andersom, griep is meestal minder gevaarlijk dan Covid.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201725198
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:26 schreef mir1986 het volgende:
Ja, hoor ze doen het allemaal om de aandacht.

Bijzonder trouwens dat we ons nu zorgen moeten gaan maken om de griep. De griep was toch niet erg? Corona was toch veel erger?
Griep kan er ook inhakken: 9200 doden in 11 weken tijd in 2018.
Stel dat de griep deze winter net zo heftig wordt, dat komt dan bovenop Covid.

Maar of dat gaat gebeuren is afwachten.. wereldwijd heeft Covid de griep verdrongen en het lijkt er niet op dat Covid deze winter grotendeels verdwenen is.
Daarnaast vraag ik me af hoe ze weten welke Influenza dominant zal zijn deze winter. Normaal kijken ze welke in Azië dominant is, en dan hebben ze een paar maanden de tijd om daar een vaccin op te baseren en uit te rollen. Nu is Influenza wereldwijd vrijwel van de kaart verdwenen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:29:01 #51
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201725478
PAIN IN THE A*** Covid could cause ‘restless anal syndrome’, docs claim

quote:
COVID illness may cause what doctors describe as “restless anal syndrome”.

It’s as bizarre as it sounds, causing a person to feel they constantly need to move in order to relieve the “restlessness” in their anus.
:o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:17:47 #52
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201725827

c_/

Shit show op niveau; lekker friemelen en frommelen met een papiertje met als bonus een scanner zonder groen vinkje aan het einde, oftewel gewoon de camera functie van die telefoon _O-

“Jezelf laten scannen is voor het klootjesvolk”
Je hoort het haar zowat denken.
Mai pben rai~!
pi_201725847
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:17 schreef KNAK het volgende:

c_/

Shit show op niveau; lekker friemelen en frommelen met een papiertje met als bonus een scanner zonder groen vinkje aan het einde, oftewel gewoon de camera functie van die telefoon _O-

“Jezelf laten scannen is voor het klootjesvolk”
Je hoort het haar zowat denken.
Of de persoon die de scan maakte was zo zenuwachtig dat ie maar wat deed...
Maar nee... dat het een heel knullig complot is is veel geloofwaardiger
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:38:07 #54
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201726028
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Of de persoon die de scan maakte was zo zenuwachtig dat ie maar wat deed...
Maar nee... dat het een heel knullig complot is is veel geloofwaardiger
_O- Net op tijd de yogHurrrt erbij

Ja natuuuuúrlijk. Zo een bezoekje van een lid van het Koninklijk huis heeft een draaiboek en protocollen, elke voetstap wordt voorbereid. Bea loopt met een papiertje, geldig of niet. Scanmeneer heeft z’n camera aan staan en geen scan-app, want dat is voor het QR-klootjesvolk
Haar zoon zit ook liever in Griekenland dan net als ons op een 3m2 balkonnetje thuis
Mai pben rai~!
pi_201726068
twitter


En zo zie je hoe je wordt voorgelogen door Nieuwsuur..
Nog even terug naar de Coronagevallen? Behalve Staphorst gaat het volgens mij prima in de Biblebelt (en zelfs Staphorst valt mee, 0 ziekenhuisopnames en 0 doden) , Urk nog steeds geen ziekenhuisopnames of overleden mensen. Waarom toch?
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:43:12 #56
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201726079
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:17 schreef KNAK het volgende:

c_/

Shit show op niveau; lekker friemelen en frommelen met een papiertje met als bonus een scanner zonder groen vinkje aan het einde, oftewel gewoon de camera functie van die telefoon _O-

“Jezelf laten scannen is voor het klootjesvolk”
Je hoort het haar zowat denken.
Poppenkast voor het gepeupel. De rest waggelt erachteraan naar binnen met zijn allen zonder code.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201726094
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:38 schreef KNAK het volgende:

[..]
_O- Net op tijd de yogHurrrt erbij

Ja natuuuuúrlijk. Zo een bezoekje van een lid van het Koninklijk huis heeft een draaiboek en protocollen, elke voetstap wordt voorbereid. Bea loopt met een papiertje, geldig of niet. Scanmeneer heeft z’n camera aan staan en geen scan-app, want dat is voor het QR-klootjesvolk
Haar zoon zit ook liever in Griekenland dan net als ons op een 3m2 balkonnetje thuis
Jij zit niet liever in Griekenland? en 3m2 balkonnetje... tja.. dat is toch echt je eigen keus
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201726134
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:42 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

En zo zie je hoe je wordt voorgelogen door Nieuwsuur..
Nog even terug naar de Coronagevallen? Behalve Staphorst gaat het volgens mij prima in de Biblebelt (en zelfs Staphorst valt mee, 0 ziekenhuisopnames en 0 doden) , Urk nog steeds geen ziekenhuisopnames of overleden mensen. Waarom toch?
Zo zie je hoe je wordt voorgelogen door Anneliesje

quote:
Andere gemeenten in Biblebelt
Ook in de West-Brabantse gemeente Altena kende een forse toename: daar steeg het aantal positieve tests van 42 naar 116, een plus van 176 procent. Barneveld had afgelopen week bijna 44 procent meer nieuwe gevallen dan in de week ervoor, Veenendaal noteerde een plus van ruim 36 procent en Ede van 21 procent.

Andere uitschieters zijn gemeenten als Renswoude (plus 340 procent), Zwartewaterland (plus 227 procent), Scherpenzeel (plus 66,6 procent) en Neder-Betuwe (plus 31 procent), maar daar gaat het nog om redelijk lage aantallen. Al deze gemeenten liggen in de zogenoemde Biblebelt.
https://www.hartvannederl(...)-vooral-in-biblebelt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201726163
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Zo zie je hoe je wordt voorgelogen door Anneliesje
[..]
https://www.hartvannederl(...)-vooral-in-biblebelt
Kijk ook even naar de cijfers op coronadashboard alsjeblieft :)
pi_201726175
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Zo zie je hoe je wordt voorgelogen door Anneliesje
[..]
https://www.hartvannederl(...)-vooral-in-biblebelt
Scherpenzeel 2 positieve mensen zie corona-dashboard https://coronadashboard.r(...)e/GM0279/vaccinaties
pi_201726182
Renswoude 1 positief getest persoon gisteren
https://coronadashboard.r(...)e/GM0339/vaccinaties

Dus wie heeft het nu goed, Devilnmr? Hart van Nederland maar geloven? Of toch het coronadashboard?
pi_201726203
Bijzonder trouwens:
Terschelling: 91% gevaccineerd, aantal virusdeeltjes in rioolwater 236
Staphorst: 57% gevaccineerd, aantal virusdeeltjes in rioolwater 55

Uhhhh, leg dit eens uit Devilnmr?

https://coronadashboard.r(...)e/GM0180/vaccinaties
https://coronadashboard.r(...)e/GM0093/vaccinaties
pi_201726217
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:50 schreef mir1986 het volgende:
Renswoude 1 positief getest persoon gisteren
https://coronadashboard.r(...)e/GM0339/vaccinaties

Dus wie heeft het nu goed, Devilnmr? Hart van Nederland maar geloven? Of toch het coronadashboard?
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:52 schreef mir1986 het volgende:
Bijzonder trouwens:
Terschelling: 91% gevaccineerd, aantal virusdeeltjes in rioolwater 236
Staphorst: 57% gevaccineerd, aantal virusdeeltjes in rioolwater 55

Uhhhh, leg dit eens uit Devilnmr?

https://coronadashboard.r(...)e/GM0180/vaccinaties
https://coronadashboard.r(...)e/GM0093/vaccinaties
Ik leg dat uit door wat verder te kijken dan mijn neus lang is en niet op 1 pagina te blijven hangen

Renswoude:

Gemiddeld aantal positief geteste mensen per 100.000 inwoners
18
36 minder dan het gemiddelde van de afgelopen zeven dagen (54)
Dit getal laat zien van hoeveel mensen gisteren per 100.000 inwoners gemeld is dat ze positief getest zijn op het coronavirus.


Waarde van maandag 11 oktober · Bron: RIVM

https://coronadashboard.r(...)itief-geteste-mensen

Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat in deze gemeentes er verrekte weinig getest wordt

Vwb Terschelling en virusdeeltjes in Riool.... Je weet dat dat een toeristische trekpleister is en dat de vaccinatiegraad alleen de locale bevolking is?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201726242
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]
[..]
Ik leg dat uit door wat verder te kijken dan mijn neus lang is en niet op 1 pagina te blijven hangen

Renswoude:

Gemiddeld aantal positief geteste mensen per 100.000 inwoners
18
36 minder dan het gemiddelde van de afgelopen zeven dagen (54)
Dit getal laat zien van hoeveel mensen gisteren per 100.000 inwoners gemeld is dat ze positief getest zijn op het coronavirus.

Waarde van maandag 11 oktober · Bron: RIVM

https://coronadashboard.r(...)itief-geteste-mensen

Je snapt natuurlijk zelf ook wel dat in deze gemeentes er verrekte weinig getest wordt
Daarom kijk ik naar ziekenhuisopnames en virusdeeltjes in rioolwater. Leg eens uit waarom is het aantal virusdeeltjes in Staphorst/Renswoude significant lager dan op Terschelling?
pi_201726253
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:56 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Daarom kijk ik naar ziekenhuisopnames en virusdeeltjes in rioolwater. Leg eens uit waarom is het aantal virusdeeltjes in Staphorst significant lager dan op Terschelling?
Terschelling veel toeristen. En die worden niet meegenomen in de vaccinatiegraad van de bevolking is het wel? Maar ze poepen wel in hetzelfde riool als de bevolking
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201726262
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Terschelling veel toeristen. En die worden niet meegenomen in de vaccinatiegraad van de bevolking is het wel
Het lijkt me niet dat er nu nog zoveel toeristen zijn op Terschelling.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:59:11 #67
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201726285
Double-jabbed Brits suffering 'worst colds ever' could have Covid without realising
quote:
Brits suffering from miserable colds could actually be enduring breakthrough cases of Covid-19 without realising, potentially allowing the virus to continue to spread.

Over the past few weeks hundreds of thousands of people have been struck down by the fierce return of the common cold.

Anecdotal evidence suggests the 'worst cold ever' has spread widely, possibly fuelled by a dip in immunity after a year and a half of social distancing and mask wearing limited its potential to infect.

Rather than the usual inconveniencing runny nose and cough, the disease has been laying people out.

"The worse cold I have ever had," one Mirror reader reported.

"Usually, whenever I've had a cold I'm able to plod on through but this has completely drained me and knocked me around. I've still got it and it's been just over a week."

She added: "I'm hoping it won't last too much longer as it's that bad I wouldn't wish it on my worse enemy."

It may be that those currently in the grips of the familiar symptoms are not actually suffering from a cold, but Covid-19.

Research from the ZOE Covid App in the UK shows that the top five symptoms for those who have had both coronavirus vaccines but still contract the virus are a headache, a runny nose, sneezing, a sore throat and loss of smell.

Professor Tim Spector, lead scientists on the ZOE Covid study app, warned that confusing Covid for a cold was easy to do, and could help the virus to spread.
Oh Dear Me, the Horror!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201726314
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:57 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Het lijkt me niet dat er nu nog zoveel toeristen zijn op Terschelling.
Als ik voor dit weekend met morgen als startdatum een huisje wil boeken is er precies 1 vrij
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:30:12 #69
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201726686
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:01 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Als ik voor dit weekend met morgen als startdatum een huisje wil boeken is er precies 1 vrij
Dat staat zowat bij elke kamer om mensen te triggeren snel te boeken want ‘op = op’. Dat verklaart dan ook waarom je zo eenvoudig te paaien bent voor alle propaganda van de overheid cs.
Blijf er vooral in geloven. Wij gaan liever verder met ons leven :)
Mai pben rai~!
pi_201726715
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:01 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Als ik voor dit weekend met morgen als startdatum een huisje wil boeken is er precies 1 vrij
En laten we het dan nog even hebben over Staphorst, waarom is dat aantal virusdeeltjes zo laag? Lager kan bijna niet, dus vertel eens? Het zou daar toch volledig uit de klauwen lopen? En Urk?
pi_201726760
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:31 schreef mir1986 het volgende:

[..]
En laten we het dan nog even hebben over Staphorst, waarom is dat aantal virusdeeltjes zo laag? Lager kan bijna niet, dus vertel eens? Het zou daar toch volledig uit de klauwen lopen? En Urk?
Het zou niks... grote kans dat ze tijdens de eerste of de 2e golf voor een groot deel allemaal al geinfecteerd zijn geraakt. Geen idee.
Feit is dat ze zich sowieso niet of nauwelijks laten testen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201726768
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:30 schreef KNAK het volgende:

[..]
Dat staat zowat bij elke kamer om mensen te triggeren snel te boeken want ‘op = op’. Dat verklaart dan ook waarom je zo eenvoudig te paaien bent voor alle propaganda van de overheid cs.
Blijf er vooral in geloven. Wij gaan liever verder met ons leven :)
Oh Ja natuurlijk het is een groot complot en er zijn helemaal geen toeristen op Terschelling
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201726872
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:37 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Het zou niks... grote kans dat ze tijdens de eerste of de 2e golf voor een groot deel allemaal al geinfecteerd zijn geraakt. Geen idee.
Feit is dat ze zich sowieso niet of nauwelijks laten testen
Maar waarom is dan het aantal virusdeeltjes in het rioolwater zo laag in die gemeenten?
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:19:20 #74
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201727265
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:47 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Maar waarom is dan het aantal virusdeeltjes in het rioolwater zo laag in die gemeenten?
Dat zou ook kunnen passen bij veel besmettingen in de eerste en tweede golf.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:22:29 #75
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201727300
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:37 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Oh Ja natuurlijk het is een groot complot en er zijn helemaal geen toeristen op Terschelling
Toeristen zijn er overal, waar dan ook. En ja, het is allemaal onzin en bedrog.
Mai pben rai~!
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:32:09 #76
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201727440
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:42 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

En zo zie je hoe je wordt voorgelogen door Nieuwsuur..
Nog even terug naar de Coronagevallen? Behalve Staphorst gaat het volgens mij prima in de Biblebelt (en zelfs Staphorst valt mee, 0 ziekenhuisopnames en 0 doden) , Urk nog steeds geen ziekenhuisopnames of overleden mensen. Waarom toch?
Dit is toch wel een ernstige schande hoor. Nieuwsuur die acteurs inzet omtrent een verzonnen verhaal.. NPO :')

Goed voor de geloofwaardigheid.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201727642
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:47 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Maar waarom is dan het aantal virusdeeltjes in het rioolwater zo laag in die gemeenten?
Staphorst

Gemiddeld aantal virusdeeltjes per 100.000 inwoners
55
30 meer de vorige waarde
x100 miljard

bijna een verdubbeling
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201727721
https://www.volkskrant.nl(...)-twindemie~b07fe4d3/

twitter


Grappig dat de VK het volgende weer actief kan herinneren:

quote:
Wat kunnen de gevolgen zijn bij een extreem griepseizoen?

In het laatste zware griepseizoen, de winter van 2017-2018, stierven 9.500 mensen aan de griep. In 18 weken tijd werden 16 duizend grieppatiënten in het ziekenhuis opgenomen, tal van ziekenhuizen hadden een opnamestop, operaties werden afgezegd vanwege overvolle ic’s. Als zich komende winter een vergelijkbaar griepscenario ontvouwt, zijn de problemen niet te overzien omdat er naar verwachting ook nog honderden bedden vol zullen liggen met ernstig zieke covid-patiënten.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201727782
quote:
De gouverneur van Texas, Greg Abbott, heeft maandag een mandaat uitgevaardigd dat alle bedrijven, ook particuliere, verbiedt om vaccinatie verplicht te stellen aan werknemers. Hij riep collega-gouverneurs op hetzelfde te doen.

De stap komt nadat de regering van president Joe Biden juist nieuwe regels heeft uitgevaardigd die vereisen dat werkgevers met meer dan honderd mensen in dienst het inenten, of een wekelijkse coronatest, verplicht moeten stellen aan hun werknemers.

Verschillende grote bedrijven, waaronder het in Texas gevestigde American Airlines en Southwest Airlines, hebben al gezegd dat ze zich aan het federale mandaat van Biden zouden houden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201728157
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:57 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Het lijkt me niet dat er nu nog zoveel toeristen zijn op Terschelling.
Een aanname.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:32:52 #81
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_201728178
quote:
Hoezo verzwakt? Na vaccinatie is je imuunsysteem zelfs beter want het is door het vaccin 'getraint'.
Dit kreeg ik te horen als ik zei gewoon op mn eigen imuunsysteem te vertrouwen. Juist dan moet je het vaccin nemen als extra ondersteuning, was het antwoord.

Bovenstaande werd mij door de prikjosti's alhier verzekerd.

Als daarnaast je imuunsysteem door de maatregelen is verzwakt zijn we weer lekker beter. Liggen ze straks allemaal met griep oid thuis of in het ziekenhuis. Lekker dan, kun je weer het werk van de zwakkeren onder ons erbij doen.
To BG or not to BG!
pi_201728189
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:53 schreef Complotwappie het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)-twindemie~b07fe4d3/

[ twitter ]

Grappig dat de VK het volgende weer actief kan herinneren:
[..]

Altijd leuk dit soort reacties op een titel en 1 alinea.... Je zou het hele artikel eens lezen en zelf een oordeel vellen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201728217
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Altijd leuk dit soort reacties op een titel en 1 alinea.... Je zou het hele artikel eens lezen en zelf een oordeel vellen
Ik ben die alinea tegengekomen door het hele artikel te lezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Akathisia op 12-10-2021 12:46:37 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201728230
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:32 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Hoezo verzwakt? Na vaccinatie is je imuunsysteem zelfs beter want het is door het vaccin 'getraint'.
Dit kreeg ik te horen als ik zei gewoon op mn eigen imuunsysteem te vertrouwen. Juist dan moet je het vaccin nemen als extra ondersteuning, was het antwoord.

Bovenstaande werd mij door de prikjosti's alhier verzekerd.

Als daarnaast je imuunsysteem door de maatregelen is verzwakt zijn we weer lekker beter. Liggen ze straks allemaal met griep oid thuis of in het ziekenhuis. Lekker dan, kun je weer het werk van de zwakkeren onder ons erbij doen.
Echter hadden we tijdens het vorige griepseizoen geen vaccinaties maar alleen maar beperkende maatregelen waardoor ook de griep niet om zich heen kon grijpen.

Dat is de reden dat je immuunsysteem wellicht wat meer moeite met de griep gaat hebben.

Vaccinaties hebben daar niks mee te maken, die zorgen er alleen maar voor dat je immuunsysteem voorbereidt is op een virusaanval, in dit geval COVID19
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:54:35 #85
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_201728390
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:37 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Echter hadden we tijdens het vorige griepseizoen geen vaccinaties maar alleen maar beperkende maatregelen waardoor ook de griep niet om zich heen kon grijpen.

Dat is de reden dat je immuunsysteem wellicht wat meer moeite met de griep gaat hebben.

Vaccinaties hebben daar niks mee te maken, die zorgen er alleen maar voor dat je immuunsysteem voorbereidt is op een virusaanval, in dit geval COVID19
Misschien dus dat ze zich in Urk over het algemeen minder aan de maatregelen hebben gehouden waardoor hun imuunsysteem niet is verzwakt door diezelfde maatregelen.

Waren indertijd meerdere wetenschappers die al waarschuwden voor een verzwakte afweer ivm de maatregelen. Met het 'handen stuk wassen' verniel je al je 1e linie van je afweer. Afstand en het mondkapje maken het af. Nu dan maar iedereen aan de griepprik voor de zekerheid?
To BG or not to BG!
pi_201728413
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:36 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Ik ben die alinea tegengekomen door het hele artikel te lezen.
Doelde meer op de twitter reacties

Maar speciaal voor jou
Waarom aan het Cherry picken?
Waarom insinueren dat de VK die griepcijfers zou zijn "vergeten"
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201728474
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:54 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Misschien dus dat ze zich in Urk over het algemeen minder aan de maatregelen hebben gehouden waardoor hun imuunsysteem niet is verzwakt door diezelfde maatregelen.
dan zouden ze alsnog corona krijgen
quote:
Waren indertijd meerdere wetenschappers die al waarschuwden voor een verzwakte afweer ivm de maatregelen. Met het 'handen stuk wassen' verniel je al je 1e linie van je afweer. Afstand en het mondkapje maken het af. Nu dan maar iedereen aan de griepprik voor de zekerheid?
Als je denkt dat men daar geen rekening mee heeft gehouden ben ik bang dat je eea verkeerd inschat.
Geen maatregelen nemen had echter betekent dat de ziekenhuizen en de hele zorg zeer waarschijnlijk waren ingestort. Vandaar dat we nu we kunnen vaccineren en dat ook doen we vrijwel geen maatregelen meer hebben
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:56:32 #88
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_201729155
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:02 schreef devlinmr het volgende:

[..]
dan zouden ze alsnog corona krijgen
[..]
Als je denkt dat men daar geen rekening mee heeft gehouden ben ik bang dat je eea verkeerd inschat.
Geen maatregelen nemen had echter betekent dat de ziekenhuizen en de hele zorg zeer waarschijnlijk waren ingestort. Vandaar dat we nu we kunnen vaccineren en dat ook doen we vrijwel geen maatregelen meer hebben
Ja en misschien hebben ze daardoor inmiddels bijna allemaal anti-stoffen?
To BG or not to BG!
pi_201729213
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:56 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ja en misschien hebben ze daardoor inmiddels bijna allemaal anti-stoffen?
Kan. Maar het is een zeer riskante manier om immuniteit op te wekken bij 17 miljoen mensen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:19:17 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201729395
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:56 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Ja en misschien hebben ze daardoor inmiddels bijna allemaal anti-stoffen?
Wanneer Urk eigenwijs is dan kunnen de ziekenhuizen in de omgeving de noodzakelijke gevallen opvangen. Wanneer je die strategie toepast op heel Nederland dan lukt dat niet meer.
Huilen dan.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:42:50 #91
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_201729613
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wanneer Urk eigenwijs is dan kunnen de ziekenhuizen in de omgeving de noodzakelijke gevallen opvangen. Wanneer je die strategie toepast op heel Nederland dan lukt dat niet meer.
Of het toont aan dat alleen de kwetsbaren en ouderen vaccineren voldoende is?
To BG or not to BG!
pi_201729926
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:42 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Of het toont aan dat alleen de kwetsbaren en ouderen vaccineren voldoende is?
Nee
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201730272
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:42 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Of het toont aan dat alleen de kwetsbaren en ouderen vaccineren voldoende is?
Je bedoelt dat we dan gewoon hadden kunnen rekenen op Duitsland...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201730840
quote:
RIVM ziet 'najaarsstijging': 48 procent meer coronabesmettingen
Het aantal coronabesmettingen is de afgelopen week met 48 procent gestegen, meldt het RIVM. Het gaat om 17.832 nieuwe positieve tests in een week tijd, tegen 12.016 een week eerder.

Het aantal afgenomen tests steeg ook, maar het aantal positieve tests steeg harder. Dat duidt erop dat het virus zich waarschijnlijk weer breder verspreidt.

"De verwachte najaarsstijging van het coronavirus lijkt ingezet", concludeert het RIVM dan ook. Ook in de rioolmeting wordt meer corona aangetroffen en bij Infectieradar, waar mensen invullen hoe ze zich voelen, worden meer mensen met coronaklachten gemeten.
https://nos.nl/artikel/24(...)r-coronabesmettingen
Het gaat weer fout :{
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201730963
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het gaat weer fout :{
Ojeee mensen met een snotneus, snel de economie de vernieling in helpen anders gaan we allemaal kapotdood!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201730970
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wanneer Urk eigenwijs is dan kunnen de ziekenhuizen in de omgeving de noodzakelijke gevallen opvangen. Wanneer je die strategie toepast op heel Nederland dan lukt dat niet meer.
Whut, nu nog, met 90% antibodies?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:50:31 #97
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201731305
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
Whut, nu nog, met 90% antibodies?
Waar zeg ik dat?
Huilen dan.
pi_201731356
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waar zeg ik dat?
Lees vooral je eigen post terug die ik net quote.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201731363
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ojeee mensen met een snotneus, snel de economie de vernieling in helpen anders gaan we allemaal kapotdood!
Zegt degene die boos is dat horecaondernemers op normale wijze weer open kunnen voor gevaccineerden met QR-code
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201731377
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zegt degene die boos is dat horecaondernemers op normale wijze weer open kunnen voor gevaccineerden met QR-code
Contradictio in terminis.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201731485
Veel blaffende gevaccineerde om me heen... veel aan de griep of verkouden.
Kinderen die positief testen na vaccinatie.

Apart allemaal
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:01:58 #102
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201731507
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lees vooral je eigen post terug die ik net quote.
Het gaat er toch over hoe de die antistoffen gekregen hebben?
Huilen dan.
pi_201731540
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
Contradictio in terminis.
Hoe dan?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:06:52 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201731559
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:42 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Of het toont aan dat alleen de kwetsbaren en ouderen vaccineren voldoende is?
Deze logica volg ik even niet (?)
Huilen dan.
pi_201731652
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
Contradictio in terminis.
Hoe sluit het een het ander uit? En wat sluit wat uit om te beginnen.
Je woorden bevatten bar weinig logica.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201731675
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het gaat weer fout :{
"De verwachte stijging zet in" -> "het gaat fout" :?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:15:52 #107
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201731703
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het gaat weer fout :{
Dit was natuurlijk ook te verwachten. Griepseizoen komt er weer aan en de vaccinaties beschermen natuurlijk niet tegen het krijgen van Covid. Dus er zal wellicht nog wel een derde golf aan gaan komen helaas.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201731716
quote:
85s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:14 schreef nostra het volgende:

[..]
"De verwachte stijging zet in" -> "het gaat fout" :?
Nee, dit was mijn post waarop Ludo reageerde met 'contradictio in terminus:
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zegt degene die boos is dat horecaondernemers op normale wijze weer open kunnen voor gevaccineerden met QR-code
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201731737
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nee, dit was mijn post waarop Ludo reageerde met 'contradictio in terminus:
[..]

Dan snap ik je manier van quoten niet helemaal goed, maar dat kan ook aan mij liggen. :+
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_201731770
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:17 schreef nostra het volgende:

[..]
Dan snap ik je manier van quoten niet helemaal goed, maar dat kan ook aan mij liggen. :+
Het gaat weer fout is een andere post van mij en een hele andere discussie. Ludo reageerde op een andere post van mij met zijn uitspraak die niets te maken heeft met mijn eerdere post.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201731852
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het gaat weer fout is een andere post van mij en een hele andere discussie.
We praten een beetje langs elkaar heen dan. Je reageert met "het gaat weer fout" op een post waarin het RIVM zegt dat de verwachte stijging is ingezet. Verwacht, dus wat gaat er dan precies helemaal fout?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_201731888
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:00 schreef PSVCL het volgende:
Veel blaffende gevaccineerde om me heen... veel aan de griep of verkouden.
Kinderen die positief testen na vaccinatie.

Apart allemaal
als ze t vaccin niet gehad hadden waren ze nu dood geweest!1!
Plaats hier uw advertentie
pi_201731927
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:00 schreef PSVCL het volgende:
Veel blaffende gevaccineerde om me heen... veel aan de griep of verkouden.
Kinderen die positief testen na vaccinatie.

Apart allemaal
Niks raars aan, rhinovirus is niet ineens verdwenen ofzo... En aangezien Rhinovirus "sterker" lijkt dan het Sars-Cov2 virus (https://www.bbc.com/news/health-56483445).
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201731950
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:27 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
als ze t vaccin niet gehad hadden waren ze nu dood geweest!1!
Tijd voor een booster dan maar
pi_201731981
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:32 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Tijd voor een booster dan maar
corona of griep? allebei maar voor de zekerheid.
Plaats hier uw advertentie
pi_201732075
twitter


Kan iemand mij uitleggen waar die oversterfte toch vandaan komt?
pi_201732112
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:23 schreef nostra het volgende:

[..]
We praten een beetje langs elkaar heen dan. Je reageert met "het gaat weer fout" op een post waarin het RIVM zegt dat de verwachte stijging is ingezet. Verwacht, dus wat gaat er dan precies helemaal fout?
Oh, ik zie het.

Het aantal besmettingen loopt weer op en dat ondanks onze hoge vaccinatiegraad. Maar ook het aantal ziekenhuisopnames stijgt weer hard en dat zijn vooral ongevaccineerden. Dus zelfs met deze vaccinatiegraad wordt het moeilijk voor onze gezondheidszorg om de verwachte instroom aan te kunnen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201732126
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:35 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
corona of griep? allebei maar voor de zekerheid.
Rechterarm de coronaprik, links griep..
Moet kunnen toch.

Ben geen wappie!
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:43 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Kan iemand mij uitleggen waar die oversterfte toch vandaan komt?
Dikke duim
pi_201732223
twitter
  Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:04:03 #120
236264 crew  capricia
pi_201732315
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:43 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Kan iemand mij uitleggen waar die oversterfte toch vandaan komt?
Precies zoals te verwachten is. Die oversterfte zit hem in het begin van 2021. Toen nog niemand gevaccineerd was.
Kijk maar eens.
Definitely not CIA
pi_201732352
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar ook het aantal ziekenhuisopnames stijgt weer hard en dat zijn vooral ongevaccineerden. Dus zelfs met deze vaccinatiegraad wordt het moeilijk voor onze gezondheidszorg om de verwachte instroom aan te kunnen.
Die "dus" blijft maar de vraag natuurlijk. We vallen gewoon binnen de bandbreedte van verwachte ziekenhuis (~850max) en IC- (~170max)-bezetting. Nog geen reden tot paniek dus, wel mogelijk tot wat bijsturing, waarbij vooral de interessante vraag is hoe je die dan vorm gaat geven als dit nu eenmaal het feitencomplex is. Rinse and repeat gaat 'm in ieder geval niet worden, zoveel is wel duidelijk.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:10:13 #122
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201732381
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:43 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Kan iemand mij uitleggen waar die oversterfte toch vandaan komt?
2021 is ook een coronajaar :!

Zoals @capricia al zei: https://euromomo.eu/bulletins/2021-39/
Huilen dan.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:16:37 #123
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201732446
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
2021 is ook een coronajaar :!

Zoals @:capricia al zei: https://euromomo.eu/bulletins/2021-39/
Met een leeuwendeel gevaccineerd ja. Heilige graal enzo.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:18:19 #124
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201732464
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Met een leeuwendeel gevaccineerd ja. Heilige graal enzo.
Kijk dan eens goed naar wanneer die piek scherp afneemt tot aan het basisniveau en vraag je dan eens af wanneer de vaccinatiecampagnes in Europa een beetje op stoom kwamen...
Huilen dan.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:20:12 #125
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201732483


Fraai stukje (riool) journalistiek weer, denk niet dat er nog mensen zijn die dit niet hadden zien aankomen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:22:42 #126
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201732505
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:55 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Haha, dit is de bizarre wereld van de Progressief-Globalistische geest. De ene zomer BLM schreeuwen en doen alsof er sprake is van ongekend "systematisch racisme", het volgende moment zwarte mensen hun werk niet laten uitvoeren vanwege de keus zich niet te laten vaccineren. Of nog mooier: het ene moment schreeuwen over zogenaamde "voter suppression" omdat er er identificatieplicht is tijdens verkiezingen, het volgende moment doodleuk vaccine passports invoeren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:23:43 #127
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201732513
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Met een leeuwendeel gevaccineerd ja. Heilige graal enzo.
Net iets meer dan de helft.
Volledig, en +-70% 1 vaccin.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:00 schreef PSVCL het volgende:
Veel blaffende gevaccineerde om me heen... veel aan de griep of verkouden.
Kinderen die positief testen na vaccinatie.

Apart allemaal
Hier op werk 5 positief meeste sinds uitbraak van conid-19 betrof wel allemaal de ongevaccineerde en een die nogal anti vax is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote kans personeels feestje van 2 weken terug en afgelopen weekend ook flinke party geweest.
Was voor eerst in 2 jaar zo uitbundige feestjes.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201732786
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_201732893
Taiwan death from COVID-19 vaccination exceeds death from COVID-19

https://medicaltrend.org/(...)death-from-covid-19/
Plaats hier uw advertentie
pi_201732896
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Hoe sluit het een het ander uit? En wat sluit wat uit om te beginnen.
Je woorden bevatten bar weinig logica.
Kop in het zand techniek weer, alsof je het allemaal niet begrijpt waar ik op doel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201732964
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, dit is de bizarre wereld van de Progressief-Globalistische geest. De ene zomer BLM schreeuwen en doen alsof er sprake is van ongekend "systematisch racisme", het volgende moment zwarte mensen hun werk niet laten uitvoeren vanwege de keus zich niet te laten vaccineren. Of nog mooier: het ene moment schreeuwen over zogenaamde "voter suppression" omdat er er identificatieplicht is tijdens verkiezingen, het volgende moment doodleuk vaccine passports invoeren.
Die gasten zijn zo hypocriet as fuck... Heel erg doel gericht (en dat doel hebben ze in hun hoofd vanwege propaganda) de manier waarop is ondergeschikt. Geen ethieke regels of wat dan ook.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201732984
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:43 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Kan iemand mij uitleggen waar die oversterfte toch vandaan komt?
Whut, serieus? Deze statistieken? Niet ok.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201733009
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kop in het zand techniek weer, alsof je het allemaal niet begrijpt waar ik op doel.
Je woorden zijn nogal onduidelijk.

Ik gok trouwens dat je op het woordje normale aan de ene kant doelt en met gebruik van een QR-code aan de andere kant.

Horecaondernemers konden in NL lang alleen open gaan door een hele hoop regels te hanteren. Zo mochten ze op bepaald moment alleen gereserveerde klanten toelaten, moesten die gasten persoonsgegevens achterlaten, moesten alle groepen 1,5 meter afstand blijven houden, mocht je alleen met een klein groepje eten, waren er gedwongen kortere openingstijden enz. enz.

Nu vallen al die beperkingen weg en hoef je alleen nog maar een QR-code te laten zien. Dat kan op verantwoorde wijze omdat al je gasten of gevaccineerd zijn of onlangs negatief getest. 'Gewoon alles opengooien zonder beperkingen' is geen optie.
Vraag horecaondernemers welke situatie ze het beste vinden en 9 van de 10 kiest ervoor om met QR-code en zonder verdere restricties open te gaan.

Dit is dus de beste situatie voor horecaondernemers en figuren die roepen dat ondernemers kapot worden gemaakt terwijl ze zelf vreselijk tegen de QR-code ageren zijn daarom hypocriet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201733014
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je woorden zijn nogal onduidelijk.

Ik gok trouwens dat je op het woordje normale aan de ene kant doelt en met gebruik van een QR-code aan de andere kant.
Heyyyy je wordt al slimmer!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201733020
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'Gewoon alles opengooien zonder beperkingen' is geen optie.
Dat is raar, die QR houdt namelijk op het geheel nog geen fractie van besmettingen tegen en dus ook geen fractie van het aantal IC opnames.

QR systeem is ingevoerd en de besmettingen stijgen. Zal wel veel effect hebben dat QR systeem.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201733025
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Heyyyy je wordt al slimmer!
Jij bent onduidelijk genoeg dat het nog 10 andere dingen had kunnen betekenen, maar dit was de meest voor de hand liggende. Mooi, nu we met jouw raadspelletje klaar zijn kan jij misschien op die vorige post van me reageren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201733033
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is raar, die QR houdt namelijk op het geheel nog geen fractie van besmettingen tegen en dus ook geen fractie van het aantal IC opnames.

Nou, nee.
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:16 schreef ludovico het volgende:

QR systeem is ingevoerd en de besmettingen stijgen. Zal wel veel effect hebben dat QR systeem.
Of het is niet de enige variabele die invloed heeft op het aantal besmettingen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201733036
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Jij bent onduidelijk genoeg dat het nog 10 andere dingen had kunnen betekenen, maar dit was de meest voor de hand liggende. Mooi, nu we met jouw raadspelletje klaar zijn kan jij misschien op die vorige post van me reageren.
Neehoor, als je een beetje kan nadenken kom je er best uit, heb wat meer vertrouwen in jezelf.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201733050
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Of het is niet de enige variabele die invloed heeft op het aantal besmettingen.
Dat is waar, maar blijft dat laatste stuk nog wel gelden, het is ook wéér geen game changer, op het geheel heeft het nauwelijks effect en het is nogal een segragatie maatregel. Wat zeg ik, pure discriminatie vanwege een gebrek aan crisis situatie om zo een gebrek aan wetenschappelijke onderbouwing te kunnen rechtvaardigen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:20:06 #140
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201733059
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:03 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Taiwan death from COVID-19 vaccination exceeds death from COVID-19

https://medicaltrend.org/(...)death-from-covid-19/
Clickbait.

From word vervangen door after in het bericht.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201733089
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:43 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Kan iemand mij uitleggen waar die oversterfte toch vandaan komt?
https://euromomo.eu/graphs-and-maps/#excess-mortality

Die graph zegt wat anders.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201733105
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is waar, maar blijft dat laatste stuk nog wel gelden, het is ook wéér geen game changer, op het geheel heeft het nauwelijks effect
Daar is het dan ook nooit voor bedoeld en zo is het ook nooit gebracht.

Waar het wel voor bedoeld is is om op verantwoorde wijze weer mogelijkheden bieden voor horecaondernemers om op normale wijze hun bedrijf te runnen en voor de Nederlander om zonder allerlei regels weer naar de film, kroeg of restaurant te gaan. Oftewel om al die horecaondernemers die het al zo lang moeilijk hebben weer wat lucht te gunnen en al die Nederlanders die het zo lang moeilijk hadden weer op verantwoorde wijze uit te kunnen laten gaan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201733112
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Daar is het dan ook nooit voor bedoeld en zo is het ook nooit gebracht.

Waar het wel voor bedoeld is is om op verantwoorde wijze weer mogelijkheden bieden voor horecaondernemers om op normale wijze hun bedrijf te runnen en voor de Nederlander om zonder allerlei regels weer naar de film, kroeg of restaurant te gaan. Oftewel om al die horecaondernemers die het al zo lang moeilijk hebben weer wat lucht te gunnen en al die Nederlanders die het zo lang moeilijk hadden weer op verantwoorde wijze uit te kunnen laten gaan.
Het heeft nauwelijks effect, dus nogal idioot om daar voor te gaan discrimineren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201733440
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_201733647
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het heeft nauwelijks effect, dus nogal idioot om daar voor te gaan discrimineren.
Dat komt doordat mensen elders wel op elkaar kruipen
Eigenlijk zou de code moeten worden uitgebreid met winkels, kantoren en privébezoek.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201734227
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vraag horecaondernemers welke situatie ze het beste vinden en 9 van de 10 kiest ervoor om met QR-code en zonder verdere restricties open te gaan.
Ja, met het pistool tegen het hoofd kiezen ze de minst slechte optie, maar wat zegt dat precies?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_201734254
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:58 schreef Wantie het volgende:
Eigenlijk zou de code moeten worden uitgebreid met winkels, kantoren en privébezoek.
Of je erkent als overheid dat de wereld nu eenmaal niet zo werkt als een Sims-spelletje, dat kan natuurlijk ook.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_201734509
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:34 schreef nostra het volgende:

[..]
Of je erkent als overheid dat de wereld nu eenmaal niet zo werkt als een Sims-spelletje, dat kan natuurlijk ook.
In Scandinavië zijn ze er inmiddels achter.
pi_201734803
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat komt doordat mensen elders wel op elkaar kruipen
Eigenlijk zou de code moeten worden uitgebreid met winkels, kantoren en privébezoek.
Lijkt je wel wat he, voor een tamelijk ongevaarlijk virus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:38:52 #151
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201734966
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat komt doordat mensen elders wel op elkaar kruipen
Eigenlijk zou de code moeten worden uitgebreid met winkels, kantoren en privébezoek.
-nee-

[ Bericht 9% gewijzigd door yvonne op 13-10-2021 11:58:16 ]
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:40:41 #152
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201734973
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Je woorden zijn nogal onduidelijk.

Ik gok trouwens dat je op het woordje normale aan de ene kant doelt en met gebruik van een QR-code aan de andere kant.

Horecaondernemers konden in NL lang alleen open gaan door een hele hoop regels te hanteren. Zo mochten ze op bepaald moment alleen gereserveerde klanten toelaten, moesten die gasten persoonsgegevens achterlaten, moesten alle groepen 1,5 meter afstand blijven houden, mocht je alleen met een klein groepje eten, waren er gedwongen kortere openingstijden enz. enz.

Nu vallen al die beperkingen weg en hoef je alleen nog maar een QR-code te laten zien. Dat kan op verantwoorde wijze omdat al je gasten of gevaccineerd zijn of onlangs negatief getest. 'Gewoon alles opengooien zonder beperkingen' is geen optie.
Vraag horecaondernemers welke situatie ze het beste vinden en 9 van de 10 kiest ervoor om met QR-code en zonder verdere restricties open te gaan.

Dit is dus de beste situatie voor horecaondernemers en figuren die roepen dat ondernemers kapot worden gemaakt terwijl ze zelf vreselijk tegen de QR-code ageren zijn daarom hypocriet.
Wat is dit voor een gelul. Heb jij dit gevraagd aan de horeca ondernemer?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201735257
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:40 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wat is dit voor een gelul. Heb jij dit gevraagd aan de horeca ondernemer?
Horecaondernemers zijn, zoals de naam al zegt, ondernemers. En die kiezen liever voor een QR-codebeleid waarmee ze een zo goed als normale dienst kunnen draaien dan allerlei beperkingen waarmee ze slechts een halve bezetting draaien waar niks mee te verdienen valt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 22:19:32 #154
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201735294
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Horecaondernemers zijn, zoals de naam al zegt, ondernemers. En die kiezen liever voor een QR-codebeleid waarmee ze een zo goed als normale dienst kunnen draaien dan allerlei beperkingen waarmee ze slechts een halve bezetting draaien waar niks mee te verdienen valt.
Dit is helemaal geen feit. Dit is wat jij denkt.

Zijn vragen geweest vanuit de horeca waarom men niet mocht kiezen. Maar nee, iedereen werd die kutpas door de strot geduwd.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201736031
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Horecaondernemers zijn, zoals de naam al zegt, ondernemers. En die kiezen liever voor een QR-codebeleid waarmee ze een zo goed als normale dienst kunnen draaien dan allerlei beperkingen waarmee ze slechts een halve bezetting draaien waar niks mee te verdienen valt.
En extra mensen inhuren om het te handhaven. Ondernemen is niet hetzelfde als slaafje van de overheid spelen. Eerder het tegenovergestelde.
pi_201736035
twitter

But best vaccine everr?
pi_201736146
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:47 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Maar waarom is dan het aantal virusdeeltjes in het rioolwater zo laag in die gemeenten?
Je wordt op je wenken bediend


https://www.destentor.nl/(...)gn=socialsharing_web
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201736202
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
But best vaccine everr?
Probeer die grafiek eens zelf te reproduceren. Wellicht snap je dan de onzin
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201736211
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
En extra mensen inhuren om het te handhaven. Ondernemen is niet hetzelfde als slaafje van de overheid spelen. Eerder het tegenovergestelde.
Er is niemand extra ingehuurd. Dat is de grootste kolder.
Gast komt bij deur, personeel wijst tafel aan scant qr en neemt de eerste order aan.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 00:11:56 #160
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201736241
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 00:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Er is niemand extra ingehuurd. Dat is de grootste kolder.
Gast komt bij deur, personeel wijst tafel aan scant qr en neemt de eerste order aan.
Zo werkt dit niet in de natte horeca of feestjes, hans.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 13 oktober 2021 @ 00:24:28 #161
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201736286
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is raar, die QR houdt namelijk op het geheel nog geen fractie van besmettingen tegen en dus ook geen fractie van het aantal IC opnames.

QR systeem is ingevoerd en de besmettingen stijgen. Zal wel veel effect hebben dat QR systeem.
Hoe weet je dat zo zeker?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201736719
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 00:24 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Hoe weet je dat zo zeker?
Omdat de kans om een ander te besmetten niet significant verschilt van een gevaccineerd persoon.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201737070
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 00:11 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zo werkt dit niet in de natte horeca of feestjes, hans.
Daar besteld niemand wat?
Feestjes hebben geen portier?
Echt alleen in de Nederlandse Horeca is dit een "probleem"
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201737179
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 03:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Omdat de kans om een ander te besmetten niet significant verschilt van een gevaccineerd persoon.
Jij pleit dus voor herinvoering van de maatregelen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201737201
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 00:11 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Zo werkt dit niet in de natte horeca of feestjes, hans.
De natte horeca had over het algemeen al een deurbeleid. Zonder id kaart kwam je er niet in. Dat werd bij de deur gecontroleerd.
Voor bruine cafés is dat een ander verhaal, daar kon je wel gewoon naar binnen.
De wet schrijft voor dat je op QR code controleert wanneer daar de gelegenheid voor is. Dat hoeft dus niet bij de deur, maar mag ook later aan de bar, of tijdens de bestelling of zelfs pas bij het afrekenen.
Horeca hoeft daardoor in de meeste gevallen geen extra personeel in te zetten voor de QR check.
Toch zullen er bedrijven zijn die dat wel doen, maar dat was ook al het geval bij de coronacheck in de periode voor de QR.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201737232
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:58 schreef Wantie het volgende:

Eigenlijk zou de code moeten worden uitgebreid met winkels, kantoren en privébezoek.
En dan met mij lachen als ik zeg dat jullie al juichend de totalitaire staat tegemoet lopen :wtf:
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 08:52:13 #167
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201737713
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 03:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Omdat de kans om een ander te besmetten niet significant verschilt van een gevaccineerd persoon.
En hoe weet je dat zo zeker? De wetenschappelijke literatuur laat wat anders zien.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201738288
.

[ Bericht 83% gewijzigd door PSVCL op 13-10-2021 09:44:04 ]
pi_201739167
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 07:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
De natte horeca had over het algemeen al een deurbeleid. Zonder id kaart kwam je er niet in. Dat werd bij de deur gecontroleerd.
Voor bruine cafés is dat een ander verhaal, daar kon je wel gewoon naar binnen.
De wet schrijft voor dat je op QR code controleert wanneer daar de gelegenheid voor is. Dat hoeft dus niet bij de deur, maar mag ook later aan de bar, of tijdens de bestelling of zelfs pas bij het afrekenen.
Horeca hoeft daardoor in de meeste gevallen geen extra personeel in te zetten voor de QR check.
Toch zullen er bedrijven zijn die dat wel doen, maar dat was ook al het geval bij de coronacheck in de periode voor de QR.
Ben nu 1x uit eten geweest en de ober controleerde ons gewoon bij het opnemen van de bestelling.. Even snelle handeling extra, daar hebben ze echt niet extra mensen voor nodig.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_201739350
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 07:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En dan met mij lachen als ik zeg dat jullie al juichend de totalitaire staat tegemoet lopen :wtf:
Valt mee hoor, ik ben geen voorstander van de QR code.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:36:36 #171
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201739398
twitter


Oei!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201739649
quote:
Ik snap het niet meer
.. als MSM/artsen roepen dat 95% van de ziekenhuisopnames ongevaccineerd is, roepen jullie "die cijfers zijn uit de duim gezogen want vaccinatiestatus is niet bekend", maar als een random figuur die claimt op de IC te werken roept dat het juist gevaccineerde mensen zijn dan is het.."Oei!"
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201739684
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 08:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
En hoe weet je dat zo zeker? De wetenschappelijke literatuur laat wat anders zien.
Welke wetenschappelijke literatuur heb je het over?

Er zijn nogal wat biases. Ongevaccineerd naar ongevaccineerde besmettingen worden het meest gelocaliseerd dat is waar. Hoeveel vaker dat voorkomt en of je dat een significant verschil vindt wordt al een stukje subjectiever.

Maar dat groepsimmuniteit principes uitblijven (wat al heel lang de verwachting was) laat helemaal zien dat gevaccineerden hard meedoen in de besmettingscijfers.

Je moet je in wiskundige bochten wringen die doodlopend zijn om het hoog te houden.

De opbouw van antistoffen bij niet gevaccineerden zou in recordtempo moeten toenemen en bij die grote verschillen gevaccineerd vs ongevaccineerd zou je weer groepsimmuniteit effecten moeten kunnen observeren.

Gebeurt niet. Is dus gewoon niet waar.

En die break through cases - herinfectie etc, de wiskunde erachter, alles ondersteund die hypothese.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201739685
quote:
Eerst werden we om de oren geslagen met een verpleegkundige die zei dat ziekenhuizen niet op de hoogte zijn van wie wel en wie niet zijn gevaccineerd op de IC, en nu sla jij Fok om de oren met een verpleegkundige die beweert dat wel te weten :P

Anyway, zo te luisteren is dit geen IC verpleegkundige die opbelt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201739729
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Welke wetenschappelijke literatuur heb je het over?

Er zijn nogal wat biases. Ongevaccineerd naar ongevaccineerde besmettingen worden het meest gelocaliseerd dat is waar. Hoeveel vaker dat voorkomt en of je dat een significant verschil vindt wordt al een stukje subjectiever.

Maar dat groepsimmuniteit principes uitblijven (wat al heel lang de verwachting was) laat helemaal zien dat gevaccineerden hard meedoen in de besmettingscijfers.
Groepsimmuniteit heeft een bepaalde vaccinatiegraad nodig, en daar zitten we sowieso niet op.
Daarnaast is bekend dat gevaccineerden wel besmet kunnen raken en die besmetting kunnen doorgeven.
Alleen lijk jij te beweren dat die besmettelijkheid gelijk is met ongevaccineerden.
En daarvoor is kennelijk geen bewijs.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201739734
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Groepsimmuniteit heeft een bepaalde vaccinatiegraad nodig, en daar zitten we sowieso niet op.
Daarnaast is bekend dat gevaccineerden wel besmet kunnen raken en die besmetting kunnen doorgeven.
Alleen lijk jij te beweren dat die besmettelijkheid gelijk is met ongevaccineerden.
En daarvoor is kennelijk geen bewijs.
Bij 100% is het er nog niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201739748
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Bij 100% is het er nog niet.
Dat is een aanname.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201739766
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Groepsimmuniteit heeft een bepaalde vaccinatiegraad nodig, en daar zitten we sowieso niet op.
Daarnaast is bekend dat gevaccineerden wel besmet kunnen raken en die besmetting kunnen doorgeven.
Alleen lijk jij te beweren dat die besmettelijkheid gelijk is met ongevaccineerden.
En daarvoor is kennelijk geen bewijs.
Nee. Ik zeg niet gelijk. Ik zeg niet significant verschillend.

Groepsimmuniteit gaat niet mogelijk zijn omdat de besmettingen van gevaccineerd naar gevaccineerd nog te hoog zijn om dat te bereiken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201739776
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee. Ik zeg niet gelijk. Ik zeg niet significant verschillend.
Dus nagenoeg gelijk.


quote:
Groepsimmuniteit gaat niet mogelijk zijn omdat de besmettingen van gevaccineerd naar gevaccineerd nog te hoog zijn om dat te bereiken.
Dat is een aanname.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201739784
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is een aanname.
Ondersteund door statistiek, groepsimmuniteits effecten blijven uit.

Delta zou veel besmettelijker zijn. Dan gaat dat proces dus alleen nog maar sneller. Effect blijft uit (!).
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201739824
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:52 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ik snap het niet meer
.. als MSM/artsen roepen dat 95% van de ziekenhuisopnames ongevaccineerd is, roepen jullie "die cijfers zijn uit de duim gezogen want vaccinatiestatus is niet bekend", maar als een random figuur die claimt op de IC te werken roept dat het juist gevaccineerde mensen zijn dan is het.."Oei!"
Incidentie om op de IC te komen is 95% lager voor gevaccineerden is iets anders dan 95% minder op de IC.

Dat is basis statistiek waar die de mis in gaat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201739835
Is er ooit een virus uitgeroeid dat mensen herinfecteert?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201739845
Influenza nu misschien, maar die verwachten ze hard terug. Geen idee waarom, dacht dat het weg was?.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201739862
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:06 schreef ludovico het volgende:

[..]
Incidentie om op de IC te komen is 95% lager voor gevaccineerden is iets anders dan 95% minder op de IC.

Dat is basis statistiek waar die de mis in gaat.
Leuk voor je, maar heeft weer geen enkele relatie met het punt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201739891
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:10 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Leuk voor je, maar heeft weer geen enkele relatie met het punt
Behalve dan dat het een leugen is dat er 95% minder gevaccineerden op de IC liggen.

Robert Koch kwam met 36% was gevaccineerd.

Dat is nogal andere statistiek dan 95% minder vaak op de IC non?


Hoe heeft de waarheid van de cijfers niks te maken met de discussie?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201740010
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Behalve dan dat het een leugen is dat er 95% minder gevaccineerden op de IC liggen.

Robert Koch kwam met 36% was gevaccineerd.

Dat is nogal andere statistiek dan 95% minder vaak op de IC non?


Hoe heeft de waarheid van de cijfers niks te maken met de discussie?
Bedankt voor de bevestiging dat je het punt mist
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 12:28:43 #187
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201740051
Medio september :{

twitter


en...

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201740093
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ondersteund door statistiek, groepsimmuniteits effecten blijven uit.

Delta zou veel besmettelijker zijn. Dan gaat dat proces dus alleen nog maar sneller. Effect blijft uit (!).
Dansen met Jansen heeft laten zien wat er gebeurt als je met Delta alles loslaat bij te weinig gevaccineerden. De cijfers gingen stijl omhoog.
We zitten nu hoger in de vaccinaties en het opheffen van de maatregelen heeft niet geleid tot een dergelijk stijle toename.
Dat laat zien dat vaccineren wel een verschil maakt.
Verder heb je naast vaccinatie ook natuurlijke immuniteit.
Mensen die besmet zijn geweest zouden immuniteit hebben opgebouwd die even goed, en volgens sommigen zelfs beter, is als vaccinatie.
Beide gecombineerd, zouden op een gegeven moment moeten zorgen voor groepsimmuniteit.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201740114
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Medio september :{

Nooit van jou verwacht dat je een politicus op zijn woord gelooft...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201740155
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Bedankt voor de bevestiging dat je het punt mist
Jezusmina. Ga weg joh.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201740255
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dansen met Jansen heeft laten zien wat er gebeurt als je met Delta alles loslaat bij te weinig gevaccineerden. De cijfers gingen stijl omhoog.
We zitten nu hoger in de vaccinaties en het opheffen van de maatregelen heeft niet geleid tot een dergelijk stijle toename.
Dat laat zien dat vaccineren wel een verschil maakt.
Verder heb je naast vaccinatie ook natuurlijke immuniteit.
Mensen die besmet zijn geweest zouden immuniteit hebben opgebouwd die even goed, en volgens sommigen zelfs beter, is als vaccinatie.
Beide gecombineerd, zouden op een gegeven moment moeten zorgen voor groepsimmuniteit.
Dansen met Jansen laat mooi zien wat er gebeurt als je in een klap meer gaat testen op een groep mensen die note bene nog hoger risico heeft het te hebben ook vanwege close contacts etc. 87% van de besmettingen die geconstateerd werden kwam van jonge mensen. Totaal geen issue voor die mensen in ieder geval. In welke mate die extra besmettingen zich uitsmeerden over de overige populatie weet ik niet. Volgens mij werden er meer restricties genomen en werd die stijging weer ingedamd. Het zakte gelijk weg, van verdere stijging was volgens mij helemaal geen sprake.

Als vaccineren en antistoffen an sich effect hebben dan zou je dat moeten zien in een steeds lager R getal. Dat gebeurt niet, seizoenseffect zal weer sterker blijken dan vaccinatie effect in die zin. Virus uitroeien = onmogelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201740499
Hugo heeft de kudde weer betoverd met zn mooie praatjes ... we komen hier nooit meer uit met dit soort volk



_O- _O-
pi_201740503
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dansen met Jansen laat mooi zien wat er gebeurt als je in een klap meer gaat testen op een groep mensen die note bene nog hoger risico heeft het te hebben ook vanwege close contacts etc.
Nope, dat is een misvatting.
De verticale stijging kwam niet voort uit de tvt.


quote:
87% van de besmettingen die geconstateerd werden kwam van jonge mensen. Totaal geen issue voor die mensen in ieder geval.
Niet relevant, we hebben het over groepsimmuniteit.


quote:
In welke mate die extra besmettingen zich uitsmeerden over de overige populatie weet ik niet. Volgens mij werden er meer restricties genomen en werd die stijging weer ingedamd. Het zakte gelijk weg, van verdere stijging was volgens mij helemaal geen sprake.
Klopt, tvt werd afgeschaft, festivals en natte horeca gesloten. En toen damde het weer in.

Nu hebben we opnieuw tvt, met als verschil dat je 2 weken volledig gevaccineerd moet zijn, 4 weken voor Jansen, en er meer mensen gevaccineerd zijn.
Verder is nu ook overal de 1,5 m verdwenen. Iedereen zit weer op elkaar in de supermarkt.
Desondanks geen stijging zoals met dansen met Jansen...

quote:
Als vaccineren en antistoffen an sich effect hebben dan zou je dat moeten zien in een steeds lager R getal. Dat gebeurt niet, seizoenseffect zal weer sterker blijken dan vaccinatie effect in die zin. Virus uitroeien = onmogelijk.
Dus volgens jou is natuurlijke immuniteit een farce. Die worden telkens opnieuw besmet.
Dan is het dus maar goed dat een herstelbewijs maar 6 maanden geldig is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 13 oktober 2021 @ 13:03:12 #194
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201740545
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Welke wetenschappelijke literatuur heb je het over?
Is pas nog in dit topic besproken...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 13 oktober 2021 @ 13:08:43 #195
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201740599
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dansen met Jansen heeft laten zien wat er gebeurt als je met Delta alles loslaat bij te weinig gevaccineerden. De cijfers gingen stijl omhoog.
We zitten nu hoger in de vaccinaties en het opheffen van de maatregelen heeft niet geleid tot een dergelijk stijle toename.
Dat laat zien dat vaccineren wel een verschil maakt.
Verder heb je naast vaccinatie ook natuurlijke immuniteit.
Mensen die besmet zijn geweest zouden immuniteit hebben opgebouwd die even goed, en volgens sommigen zelfs beter, is als vaccinatie.
Beide gecombineerd, zouden op een gegeven moment moeten zorgen voor groepsimmuniteit.
Ja dat inderdaad!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 13 oktober 2021 @ 13:12:27 #196
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201740642
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:00 schreef PSVCL het volgende:
Hugo heeft de kudde weer betoverd met zn mooie praatjes ... we komen hier nooit meer uit met dit soort volk

[ link | afbeelding ]

_O- _O-
Hugochenko en zijn frikandellenspuitjes. Wel gek dat Holland Casino wel open mag dagelijks van 12.00 tot 03.00 uur zelfs.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201740754
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Hugochenko en zijn frikandellenspuitjes. Wel gek dat Holland Casino wel open mag dagelijks van 12.00 tot 03.00 uur zelfs.
j
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Hugochenko en zijn frikandellenspuitjes. Wel gek dat Holland Casino wel open mag dagelijks van 12.00 tot 03.00 uur zelfs.
Maar hij bracht het zo mooi over! zo makkelijk te hypnotiseren daar soort mensen.

Gokken maakt mensen kapot en brengt veel geld in het laatjes, dan is het prima allemaal. Net als de coffeeshops die nooit dicht zijn geweest..
pi_201740820
twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201740914
quote:
:N

Het vrije westen..
pi_201741000
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:00 schreef PSVCL het volgende:
Hugo heeft de kudde weer betoverd met zn mooie praatjes ... we komen hier nooit meer uit met dit soort volk

[ link | afbeelding ]

_O- _O-
Weer die fake 95%
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201741011
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:00 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nope, dat is een misvatting.
De verticale stijging kwam niet voort uit de tvt.
[..]
Niet relevant, we hebben het over groepsimmuniteit.
[..]
Klopt, tvt werd afgeschaft, festivals en natte horeca gesloten. En toen damde het weer in.

Nu hebben we opnieuw tvt, met als verschil dat je 2 weken volledig gevaccineerd moet zijn, 4 weken voor Jansen, en er meer mensen gevaccineerd zijn.
Verder is nu ook overal de 1,5 m verdwenen. Iedereen zit weer op elkaar in de supermarkt.
Desondanks geen stijging zoals met dansen met Jansen...
[..]
Dus volgens jou is natuurlijke immuniteit een farce. Die worden telkens opnieuw besmet.
Dan is het dus maar goed dat een herstelbewijs maar 6 maanden geldig is.
Immuniteit is gewoon niet zo een zwart wit begrip als veel mensen hier denken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 13 oktober 2021 @ 13:46:12 #202
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201741030
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:21 schreef PSVCL het volgende:

[..]
j
[..]
Maar hij bracht het zo mooi over! zo makkelijk te hypnotiseren daar soort mensen.

Gokken maakt mensen kapot en brengt veel geld in het laatjes, dan is het prima allemaal. Net als de coffeeshops die nooit dicht zijn geweest..
Organisatiestructuur Holland Casino

Holland Casino is een stichting en als staatsdeelneming verbonden aan de overheid. De Minister van Financiën treedt op als aandeelhouder en de Minister van Justitie als vergunningverlener en is verantwoordelijk voor de wettelijke regulering van het kansspel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201741039
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Is pas nog in dit topic besproken...
Dat zal, er wordt hier toch nooit inhoudelijk over onderzoek gediscussieerd. Pure cherry picking en niet kritisch een verhaal verzinnen dat je eigen overtuigingen ondersteund.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 13 oktober 2021 @ 13:48:22 #204
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201741056
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat zal, er wordt hier toch nooit inhoudelijk over onderzoek gediscussieerd. Pure cherry picking en niet kritisch een verhaal verzinnen dat je eigen overtuigingen ondersteund.
Waarom doe je dat niet dan? Er kwam inderdaad bijzonder weinig inhoudelijks terug.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201741070
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Waarom doe je dat niet dan? Er kwam inderdaad bijzonder weinig inhoudelijks terug.
Welk onderzoek, ik wil best ingaan op een onderwerp maar dan moet wel duidelijk zij op wat precies.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201741096
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Organisatiestructuur Holland Casino

Holland Casino is een stichting en als staatsdeelneming verbonden aan de overheid. De Minister van Financiën treedt op als aandeelhouder en de Minister van Justitie als vergunningverlener en is verantwoordelijk voor de wettelijke regulering van het kansspel.

Ook dat nog _O- tering..

En maar volhouden dat deze poppenkast om ons gezondheid gaat.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 14:00:29 #207
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201741179
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat zal, er wordt hier toch nooit inhoudelijk over onderzoek gediscussieerd. Pure cherry picking en niet kritisch een verhaal verzinnen dat je eigen overtuigingen ondersteund.
Spiegeltje spiegeltje...
Huilen dan.
pi_201741262
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jezusmina. Ga weg joh.
Het punt is waarom je eoa random persoon die inbelt op de radio zou geloven omdat die beweert op de IC te werken.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 14:13:11 #209
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201741319


Mooi mens met ruggengraat O+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201741419
quote:
7s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 14:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Spiegeltje spiegeltje...
Als ik inhoudelijk inga op een artikel krijg ik hier irrationele verwijten. Wordt niet inhoudelijk op ingegaan dus.

Ik ga die discussie dan niet uit de weg hoor. Triest dus om mij daarin wat te verwijten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 13 oktober 2021 @ 14:58:21 #211
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201741774
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 14:24 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als ik inhoudelijk inga op een artikel krijg ik hier irrationele verwijten. Wordt niet inhoudelijk op ingegaan dus.

Ik ga die discussie dan niet uit de weg hoor. Triest dus om mij daarin wat te verwijten.
Het spiegeltje sloeg voornamelijk op de laatste zin :P
Huilen dan.
pi_201741788
quote:
17s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 14:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het spiegeltje sloeg voornamelijk op de laatste zin :P
Ik onderbouw alles, maar niet altijd met bronnen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201741906
twitter


quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 14:24 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als ik inhoudelijk inga op een artikel krijg ik hier irrationele verwijten. Wordt niet inhoudelijk op ingegaan dus.

Ik ga die discussie dan niet uit de weg hoor. Triest dus om mij daarin wat te verwijten.
Respect dat je het zolang volhoudt met die gasten.
pi_201741968
quote:
14s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:11 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
[..]
Respect dat je het zolang volhoudt met die gasten.
Waar tover je dat UN plaatje vandaan dan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201742339
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waar tover je dat UN plaatje vandaan dan.
Denk dat het een interpretatie is van de SDG doelen (agenda21)
pi_201742496
Het is midden oktober en de griepcijfers stijgen,... paniek paniek!
Volgens mij vinden veel mensen het wel lekker dit nieuwe normaal.

twitter
pi_201742566
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 16:00 schreef PSVCL het volgende:
Het is midden oktober en de griepcijfers stijgen,... paniek paniek!
Volgens mij vinden veel mensen het wel lekker dit nieuwe normaal.

[ twitter ]
Cool,De luchthaven van Denver mag eindelijk weer meedoen *O*
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201742830
Gevaccineerde die denken dat ze vrijgesteld worden voor de aankomende maatregelen _O-

Ze hebben er zelf aan meegewerkt, ze houden deze poppenkast in stand.
Wat een gekkies :')

Tijd om effe uit te loggen voordat ik me weer ga misdragen. @yvonne O+
pi_201743408
Het gaat weer een donkere winter worden met mondkapjes, avondklokken, gesloten sectoren, verplichte boosters en eindelijk realiteitszin dat de maatregelen in principe permanent zijn (al dan niet in de vorm van een stoplichtsysteem) i.c.m. een uitbreiding van de QR codes _O-

Daar sta je dan, met je niet werkende prik. HET ticket naar vrijheid en afscheid van de maatregelen :7 _O- De persen worden alweer warmgemaakt voor verzwaringen van de maatregelen, zullen Gommers en Kuipers volgende week ook weer aanschuiven?

Terwijl het allemaal zo simpel kan zijn. Stoppen met je te laten testen en je aan de maatregelen te houden, deugers graven zo hun eigen graf. De ongevaccineerden mogen zich wel voorbereiden op een grote heksenjacht want zij gaan de schuld krijgen, Hugo heeft immers de oorlog verklaard aan hen in de persco's met zijn retoriek.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201743843
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:28 schreef controlaltdelete het volgende:

en...

[ twitter ]
Wow, Tony Benn - een van de laatste redelijk betrouwbare politiciens.
Vele wilden hem als Prime Minister back in the day.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Admin woensdag 13 oktober 2021 @ 18:03:34 #222
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201743855
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 16:29 schreef PSVCL het volgende:
Gevaccineerde die denken dat ze vrijgesteld worden voor de aankomende maatregelen _O-

Ze hebben er zelf aan meegewerkt, ze houden deze poppenkast in stand.
Wat een gekkies :')

Tijd om effe uit te loggen voordat ik me weer ga misdragen. @:yvonne O+
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed ^O^Positieve note erbij
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201744100
twitter
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201744214
quote:
Daarom ligt de nadruk ook meer op het opleiden van boa's dan op het opleiden van extra zorgmedewerkers. Corona is het alibi voor een totalitaire controlestaat, deze huidige QR-codes zijn nog maar het begin.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201744504
Corona crisis, klimaat crisis, energie crisis, supply crisis. Whatever next?
Allemaal bullshit imo.
Maar hou je goed vast jongens en meisjes, als je het allemaal geloven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201744536
quote:
10s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 18:45 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Daarom ligt de nadruk ook meer op het opleiden van boa's dan op het opleiden van extra zorgmedewerkers. Corona is het alibi voor een totalitaire controlestaat, deze huidige QR-codes zijn nog maar het begin.
Sommige Fokkers vinden dat geweldig (ik noem geen namen). Maar wel een grote mond over China hebben :D
Plaats hier uw advertentie
pi_201744618
Ahja, de totalitaire controlestaat. Het slachtofferen is weer met volle kracht bezig 8-)
Conscience do cost.
pi_201744784
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 14:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi mens met ruggengraat O+
NWS / Schakers krijgen ongelijk en moeten coronatoegangsbewijs tonen

We krijgen een nieuwe Nederlandse kampioen w/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201745514
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:52 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ik snap het niet meer
Zijn we van je gewend.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 20:21:11 #230
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201745529
quote:
10s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 17:20 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Het gaat weer een donkere winter worden met mondkapjes, avondklokken, gesloten sectoren, verplichte boosters en eindelijk realiteitszin dat de maatregelen in principe permanent zijn (al dan niet in de vorm van een stoplichtsysteem) i.c.m. een uitbreiding van de QR codes _O-

Daar sta je dan, met je niet werkende prik. HET ticket naar vrijheid en afscheid van de maatregelen :7 _O- De persen worden alweer warmgemaakt voor verzwaringen van de maatregelen, zullen Gommers en Kuipers volgende week ook weer aanschuiven?

Terwijl het allemaal zo simpel kan zijn. Stoppen met je te laten testen en je aan de maatregelen te houden, deugers graven zo hun eigen graf. De ongevaccineerden mogen zich wel voorbereiden op een grote heksenjacht want zij gaan de schuld krijgen, Hugo heeft immers de oorlog verklaard aan hen in de persco's met zijn retoriek.
Het is wachten tot de weegschaal de kant van de gevaccineerde kiest, iets waar ze zo vreselijk eenvoudig zichtbaar en doorzichtig mee bezig zijn dit te behalen.
Al die slogans, campagnes, ronsel-acties, hersenspoel spotjes op tv en radio, prikbussen bij scholen en publieke ruimtes, de beperkingen van A tot Z met het uitsluiten van ongevaccineerd volk als kersje op de alsmaar groter wordende taart waar nog veel meer kersjes op geplaatst kunnen worden in de vorm van nog meer extreme, compleet idiote discriminerende, mensonterende regeltjes.
Het volk moet echter wel snel op gaan staan en bijv. met een miljoen mensen het binnenhof op denderen, anders blijf je maar aanmodderen met her en der wat groeperingen en vooralsnog eenvoudig aan de kant geschoven demonstraties. Het is toch wel van belang dat de huidige koers een andere wending krijgt, en het wordt ook tijd dat de verdedigers van deze hele shitshow ook eens gaan inzien dat wat er gebeurt ook voor hén geen goede situatie is.

Helaas gaan we nog steeds de foute kant op...
Mai pben rai~!
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2021 @ 20:29:50 #231
88815 The_Emotion
98.3
pi_201745610
quote:
Iets zegt me dat door de QR-maatregel de echte schaakmeesters schaakmat worden gezet en een subtopper met de titel aan de haal gaat.
Oftewel inleveren van kwaliteit.
En jij vindt dat oké?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201745650
quote:
2s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 20:29 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Iets zegt me dat door de QR-maatregel de echte schaakmeesters schaakmat worden gezet en een subtopper met de titel aan de haal gaat.
Oftewel inleveren van kwaliteit.
En jij vindt dat oké?
Als jij de regerend Nederlandse kampioen bent en je zet dat hele kampioenschap op het spel omdat je je niet wil laten vaccineren of een testje wil doen, dan ben je gewoon triest bezig.

En de QR-regels worden niet ineens geschrapt omdat jij een belangrijke schaker bent. Het zou pas raar zijn als dat wel het geval zou zijn. Die regels gelden ook voor Olympische sporters, die belangrijke NBA-speler en elke andere sporter in een sport waar een QR-code voor nodig is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2021 @ 20:49:34 #233
88815 The_Emotion
98.3
pi_201745777
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 20:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Als jij de regerend Nederlandse kampioen bent en je zet dat hele kampioenschap op het spel omdat je je niet wil laten vaccineren of een testje wil doen, dan ben je gewoon triest bezig.
Daar verschillen de meningen over, maar voor een schaaktoernooi valt best wat voor te verzinnen om het door te laten gaan.
quote:
En de QR-regels worden niet ineens geschrapt omdat jij een belangrijke schaker bent. Het zou pas raar zijn als dat wel het geval zou zijn. Die regels gelden ook voor Olympische sporters, die belangrijke NBA-speler en elke andere sporter in een sport waar een QR-code voor nodig is.
Dat die maatregel een feit is, doet er niet aan af dat het krankzinnig is.
Zo kan de meest heldhaftige alleskunner buitenspel worden gezet aan de hand van vaccinatiestatus of testuitslag.
En dan is dit slechts de (denk)sportwereld.

Maar wat straks? Laat jij straks je tuinhuisje maar bouwen door een paar gevaccineerde amateurs die broddelwerk leveren of toch die ongevaccineerde vakman?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201745798
quote:
2s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 20:49 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Daar verschillen de meningen over, maar voor een schaaktoernooi valt best wat voor te verzinnen om het door te laten gaan.

Jij vraagt me of ik het oke vind en daar geef ik je antwoord op.
Je kan je gewoon laten testen om als professionele schaker mee te mogen doen.
Als je dan full blown wappie gaat dan word je gewoon niet meer serieus genomen als professional. En terecht.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201745834
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 20:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Zijn we van je gewend.
Leg t dan uit
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2021 @ 21:01:36 #236
88815 The_Emotion
98.3
pi_201745901
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 20:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Jij vraagt me of ik het oke vind en daar geef ik je antwoord op.
Niet helemaal, maar laat ik de vraag anders stellen: Vind jij het oké, dat er op kwaliteit ingeleverd moet worden in het kader van veiligheid (door middel van QR)
quote:
Je kan je gewoon laten testen om als professionele schaker mee te mogen doen.
Als je dan full blown wappie gaat dan word je gewoon niet meer serieus genomen als professional. En terecht.
Ze zouden zich kunnen laten testen als ze willen. Maar uit principe dat niet willen doen, is nog niet meteen full blown wappie gaan. Het kan ook een uiting zijn tegen de QR-maatregel, een principekwestie.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201745916
quote:
2s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 21:01 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Niet helemaal, maar laat ik de vraag anders stellen: Vind jij het oké, dat er op kwaliteit ingeleverd moet worden in het kader van veiligheid (door middel van QR)
[..]
Ze zouden zich kunnen laten testen als ze willen. Maar uit principe dat niet willen doen, is nog niet meteen full blown wappie gaan. Het kan ook een uiting zijn tegen de QR-maatregel, een principekwestie.
Principieel 700.000 andere Nederlanders schofferen... Top
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2021 @ 21:10:07 #238
88815 The_Emotion
98.3
pi_201745988
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 21:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Principieel 700.000 andere Nederlanders schofferen... Top
Zijn dat de aantallen die de QR-maatschappij bejubelen of wat?
Want volgens mij zijn er genoeg gevaccineerden die hier ook niet op zaten te wachten. En terecht imho
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201746039
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 21:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Principieel 700.000 andere Nederlanders schofferen... Top
700.000 andere nederlanders? Hahahah, net zoals we voor de corona-crisis zoveel rekening met hen hielden. Of moeten we ons maar blijvend opsluiten in huis, zodat zij ook veilig buiten kunnen zijn. Of moeten zij zich ook gewoon aanpassen op een manier dat bij hen past, net zoals voor de crisis? Of moeten we ons leven maar blijvend aanpassen en de economie slopen? (zie hoge inflatie?)
pi_201746074
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 21:14 schreef mir1986 het volgende:

[..]
700.000 andere nederlanders? Hahahah, net zoals we voor de corona-crisis zoveel rekening met hen hielden. Of moeten we ons maar blijvend opsluiten in huis, zodat zij ook veilig buiten kunnen zijn. Of moeten zij zich ook gewoon aanpassen op een manier dat bij hen past, net zoals voor de crisis? Of moeten we ons leven maar blijvend aanpassen en de economie slopen? (zie hoge inflatie?)
Joh het is vruchteloos.

Devlin denkt dat je mensen kan redden die je nooit tegenkomt met immuun problemen door een vaccin te nemen terwijl je ze niet ziet en geen symptomen van ziekte hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201746319
Gerucht gaat dat Thunderdome overdag gaat gehouden worden, begin steeds meer te voelen voor verplichte vaccinatie...

Geintje natuurlijk ;-)
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  woensdag 13 oktober 2021 @ 21:43:40 #242
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201746325
quote:
2s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 20:29 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Iets zegt me dat door de QR-maatregel de echte schaakmeesters schaakmat worden gezet en een subtopper met de titel aan de haal gaat.
Oftewel inleveren van kwaliteit.
En jij vindt dat oké?
Mooi dat de rug recht wordt gehouden, dan maar geen schaaktoernooi.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 21:46:10 #243
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201746347
quote:
2s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 20:49 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Daar verschillen de meningen over, maar voor een schaaktoernooi valt best wat voor te verzinnen om het door te laten gaan.
[..]
Dat die maatregel een feit is, doet er niet aan af dat het krankzinnig is.
Zo kan de meest heldhaftige alleskunner buitenspel worden gezet aan de hand van vaccinatiestatus of testuitslag.
En dan is dit slechts de (denk)sportwereld.

Maar wat straks? Laat jij straks je tuinhuisje maar bouwen door een paar gevaccineerde amateurs die broddelwerk leveren of toch die ongevaccineerde vakman?
De kwaliteit van (menselijk) leven wordt op alle vlakken, voor onze ogen afgebroken.
En men staat te juichen.
(evt in een beschermend juichpak)
Huig
  woensdag 13 oktober 2021 @ 21:55:47 #244
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201746445
twitter


Van de fp
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201746555
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 21:14 schreef mir1986 het volgende:

[..]
700.000 andere nederlanders? Hahahah, net zoals we voor de corona-crisis zoveel rekening met hen hielden.
ja, dat deden iig de mensen die niet alleen aan zichzelf dachten
quote:
Of moeten we ons maar blijvend opsluiten in huis, zodat zij ook veilig buiten kunnen zijn.
nee, maar laten vaccineren is iig het minste
quote:
Of moeten zij zich ook gewoon aanpassen op een manier dat bij hen past, net zoals voor de crisis? Of moeten we ons leven maar blijvend aanpassen
wat dacht je vdn beide... Jij laat je vaccineren, zij blijven voorzichtig doen
quote:
en de economie slopen? (zie hoge inflatie?)
Economie draait als een tierelier. Beetje inflatie komt niet door corona
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201746565
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 21:55 schreef theguyver het volgende:
[ twitter ]

Van de fp
Ja maar Urk...
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201746578
quote:
2s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 21:10 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Zijn dat de aantallen die de QR-maatschappij bejubelen of wat?
nee dat zijn de mensen met zwaar verminderde weerstand
quote:
Want volgens mij zijn er genoeg gevaccineerden die hier ook niet op zaten te wachten. En terecht imho
Klopt, als de rest zich dan ook even laat vaccineren
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201746595
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 21:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Joh het is vruchteloos.

Devlin denkt dat je mensen kan redden die je nooit tegenkomt met immuun problemen door een vaccin te nemen terwijl je ze niet ziet en geen symptomen van ziekte hebt.
Zoals altijd mis je weer het punt... Geeft niet hoor
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201746617
quote:
9s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 21:46 schreef Orwell het volgende:

[..]
De kwaliteit van (menselijk) leven wordt op alle vlakken, voor onze ogen afgebroken.
En men staat te juichen.
(evt in een beschermend juichpak)

Welke kwaliteit ben je kwijt dan
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 22:15:44 #250
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201746639
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 21:55 schreef theguyver het volgende:
[ twitter ]

Van de fp
HANS!!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201746643
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 21:42 schreef MatthijsDJ het volgende:
Gerucht gaat dat Thunderdome overdag gaat gehouden worden,
Ah jesus, I wish you could see this, light's coming up!
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  woensdag 13 oktober 2021 @ 22:24:15 #252
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201746747
twitter


:o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201746778
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 22:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]
ja, dat deden iig de mensen die niet alleen aan zichzelf dachten
[..]
nee, maar laten vaccineren is iig het minste
[..]
wat dacht je vdn beide... Jij laat je vaccineren, zij blijven voorzichtig doen
[..]
Economie draait als een tierelier. Beetje inflatie komt niet door corona
Daarom is alles een stuk duurder geworden zeker? Huizen, gas, elektriciteit, dagelijkse boodschappen, niet-dagelijkse boodschappen, moet ik nog even doorgaan?

twitter

Ach kijk nou toch, D66, VVD, CDA en CU vinden een sociaal credit systeem wel fijn. Goed in de pas blijven lopen he.
pi_201746811
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 22:28 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Daarom is alles een stuk duurder geworden zeker? Huizen, gas, elektriciteit, dagelijkse boodschappen, niet-dagelijkse boodschappen, moet ik nog even doorgaan?
wat is de link met corona? Behalve dan dat in tegenstelling tot de verwachting iedereen juist meer ging kopen en de economische impact nihil was?
quote:
[ twitter ]
Ach kijk nou toch, D66, VVD, CDA en CU vinden een sociaal credit systeem wel fijn. Goed in de pas blijven lopen he.
Omdat je tegen een onzinmotie bent trek jij deze conclusie?

:')

Je trapt echt met open ogen in de fvd trucjes
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201746836
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 22:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]
wat is de link met corona? Behalve dan dat in tegenstelling tot de verwachting iedereen juist meer ging kopen en de economische impact nihil was?
[..]
Omdat je tegen een onzinmotie bent trek jij deze conclusie?

:')

Je trapt echt met open ogen in de fvd trucjes
Waarom stemmen al die andere partijen dan ook niet tegen? PVDA, GL, etc.?
Nou door de coronavrisis is de economische crisis wellicht in een stroomversnelling gekomen?
  woensdag 13 oktober 2021 @ 22:38:38 #256
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201746886
Hoe verzinnen ze het



Een twindemie _O-
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 22:40:38 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201746910
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 22:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ja maar Urk...
Geen idee.
Misschien hebben ze de klapper al gehad..
Misschien komt dat nog, bedoel wie wil er nu vrijwillig naar Urk?

quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 22:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
HANS!!
Jawohl?
Het zegt opzich niet zo heel veel Enschede heeft ook al eens de ranglijst aangevoerd.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201746917
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 22:34 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Waarom stemmen al die andere partijen dan ook niet tegen? PVDA, GL, etc.?
Nou door de coronavrisis is de economische crisis wellicht in een stroomversnelling gekomen?
Omdat oppositie..

Echt schokkend dat ze fie Houwelingen 8.500¤ per maand betalen voor dit soort onzinmoties waar in Nederland helemaal geen sprake van is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  † In Memoriam † woensdag 13 oktober 2021 @ 22:46:45 #259
88815 The_Emotion
98.3
pi_201747001
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 22:34 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Waarom stemmen al die andere partijen dan ook niet tegen? PVDA, GL, etc.?
Laten we eerlijk zijn, die motie is nogal zwakzinnig uit de verf gekomen.
Of daar hadden ze bij FvD beter over kunnen nadenken of het is voor de bühne.

Ik wil ook niet dat er binnen 100 jaar oorlog uitbreekt, maar hoe garandeer je dat?
quote:
Nou door de coronavrisis is de economische crisis wellicht in een stroomversnelling gekomen?
Dat zie ik dan wel als eindjes die aan elkaar geknoopt worden.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  woensdag 13 oktober 2021 @ 23:48:35 #260
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201747506
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 22:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Omdat oppositie..

Echt schokkend dat ze fie Houwelingen 8.500¤ per maand betalen voor dit soort onzinmoties waar in Nederland helemaal geen sprake van is
Je kunt niet uitsluiten dat er geen sprake van is. De motie is immers verworpen.. :)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 13 oktober 2021 @ 23:49:59 #261
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201747512
quote:
2s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 22:46 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Laten we eerlijk zijn, die motie is nogal zwakzinnig uit de verf gekomen.
Of daar hadden ze bij FvD beter over kunnen nadenken of het is voor de bühne.

Ik wil ook niet dat er binnen 100 jaar oorlog uitbreekt, maar hoe garandeer je dat?
[..]
Dat zie ik dan wel als eindjes die aan elkaar geknoopt worden.
Jouw vergelijking met oorlog binnen 100 jaar is misschien nog wel zwakzinniger.

Er is A) geen tijdsduur verbonden aan de motie.

En B) is een sociaal kredietsysteem alom besproken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  † In Memoriam † donderdag 14 oktober 2021 @ 00:10:05 #262
88815 The_Emotion
98.3
pi_201747615
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 23:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Jouw vergelijking met oorlog binnen 100 jaar is misschien nog wel zwakzinniger.

Er is A) geen tijdsduur verbonden aan de motie.
Dat maakt het juist zo hol.
De garantie kan niet gewaarborgd worden in een periode van 100 jaar, laat staan eeuwig... dat is best een lange tijd.
quote:
En B) is een sociaal kredietsysteem alom besproken.
Vooral door FvD adepten, ook begrijpelijk zo'n dystopische samenleving moet je ook niet willen.

Het punt is, ze willen een vlak veld hebben over x jaar, met de garantie dat er nooit een struikje zal groeien, terwijl net de eerste zaadjes voor het bos geplant zijn.
Oftewel het resultaat mag er nooit komen, maar dat kan je beter tackelen door een streep te zetten door maatregelen die het mogelijk maken, dan blindstaren op een mogelijk resultaat.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201747640
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 23:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Je kunt niet uitsluiten dat er geen sprake van is. De motie is immers verworpen.. :)
Ik kan ook niet uitsluiten dat jij een reptilian bent
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201747651
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 22:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoe verzinnen ze het

[ afbeelding ]

Een twindemie _O-
De mensen die dit verzinnen lachen zich rot om al die mongolen die dit nog geloven.
Plaats hier uw advertentie
pi_201747655
twitter


Trust the pseudo science.
Plaats hier uw advertentie
  donderdag 14 oktober 2021 @ 00:33:14 #266
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201747659
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 00:22 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ik kan ook niet uitsluiten dat jij een reptilian bent
Maar daar ging de motie niet over.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 14 oktober 2021 @ 00:34:40 #267
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201747662
quote:
2s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 00:10 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Dat maakt het juist zo hol.
De garantie kan niet gewaarborgd worden in een periode van 100 jaar, laat staan eeuwig... dat is best een lange tijd.
[..]
Vooral door FvD adepten, ook begrijpelijk zo'n dystopische samenleving moet je ook niet willen.

Het punt is, ze willen een vlak veld hebben over x jaar, met de garantie dat er nooit een struikje zal groeien, terwijl net de eerste zaadjes voor het bos geplant zijn.
Oftewel het resultaat mag er nooit komen, maar dat kan je beter tackelen door een streep te zetten door maatregelen die het mogelijk maken, dan blindstaren op een mogelijk resultaat.
Een motie is houdbaar voor hooguit de zittende regering/kamer. Deze motie verwerpen is juist veelzeggend. Althans voor deze regeerperiode.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  † In Memoriam † donderdag 14 oktober 2021 @ 00:41:22 #268
88815 The_Emotion
98.3
pi_201747677
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 00:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Een motie is houdbaar voor hooguit de zittende regering/kamer. Deze motie verwerpen is juist veelzeggend. Althans voor deze regeerperiode.
Dan juist zouden ze met moties de opbouw ernaar toe kunnen stoppen ipv paniekerig schreeuwen dat het sociaal kredietsysteem er aan komt en dat geheel ineens stoppen. Maar dat klinkt wel leuk voor de buhne
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201747796
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 21:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Principieel 700.000 andere Nederlanders schofferen... Top
Welke 700,000 van wat precies?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201747813
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 21:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Joh het is vruchteloos.

Devlin denkt dat je mensen kan redden die je nooit tegenkomt met immuun problemen door een vaccin te nemen terwijl je ze niet ziet en geen symptomen van ziekte hebt.
Ojee- devvy heeft het weer over de 700,000 kwetsbaren,risicogroepen enz.
Wordt n beetje schijtziek van de emotieve, overdrevende, flauwe bullshit argument van de vent....hij maakt misbruik van de kwestbaar/risicogroepen om een of ander punt te maken. Insincere and cheap imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201748214
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 03:08 schreef Tingo het volgende:

[..]
Welke 700,000 van wat precies?
Eens kijken

Kankerpatiënten
Dialysepatiënten
Diabetes
Mensen met een orgaantransplantatie
Mensen met chronische longaandoeningen
Etcetc
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201748220
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 00:33 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Maar daar ging de motie niet over.
Zou die wel over moeten gaan.
Niet perse over jou, maar wel dat er geen reptilians bij de overheid mogen werken
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 08:09:16 #273
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201748415
quote:
Ernst Kuipers, voorzitter van het Landelijk Netwerk Acute Zorg (LNAZ), denkt dat de QR-code nog tot aan het eind van volgend voorjaar nodig zal zijn om de coronacrisis het hoofd te bieden. Verder in dit liveblog onder meer: gisteren zijn 3746 nieuwe besmettingen vastgesteld. Dat zijn er 843 meer dan de dag ervoor.
_O-

De eerste signaaltjes sijpelen alweer naar buiten, heel voorzichtig. En dit keer toch een redelijke stap. Tot ergens in het voorjaar, dus zéker 6 maanden lekkere apartheid. De yoghurt staat al klaar - probeer dit maar weer eens recht te lullen. :D
Mai pben rai~!
pi_201748433
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 08:09 schreef KNAK het volgende:

[..]
_O-

De eerste signaaltjes sijpelen alweer naar buiten, heel voorzichtig. En dit keer toch een redelijke stap. Tot ergens in het voorjaar, dus zéker 6 maanden lekkere apartheid. De yoghurt staat al klaar - probeer dit maar weer eens recht te lullen. :D
Als ik dit topic zo doorlees snap ik de noodzaak van de QR code wel...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201748529
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 08:09 schreef KNAK het volgende:

[..]
_O-

De eerste signaaltjes sijpelen alweer naar buiten, heel voorzichtig. En dit keer toch een redelijke stap. Tot ergens in het voorjaar, dus zéker 6 maanden lekkere apartheid. De yoghurt staat al klaar - probeer dit maar weer eens recht te lullen. :D
Wat moet er precies "rechtgeluld" worden?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 08:29:01 #276
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201748548
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 08:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als ik dit topic zo doorlees snap ik de noodzaak van de QR code wel...
Toch fijn dat er mensen zijn die het toejuichen / goedkeuren dat een groot deel van het volk beperkt wordt in hun doen en laten. Het wordt interessant om te zien waar de grens ligt voor dergelijke figuren wat ze met ongevaccineerden willen gaan uitspoken. Vooralsnog heel erg ver gezien de acceptatie van de huidige discriminerende maatregelen. Elke keer een stapje verder, elke keer een stapje zwaarder. Maar hey, het killer virus moet en zal bestreden worden ^O^

Hoe valt het overigens te verklaren dat alle kindertjes griepvaccins moeten nemen, met nog in het achterhoofd verleden jaar waarin er niet eens sprake was van een enkele griep-case. Nu komt er naast een Corona golf ook een griep golf. _O- Hoe de neuk verzinnen ze deze onzin 8)7
Mai pben rai~!
  donderdag 14 oktober 2021 @ 08:30:04 #277
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201748556
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 08:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Wat moet er precies "rechtgeluld" worden?
Half jaartje (om mee te beginnen) extra Corona pas ? Of is dat helemaal normaal?
Mai pben rai~!
pi_201748637
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 03:18 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ojee- devvy heeft het weer over de 700,000 kwetsbaren,risicogroepen enz.
Wordt n beetje schijtziek van de emotieve, overdrevende, flauwe bullshit argument van de vent....hij maakt misbruik van de kwestbaar/risicogroepen om een of ander punt te maken. Insincere and cheap imo.
Helemaal eens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201748920
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 08:29 schreef KNAK het volgende:

[..]
Toch fijn dat er mensen zijn die het toejuichen / goedkeuren dat een groot deel van het volk beperkt wordt in hun doen en laten. Het wordt interessant om te zien waar de grens ligt voor dergelijke figuren wat ze met ongevaccineerden willen gaan uitspoken. Vooralsnog heel erg ver gezien de acceptatie van de huidige discriminerende maatregelen. Elke keer een stapje verder, elke keer een stapje zwaarder. Maar hey, het killer virus moet en zal bestreden worden ^O^

Hoe valt het overigens te verklaren dat alle kindertjes griepvaccins moeten nemen, met nog in het achterhoofd verleden jaar waarin er niet eens sprake was van een enkele griep-case. Nu komt er naast een Corona golf ook een griep golf. _O- Hoe de neuk verzinnen ze deze onzin 8)7
Simpel, dat heet wetenschap.
Influenza laat zich vrij gemakkelijk wegdrukken door een ander virus.
Nu is dat wereldwijd het geval, en dat is wel uniek.
Maar lokaal is het veel vaker voorgekomen, dan de griep in de ene regio best heftig was en in een andere regio vrijwel niet. Men is er toen achter gekomen dat in die andere regio op dat moment een ander virus bezig was, bijvoorbeeld het Rhino virus dat een verkoudhridsgolf veroorzaakte.
Zodra die golf afgenomen was keerde Influenza weer terug.

Bij onderzoeken is vervolgens gebleken dat iemand die besmet is met bijvoorbeeld Rhino virus niet af heel moeilijk te besmetten is met influenza.

Als je met die wetenschap kijkt naar Corona vs Influenza: sinds de opkomst van Corona is Influenza van het toneel verdwenen.
We komen nu op het punt dat vrijwel iedereen wel is gevaccineerd of Covid heeft gehad en dat deze ziekte zal afnemen.
Gezien het verleden met Influenza zou dat kunnen betekenen dat influenza weer terug komt.

Of dat inderdaad gaat gebeuren is natuurlijk afwachten. Het aantal coronabesmettingen loopt immers weer op.

Maar je kunt beter goed voorbereid zijn op een brand dan achteraf proberen te blussen en de schade opnemen.

Wat QR betreft: ik ben geen voorstander, maar merk wel dat het een mooie manier is om angsthazen die hun eigen angst compenseren door alles te ontkennen en anderen uit te lachen als die wel iets doen tegen de pandemie te weren uit het openbare leven...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 14 oktober 2021 @ 09:24:34 #280
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201749024
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 09:15 schreef Wantie het volgende:


Wat QR betreft: ik ben geen voorstander, maar merk wel dat het een mooie manier is om angsthazen die hun eigen angst compenseren door alles te ontkennen en anderen uit te lachen als die wel iets doen tegen de pandemie te weren uit het openbare leven...
Maar biedt dat een fundamentele oplossing?
Huilen dan.
pi_201749073
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 08:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Helemaal eens.
Tja, user in kwestie is verschrikkelijk bang gemaakt door de MSM voor Covid en wil het liefst daardoor zoveel mogelijk top-down control. Meer vaccinaties, meer QR-codes, meer lockdowns, enz. Dit is ook de reden dat hij hier actief is, namelijk om zijn steentje bij te dragen en tegen de vermeende "leugens" en "BS" in te gaan (lees: meningen die hem niet bevallen). En dit dan allemaal om een virus met een sterftepercentage in Nederland van minder dan 1%. Waarbij 3.5% van de geïnfecteerde mensen in een ziekenhuis zijn gekomen. En dit is dan slechts op basis van de bekende gevallen, in de realiteit zal dit een stuk lager liggen omdat lang niet iedereen zich gaat laten testen.

Covid moet je absoluut serieus nemen, dat doe ik ook, maar sommigen draven daar echt veel te ver in door. En dat was ook wel te zien overigens in recent onderzoek van Maurice de Hond, die aantoonde dat genoeg Nederlanders lijken te denken dat als je Covid krijgt en niet gevaccineerd bent, je meer dan 30% (!) kans hebt in een ziekenhuis te komen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 14 oktober 2021 @ 09:32:35 #282
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201749100
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 22:28 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Daarom is alles een stuk duurder geworden zeker? Huizen, gas, elektriciteit, dagelijkse boodschappen, niet-dagelijkse boodschappen, moet ik nog even doorgaan?

[ twitter ]
Ach kijk nou toch, D66, VVD, CDA en CU vinden een sociaal credit systeem wel fijn. Goed in de pas blijven lopen he.
Hoe kom je tot die laatste zin? Heb je de motie ook daadwerkelijk bekeken?

https://www.tweedekamer.n(...)n%20Nederland%20.pdf


Omdat partijen (kamerleden) niet voor onzinnige moties stemmen betekent niet dat ze voorstander zijn van hetgeen de motie betreft. Hoe zou je nou concreet invulling moeten geven aan de motie van Van Houwelingen? En welke garanties biedt dat?
Huilen dan.
pi_201749368
quote:
14s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 09:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, user in kwestie is verschrikkelijk bang gemaakt door de MSM voor Covid en wil het liefst daardoor zoveel mogelijk top-down control. Meer vaccinaties, meer QR-codes, meer lockdowns, enz. Dit is ook de reden dat hij hier actief is, namelijk om zijn steentje bij te dragen en tegen de vermeende "leugens" en "BS" in te gaan (lees: meningen die hem niet bevallen). En dit dan allemaal om een virus met een sterftepercentage in Nederland van minder dan 1%. Waarbij 3.5% van de geïnfecteerde mensen in een ziekenhuis zijn gekomen. En dit is dan slechts op basis van de bekende gevallen, in de realiteit zal dit een stuk lager liggen omdat lang niet iedereen zich gaat laten testen.

Covid moet je absoluut serieus nemen, dat doe ik ook, maar sommigen draven daar echt veel te ver in door. En dat was ook wel te zien overigens in recent onderzoek van Maurice de Hond, die aantoonde dat genoeg Nederlanders lijken te denken dat als je Covid krijgt en niet gevaccineerd bent, je meer dan 30% (!) kans hebt in een ziekenhuis te komen.
Haha, hoeveel waren er dat?

Weet je gelijk welk deel niet zelf kan nadenken maar op emotie leeft.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201749389
quote:
7s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 09:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoe kom je tot die laatste zin? Heb je de motie ook daadwerkelijk bekeken?

https://www.tweedekamer.n(...)n%20Nederland%20.pdf


Omdat partijen (kamerleden) niet voor onzinnige moties stemmen betekent niet dat ze voorstander zijn van hetgeen de motie betreft. Hoe zou je nou concreet invulling moeten geven aan de motie van Van Houwelingen? En welke garanties biedt dat?
Onzinnige motie zegt hij.

Weet niet in welke wereld jij leeft maar ze zijn er hard naar op weg.

QR code. Straks CO2 rechten per individu... Die zaken wordt actief over gesproken.

Als econoom maar ook als liberaal moet ik er 30x van kotsen maar okay.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 14 oktober 2021 @ 10:11:21 #285
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201749481
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Onzinnige motie zegt hij.

Weet niet in welke wereld jij leeft maar ze zijn er hard naar op weg.
:')
quote:
QR code. Straks CO2 rechten per individu... Die zaken wordt actief over gesproken.

Als econoom maar ook als liberaal moet ik er 30x van kotsen maar okay.
Geef anders eens antwoord op de vragen?
Huilen dan.
pi_201749672
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 08:30 schreef KNAK het volgende:

[..]
Half jaartje (om mee te beginnen) extra Corona pas ? Of is dat helemaal normaal?
Welke reden heb jij om aan te nemen dat het een permanente maatregel gaat zijn?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201749692
quote:
7s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
:')
[..]
Geef anders eens antwoord op de vragen?
Geeft iig aan dat de huidige regering er geen heil in ziet.

Dat in de toekomst dat alsnog kan gebeuren zal allemaal wel. Geldt voor letterlijk iedere motie / beleidsmaatregelen dat die herzien kan worden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201749772
quote:
14s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 09:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, user in kwestie is verschrikkelijk bang gemaakt
door de MSM voor Covid en wil het liefst daardoor zoveel mogelijk top-down control
. Meer vaccinaties, meer QR-codes, meer lockdowns, enz. Dit is ook de reden dat hij hier actief is, namelijk om zijn steentje bij te dragen en tegen de vermeende "leugens" en "BS" in te gaan (lees: meningen die hem niet bevallen). En dit dan allemaal om een virus met een sterftepercentage in Nederland van minder dan 1%. Waarbij 3.5% van de geïnfecteerde mensen in een ziekenhuis zijn gekomen. En dit is dan slechts op basis van de bekende gevallen, in de realiteit zal dit een stuk lager liggen omdat lang niet iedereen zich gaat laten testen.

Covid moet je absoluut serieus nemen, dat doe ik ook, maar sommigen draven daar echt veel te ver in door. En dat was ook wel te zien overigens in recent onderzoek van Maurice de Hond, die aantoonde dat genoeg Nederlanders lijken te denken dat als je Covid krijgt en niet gevaccineerd bent, je meer dan 30% (!) kans hebt in een ziekenhuis te komen.
Wat een mooi stukje onzin
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201749826
quote:
14s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 09:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, user in kwestie is verschrikkelijk bang gemaakt door de MSM voor Covid en wil het liefst daardoor zoveel mogelijk top-down control. Meer vaccinaties, meer QR-codes, meer lockdowns, enz. Dit is ook de reden dat hij hier actief is, namelijk om zijn steentje bij te dragen en tegen de vermeende "leugens" en "BS" in te gaan (lees: meningen die hem niet bevallen). En dit dan allemaal om een virus met een sterftepercentage in Nederland van minder dan 1%. Waarbij 3.5% van de geïnfecteerde mensen in een ziekenhuis zijn gekomen. En dit is dan slechts op basis van de bekende gevallen, in de realiteit zal dit een stuk lager liggen omdat lang niet iedereen zich gaat laten testen.

Covid moet je absoluut serieus nemen, dat doe ik ook, maar sommigen draven daar echt veel te ver in door. En dat was ook wel te zien overigens in recent onderzoek van Maurice de Hond, die aantoonde dat genoeg Nederlanders lijken te denken dat als je Covid krijgt en niet gevaccineerd bent, je meer dan 30% (!) kans hebt in een ziekenhuis te komen.
Eerst downplay je covid volledig, en vervolgens wijs je erop dat je het absoluut serieus moet nemen.
Beetje tegenstrijdig...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201749854
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Eerst downplay je covid volledig, en vervolgens wijs je erop dat je het absoluut serieus moet nemen.
Beetje tegenstrijdig...
Het is een bepaalde manier van argumenteren "ik neem covid serieus maar ben kritisch... " En vervolgens allerlei onzin spuien en je opponent op geloofwaardigheid aanvallen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 10:45:55 #291
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201749855
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Geeft iig aan dat de huidige regering er geen heil in ziet.

Dat in de toekomst dat alsnog kan gebeuren zal allemaal wel. Geldt voor letterlijk iedere motie / beleidsmaatregelen dat die herzien kan worden.
Dus wat is concreet de meerwaarde van het instemmen met deze motie?
Huilen dan.
pi_201750066
De wappies krijgen opnieuw gelijk, helaas.

twitter


Het zou fijn zijn als we er eens compleet naast zouden zitten.
pi_201750121
Gevaccineerde lopen weer massaal covid op en zijn er goed ziek van.. lees het COR topic door.
  Admin donderdag 14 oktober 2021 @ 11:04:28 #294
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201750125
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 08:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ga weg. Uit dit topic.
Nee, dit pseudomodden gaan we niet meer toestaan, je kunt normaal communiceren met elkaar en het modden aan ons overlaten
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 14 oktober 2021 @ 11:07:43 #295
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201750176
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 03:18 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ojee- devvy heeft het weer over de 700,000 kwetsbaren,risicogroepen enz.
Wordt n beetje schijtziek van de emotieve, overdrevende, flauwe bullshit argument van de vent....hij maakt misbruik van de kwestbaar/risicogroepen om een of ander punt te maken. Insincere and cheap imo.
Nee, nee en nee, dit is op de man, gaan we niet meer doen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 14 oktober 2021 @ 11:09:26 #296
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201750205
quote:
14s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 09:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Covid moet je absoluut serieus nemen, dat doe ik ook, maar sommigen draven daar echt veel te ver in door. En dat was ook wel te zien overigens in recent onderzoek van Maurice de Hond, die aantoonde dat genoeg Nederlanders lijken te denken dat als je Covid krijgt en niet gevaccineerd bent, je meer dan 30% (!) kans hebt in een ziekenhuis te komen.
Kan ook zonder het op de man spelen, mis je helemaal niks van de strekkng van je post, maar het op de man spelen is weg. Zo kan het ook.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201750338
quote:
17s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 11:04 schreef yvonne het volgende:

[..]
[modbreak]Nee, dit pseudomodden gaan we niet meer toestaan, je kunt normaal communiceren met elkaar en het modden aan ons overlaten[/modbreak]
Boh wat ben je weer streng vandaag :9 ~O>
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Admin donderdag 14 oktober 2021 @ 11:26:13 #298
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201750404
quote:
17s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 11:19 schreef vosss het volgende:

[..]
Boh wat ben je weer streng vandaag :9 ~O>
De zweep erover :) oO/
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_201750424
quote:
17s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 11:04 schreef yvonne het volgende:

[..]
[modbreak]Nee, dit pseudomodden gaan we niet meer toestaan, je kunt normaal communiceren met elkaar en het modden aan ons overlaten[/modbreak]
Oki.

Ja ik ben een slechte match met de jongeman in kwestie. Iedere keer als ik reageer frustreer ik me weer aan het (gebrek aan) antwoord.

Wordt na 10x dermate vervelend dat ik zo ga reageren, slecht van mij.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201750427
2.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Admin donderdag 14 oktober 2021 @ 11:33:10 #301
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201750458
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 11:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
Oki.

Ja ik ben een slechte match met de jongeman in kwestie. Iedere keer als ik reageer frustreer ik me weer aan het (gebrek aan) antwoord.

Wordt na 10x dermate vervelend dat ik zo ga reageren, slecht van mij.
Negeer hem, neem een abo, kun je users blokkeren.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')