SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker wel, zeker welquote:Op maandag 11 oktober 2021 00:18 schreef Stray_cat het volgende:
US, wat heb jij met Japan? Nederlandse tetten niet goed genoeg?
Jaja, ik vertouw jou zover ik ja kan gooien en dat is ongeveer 1 centimeter.quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeker wel, zeker wel![]()
Heb daar een tijdje gewerkt en daarna nog eens rondgetrokken met een vriendenclub.
Je kan vast wel iets verder gooien.quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jaja, ik vertouw jou zover ik ja kan gooien en dat is ongeveer 1 centimeter.
Hey
quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:24 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jaja, ik vertouw jou zover ik ja kan gooien en dat is ongeveer 1 centimeter.
Hey
Ja ookquote:Op maandag 11 oktober 2021 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Lekker dichtbij je lijf blijven
Hard aan het werk.quote:
Zo, beter?quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kijkt er niet vrolijk bij.
quote:
Zijn... extravert?quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die zo doen ----->op maandagochtend
ctrl+a shift+deletequote:Op maandag 11 oktober 2021 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, ik moet nog even wakker worden.
Het is altijd wel als je twee dagen weg bent geweest, je eerst alle e-mail moet wegwerken.
Eerder een koffiekanquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind het eerder een beetje knoepiewoepie.
Ok koffie
Of per ongeluk de laptop uit het raam laten vallenquote:
dan zijn je mailtjes er nog en mag je die op andere pc afwerkenquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of per ongeluk de laptop uit het raam laten vallen
Ja, zeer herkenbaarquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, ik moet nog even wakker worden.
Het is altijd wel als je twee dagen weg bent geweest, je eerst alle e-mail moet wegwerken.
Misschien moet je een naaktslak tegen het hoofd van een Japanse gooien, lijkt me een vrij duidelijke boodschap.quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog geen warme Japanse garnaal gescoord trouwens.
Einde bericht.
Dat gaat digitaal een beetje lastig. Dan moet het eerst tot een date komenquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet je een naaktslak tegen het hoofd van een Japanse gooien, lijkt me een vrij duidelijke boodschap.
Zou een foto van een naaktslak ook werken?quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat gaat digitaal een beetje lastig. Dan moet het eerst tot een date komen
Denk het niet hoorquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou een foto van een naaktslak ook werken?
Jij denkt veel te veel in problemenquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat gaat digitaal een beetje lastig. Dan moet het eerst tot een date komen
True truequote:Op maandag 11 oktober 2021 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij denkt veel te veel in problemen![]()
Oh ja..quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zijn je mailtjes er nog en mag je die op andere pc afwerken
Gelukkig houden collega's zich gedeisd en ben ik degene die ze nu lastig valtquote:
Nou ja waarschijnlijk vast gestaan bij de douane met een elleboog in z'n kont.quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
US had al met een pot naaktslakken op het vliegtuig gezeten.
Is dat hét paringsritueel van de Japanners?quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet je een naaktslak tegen het hoofd van een Japanse gooien, lijkt me een vrij duidelijke boodschap.
On a hunt for Japanese naked skin with Snail Air.quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
US had al met een pot naaktslakken op het vliegtuig gezeten.
Is nog altijd beter dan op maandagochtend achter mijn laptopje zitten, alhoewelquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja waarschijnlijk vast gestaan bij de douane met een elleboog in z'n kont.
De assertiviteitstraining in die bunker heeft gewerkt?quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig houden collega's zich gedeisd en ben ik degene die ze nu lastig valt
Als jij dat vindt, primaquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan op maandagochtend achter mijn laptopje zitten, alhoewel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |