Wat heerlijk dat ik niet de enige ben.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, overproductie, pffff. M'n arme vriezer is al door zijn hoeven gezakt. Zit vandaag aan de 10 liter in de vriezer, ze is vandaag 3 weken. Ik heb al een oproep uitstaan voor een vaste ontvanger via fb borstvoeding donormelk. Begreep van de week van mijn oma dat ze ook bij iedere baby nog genoeg had om te doneren en dat er meer vrouwen in mijn familie dit hebben.
Blijkbaar was ik bij Bas er toch anders aan toe (goh wat gek), toen kostte het echt moeite om te voeden en hem te spekken. Anna spekt al lekker![]()
We hebben er de leeftijd niet meer voor haha.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:05 schreef Rebubbled het volgende:
Lily, heel herkenbaar hoor, het missen van je oude leven en je oude zelf. Pff ik ben echt van extraverte partyganger naar introverte huismus gegaan. Ik mis het oude leven soms best, maar als ik dan denk aan nu naar de club gaan en rondjes tequila bestellen dan vind ik dat een beetje een sneue gedachte hahaha. En ik denk niet dat ik tot na 23u wakker kan zijn tegenwoordig.
Keroppi, snap je stress en voor de bedragen die zulke shoots kosten is het niet heel oppervlakkig vind ik. Hopelijk wordt het evengoed nog mooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 03:17 schreef douche-eendje het volgende:
En iets heel tofsWauw! Zo gaaf dat je een ander kindje op deze manier kan helpen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chick on a mission
Enige manier om erachter te komen, is door het eens te proberenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:28 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Wat ik nu het meest lijk te missen, is spontaan iets ondernemen. Nu moet je toch wat meer plannen: zoveel mogelijk buiten voedingen om als het een korte activiteit is, dingen meeslepen voor vervoer, verschonen en voedingen. Een avondje uiteten met mijn man zie ik nu nog niet zitten. Ik weet gewoon niet hoe F. zich een paar uur gedraagt zonder bij een van ons te zijn. Volgende week zondag heb ik een babyshower en dan ga ik voor het eerst een hele middag zonder baby op pad, dan past mijn man op. Gelukkig drinkt ze bij hem uit een flesje, maar alleen als ik niet in de buurt ben, haha. Als dat goed gegaan is, kunnen we eens kijken of iemand anders een keer een flesje kan geven (oma) en wij er op uit kunnen samen 's avonds.
Hahahaha, lekker hossend een week lang op het dorpsfeest over 20 jaar, tot grote schaamte van mijn 2 kinderen. Kijk er nu al naar uit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:57 schreef SQ het volgende:
Ik was ook al lang en breed ingekakt voor ik kinderen kreeg. Ik consumeerde wel aardig wat alcohol, maar dat deed ik altijd aan de eetkamertafel met mijn broers en Carcassonneof voor de tv onder het genot van een qualitätsfilm zoals New Kids Turbo.
Ben wel een kroegtijger geweest hoor, maar dat is inmiddels wel 15 jaar geleden. /oudwief.
En nu heb ik al zo lang kinderen dat ik mijn oude leven ben vergetenIk woon zelfs in een dorp waardoor ik niet eens meer lopend naar de club kán
![]()
Ik zie mezelf nog wel zo'n sneue seniorenrevival krijgen als ik 55 ben. Zeker wel dat ik dan die chanante dronken moeder op feestjes word die net iets te veel details vertelt enzo
Echt handig he, dat makkelijker worden. Ik vond het zo'n eye opener toen mijn moeder zei 'nr 2 laten wachten omdat je iets met nr 1 doet maakt dat het echt niet erg is'. Zo simpel, zo waar.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:59 schreef SQ het volgende:
En ik heb gisteren mijn kotsende baby met koorts naar mijn schoonzus gebracht omdat ik al weken kaartjes had voor een halloweenpretpark voor de oudste kinderen. Somehow word je daar toch gaandeweg ook makkelijker in
Ohja ik ook niet. Maar ik denk dat mijn vriendinnen die nog volop in het party leven zitten dat anders zien. Ik heb dat zelf überhaupt nooit zo leuk gevonden. Dus in die zin is er ook niet zoveel veranderd. Vind dat helemaal prima hoor.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:57 schreef Rebubbled het volgende:
Ik vind het overigens niet saai. Ik vermaak me prima met alle kinderuitjes en de wereld door de kinderbril zien. Verder heeft het me de geestelijke ruimte gegeven om weer veel meer met creatieve hobby's bezig te zijn.
Ja mee eensquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:35 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Enige manier om erachter te komen, is door het eens te proberen. Bij mensen die van haar houden is ze sowieso in goede handen toch? Voor mij geldt dat hoe sneller en vaker grootouders met de baby alleen zijn, hoe beter ze hem leren kennen.
Leuk als je weer eens samen op stap kan!
Is waar. Wel jammer dat het niet meer kan met je ouders! Ik kan de mijne gelukkig nog prima inschakelen, dat is echt mijn redding.quote:
Ze willen wel heel graag. Ik vind t zelf gewoon een beetje engquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:35 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Is waar. Wel jammer dat het niet meer kan met je ouders! Ik kan de mijne gelukkig nog prima inschakelen, dat is echt mijn redding.
Man moet sport opgeven voor baby? Die heb ik nog nooit gehoord. Dat zou wat zijn zeg. Maar dat iedereen prioriteiten gaan schuiven omdat er een nieuwe prioriteit bij komt is wel logisch toch. Je kan al je tijd maar 1x besteden tenslotte.
Ja… drie haar geleden drie keer opgenomen met ontsteking en toen bariatrie gedaan om af te vallen zodat ze hem er wel uit zouden willen halen volgende keer…quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:39 schreef Lemijn het volgende:
Kusje voor je galblaas! Dat is echt rot.
Sinds mijn keizersnede heb ik niets anders meer gedragen. Spijkerbroeken vind ik met het litteken (nog) niet echt comfortabel.quote:
Op vrijdag 29 oktober 2021 19:00 schreef Keroppi het volgende:
Haha ik was vandaag al naar t consultatiebureau op m’n 8 cm pumps. Zelfs mijn man verklaart me voor gekquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:17 schreef SQ het volgende:
Heerlijk lily! Maar 3,5 week na je bevalling in een feestjurk op hoge hakken, dat wil ik zien![]()
Ik kan nog steeds niet op hakken
Nou, het komt zeker ter sprake als je een bepaald niveau moet handhaven voor wedstrijden en kampioenschappen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:35 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Man moet sport opgeven voor baby? Die heb ik nog nooit gehoord. Dat zou wat zijn zeg. Maar dat iedereen prioriteiten gaan schuiven omdat er een nieuwe prioriteit bij komt is wel logisch toch. Je kan al je tijd maar 1x besteden tenslotte.
Omg ja dat heb ik ook gemerkt. Sommige schoenen passen niet meer. Zo zonde! Bizar ook.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:07 schreef Rebubbled het volgende:
Lily check even of je hakken nog passen. Mijn voeten zijn flink uitgedijt na twee kinderen.Dat was de voornaamste reden om geen hakken meer te dragen.. En daarna zo'n flerk van 1 zonder gezond verstand maar wel twee benen die rond kunnen wandelen. Toen was het toch handig om schoeisel te hebben waarop ik sprintjes kon trekken en haar een tijdje kon tillen. Maar ik vind het wel altijd tof als ik van die moeders zie die wel voor een wat modieuzere look kiezen dan de zwarte legging sneaker combo.
Ik sinds het begin van corona.. 😅 Maar ik heb vorige week een enorme doos aan kleding besteld bij Zalando in een poging mijn leven te beteren en mijn nieuwe lijf te omarmen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:00 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Sinds mijn keizersnede heb ik niets anders meer gedragen. Spijkerbroeken vind ik met het litteken (nog) niet echt comfortabel.
Oh, herkenbaar van die vreemde geluiden. Bij ons was ze wel wakker op zo'n moment.quote:Op zondag 31 oktober 2021 06:48 schreef Keroppi het volgende:
Onze dochter kreunt en woelt in de tweede helft van de nacht echt best veel. Maar als je dan kijkt heeft ze wel haar ogen dicht en lijkt te slapen.
Waarschijnlijk zal het wel met darmkrampjes te maken hebben. Zeker omdat het me bij de nachtvoeding vaak niet/slecht lukt om haar te laten boeren (na 3 verschillende posities geen resultaat geef ik het vaak maar op).
Valt vast in de categorie 'gaat vanzelf over' (onze jongste deed het in mindere mate) maar het is zo lastig bepalen wanneer ik nu moet gaan voeden. Want ergens lijkt het ook op de vroege voedingssignalen.
Wachten tot ze echt 'huilt'? Of toch anders?
Ik heb vorig weekend een voorraadje thermo leggings meegenomen van de primark. Lekker fluffy aan de binnenkant en super warm. Ik ben er blij meequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:00 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Sinds mijn keizersnede heb ik niets anders meer gedragen. Spijkerbroeken vind ik met het litteken (nog) niet echt comfortabel.
Iemand toevallig goede tips voor (lange) zwarte thermoleggings met fleece of van die fluffy stof aan de binnenkant? Ik wandel nu veel in het kader van 'dan slaapt ze tenminste', maar het wordt natuurlijk wel kouder.
Ik heb ook al een bekerhouder gekocht voor de thermosbeker met thee
Jaaaaquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:37 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Mijn baby heeft de poepexplosie gelanceerd een half uur geleden.
*feest*
Heerlijk, zit ze in haar newborn set een boekje te lezen met papa, gaat ze ineens persen en kreunen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |