Jij vind het kunst , begreep ikquote:Op maandag 11 oktober 2021 23:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Dit zijn hele goede vragen, die je kunt los gaan laten op jezelf tijdens - en nadat - je de film hebt gekeken. We hebben hem allemaal nog niet gezien, dus daar lijkt het me nu nog niet het moment voor.
Daar komen we vast nog wel eens over te spreken. Misschien geef ik dat aloude topic weer eens een schop omhoog.quote:Op maandag 11 oktober 2021 14:26 schreef -XOR- het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd naar je definitie van cultuurmarxisme. Over dat laatste geef ik je gelijk, om als extreem-rechts betiteld te kunnen worden moet ideologisch gedachtegoed een ondemocratische of gewelddadige component bezitten. Gedachtegoed dat niet buiten de democratische paden treedt is per definitie niet extreem-rechts.
Wanneer heb ik dat gezegd? Ik heb alleen maar aangegeven dat ik KIRAC zeer waardeer, en op basis van eerdere afleveringen verwacht ik een mooie en gelaagde film die veel complexer gaat zijn dan het "Lukkassen wordt afgezeikt!!! schande!!!" verhaaltje dat iedereen er hier van maakt. Maar ik kan geen uitspraken doen totdat ik de film heb gezien natuurlijk.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij vind het kunst , begreep ik
Waarom vind je dat ?
Ik dacht dat je de film kunst vond, maar je hebt het niet gezien dus.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Wanneer heb ik dat gezegd? Ik heb alleen maar aangegeven dat ik KIRAC zeer waardeer, en op basis van eerdere afleveringen verwacht ik een mooie en gelaagde film die veel complexer gaat zijn dan het "Lukkassen wordt afgezeikt!!! schande!!!" verhaaltje dat iedereen er hier van maakt. Maar ik kan geen uitspraken toen totdat ik de film heb gezien natuurlijk.
Ik sluit mij hierbij aan. Wat een warrig gebeuren.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:57 schreef Straatcommando. het volgende:
Werkelijk alles, maar dan ook alles, is kansloos in deze casus. Mijn hemel zeg
Die Boris is ook helemaal de weg kwijtgeraakt.quote:
Ik stond op het punt te zeggen dat het vast allemaal in hetzelfde gesubsidieerde kliekje zit, maar deze mensen opereren via YouTube dus misschien ook niet.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:36 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is een bubble waar ik graag niks van blijf begrijpen. Jini, Sid, KIRAC - wie zijn die lui? En waarom verkneukelt een respectabele krant zich er in hemelsnaam over dat iemand in de zeik wordt genomen? Beroerd geschreven stuk bovendien.
WTF, hier komen ook even twee werelden samen.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 16:55 schreef Regilio_ het volgende:
dat Powned filmpje, met die buttplug![]()
![]()
Wat doet die gast nu dan? Ook een of ander vaag complot YouTube kanaal?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die Boris is ook helemaal de weg kwijtgeraakt.
Een zak stront kan kunst zijn man, dat heeft helemaal geen definitie.quote:Op maandag 11 oktober 2021 23:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
klopt... ik heb niks gezien.... maar Lukkassen wordt belachelijk gemaakt , begrijp ik?
Wel of niet onder valse voorwendsels ?
Waarom is dat kunst ?
Goede post, ik denk dat ze al zoooooo lang op je zit te wachten. Lief dat je eindelijk toenadering zoektquote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:11 schreef Bart2002 het volgende:
Ik vind het wel een leuk vrouwtje. Dat is altijd kunst natuurlijk. Het zit allemaal toch wat mooier in elkaar dan een man. En het is een geile donder zo heb ik begrepen en haar vriendin ook. Dus als er nog meer kunst gemaakt moet worden ben ik beschikbaar.
De hype begrijp ik niet helemaal en ga ik me ook niet in verdiepen verder. Als ze me wil bereiken (voor mooiere, wat ruigere kunst) dan graag hier een reactie.
Ik had tot dusver nooit van KIRAC gehoord, maar na het zien van het door jou geposte filmpje is het me helemaal duidelijk. GE-NI-AAL! Dit gaat niet over links of rechts of seks; dit gaat over filosofie in optima forma. Mensen kunnen zich links of rechts noemen maar het gaat uiteindelijk om identiteitspolitiek in z'n algemeenheid en de vraag waarom je jezelf een bepaalde identiteit aanmeet, daar naar gedraagt en jezelf wijsmaakt dat dit 'goed' is. Ik ga zeker meer filmpjes van KIRAC bekijkenquote:Op maandag 11 oktober 2021 16:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
Ik denk inderdaad dat de pretentie om links en rechts te 'helen' door middel van seks een rookbom is, en dat het KIRAC (zoals heel vaak is gebleken) echt gaat om het confronteren van mensen met hun eigen hypocrisie (onder andere, daarnaast zijn ze natuurlijk kunstenaars).
wowquote:Op maandag 11 oktober 2021 18:23 schreef Bronson het volgende:
Staat zelfs een pr0n video van haar online.
Dit is nu precies wat KIRAC aankaart. Sommige mensen menen de waarheid in pacht te hebben en dat hun visie de enige juiste is. Zij zijn goed en de rest is fout. Zodra je de rollen omdraait en feitelijk een spiegel voorhoudt beginnen ze helemaal te flippen zonder door te hebben dat ze zojuist zichzelf gezien hebben.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 22:19 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Ik heb oprecht met stijgende verbazing naar de laatste 7 minuten van dit werk gekeken:
Er is toch ook een aflevering dat ze bij het uur van de wolf proberen te komen?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 23:09 schreef ACT-F het volgende:
Ik was nog niet aan deel 10 toegekomen, maar ze mogen wat mij betreft zo op televisie bij een omroep als VPRO.
Ik vind d'r losbandigheid ook wel wat geils hebben.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 20:11 schreef Bart2002 het volgende:
Ik vind het wel een leuk vrouwtje. Dat is altijd kunst natuurlijk. Het zit allemaal toch wat mooier in elkaar dan een man. En het is een geile donder zo heb ik begrepen en haar vriendin ook. Dus als er nog meer kunst gemaakt moet worden ben ik beschikbaar.
De hype begrijp ik niet helemaal en ga ik me ook niet in verdiepen verder. Als ze me wil bereiken (voor mooiere, wat ruigere kunst) dan graag hier een reactie.
Maar die Sid Lukassen heeft hier serieus op gereageerd?quote:Op maandag 11 oktober 2021 17:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ twitter ]
Gr Jini
Aanmelden kan trouwens niet meer
uh... bij de oproep zelf werd al aangegeven dat het seks voor de camera zou zijn... en toch heeft Sid gewoon gereageerd he...quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:10 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Gewoon een matige grap dus.
Maar leuk, we gaan de kant van Rusland op. Je huurt hoeren in om je politieke en/of ideologische tegenstander (of een hulpje daarvan) in de val te lokken, neemt het op en gebruikt dat tegen hem. Moraal heel verheven enzo. Dit 'grapje' hadden ze makkelijk kunnen uithalen bij Pechtold.
Mensen met een verstandelijke beperking doen soms zeer onverstandige dingen. Dat is ook de reden dat we met verstandelijke beperking niet dit soort fratsen uithalen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 13:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
uh... bij de oproep zelf werd al aangegeven dat het seks voor de camera zou zijn... en toch heeft Sid gewoon gereageerd he...
Wat dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die Boris is ook helemaal de weg kwijtgeraakt.
neuh het is geen kunst. de films van KIRAC leveren eigenlijk altijd (harde) kritiek op de hypocriete elitaire linkse 'wij moeten deugen en heel erg inclusief zijn' kliek die meent de enige waarheid in pacht te hebben en die steeds meer de dienst uitmaakt in de kunstwereld (met als gevolg dat er geen ruimte meer is voor kritiek op het scherpst van de snede, mannelijkheid, machogedrag etc...). hoe deze aflevering daar precies in past is me niet direct duidelijk, maar ik ben benieuwd.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:48 schreef Bluesdude het volgende:
Ik snap het niet goed.
Sid Lukkassen wordt verneukt, wordt gefilmd en dat is dan kunst ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |