SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker wel, zeker welquote:Op maandag 11 oktober 2021 00:18 schreef Stray_cat het volgende:
US, wat heb jij met Japan? Nederlandse tetten niet goed genoeg?
Jaja, ik vertouw jou zover ik ja kan gooien en dat is ongeveer 1 centimeter.quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker wel, zeker wel![]()
Heb daar een tijdje gewerkt en daarna nog eens rondgetrokken met een vriendenclub.
Je kan vast wel iets verder gooien.quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jaja, ik vertouw jou zover ik ja kan gooien en dat is ongeveer 1 centimeter.
Hey
quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jaja, ik vertouw jou zover ik ja kan gooien en dat is ongeveer 1 centimeter.
Hey
Ja ookquote:Op maandag 11 oktober 2021 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Lekker dichtbij je lijf blijven
Hard aan het werk.quote:
Zo, beter?quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kijkt er niet vrolijk bij.
quote:
Zijn... extravert?quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die zo doen ----->op maandagochtend
ctrl+a shift+deletequote:Op maandag 11 oktober 2021 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, ik moet nog even wakker worden.
Het is altijd wel als je twee dagen weg bent geweest, je eerst alle e-mail moet wegwerken.
Eerder een koffiekanquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het eerder een beetje knoepiewoepie.
Ok koffie
Of per ongeluk de laptop uit het raam laten vallenquote:
dan zijn je mailtjes er nog en mag je die op andere pc afwerkenquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of per ongeluk de laptop uit het raam laten vallen
Ja, zeer herkenbaarquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, ik moet nog even wakker worden.
Het is altijd wel als je twee dagen weg bent geweest, je eerst alle e-mail moet wegwerken.
Misschien moet je een naaktslak tegen het hoofd van een Japanse gooien, lijkt me een vrij duidelijke boodschap.quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog geen warme Japanse garnaal gescoord trouwens.
Einde bericht.
Dat gaat digitaal een beetje lastig. Dan moet het eerst tot een date komenquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet je een naaktslak tegen het hoofd van een Japanse gooien, lijkt me een vrij duidelijke boodschap.
Zou een foto van een naaktslak ook werken?quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat gaat digitaal een beetje lastig. Dan moet het eerst tot een date komen
Denk het niet hoorquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou een foto van een naaktslak ook werken?
Jij denkt veel te veel in problemenquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat gaat digitaal een beetje lastig. Dan moet het eerst tot een date komen
True truequote:Op maandag 11 oktober 2021 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij denkt veel te veel in problemen![]()
Oh ja..quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zijn je mailtjes er nog en mag je die op andere pc afwerken
Gelukkig houden collega's zich gedeisd en ben ik degene die ze nu lastig valtquote:
Nou ja waarschijnlijk vast gestaan bij de douane met een elleboog in z'n kont.quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
US had al met een pot naaktslakken op het vliegtuig gezeten.
Is dat hét paringsritueel van de Japanners?quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet je een naaktslak tegen het hoofd van een Japanse gooien, lijkt me een vrij duidelijke boodschap.
On a hunt for Japanese naked skin with Snail Air.quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
US had al met een pot naaktslakken op het vliegtuig gezeten.
Is nog altijd beter dan op maandagochtend achter mijn laptopje zitten, alhoewelquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja waarschijnlijk vast gestaan bij de douane met een elleboog in z'n kont.
De assertiviteitstraining in die bunker heeft gewerkt?quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig houden collega's zich gedeisd en ben ik degene die ze nu lastig valt
Als jij dat vindt, primaquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan op maandagochtend achter mijn laptopje zitten, alhoewel
Die knabbelen aan je oren en als je een kusje in de nek geeft dan hoor je een stoomlocomotief.quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat hét paringsritueel van de Japanners?
Ik denk niet dat ik zo'n training nodig hebquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De assertiviteitstraining in die bunker heeft gewerkt?
Klein gestapo-uniformpje voor Wattenschijfje.quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zo'n training nodig heb![]()
Bunker, whehe.. training om de volgende Hitler of Stalin te worden ja
The attack of the Nazi cavia's, had toch wat anders verwacht na deze pandemie.quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klein gestapo-uniformpje voor Wattenschijfje.
Denk dat ze een bloedhekel hebben aan hamsters en al decennia een hamstercide plotten.quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The attack of the Nazi cavia's, had toch wat anders verwacht na deze pandemie.
Geen korte broek ?quote:
nee, heb zelfs een trui aan ipv een t-shirtquote:
Is de ijstijd aangebroken of zo ?quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee, heb zelfs een trui aan ipv een t-shirt
je zou denken van welquote:Op maandag 11 oktober 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de ijstijd aangebroken of zo ?
quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Allemaal speelgoedtreintjes die rechtstreeks de wasmachine in gaan.
heb je die boot nog gezien of was die heel vroeg?quote:
was om 0500 blijkbaar. Het is een kleintje. Ga misschien straks even daar kijkenquote:Op maandag 11 oktober 2021 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je die boot nog gezien of was die heel vroeg?
dus het formaat doet er wel toequote:Op maandag 11 oktober 2021 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was om 0500 blijkbaar. Het is een kleintje. Ga misschien straks even daar kijken
quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, gevuld met hamsters he?
Die cavia’s lijken lief, maar intussen
De smaak? Van die boot?quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
De geur, vorm en de smaak lijkt me ook wel belangrijk.
Even likken aan de boot.quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:14 schreef UitStraling het volgende:
De geur, vorm en de smaak lijkt me ook wel belangrijk.
zoutig waarschijnlijkquote:
Hallo rollende bamibalquote:
neequote:Op maandag 11 oktober 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje likken aan een schip, doe je dat nooit?
ja maar japanners zijn wel erg raar hoorquote:Op maandag 11 oktober 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Japanners likken zelfs aan oogbollen.
Ik ben een eenhoorn.quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:20 schreef bitterbal het volgende:
het is vandaag coming out day.
Iemand hier die out wilt commen?
Ik keek een minuut na de geboorte achterom en sindsdien probeer ik al een leven lang terug te komen dus ik denk niet dat ik ooit de behoefte ga krijgen om uit de kast te springen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:20 schreef bitterbal het volgende:
Ik wil er wel voor uitkomen dat ik jullie allemaal lief vindquote:Op maandag 11 oktober 2021 09:20 schreef bitterbal het volgende:
ik wist het wel!quote:
Slijmbalquote:Op maandag 11 oktober 2021 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wil er wel voor uitkomen dat ik jullie allemaal lief vind
ja, ik ben een niemandquote:Op maandag 11 oktober 2021 09:20 schreef bitterbal het volgende:
waar ruik je naar?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |