Heb teveel hoge dupes, het slaat gewoon nergens meer op en niks is wat waard. Kan dus mijn coins bewaren om Varane te kopen en hem te linken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je die in godsnaam doen de gouden kaart die veel beter en tradeble is kost 70k meer.
Kun je beter Nkunku doen nuquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:59 schreef leeroy het volgende:
[..]
Heb teveel hoge dupes, het slaat gewoon nergens meer op en niks is wat waard. Kan dus mijn coins bewaren om Varane te kopen en hem te linken.
Verder wel eens met wat je zegt hoor.
Ja man goeie kaart, ga die wel doen denk ik ja.quote:
Die Rulebreaker Ripart is ook wel een prima kaart voor box to box CM denk ik, kost maar 20k.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:04 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ja man goeie kaart, ga die wel doen denk ik ja.
Ja ziet er prima uit ook, kwam hem ook tegen in de WL. Flinke unit welquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die Rulebreaker Ripart is ook wel een prima kaart voor box to box CM denk ik, kost maar 20k.
Oke.quote:
Want als je zou degraderen gaat het beter? Je hebt toch jezelf omhoog gespeeld zoek het bij jezelf en verbeter je eigen spel ipv te klagen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:53 schreef byah het volgende:
Wat een kutspel is dit geworden zeg, voorheen speelde ik elke avond redelijk relaxed een potje Rivals, ik won wat, ik verloor wat, allemaal prima en elke week wat pakjes openmaken. Nu zit ik op de een of andere manier in div 3 en kan ik niets meer winnen. Hoezo hebben ze degradaties eruit gehaald?!
Ik heb de adviezen opgevolgd, wat zou ik moeten reageren dan?quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stuur maar geen filmpjes meer we hebben laatst al met 3 man tips gegeven en daar heb je niet eens op gereageerd.
Dan ben je wel heel sociaal awkward als je niet weet wat je dan moet zeggen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb de adviezen opgevolgd, wat zou ik moeten reageren dan?
Meer druk zetten, meer de zijkanten zoeken, minder onnodige dribbels maken.
Autism is a bitch, I knowquote:Op zondag 31 oktober 2021 10:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel sociaal awkward als je niet weet wat je dan moet zeggen.
Through ball merchant.quote:
Ja dat blijktquote:
'Bedankt voor de tips'quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:31 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb de adviezen opgevolgd, wat zou ik moeten reageren dan?
Meer druk zetten, meer de zijkanten zoeken, minder onnodige dribbels maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |