Die lastige start betrof geheel en al de borstvoeding. Ging beter, maar afgelopen dag kreeg ik ineens weer enorme stuwing (zonder aanwijsbare reden) en kolfde ik ineens 1,5x zoveel af in dezelfde tijd. Blijft tobben.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lily gefeliciteerd met JIk las dat je een lastige start had, gaat dat inmiddels wat beter?
L
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand krijgt spekwangen. Ze zou volgens de richtlijn nu zo'n 400 ml melk moeten drinken, we zitten nu al op 230 ml vandaag. Straks de larf maar eens aanleggen, gisteren 3x10 minuten gelukt.
Ja hoor, hier hebben we ook een snurkerd. Ik zou erop letten dat de neus vrij ligt. Soms snurkt onze baby met zijn mond open, die druk ik dan dicht in zijn slaapquote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:59 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Fijn dat het zo goed gaat, d-e! En Lily, hopelijk bij jou ook snel verbetering/verlichting van je stuwing. Ik vond die ene dag al vreselijk, laat staan als je er continu last van hebt.
Mijn baby snurkt steeds meer tijdens haar slaapjes. Meer baby's die dat doen? Volgens mij is ze niet echt verkouden, ik zie geen snot en ze hoest/niest ook niet meer dan normaal.
Dat is altijd! Maakt niet uit of ze in de draagzak slaapt, in onze armen of in haar bedje 's nachts. Dan leg ik haar ook altijd op haar rug.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 12:18 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja hoor, hier hebben we ook een snurkerd. Ik zou erop letten dat de neus vrij ligt. Soms snurkt onze baby met zijn mond open, die druk ik dan dicht in zijn slaap
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:45 schreef douche-eendje het volgende:
Wat een popje! Echt een gaaf huidjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand krijgt spekwangen. Ze zou volgens de richtlijn nu zo'n 400 ml melk moeten drinken, we zitten nu al op 230 ml vandaag. Straks de larf maar eens aanleggen, gisteren 3x10 minuten gelukt.
Arme baby. Heb je daar medicijnen voor?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:50 schreef Tink89 het volgende:
Mijn baby heeft weer middenoorontsteking en ook weer een dubbele... Koffie anyone?
quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:45 schreef douche-eendje het volgende:
Ik kan het helaas niet zien, pffff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand krijgt spekwangen. Ze zou volgens de richtlijn nu zo'n 400 ml melk moeten drinken, we zitten nu al op 230 ml vandaag. Straks de larf maar eens aanleggen, gisteren 3x10 minuten gelukt.
Nee, is meestal een virus en dus uitzieken. Hij mag paracetamol en als hij niet beter wordt, zou het weleens bacterieel kunnen zijn. Dan krijgt hij wel antibiotica, maar da's ook geen wondermiddel. Veel buikpijn als bijwerking vaak en het helpt dus niet als het een virale oorontsteking is.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:04 schreef Mahra het volgende:
[..]
Arme baby. Heb je daar medicijnen voor?
L. is ook oh zo moe.
[..]
Oeps.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 23:03 schreef Bienelientjee het volgende:
@ PKM Ik heb het idee dat we een dejavu krijgen vanavond. Precies hetzelfde tijdstip als gister en hij is weer wakker..... Zzzzz!
Niet helemaal voor niks he, ze heeft heus al wel wat van jouw antistoffen meegekregen!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:58 schreef douche-eendje het volgende:
Net telefonische intake cb gehad. Krijgen we het oude vaccinatieschema omdat mevrouw met 36.1 geboren is. Arm kind en arme ik. 2 weken last gehad van die kinkhoest vaccinatie voor niks en zij krijgt er een extra.
Ik vind het vooral voor haar zielig. Ze is nu inmiddels 7x op glucose geprikt (eerste 24 uur), 2 gesneuvelde infuusjes en net voor de 4e keer bloed gepriktquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:11 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Niet helemaal voor niks he, ze heeft heus al wel wat van jouw antistoffen meegekregen!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |