Ja… drie haar geleden drie keer opgenomen met ontsteking en toen bariatrie gedaan om af te vallen zodat ze hem er wel uit zouden willen halen volgende keer…quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:39 schreef Lemijn het volgende:
Kusje voor je galblaas! Dat is echt rot.
Sinds mijn keizersnede heb ik niets anders meer gedragen. Spijkerbroeken vind ik met het litteken (nog) niet echt comfortabel.quote:
Op vrijdag 29 oktober 2021 19:00 schreef Keroppi het volgende:
Haha ik was vandaag al naar t consultatiebureau op m’n 8 cm pumps. Zelfs mijn man verklaart me voor gekquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:17 schreef SQ het volgende:
Heerlijk lily! Maar 3,5 week na je bevalling in een feestjurk op hoge hakken, dat wil ik zien![]()
Ik kan nog steeds niet op hakken
Nou, het komt zeker ter sprake als je een bepaald niveau moet handhaven voor wedstrijden en kampioenschappen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:35 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Man moet sport opgeven voor baby? Die heb ik nog nooit gehoord. Dat zou wat zijn zeg. Maar dat iedereen prioriteiten gaan schuiven omdat er een nieuwe prioriteit bij komt is wel logisch toch. Je kan al je tijd maar 1x besteden tenslotte.
Omg ja dat heb ik ook gemerkt. Sommige schoenen passen niet meer. Zo zonde! Bizar ook.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 18:07 schreef Rebubbled het volgende:
Lily check even of je hakken nog passen. Mijn voeten zijn flink uitgedijt na twee kinderen.Dat was de voornaamste reden om geen hakken meer te dragen.. En daarna zo'n flerk van 1 zonder gezond verstand maar wel twee benen die rond kunnen wandelen. Toen was het toch handig om schoeisel te hebben waarop ik sprintjes kon trekken en haar een tijdje kon tillen. Maar ik vind het wel altijd tof als ik van die moeders zie die wel voor een wat modieuzere look kiezen dan de zwarte legging sneaker combo.
Ik sinds het begin van corona.. 😅 Maar ik heb vorige week een enorme doos aan kleding besteld bij Zalando in een poging mijn leven te beteren en mijn nieuwe lijf te omarmen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:00 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Sinds mijn keizersnede heb ik niets anders meer gedragen. Spijkerbroeken vind ik met het litteken (nog) niet echt comfortabel.
Oh, herkenbaar van die vreemde geluiden. Bij ons was ze wel wakker op zo'n moment.quote:Op zondag 31 oktober 2021 06:48 schreef Keroppi het volgende:
Onze dochter kreunt en woelt in de tweede helft van de nacht echt best veel. Maar als je dan kijkt heeft ze wel haar ogen dicht en lijkt te slapen.
Waarschijnlijk zal het wel met darmkrampjes te maken hebben. Zeker omdat het me bij de nachtvoeding vaak niet/slecht lukt om haar te laten boeren (na 3 verschillende posities geen resultaat geef ik het vaak maar op).
Valt vast in de categorie 'gaat vanzelf over' (onze jongste deed het in mindere mate) maar het is zo lastig bepalen wanneer ik nu moet gaan voeden. Want ergens lijkt het ook op de vroege voedingssignalen.
Wachten tot ze echt 'huilt'? Of toch anders?
Ik heb vorig weekend een voorraadje thermo leggings meegenomen van de primark. Lekker fluffy aan de binnenkant en super warm. Ik ben er blij meequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:00 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Sinds mijn keizersnede heb ik niets anders meer gedragen. Spijkerbroeken vind ik met het litteken (nog) niet echt comfortabel.
Iemand toevallig goede tips voor (lange) zwarte thermoleggings met fleece of van die fluffy stof aan de binnenkant? Ik wandel nu veel in het kader van 'dan slaapt ze tenminste', maar het wordt natuurlijk wel kouder.
Ik heb ook al een bekerhouder gekocht voor de thermosbeker met thee
Jaaaaquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:37 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Mijn baby heeft de poepexplosie gelanceerd een half uur geleden.
*feest*
Heerlijk, zit ze in haar newborn set een boekje te lezen met papa, gaat ze ineens persen en kreunen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |