abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201944267
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 16:39 schreef Lemijn het volgende:
Kusje voor je galblaas! Dat is echt rot.
Ja… drie haar geleden drie keer opgenomen met ontsteking en toen bariatrie gedaan om af te vallen zodat ze hem er wel uit zouden willen halen volgende keer…

Die keer is dus nu. Gelukkig willen ze hem nu we verwijderen, maar alleen met bariatrisch chirurg dus acuut ging niet lukken.

Dus nu lig ik thuis in bed met mijn beste vriendje Oxycodon (mag geen nsaid’s en tramadol deed geen hol :'( )

Ze waren wel eerlijk dat ze me als t niet zo druk was wegens covid ws hadden opgenomen. Nu moet ik mezelf goed monitoren tot de pijn niet meer gaat of ik hoge koorts krijg ^O^ :')

Sorry ben wat cynisch na 72u pijn en 4 tripjes ziekenhuis…
Kwak
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 17:24:32 #277
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_201944444
Nou dat snap ik wel.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_201945016
Lily check even of je hakken nog passen. Mijn voeten zijn flink uitgedijt na twee kinderen. :') Dat was de voornaamste reden om geen hakken meer te dragen.. En daarna zo'n flerk van 1 zonder gezond verstand maar wel twee benen die rond kunnen wandelen. Toen was het toch handig om schoeisel te hebben waarop ik sprintjes kon trekken en haar een tijdje kon tillen. Maar ik vind het wel altijd tof als ik van die moeders zie die wel voor een wat modieuzere look kiezen dan de zwarte legging sneaker combo.

Kwak wat naar zeg! Wel fijn dat je weet dat het probleem binnenkort helemaal wordt opgelost, maar het klinkt niet alsof je er lekker bij zit tot het zover is. Enorm balen!

Tramadol werkte bij mij wel goed. Een keer na een keeloperatie gekregen. Ik was dagenlang overtuigd dat ik nergens last van had, beetje schrale keel, that's it. Maar het maakte me ook wel redelijk van het padje af en dat werd elke dag een beetje erger. Dus toen besloot ik te stoppen.. Ik was niet bepaald zo pijnvrij als ik dacht.. :') Later nog een keer een overgebleven pil genomen voordat ik een baarmoedermond biopt moest laten nemen (bijklacht, hoezo is dat zonder pijnstilling, de fuck. Nu 5 gehad en dat kuchje zet echt geen zoden aan de dijk hoor.) Na de behandeling naar de Ikea gegaan en ik kwam thuis met 3 nieuwe kussens, een nieuw dekbed en een sprei. Schijnbaar had ik behoefte aan een zacht nest. Elke nacht nog steeds dankbaar voor die tramadol shopping trip. :P
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_201945183
Ja ik werd er wel trippy van, en kotsmisselijk, maar na 4 tramadol in 9 uur deed t nog niks tegen de pijn.

Ik ben behoorlijk ongevoelig voor morfinederivaten blijkt. Codeine doet ook geen fuck tegen pijn (wel tegen hoest).

Nu dus oxycodon en de kortwerkende zorgt voor anderhalf uur slapen en geen pijn, de langwerkende met paracetamol is meer effectief. Heb maar twee keer een kortwerkende moeten nemen tegen doorbraakpijn.

Voel me wel een halve drugdealer bij de apotheek nu….
Kwak
  FOK!fossiel vrijdag 29 oktober 2021 @ 19:00:49 #280
1455 Keroppi
kool kikker
pi_201945796
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:07 schreef Rebubbled het volgende:

...de zwarte legging sneaker combo.

Sinds mijn keizersnede heb ik niets anders meer gedragen. Spijkerbroeken vind ik met het litteken (nog) niet echt comfortabel.

Iemand toevallig goede tips voor (lange) zwarte thermoleggings met fleece of van die fluffy stof aan de binnenkant? Ik wandel nu veel in het kader van 'dan slaapt ze tenminste', maar het wordt natuurlijk wel kouder.

Ik heb ook al een bekerhouder gekocht voor de thermosbeker met thee 8-)
Chick on a mission
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 20:32:58 #281
319308 Tink89
To live is to dance
pi_201947476
[quote]1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 19:00 schreef Keroppi het volgende:

[..]
Sinds mijn keizersnede heb ik niets anders meer gedragen. Spijkerbroeken vind ik met het litteken (nog) niet echt comfortabel.

Iemand toevallig goede tips voor (lange) zwarte thermoleggings met fleece of van die fluffy stof aan de binnenkant? Ik wandel nu veel in het kader van 'dan slaapt ze tenminste', maar het wordt natuurlijk wel kouder.

[/quote

Ik vind die van de action fijn, maar die zijn wel na een keer of tien wassen wat pillig.

Ik ga voor een plat laarsje of een veterboot ofzo trouwens. Net zo comfi en toch iets hipper.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_201947623
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 15:17 schreef SQ het volgende:
Heerlijk lily! Maar 3,5 week na je bevalling in een feestjurk op hoge hakken, dat wil ik zien :9
Ik kan nog steeds niet op hakken :')
Haha ik was vandaag al naar t consultatiebureau op m’n 8 cm pumps. Zelfs mijn man verklaart me voor gek
En het is ook niet goed voor m’n bekken

Maar ik kon t niet laten lol
Ik voelde me weer mezelf
pi_201947711
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 14:35 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Man moet sport opgeven voor baby? Die heb ik nog nooit gehoord. Dat zou wat zijn zeg. Maar dat iedereen prioriteiten gaan schuiven omdat er een nieuwe prioriteit bij komt is wel logisch toch. Je kan al je tijd maar 1x besteden tenslotte.
Nou, het komt zeker ter sprake als je een bepaald niveau moet handhaven voor wedstrijden en kampioenschappen.
Man traint 6 uur per week, ook vaak op zaterdagochtend. En is met een wedstrijd een hele dag weg in het weekend (vnl reistijd)

Dus ja, baby heeft daar wel invloed op. Of liever gezegd: mijn agenda.
Als ik dat niet doe houdt t op voor man. Kan hij uiteraard nog wel z’n sport doen, maar niet meer meedoen op landelijk niveau. Dat vind ik zuur voor hem dus ik laat hem gewoon gaan

[ Bericht 22% gewijzigd door _Lily_ op 29-10-2021 20:55:30 ]
pi_201947809
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 18:07 schreef Rebubbled het volgende:
Lily check even of je hakken nog passen. Mijn voeten zijn flink uitgedijt na twee kinderen. :') Dat was de voornaamste reden om geen hakken meer te dragen.. En daarna zo'n flerk van 1 zonder gezond verstand maar wel twee benen die rond kunnen wandelen. Toen was het toch handig om schoeisel te hebben waarop ik sprintjes kon trekken en haar een tijdje kon tillen. Maar ik vind het wel altijd tof als ik van die moeders zie die wel voor een wat modieuzere look kiezen dan de zwarte legging sneaker combo.

Omg ja dat heb ik ook gemerkt. Sommige schoenen passen niet meer. Zo zonde! Bizar ook.
pi_201953939
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 19:00 schreef Keroppi het volgende:

[..]
Ik sinds het begin van corona.. 😅 Maar ik heb vorige week een enorme doos aan kleding besteld bij Zalando in een poging mijn leven te beteren en mijn nieuwe lijf te omarmen.

Goede zet van die bekerwarmer. Haha.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_201954103
Phoe pumps van 8 cm doe ik je in niet zwangere toestand al niet na Lily.

Al ben ik heel blij mn gewone kleding weer te passen na de zwangerschap. Ik was die positiekleding echt zat op het einde.

Wat vervelend van je galblaas Kwak. Hopelijk gaat het snel beter.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:41:27 #287
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_201954548
Ik moest nieuwe spijker broeken kopen! :D Mijn heupen zijn ietsje wijder gebleven en kon ze niet meer aan! Haha!
pi_201954873
Beterschap, kwak!

Ik pas ook veel kleding van voor de zwangerschap weer. Ik merk wel dat ik meer eten nodig heb, dus er gaat best wat in gedurende de dag. Nu is m'n gewicht al een paar weken stabiel. Ik was ook niet veel aangekomen (8 kg in totaal).
pi_201954985
Beterschap @kwakz0r :*

Sinds de buikgriep in juli weeg ik minder dan toen ik zwanger werd van de oudste. Nou val ik nog steeds een klein beetje af. Ik kan dus weer in mijn spijkerbroeken maar ik hou van mijn zwarte leggings. O+
Maar na vier jaar borstvoeding geven komen mijn voedingsjurkjes me soms wel mijn neus uit. :s)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_201955188
Ik was 25+ kilo aangekomen, na 3 weken zitten er nog 5 aan. M'n oude broeken passen nog niet dicht, maar mijn diastase is nog flink voelbaar en zichtbaar. Ach, over een week of 3 eens controleren bij de verloskundige bij de nacontrole en dan langzaamaan wat doen aan sporten thuis met mijn Nintendo Ringfit.
En ik kan ook wel de hele dag eten :9
pi_201955280
Ik ga vooral los op kwark met rozijnen en havermout (gelukkig wel gezond) en ongezouten, gebrande cashewnoten. Die laatste zijn ook gezond, mits het bij een handje blijft. Het is vaker de halve zak. :D

Wij hebben een vakantie geboekt! Half december een midweekje naar Hof van Saksen. Ben benieuwd. Schijnt luxer te zijn dan de standaard CenterParcs.
pi_201955704
Ik ga goed op chocolade met noten erin. Ritter sport was in de bonus afgelopen week gelukkig :P
pi_201956207
Ik haal voorlopig in ieder geval geen karamel-zeezout chocolade meer. :@
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  FOK!fossiel zondag 31 oktober 2021 @ 06:48:16 #294
1455 Keroppi
kool kikker
pi_201965801
Onze dochter kreunt en woelt in de tweede helft van de nacht echt best veel. Maar als je dan kijkt heeft ze wel haar ogen dicht en lijkt te slapen.

Waarschijnlijk zal het wel met darmkrampjes te maken hebben. Zeker omdat het me bij de nachtvoeding vaak niet/slecht lukt om haar te laten boeren (na 3 verschillende posities geen resultaat geef ik het vaak maar op).

Valt vast in de categorie 'gaat vanzelf over' (onze jongste deed het in mindere mate) maar het is zo lastig bepalen wanneer ik nu moet gaan voeden. Want ergens lijkt het ook op de vroege voedingssignalen.

Wachten tot ze echt 'huilt'? Of toch anders?
Chick on a mission
pi_201966369
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 06:48 schreef Keroppi het volgende:
Onze dochter kreunt en woelt in de tweede helft van de nacht echt best veel. Maar als je dan kijkt heeft ze wel haar ogen dicht en lijkt te slapen.

Waarschijnlijk zal het wel met darmkrampjes te maken hebben. Zeker omdat het me bij de nachtvoeding vaak niet/slecht lukt om haar te laten boeren (na 3 verschillende posities geen resultaat geef ik het vaak maar op).

Valt vast in de categorie 'gaat vanzelf over' (onze jongste deed het in mindere mate) maar het is zo lastig bepalen wanneer ik nu moet gaan voeden. Want ergens lijkt het ook op de vroege voedingssignalen.

Wachten tot ze echt 'huilt'? Of toch anders?
Oh, herkenbaar van die vreemde geluiden. Bij ons was ze wel wakker op zo'n moment.
Nu moet ik zeggen dat ze al bijna een week weg zijn. Ik weet niet wat het was. Haar naast me pakken als ze voldaan is en al slaapt of bijna slaapt, lijkt goed te helpen.
pi_201966377
Het was vanmorgen 5:50 uur, 6:50 uur oude tijd. Best netjes. Man is er weer uit gegaan met baby. Het was wel schrikken toen ik 2:05 uur op mijn telefoon zag staan vannacht, maar toen bedacht ik me dat het al een uur later was. :D
pi_201966432
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 19:00 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ik heb vorig weekend een voorraadje thermo leggings meegenomen van de primark. Lekker fluffy aan de binnenkant en super warm. Ik ben er blij mee :)

Ik droeg voor de eerste zwangerschap altijd hoge hakken, zette geen stap buiten de deur zonder make-up op en droeg leuke kleding. Na de zwangerschap is het een uitzondering als ik een keer make-up op heb en is inderdaad de zwarte legging/ sneakers combinatie de standaard geworden, omdat dat eenmaal makkelijker/ comfortabeler is.

Ik moet wel zeggen dat ik ondanks de verandering mezelf goed in me vel voel (over mijn verschijning). Mijn huid ziet er zelfs beter uit nu ik geen make-up meer draag. De zwarte cirkels door het slaapgebrek verpesten dat een beetje, maar hey je kan niet alles hebben :P

Verder nog zwanger, moe en misselijk, dus ik post een beetje in het verkeerde topic :)
  zondag 31 oktober 2021 @ 10:18:38 #298
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_201967088
Keroppi, als je voedt en er wordt gedronken dan is het goed toch? En als er niet wordt gedronken dan weer liggen. In geval van borstvoeding tenminste. Anders heb je een fles gemaakt voor niks, realiseer ik me nu.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_201967994
Mijn baby heeft de poepexplosie gelanceerd een half uur geleden. :D
*feest*

Heerlijk, zit ze in haar newborn set een boekje te lezen met papa, gaat ze ineens persen en kreunen. :D
pi_201969362
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 11:37 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Mijn baby heeft de poepexplosie gelanceerd een half uur geleden. :D
*feest*

Heerlijk, zit ze in haar newborn set een boekje te lezen met papa, gaat ze ineens persen en kreunen. :D
Jaaaa *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')